December 29, 2018

14 Perwakilan Bersatu Dapat Beg Herschel Berharga Kurang Lebih RM300 Tu!!!






Hebat bagi parti yang setahun jagung ditubuhkan telah menyediakan cenderamata (door gift) yang berupa beg sandang berjenama Herschel. Tinjauan di pasar maya mendapati harga sebuah beg berkenaan adalah di antara RM280 ke RM400.



Ketua Serikandi dan Ketua Armada pula tidak tahu perwakilan diberi beg jenama Herschel dari Kanada. Adalah tidak pelik jika Ketua Armada dan  Ketua Srikandi pun tak tahu  sebab jawatankuasa parti pun main lantik tangkap muat saja. 

Pemilihan parti pun tidak pernah buat. Organisasi berselerak. Kalau Setiausaha Agung PPBM pun kata tak tahu itu memang bermasalah lah.

Bukan kita dengki dan iri hati. Bagilah intan berlian sekalipun, siapa yang perduli. Kalau parti ada duit atau ada pihak yang membuat tajaan, lakukan sajalah. Ini tidak, di depan Rakyat berlakon mengutip derma atas nama parti. 

14 comments:

Anonymous said...

Dia beli triple A punya kot kat vietnam. Murah ja

Unknown said...

"Parti ini bukan parti yg kaya" lebih kurang gitu kata ketua armada. Ckp tak serupa bikin!

Tersedak aku tenguk...apa lah nk jadi parti gomen baru ni? Ramai ank2 yg akan ke sekolah dgn beg lama sebab ekonomi teruk slps PH jadi gomen.

Kalau org nk sponsor boleh shj ditolak. Kan lebih baik disedekahkan beg harga RM 30 kpd ank2 kurang mampu terutama di KEDAH . Ramai tau...(PM &MB org Kedah)

Kata umno suka rasuah, mencuri tetapi nampak sgt bersatu lebih teruk! Takda hati perut !!

Anonymous said...

Bayangkan, baru 6 bulan dah bagi beg mahal. Kalau 60 tahun? Tentu dpt cenderahati 🚗 sorang sebijik.

Anonymous said...

Awat hangpa sibuk.. lantak kat depa la.. jelous ka?

Anonymous said...

Kita bersangka baik. Depa tempah tu dari siam. Pakai cable tok mustapha mohamad. Takpun cable husam musang pun kuat juga, anak tokan pil kuda... Setakat beg made in siam apela sangat.

Unknown said...

Entahnyer nk jealous kan? Bersatu pun bukan suci dan menyucikan. Hahaha..

Unknown said...

Entahnyer nk jealous kan? Bersatu pun bukan suci dan menyucikan. Hahaha..

Unknown said...

Perompak pure punya

Anonymous said...

Itu beg aidul krismas di vancouber

Unknown said...

Bersikit sikit dahulu. Lama2 jadi bukit. Kalau dah diajar dgn sumbangan , bagaimana minda Melayu nk berubah atok93? ..ckp berdentum dentum hapah pun tarak! Konon nk juangkan agenda utk Melayu. Kirim salam kat idea lapuk ko!

Anonymous said...

maybe fufu tu bkn legit...

Unknown said...

Kalau beg tiruan, KPDNKK mana? Ini satu jenayah hak cipta. Hahaha..

Malu lah parti gomen pun langgar undang2!

Anonymous said...

bag ni kat kenanga mall boleh beli RM30 jer..order banyak skit.

Unknown said...


Watever #kpdnkk #sprm je la. Wlaupun xde siasatan yg dijalankan.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates