May 27, 2019

13 Program Buka Puasa PKR Ala Pak Maun, Anwar Ibrahim Minta Maaf


Presiden PKR Anwar Ibrahim semalam memohon maaf kerana majlis berbuka puasa atau iftar yang diadakan oleh partinya kelihatan seperti pesta muda mudi ala Pak Maun dalam filem Nasib Do Re Mi. Pemuda PKR menganjurkan Majlis Berbuka Puasa dengan iringan lagu beserta kugiran dan bunga api. Tiada bacaan ayat suci Al Quran sebagaimana lazim, jauh sekali diadakan solat tarawikh.






Sementara itu, Pemuda PKR mengulas kenyataan Presiden PKR adalah tuduhan jahat.

13 comments:

Anonymous said...

BANG NON HEBAT SLOGAN ISLAM JER
PLURALIST COMANGO JADI AJARANNYA
KLU BOLE IFTAR SELIT AGAMA LAIN PULA
KITA TUNGGU BILE JADI PM KE 8 KITA

MASA TU SUMA PROGRAM ISLAM MADANI AKAN SAMPAI KEMUNCAK AJARAN PLURALISMA MURTAF,COMANGO, GAY DAN LGBT...


TUNGGUUUUUU....INI BARU ACAH ACAH PAK MAUN...!!

Anonymous said...

ANAK CUCU LEE KWAN YEW GAY RUPANYA
X SELINDUNG MENGAKU TERUS TERANG
ANAKCUCU ATOK KESAYAMGAN CMNER PULA
COMANGO TOKSIK PLAKAD DAH LAMA DI JULANG

KIKIKIKIKI....


... SELAMAT HARI RAYA...

Anonymous said...

ni bukan iftar, ni pesta dah sambut raya.. geng2 pee gay ar ni mmg dah terbukti bengap, iftar dlm bulan puasa dengan sambutan raya lepas ramadhan pun tak bleh beza..

patutlah bleh terima jer kencing muntri2 kerajaan pasal ekonomi yg meningkat, pasal 1mdb(1 malaysia dah bosan)..

Anonymous said...

Mahacai kan suka berjoget? Tak kira tempat & waktu, itu dah jadi biasa, apa nak diherankan? Semua kaki clubbing.. kih kih kih.. πŸ˜πŸ•ΊπŸ’ƒ

Anonymous said...

Memang dasat puak-puak ni...dah macam sambut raya sedangkan kita masih dalam bulan Ramadan.Bulan menambahkan amalan bukan bulan meningkatkan hiburannn....ok tepukkkkkkkk

Anonymous said...

Apa harus bang non pohon maaf jika
TIDAK BENAR TUDUHAN BERBUKA PUASA ALA PESTA?
TERNYATA GOLONGAN LIBERAL SEKARANG
MENUNGGANG AGAMA UTK KEPENTINGAN
DUNIAWI... TENTU aje sepetkominih
KEGIRANGAN.

Anonymous said...

di singapork anak cucu declare gay
kat mesia anakcucu blom declare lgbt tapi plakad comango toksik dah julang tinggi tinggi...


tahniah bakal PM ke-8 pun gay.. hiduppp mesia.... hiduppp macai...!!

Anonymous said...

PKR...BODOHHH..

Anonymous said...

Ni mesti ada wahyu baru nih... tak pernah ada majlis berbuka posa mcm tu hatta dlm syiah sekali pun.

Nih ugama lgbt nih agaknya nih atau munkin ugama campor2 dan pastu guna jenama islam untuk mengelirukan umat islam nih..

Agak aku nanti tokong limpigseng akan 'berwahyu' pada moojashit untuk 'bersabda' la tu untuk memutar & menyesatkan umat islam nanti tu..
Agak aku la sbb selalu mcm tu kata sumber dalaman dapigs yg tidak mahu namanya disebutkan.

.......

Anonymous said...

Apa yg ada di dada dan dalam isi perut seseorang pasti akan akan terkeluar melalui tingkah laku seseorang itu. Jgnlah cuba nak sembunyi. Allah Maha mengetahui.

tunfatimah said...

malam pesta muda mudi...
bertemasya dan menari
suka ria dalam hati..

jgn ada yang kata kena lihat pada niat juga. πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Anonymous said...

PKR BANGSAT

tunfatimah said...

tak declare tapi org dah tau !

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates