January 18, 2019

19 YBM Khalid Samad Cuba Buat Troll Mengatasi DS Najib, Sayangnya Tak Lawak

Sudahlah di sebelah tengah hari, tiada siapa yang perdulikan Menteri Wilayah ini selepas selesai Solat Jumaat, perasaan pasti membuak-buak apabila Khalid Samad kena troll dengan Mantan Perdana Menteri.


Mungkin sedikit panas kena troll, Khalid Samad membalasnya dengan dua troll di bawah. Sayangnya, troll beliau agak hambar dan tak ada unsur jenakapun.



Ini pula kenyataan Khalid Samad bertarikh 05/01/2019, sewaktu harga minyak turun. Hari ini RON95 naik RM0.06. Khalid Samad tak mau komen kah?

19 comments:

Anonymous said...

Aaaaah..persetan semuanya..

Aku tak suka matematik..kira-kira aku betul2 lenah beb, ttp aku sendiri pon hairan ..macam mana aku lulusan Akauntan...aahh lupa lagi....

Oooops kat mana TITIK PERPULUHAN nie...kat angka 6 kaa, angka lepas 60 kaa, sebelom 60 kaa, adoooi benar2 konpius aku nieh...

Anak Pua...tolong aku...bantu aku....!!!

Kasihan Bossiku Oooh Bossiku!!!

Hiiihiiihiii

Anonymous said...

Boleh la troll tu khalid semak, buat penyejuk utk chai2 pee eh yg panas bila munteri2 pee eh kena troll dgn pak jib stp ari...

Anonymous said...

Nampak sangat si kalid ni bebal & tak bijak. Taraf menteri tapi ayat mcm budak2. Mungkin jadi sewel sebab teruk kena hentam dgn netizen.. ha ha

Unknown said...

Hopeless..hopeless..hopeless..
Minyak petrol dah naik lagi weh.
Tentu menyumbang kpd kenaikan harga brg dan kos sara hidup.
Satu persatu kami autakan.
Tiada niat langsung nak menolong.
Usaha jangan diharap
Kami pakat pakat musnahkan harapan

Anonymous said...

Kikiki.. rege petrol turun, rege barang tak turun pun. Tapi rege petrol naik, rege barang confirm naik. Mane dia sembang babi pee.eh nak stabilkan rege petrol dulu tu? Dah kene sembelih ke babi tu? Kikiki

Anonymous said...

Muntri bodoh, dah gelabah berok kot? Kes 1MDB belum pun dibicara tapi dia dah berani tuduh DSN mcm tu. Kurang didikan sivik, walaupun dah, tua jambang & bulu idong pun lebat subur.
Pasal rega minyak, dia dah terkantoi. Tak turun lama mana pun, sekejap naik pula. Muntri tak kompeten, makan gaji bhuta je. Sila meletakkanlah jawatan anda tu!

INILAH PADAHNYA BILA 🐵 DIBERI 🌺

cctv said...

kenapa yer bila tengok Khalid Terpegun ...mesti teringat badak sumbu tengah ragut rumput..

Anonymous said...

Troll dgn fitnah pun sukar difahami.
Minyak turun kena troll dik Najib tanpa segan silu ambil kredit.
Minyak naik bisu mcm tok pekong siam.

Anonymous said...

Aku agakla si kolidmenyemak tu mesti kata dgn geng2 dia kurang lebih macam ni...
"..kat masjid boleh la mereka tunjuk ramai sebab itu tempat mereka.... nanti tengok kalau kat gereja tengok macam mana sambutan geng2 kita pulak..."

Aku agak aje...jangan marah yer..
☺☺☺

Unknown said...

Rimas tenguk wajah montri serabut. P lah potong rambut dan trim bulu2 berkaitan.

Izham said...

Adakah Menteri ni nak dahulukan dari mahkamah tentang 1MDB? Mahkamah belum bersidang, dia sibuk buat tuduhan luar mahkamah, dikhuatiri sub judice, ye la, ayat Menteri kan (walaupun takde tokoh).

Anonymous said...

Bila jumpa tuhan nanti, barulah Khalid Samad tahu betapa teruknya bila memfitnah org. Sekarang barua barua dap agama islam nie lupa Allah maha mengetahui. Sekarang dapat kuasa... kita tgk apa kuasa boleh tolong bila dah akhirat kelak.

Anonymous said...

mai pakat2 kita tengok "KLEPTOKRATS"di ASTRO ON DEMAND...x tengok rugi...

Anonymous said...

Malas nak tengok...fitnah semua tu. Kalau betul dah lama ptptn aku x payah bayar

Unknown said...

Hope gone end

Unknown said...

Rugi untung bukan kerja kau nak hitung. Jgn marah..

Unknown said...

Ketokohan memfitnah.

Anonymous said...

Kesian Kalit, nak troll tak menjadi, makin teruk dia kena kutuk. Mungkin dah menyesal kot jadi Menteri?
Mintak le kerja kat kedai mamak jadi penebar roti canai, tapi jambang muka kena tarah dulu, baru nampak bersih.. huhu

Unknown said...

Ale utuhh

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates