April 16, 2019

21 Rosmah Mansor Rasmi Kapal Dikritik, Normah Alwi Rasmi Kapal Pula Disanjung





Lihatlah bagaimana hipokrit dan munafik Kerajaan Pakatan Harapan yang ada sekarang. Dulu bukan main kutuk apabila isteri Mantan Perdana Menteri, DS Rosmah Mansor merasmikan kapal TLDM. Hari ini masing-masing terpana apabila isteri Menteri Pertahanan, Abang Mad Sabu pula yang rasmi kapal TLDM.

Sebagai pembangkang yang berpengetahuan, kita tidak mempertikaikan isteri Menteri Pertahanan, Normah Alwi merasmikan kapal berkenaan. Memang menjadi tradisi dunia perkapalan seorang perempuan merasmikan kapal. Namun, menjadi tradisi juga seorang wanita yang paling penting sesebuah negara merasmikan kapal tersebut. 

Kenapa kapal berkenaan tidak dirasmikan oleh Raja Permaisuri Agong? Kenapa bukan juga DS Dr Wan Azizah Wan Ibrahim sebagai Timbalan Perdana Menteri? Siapa Normah Alwi dan apa kelulusan akademiknya?

Kesimpulannya, Datuk Fauzi Abdul Rahman masih hidup atau sudah berpindah ke alam baqa?

21 comments:

Jon said...

Kapal ni 50/50 gk ke?

Ikat 99taun,500taun or 1000taun???

Hikhikhik

Anonymous said...

Fauzi dah manpos agaknya. Anjing2 hitam bertahi ph ini jika ditemukan elok diludah je

Anonymous said...

DAIM - ECRL DI TRUSSSSSSKAN...KIKIKO

SAPA TAK KENAL DAIM YANG DIAM
BAGI SAYA 10 EKOR DAIM KATA KUTY
SEKO DAIM FOREX 30 BILLION LEBAM
KALAU 10 EKO DAIM HAAH LU FIKIR SINDRI

KIKIIKIKIKI...

MINTRI KULINARI@PERTAHANAN NEGARA
MASUK ITM ITU PUN HALF WAY SAHAJA
FAKE DEGREE BOLE JADI MINTRI YEA..!
KERAJAAN PH PENIPU ITU AMALAN DEPA


ALAHAIKII...

Anonymous said...

Biese lew..
Gajah depan mata war2 tk nampak..
Kuman seberang laut..di teropong cari..si fauzi tu dah mampos..kalau tk mampos pun..dh nyawa2 ikan..tk dapat nk mempertikai kan dah..

Anonymous said...

Islam melarang umatnya mempercayai apa2 berita dari org munafik, kafir sebelum kita menyiasat kesahihannya terlebih dulu.

Anonymous said...

Askar2 RAMD, TLDM, TUDM dan seangkatannya pun nampak senyap aja bila kesetiaaan mereka dan rakan2 dituduh jadi "Dark State" oleh hanjing komunis tu, yang kata ada golongan2 dalam anggota pertahanan yang ingin menumbangkan kerajaan (coup d'etat). Sayangnya kalau pejuang2 gagah dan taat setia kita (yang juga tak berkhidmat untuk wang/tingkat gaji semata2, tak macam 'golongan2' lain tu) tak tersentuh dengan ayat2 kurang ajar tu hanjing komunis tu. Ada lagi ke nak undi parti bersekongkol dengan parti komunis penjual hak2 Melayu tu nanti?

Anonymous said...

Bisu ATOK2 PARROT sesudah PD jatuh
kali kedua pada golongan pencinta
SODOMI LGBT. MARUAH MANA ATOK?

Anonymous said...


Oooo Normah tu...
Memang banyak keistimewaannye.
Kalau tak takkan bangmat sanggup
jilat aritu...

Hahaha..
Banyak betul perkara lawak dizaman
PH ni. Pastu kalau orang ramai
suarakan rasa tidak puashati, masing2
buat pekak je.. Untung betul diorang
pilih piem tua mcm tunggul...

tunfatimah said...

mcm perasmian kedai cina..

Anonymous said...

Bini sibaboon tu tak ke sibetina yang didermakan oleh suaminya yg juga pemandu kod sibaboon setelah berlaku peristiwa konon umno pasang perangkap dgn kerjasama pejabat ugama yg konon ingin mempermalukan sibaboon yg cuma konon telah dihantarkan makjunkonek oleh betina tuh dibilik hotel sewaanya sibaboon ditengah malam hari atau awal pagi???
Tidakkah sewaktu serbuan dibuat sibaboon hanya bertuala tampa baju???
Dan tidakkah sibetina itu jgk tidak berpakaian sempurna waktu serbuan yakni setelah pintu dibuka setelah diketuk oleh petugas pencegahan maksiat???
Tidakkah petugas menunggu masa yg agak lama utk dibuka???
Adakah lambat buka pintu sebab ada baboon betina memerlukan masa untuk......????

Oh ya.. tidakkah peristiwa konon dirancang oleh umno tersebut telah menyebabkan sisuaminya baboboon betina tu telah mendermakannya pada baboon jantan???
Dan tidakkah selepas peristiwa tu hubungan baboon dgn pas terengganu mulai hambar dan malah mulai berlaku kehambaran antara nikaziz yg mempercayai dongengan baboon padanya dengan dshadi????
Tidakkah selepas peristiwa tu maka bermulalah pakatan geng2 baboon dlm pas memulakan projek tendanghadi????
yang akhirnya apa yg terjadi ialah pas telah tendang nikaziz dari kerusi mb kelantan beserta husamsumbu jimatminyak tokey jin???

Sejarah telah menunjukkan gengbaboon telah menyingkirkan teamhadi satu persatu dgn 'bantuan' nikaziz atas alasan konon teamhadi lebih mesra umno??? dan kemudiannya plot terbesar ialah gengbaboon dgn bantuan dapigs telah cuba menendang dshadi dari kepimpinan pas yg berakhir dgn semua baboon diterajang oleh perwakilan pas dalam muktamarnya????

Aku cuma tanya je nih...tak berniat nak fitnah apa2 pun.
Dan oh ya....takkan sibaboon jantan tak rasa nak balas jasa pemilik baboon betina atas derma atau sumbangan peribadinya tersebut???

Takkan taknak buat malam sumbanganmu dikenang kot kalau ianya adalah derma ikhlas??? hehehe

☺��☺

Anonymous said...

Ni nak tanya jer...
Betul ke desasdesus yg tersebar yang menyebut bahawa lembaga tabunghaji bakal ditukarnama lembaga tabungharapan oleh dapigs????
Dan jugak permodalan nasional pun nak ditukar nama dengan nama baru jugak???

Bertanya jer nih pasal byk sgt dengar cerita nih..

Anonymous said...

Normah pakai kain merah, zaza dapat g-string merah. Siapa lg untung?

cctv said...

tu la dah pesan jgn telan kabait kan dah mabuk

Anonymous said...

Biasa la, nama pun Pakatan Hancing. Lepas kencing, jilat semula.. kah kah kah.

Anonymous said...

Nov ini Najib dibicara bersama Arul Kanda pula..

Anonymous said...

sapa sangka bau melekat kat muka bole rasmi kapal perang.... kikikiki...

Kumpulan Penentang Penjajahan DAP!! said...

Patutnya DYMM YDPA atau Tuanku Permaisuri Agong yg. MERASMIkan pelancaran KAPAL PERANG ATM ni, sbg. PEMERINTAH TERTINGGI ATM; mengikut Undg2 Perlembagaan 41 (yg. telah diLESAPkan dr. laman web JPA)!!

MENYAMPAHnya aku si keluarga mat sabu PERASUAH ni!! Apa kejadahnya BINI mat sabu yg. TAK penting ni melancarkan KAPAL ATM oi - sdgkan dia BUKAN mcm. mantan Wanita Pertama gemilang kita, YAB DS Rosmah Mansor, isteri kpd. pemimpin AGUNG Orang Asal Islam/Melayu kita, mantan PM amt GEMILANG kita, YAB DS Mohd. Najib Tun Abd. Razak terCINTA kita!!

Sebenaqnya ATM dah diKUASAI dan diROMPAK oleh PENJAJAH/PENGGANAS/PEROMPAK/PERASUAH DAP KULIT BABI homo jijik ZIONIS ISrael ni - patutlah depa nak si PENIPU/PERASUAH tanpa apa2 KELULUSAN-yg. diTENDANG UiTM (sdgkan rakyat biasa, nak jadi pegawai2 kat ATM perlukan IJAZAH/DIPLOMA skrg.), si OTAK LEMBU mat sabu HOMO-PENJILAT guan eng BANGKAI ANJING yg. diRASUAH oleh DAP sbnyk. $16,00 SEBULAN menjadi MENTERI PERTAHANAN dan TIMBALAN dia pun dr. PENDATANG Cina BANGKAI ANJING DAP PENGGANAS ni!!! Lihat kes RASUAH mat sabu yg. terus diTUTUP oleh BANGKAI2 ANJING syukri HOMO/SPRM paling BANGSAT tu, di -

1. https://www.thethirdforce.net/pendedahan-panas-tony-pua-lim-guan-eng-dan-agenda-anti-islam-anti-bahasa-melayu-pro-komunis-dan-pro-zionis-dap/

PENDEDAHAN PENUH: TONY PUA, LIM GUAN ENG DAN AGENDA ANTI-ISLAM, ANTI-BAHASA MELAYU, PRO-KOMUNIS DAN PRO-ZIONIS DAP

By Raggie Jessy

Third Force
February 3, 2019.

Dan skrg. si BANGKAI2 ANJING mat sabu/DAP ni nak MEROMPAK pula ASET2 HARTANAH amat BERNILAI Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT), yg. termsk. Hotel Royale Chulan, dan dgn. harga amat MURAH, kpd. syarikat dr. SINGAPURA, pusat CIA/NATO/CIA!! Disyaki Hotel ni akan dijadikan pula sbg. PENGKALAN MOSSAD/CIA/NATO ni di tgh2 KL kita ni!! Lihat di -

2. https://www.ismaweb.net/2019/03/11/perang-najib-mat-sabu/

After Royale Chulan hotel, Najib predicts sale of more LTAT assets

By MT Webmaster

Malaysia Today
On Mar 16, 2019; dan di

3. https://www.malaysia-today.net/2019/03/16/after-royale-chulan-hotel-najib-predicts-sale-of-more-ltat-assets

Syarikat Singapura setuju beli Hotel Royale Chulan RM198 juta

By admin

IsmaWeb net
11/03/2019.

cctv said...

kalo pengerusi kobat tu bekas tentera darat boleh la dimaafkan tapi kalo bekas tentera laut memang tiada maaf buat kamu...
tapi selaku seorang yg betgelar Datuk ilmu pengetahuan perihal tatacara ketenteraan mesti di fahami sebelum mengeluarkan statement yang dangkal ..bodoh dan tengin
cukup cukup la barisan muntri kurang cerdik..pengerusi NGO jangan la ikut sekali

Anonymous said...

Betul ke sibabooon tu jantan? Kihkihkih.

tunfatimah said...

skandal mat baboon nama normah juga. ini isteri yg sah.

tunfatimah said...

mengikut tradisi, kapal dirasmikan oleh seorang wanita yg " prominent" ataupun menonjol. for good luck?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates