July 21, 2019

9 Bila BN Tidak Boleh Dipersalahkan Lagi, EXCO Mengaku Pencemaran Bau Adalah Biasa Bagi Air Selangor


Gangguan air menjadi lebih kerap selepas PRU14. Kerajaan PH sudah terdesak kerana tidak boleh salahkan BN lagi. Kini PH hanya boleh memberi alasan bahawa gangguan air ini adalah perkara biasa kerana pencemaran di Selangor adalah perkara biasa. Sehingga EXCO mengeluarkan kenyataan berbunyi,
Pencemaran ini perkara biasa. Apa yang korang mahu kita buat?

Jika dulu, sebelum PRU14, BN akan dituduh melakukan sabotaj hampir tiap-tiap kali berlakunya gangguan bekalan air di Lembah Klang. Tuduhan-tuduhan ini diulangkan oleh PH setiap tahun sehingga kali terakhir pada bulan Mac 2018 sebelum PRU14. 

Namun, tidak pernah sekalipun PH pernah mengeluarkan bukti bahawa BN telah sabotaj. Tidak pernah sekalipun PH memohon maaf kerana telah memfitnah BN.

PH hasut, bohong, fitnah dan tuding jari untuk menang PRU14. Sejarah telah membuktikan bahawa ini sebenarnya kekuatan mereka.

9 comments:

1 perogol 1 penyemburit 1 peliwat (Phub) said...

Biot dorg ni smue jd "kayu api" neraka..

Penipu, pembohong n kaki auta.

Smoga cepat TERLUNGKUP dorg ni smue..

Aiii lmbat le PIAGAM pas/umno ni..kasi cepat skit bosdd..da xsabar nk "buang" penipu/pmbohong ni smue

Anonymous said...

Filem P.Ramlee 3 Abdul (kebetulan IGP pun ada nama Bedul jugak kikiki..) sesuai sangat dengan senerio politik Malaysia.

Bahana IGP Jadi Perkakas Politikus Usang dan Kuno lagi outdated. Inilah yang akan berlaku apabila si Bedul menjadi barua ahli politik usang, kuno dan outdated.

Si Bedul IGP akan terpaksa membuat apa sahaja sekiranya tuan anda membunyikan locengnya *(seperti cerita Tiga Abdul ketika Abdul Wahub lakonan Allahyarham P.Ramlee membunyikan loceng untuk memanggil khadamnya).*

Apabila Loceng telah pun dibunyikan dan Hamid Bedul pun kena buat apa sahaja, asalkan ikut nafsu si renta politikus usang, kuno dan outdated termasuk menyelamatkan Azmin. Dan itulah apa yang Hamid Bedul buat dengan begitu patuh sekali.

Dailog 3 Bedul (Tipah Koyak AG dan IGP) jerit Si renta politikus kuno outdated


Politikus Kuno : Khadammmm semuaa..!!! sila turun srkaranggg..!!

3 Bedul bergegas turun tangga sambil berebut turun jatuh ke lantai

3 Bedul : Ya Tuan politikus kuno..!! Ada apa tuan politikus kuno..

Politikus Kuno : Kau pergi rumah Wak Jemin sekarang dan kau orang suma cakap sama dia ... wahai wak jemin selagi kau jilat bontot aku kau selamat wahai wak jemin... Pergiiii nowwee...!!

3 Bedul : Baik lah politikus kuno outdated intan payung panji kunyit itam hawaw merecik masam..

Politikus Kuno. : Khadam semua pergiii srkaranggg.. lembab bodoh punya khadam makan gaji buta saja...

3 Bedul. : Baik lah tuan politikus kuno lagi outdated..!! kami khadam bodoh bangang mohon pergi dolu...!!

Sambil 3 Bedul berebut keluar pintu rumah si politikus usang kuno outdated jerit lagi


Politikus Kuno : "Wooiii khadam bodoh semua" ... dah jumpa wak jemin .. kim salam kat Anwar Aljuboori dengan pesanan kat Aljubori... "Jangan Mimpi nak jadi PM..!!" lagi satu jangan lupa pergi sana bawa skli Panji Kunyit Itam sekali... Ada Fahammmmm khadam semuaa..!!!


3 Bedul. : Faham tuan politikus kuno usang lagi outdated ..kami akan bawa skli panji kunyit hitam hawaw merecik masam ..!!



kikikiki... pantun tak ada ari ni dialoug ajer ari nih...

Pantun 2.8 kerat ajer ade

P.U ASSMIN TAKAJUT LIHAT CERMIN DIRI
TAK LALU TENGOK MUKA ALJUB KUAR NNTI




miajalipahJR

Anonymous said...

Penggal akhir dah...

Anonymous said...

Isu air pun nak DISEMBURIT juga ke.
Apa lagi yg belum nak lingkupkan.
APA BILA SALAH PILIH RASAKAN NATIJAH
DARI KEBEBALAN RAKYAT.
BERDOA RAMAI2 SUPAYA KERA-jaan nih
Cepat DILINGKUPKAN.

Anonymous said...

Habis la Tanah Melayu bila orang2 TAK BERGUNA sudah menguasai pentadbiran penting kera jaan. Terbaru dengar cerita dah masuk dalam dewan?

Anonymous said...

Wakil2 rakyat dan muntri2 bodoh dipilih oleh orang yg bangang. Terbukti majoriti rakyat negara ni bangang2 terutama di selangor. Masalah yg sama dah jadi berulang2 tanpa kesudahan masih pilih org yg sama.

Alasan bodoh ni pasti ditelan bulat2 oleh raykat yg mmg terbukti bangang!

Anonymous said...

Air busuk sebab PH busuk mulut. Tiap tiap hari ceta Jubur.

Anonymous said...

Bila kaki liwat, kaki semburit, kaki rogol, kaki intai, kaki cabul & kaki temberang ade dlm kera jaan, maka bau busuk tentu tersebar merata-rata, dah tak boleh nak hilang. Cara penyelesaiannya, sapu je Minyak Cap Kapak kat lobang hidung.. kikikiki

UNDI PH DAPAT💩

tunfatimah said...

Menteri2 dan timbalan bangang pekara biasa dalam gomen pH. 😊

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates