December 27, 2018

18 Menteri Syed Saddiq Kena Hentikan Publisiti Dan Gemarkan Perhatian Umum


Tugas seorang Menteri adalah berkhidmat untuk Rakyat, demi cukai yang kami belanjakan untuk gaji mereka puluhan ribu sebulan. Hentikanlah mencari publisiti dan perhatian murahan di media sosial dan mulakan bekerja. 

CTS tidak faham apakah motif Menteri Belia Dan Sukaneka bergambar berbalut muka dan lutut seperti di atas? Sekiranya memerlukan perhatian, YBM Syed Saddiq seharusnya dibalut seperti gambar di bawah dan bukannya hanya di muka dan di lutut. Baru ramai yang simpati.


Tindakan beliau yang suka membodek juga mendapat tempelak daripada Tengku Mahkota Johor (TMJ) semalam. Sudah-sudahlah Syed Saddiq.

18 comments:

KANDAsamy said...

Ah, Saddiq Sepak Raga, gelagatnya memang separuh masak, tiada langsung watak seorang menteri penuh. Makin nampak gila kabinet Atok sekarang ni. Meriah dgn komedi murahan & adegan slapstick memualkan. Mana kompetennya mereka ini? Memalukan negara je!!

INILAH PADAHNYA BILA 🐵 DIBERI 🌼

Anonymous said...

Wow lebih teruk dari zulhasniawang yg terpacak serpihan kayu velodrom masa acara keirin dulu lagi nih...
Kalau pergi pantai konon boleh cederateruk mcm tu apa ke superporno.man budakeling nih?

Kalau mcm tuh lagi power mat2 bangla yg kerja kontrakpembinaan yg cuma minum tehkopi panas, jugak mat2 indo, jgk perkerja sapusampah dimana2 pun yg hari2 berkerja berhujan berpanas.

Memang keling suka khayal lebih mcm dlm filem2 keling la ..hehe

Anonymous said...

Banyak lagi masalah negara sekarang no.

https://www.thestar.com.my/news/nation/2018/12/27/millions-of-local-coconuts-left-unsold-malaysians-prefer-buying-imported-coconuts-because-they-are/

abd majid said...

Pelik betul dgn Menteri2 Malaysia baru sekarang.Ada Menteri yg Suka masak2,Menteri Salah lapor dan macam2 lagi.

Anonymous said...

Diorg pak menteri ni ada penyakit attention seeker kot. Nak glamor jat socned buat apa. Bkn bole tolong rakyat pun.

Unknown said...

Cedera kena hentam ke bro? Mulut murai sgt! Hahaha..

Totally snubbed by the royals? Lain kali wish jer rakyat marhaen . Mereka yg pangkah utk ko. Nampak yg kat atas jer. Padan muka!


cctv said...

konfius gak ni ...duk tepi pantai tapi yg cedera lutut ngan pipi .... " sukan apa la yg ko buat ni sayed oiii "
kembang lak tekak aku......

Anonymous said...

Setakat ni aje yg boleh buat?...duit rakyat digunakan utk bayar gaji dia ni..rm50 ribu bukan rm500.00....APA punya menteri dia ni

Anonymous said...

Pandai Kanda Jahid Alih Pandang Konspirasi Bank Terhadap TH

http://theunspinners.blogspot.com/2018/12/pandai-kanda-jahid-alih-pandang.html

Unknown said...

Muka koyak. Lutut rabak. Berkayak kat laut pun batu kasi hentam ka?
Nampak memang LEMBIK!

Anonymous said...

ATOK MAMAK NAK RAMPAS UMNO
TUKAR KAN UMNO JADI BERSATU
SUMA CAWANGAN BAHGIAN DIO JAGO
SEBAB PARTI BERSATU MME TAK LAKU
AYOHH BUBAR UMNO ADA BERANI KO..??


KIKIKIKI... ATOK LIDAH BERCABANG DAH GELABAH ANAKCUCU TUNGGU MASA NAK MAMPOS BERSATU TAK LAKU DI KAMPUNG LUAR BANDAR
JALAN MUDAH SAILANG UMNO TERUS...


PROJEK SAILANG UMNO MAKIN GANAS BENAR
BERSATU MME TAK LAKU DILUAR BANDAR
JALAN MUDAH LAMBANG UMNO NAK DIKITAR
ATOK NAK LAMBANG KRIS KE BUNGA DITUKAR


KERJA MUDAH DENGAN RULES OF JUNGLE SI LIDAH BERCABANG



PUIIIII...!!!

Anonymous said...

Kek mano tu syed..yg belakang tu semuo berbikini yo..agak2 den mosti kek luar negara

Anonymous said...

Atok punya auta keling dh tau dr awal..seawal dia mula membentuk pbbm(nama mirip umno).
Sy pernah komen dulu2

#madey ni totok umno..apa tujuan dia tubuh pbbm..madey selicik belut..kita baru fikir plan A.B.C..dia dh sampai D.E.F.
Adakah din nk jadi mcm anai2..makan kayu(ph) luar cantik...dalam reput..

Tk dapat telinga..tengkuk dipulas..

Anonymous said...

Elok berenti jadi Menteri kalau perangai masih belumn akil baligh..

Inginkan perhatian mcm budak2 hingusan..

Otak logik memang ada kt mamat ni..tapi kalau jiwa masih budak2 mcm mana nak fokus..

Itu cougar mcm Siti Kassim mesti geram tengok..

Fahmi Zack said...

cuba kita perhatikan gelagat mentri ph bangang2 dari paria moorty sampai kpd mentri nikah kawin berlendir janda
jauh beza mentri zaman umno. seteruk peribadi mentri zaman umno, tiada di hebah tunjuk bangga macam mentri berok ph mader keling

bila agaknya nak bubar parlimen lebih awal?
bila agaknya Melayu nak bangkit secara total ubah semula pemerintahan negara

PAS-UMNO sudah jadi fardhu untuk bersatu dan ambil alih negara. jgn berdalih lagi kelah Allah dtgkan bala. nauzubillah

Anonymous said...

TIGA HARI SUDAH PUN BERLALU ADINDA
HARUSKAN KANDA TUNGGU 3 PURNAMA LAGI
DIBIARKAN KEKANDA MCM BEROK DPT BUNGA
PROT BOROI KANDA KEMBANG KEMPIS MENANTI


KIKIKIKI....KARDOBA SEDINGIN SALJU HATI KANDA...!!!

KIKIKIKI..

Bom atom said...

BODEK mmg sentiase "MENGAMPU" batang drpd layu n tegang ..

Itu lh SIFAT smulajadi "pembodek"

Kihkihkih

Anonymous said...

member tgh prepare jd pelakon mana tau tak jd menteri satu hr nanti...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates