October 12, 2018

55 Pembinaan Lebuh Raya Tanpa Tol Tak Mungkin, Penipuan Terbaru Pakatan Harapan



Pembinaan lebuh raya tanpa mengenakan kutipan tol tidak mungkin dapat diwujudkan, kata Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad. Kata Tun Dr Mahathir,
Kami mewujudkan manifesto itu dengan memikirkan bahawa kami tidak akan menjadi kerajaan. Sekarang kami adalah kerajaan dan manifesto ini menjadi beban yang besar. Pada masa itu saya menentang, saya tahu, untuk mengadakan laluan percuma, ia tidak boleh. Satu-satunya cara untuk mengadakan laluan percuma dan tiada tol adalah dengan menaikkan harga petrol,
Kesimpulannya, Pakatan Harapan telah menipu Rakyat Malaysia di dalam Pilihan Raya Umum Ke 14. Kencing. Hancing!!! Baca penipuan Tun Dr Mahathir dulu, di sini. Tun Dr Mahathir mengakui Pakatan Harapan buat manifesto dengan niat menipu.

Halalkah gaji Menteri dan Wakil Rakyat mereka yang mendapat kerja dengan cara menipu? Oleh kerana mereka menang dengan menipu manifesto maka wajarlah bubar Parlimen dan buat pilihan raya semula bagi dapat mandat manifesto baru.



55 comments:

Cencaluk said...

Nampaknsangat TARAF IQ Atok93 dengan DSNR amat jauh berbeza.

kalau DSNR dapat menyediakan Rawang bypass tanpa TOL, Lebuhraya di Sarawak tanpa TOL mengapa Atok93 kata mustahil? Dimana datangnya mustahil jika DSNR sudah dan akan berjaya membuatnya?

Tomato Uneducated tengok lah Atok93 yg undecated ni akal pembelit memang no 1 kalau untuk kroni semua boleh tapi kalau untuk kepentingan RAKYAT semuanya mustahil

Anonymous said...

Memang dia betul2 Mahataik Mahapenipu Mahagila, padan muka pengundi2 Mahataik kerana senang ditipu dikelentong.Kehkehkeh.

Anonymous said...

At the first place dy ckp nk mansuh kan...aku dh nmpk babi jelmaan ph berterbangan....wkakakaka....tp xsangka plak ramai gyle yg dok kejau babi jelmaan tu...konon dpt ape yg dijanji kan...hurm...ksian...berotak x berakal...orng tetua pesan..kalau jumpe madey nan ular...pukul mane dulu...tntu...ludah kan madey dulu..hihihi...

Anonymous said...

Maulana tol dah bersuara tu. So pakat pakat hadam yea geng tomato.

Unknown said...

Dari awal memang dah tau..its all bullshit!

Its all lies!

Macam mana rakyat nk percaya kpd kerajaan yg kerap bohong?

Macam mana rakyat akan hidup lebih selesa jika kerajaan dah mati akal, kering idea dan tak tau apa2?

Macam mana rakyat nk bergantung kpd kerajaan yg belum move forward?


Anonymous said...


Semalam cakap lain, arini cakap lain, esok lain pulak, lusa tukar lagi.. Betul kata Trump otaknya dah tak stabil...

Nasiblah Malaysia dapat Piem gitu..

Anonymous said...

Baik punye kencing... Klu tak mampu nak tunaikan kenapa sanggup pegang jawatan jd ketua. Lebih baik bg pada org lain yg sanggup tunaikan janji manifesto tu. Alasan jgn rakyat sebut dah pasal mansuh tol la tu. Boleh baca la perangai atok..

Anonymous said...

ni bukan kencing hancing lg..dah bau bangkai.. kahak puiii

Surrhead said...

Saya mmg tak harap tol turun pun....kang siapa nak bayar maintenance tol, lagipun saya jarang skali guna tol....kalau ada projek tol baru, diharap buat kajian sepertimana projek MRT2 diteliti....tapi saya kasihan kat warga umno yg selalu guna tol dan pakai ron97

Anonymous said...

kerajaan ini tidak berhak untuk bercakap soal nilai2 yg baik, soal menepati janji, soal jangan memperdaya untuk mendapat sesuatu… semua rakyat Malaysia sudah kena conman, paling hebat dalam sejarah, soal integrity, soal tidak memutar belit sesuatu perkara untuk mengelirukan rakyat, soal berpegang kepada prinsip… mereka telah menyebabkan rakyat percaya bahawa sebelum ini musuh politik mereka adalah sejahat jahatnya tapi kemudiannya dalam satu kumpulan dan tiada lagi gelaran2 yg kita dengar dulu… mereka telah memecah-belah kan pihak2 yg terpengaruh kepada berlainan tuduhan yg bukan ideologi yg tulin dan berbagai2 lagi .

Anonymous said...

Surrrhead diantara sebijik tomato yg disiram kencing hancing hehe

Anonymous said...

Yang mengundi utk tol dimansuhkan adalah beruk2 dalam pee.eh. Yang ko kesihan org2 umno pulak. Ape punye bongok la komen sedapkan hati dukalara ko tu blurrhear. Byk mkn taek madey kutyy ke??? Kahkahkah

Anonymous said...

Ketika ini, dimanakah 3 ekor keldai PH ni berada? Dah mampus kene gilis lori ke? Kikiki

https://youtu.be/ucqSFDngDVQ

Surrhead said...

saya kasihan kat org umno, sebab yg bising pasal tol adalah org umno ja, yg dah selalu mkn rasuah, no hal guna jalan tol dan ron97....org PH mana ada kisah pasai manifesto hari itu, org PH akan ambik kisah bila manifesto PRU15 kang....agenda pru 14 tuk jatuhkan BN dah capai. Dan kita nak kerajaan yg intergriti, bukan asyik buat manifesto yg tak boleh dicapai....sekali boleh kasi chan, nak selalu sori le...kang kena humban mcm BN gak....

Cencaluk said...

Tu le. Surrhead ni banggang yg selalunya nak FREE adalah golongan uneducated tomato PH. Kami semua org UMNO berpijak. Dibumi yg nyata. Kalau boleh kami kata boleh bukan main janji bulan bintang tapi ni ila nak laksana terkankang mulalah cipta formula nak tepis kiri kanan atas bawah bergoncang lah juga PH bila tang manifesto tu... Nak2 x lama lagi Abg nuar masuk Parliment lagi lah haru. .

Anonymous said...

Atok nih baru nak belajor nipu?
Dari gaya mcm pro je.Tipule
bila dh mati takleh tipu lagi.

Anonymous said...

Niat sebenar Wakil2 rakyat dan chai2 penjilat bontot badoot2 pee eh sebenarnya nak menyamun harta negara, sebab tu dari dulu sibuk dengan slogan asal bukan umno/bn.

Sekarang dah nampak tembelang mereka, berlumba caras project bn utk kronies, chai2 pulak berbondong2 mengemis project sambil jilat bontot tumpang sekali.

Agenda memperkasakan rakyat haram takde lansung, yg ada ialah slogan baru, rakyat kena berkorban.

Anonymous said...

Antara kerajaan bn yg dikatakan perompak dengan KERAjaan pee eh yang menipu..

Lagi bahaya KERAjaan penipu, sbb ada pepatah, bercakap bohong lama2 mencuri.

Lepas PRU14 pee eh menipu manipesto, lepas 4 bulan, dah nampak akal menyamun harta negara lak...

Anonymous said...

jgn2 highway pan borneo pun akan ditolkan

Anonymous said...

Muahahaha..

Anonymous said...

Hahaha warga ph tak pakai tol.. Jalan kaki?? Haha.. Ckp mcm org tolol betul cacai ph dap komunis..

Unknown said...

Hahaha..yg bukan org umno guna minyak msk atau pun penyapu ke nk travel?

Hapus tol
Hapus tol

Nyanyian chorus org pangkah ph..patut korang la kesian. Impian musnah!

Anonymous said...

Maknanya kalau buat lebuhraya baru tanpa tol. Tol yg sedia ada ni akan dihapuskan. Tu la susah bercakap dgn orang umno tak ada spm.

Anonymous said...

Kesian macai yg dok demo haritu kat plaza tol mintak hapuskan tol. Sedap tak air kencing shake berkrim. Haha tetiba macai ada duit lebih utk bayar tol.

Unknown said...

6:48pm

Memang senang nk kelentong/tipu/auta org2 bukan umno yg hanya darjah atau srp sahaja. Kesian cai tomato potato heads masih mengharap tol sedia ada nk dihapuskan.

Ok lah hapuskan tol, kos penyelenggaran 6:48pm akan tanggung sepenuhnya. Kau kan bijak setakat srp!

Unknown said...

Hahaha..pujuk lah hati kamu! Jgn lupa ank2 muda pangkah korang PRU 14 akn berpaling tadah. Dah sedar hidup bukan dgn janji manis penipu!!

Anonymous said...

Orang PH dah berbuih mulut kena kencing... Nak kisah apa

Anonymous said...

Keling memang kaki auta.. sepet memang kaki penipu. Melayu bodoh akan mudah tertipu.

Dalam pee.eh yg diterajui sepet & keling maka melayu yg jadi pengikutnya adalah melayu bodo yg tertipu. oleh kerana bodo & malu mengaku mereka pun mempertahankan kebodohan mereka lalu bergandalah kebodohan mereka.

Sekarang pun dah kedengaran mereka berhujah... "asal jangan dsN maju & makmurkan negara...negara dijajah neoB3 pun tak apa...asal bukan dsN...makan taek pun tak apa...UMNO tak boleh halang kebebasan hak individu memilih untuk makan taek minum kencing. Pee and poo-dine"

....
☺☺��☺☺

Unknown said...

Tol free was NEVER possible in Malaysia. At last the sly old fox decided to admit so.

Moving forward , the present govt doesn't has much to show.

Cencaluk said...

Maklimlah cai PH semuanya uneducated masih maknbapak tanggungbmakannminum. Seluarvdalam pun mak bapaknbelikan banyak cerita. PERJUANGAN konon makan habuk lah kau orang minum air kencing.

Anonymous said...

Lagi susah kalo nak bercakap dgn org PH otak beku krn hobi mrk makan taik Dan minum air kencing Atok93 kaki pembohong Dan perompak agong.

Unknown said...

Ini cara atok nak coverline..sebenarnya skg dah bertiup kencang berita boiboi boy akan jadi Menteri Dalam Negeri ganti Muhyiddin.

adlan aini said...

Nak komen.. Tpi bodoh.. Knapa plk mu kesian kat orang umno.. Psl tol tu bkn janji umno.. Tpi janji parti hancing kpd macai..Malaysia baru kununnya.. Bodoh komen mu.. Nak memujuk hati yang tertipu..

adlan aini said...

Tak perlu lar mu nak berbelit komen.. Memang pengundi Pkatan kena tipu.. Memang payah nk britahu mu..sbb mu malu kena tipu..

Anonymous said...

MAMAK MATDEY MAHATAIK....MUNAFIK!!!

Anonymous said...

"lebuhraya baru tanpa tol. Tol yg sedia ada ni akan dihapuskan"

wuaaaarghhhhhhhh ! ini betul2 bukan manifesto !!!!
wuarrrghhhhhh !

Anonymous said...

Viral sekarang seko lagi yb3 (yang bintang3) bersama2 samseng2nya nak rempuh kawasan larangan dgn bagitau yg dia tu wakil pee.eh. walaupun diberitau yg kawasan larangan ada prosidur utk dilawati.

Pee.eh = parasit.

Anonymous said...

Ki ki ki..apa ko merapu ni pundek

Anonymous said...

Surhead..pukimak kau lah..balik kau main liwat mak bapak kau..otak sempit.

Anonymous said...

Kau nie baru keluar gua mane syaitan!!! Bodoh banggang kecik2 tak nak mapauih dah besar2 lembab otak udang!

Anonymous said...

Apa la si babi atas ni merepek ek? Tgh mabuk oktoberfest cap kencing madey kutty ke?

mai JILAT MADEY said...

Njib buat PAN BORNEO 1000km relax jer xd TOL pon...
madey yg nk buat jln 2km pon kene ad TOL..
SENGAL le

kbnyakan TOL ad dmane??

D kg2 felda ker..

Kihkihkih

Kbnyakan TOL ad d bandar2..
Org BANDAR smue pnyokong PARTI ph PENIPU..
Hahhhh tepuk lerrr

MADEY ni sbnarny bukanny pandai..22taun prntah ntah pe2 PROJEK MERAPU yg die buat..semua JAHANAM

Anonymous said...

Kesian keldai2 ni kan?

https://youtu.be/ucqSFDngDVQ


Kikiki... Babi pee.eh sebut pasal intergriti. Janji tak ditepati tu integriti tahap brape lak?

Anonymous said...

Taraf iq DSNR modal sejuta pinjam 42 ribu juta.
Xde duit nk buat projek pinjam china.
Xde projek maka dibuat projek yg xperlu.

Tapi bahagian klepet mmg xdinafikan DSNR sgt hebat.
116 Juta duit tunai dlm rumah.
1 Billion brg berharga dalam rumah.

Anonymous said...

Ini semua umno punya pasal la terpaksa kerajaan bayar hutang trilion ringgit. Nak bangunkan negara pun terbantut. Terpaksa banyar hutang.

Anonymous said...

Nak tunggu sehingga 5 tahun entah berapa round lagi rakyat kena tipu.Penyokong PH tak apa lah mereka tak tahu pun mereka kena tipu ,jadi hati mereka tak sakit,macam kita.Bayangkan Mahaathir dan LGE tipu mengenai hutang negara 1 trillion ,mereka percaya sampai sanggup penyeokong PH derma ratusan juta utk bantu.Itulah mentaliti kebodohan penyokong PH.Dgn kenyataan Mahathir mengenai tol ni,mungkin pula penyokong PH akan mendesak ,leburaya PanBorneo patut di kenakan tol dan tol-tol yg telah di mansuhkan di beberapa tempat di kenakan semula.Kebodohan penaokong PH ,bertaraaf mega bodoh jangan main-main.Apa Mahahtir cakap mereka akan kata betul belaka dan cepat-cepat mahu bantu.

Anonymous said...

Kesian kat umno??? Hahaha ph buat janji.... ph yg tipu... tiba2 kesian kat umno... sarapan lunch tadi minum air kencing atok bangsat ler tuu

Anonymous said...

Kenapa macai2 ph mudah ditipu oleh mahataik? Adakah otak mereka dipenuhi taik akibat bnyk mkn taik sipenipu kepala taik? Tanya jer. Tak kan tanya elok2 ada pulak taik2 yg marah dan terkedu.

Anonymous said...

Belum sempat pukul madey ular sawa tu yg dulu belit dan telan madey sebab semua ular2 pun tak suka madey.

Anonymous said...

DAH TUA RENTA USIA PANJANG SIA SIA
FITNAH JIJIK PENIPU JADI AMALANYA
KUBO MARI RUMAH BERAMBOS KAU SAJA
CUKUP2 TU PINTU TAUBAT MASIH TERBUKA

PENIPU PEMBELIT LIDAH BERCABANG
TUA RENTA OTAI FITNAH MASIH BERBISA
KUBO MAI SINI RUMAH TGGU MASA BUANG
CUKUP2 LA TU USIA PANJANG SIA BELAKA
PAHALA TIADA BUAT DOSA BERGANDA GANDA


ALAHAI.... KALAU LAHIR UNTYM MENIPU LIDAH BERCABANG NI TETAP TAK BERUBAH
KALAU NAJIB BOLE BINA LEBUH RATA TANOA TOL DI RAWANG BORNEO... ALASAN BANGANG SI LIDAH BERCABANG UNTUK MACAI BANGANG SAJA..

HAAHH HADAP LA PEMIMPIN PENIPU UNTUK MACAI PENIPU... HAHHH TEPUKK..!

Anonymous said...

surrhead tu byk sgt kulum anu atok ... dah tak leh pikir dah..asyik sgt...bila parti hantu dia tarik balik janji ..dia auta cakap org lain yang nak... padahal maxai takde otak yang nak...free esucation no ptptn loan, no tol, no gst.... skrg mesti tol tol yang ada dinaikkan... dijual plus ke kroni dia..tiap tiap berapa tahun tol naik...under DSN ..tol takde naik... gst dah jadi sst..rega makin mahal gak...dan ditambah lagi tax tax lain... janjikan kerja...ramai dibuang kerja... mmmg semua macai kena tipu...tapi masih tak sedar sedar... apalah macai dapat...tgk DSN dan Rosmah masuk jail...itu jea dia nak...tapi malaysia makin teruk..nanti kerja pun takde..jadi zimbabwe, vanezuale.. so sedaplah... ganti dsn dgn raja pencuri dan sepet yang ingat duit jea ..

Anonymous said...

apa itu intergriti?

Mengikut kamus dwibahasa Dewan Bahasa Dan Pustaka (DBP) 1985 ialah “kejujuran dan ketulusan”, kesempurnaan, ‘keutuhan’. Ini bermaksud integriti adalah sifat “jati diri” yang merangkumi juga keikhlasan, keterbukaan, ketelusan, amanah, benar, berpegang kepada prinsip, tidak mudah dipengaruhi, boleh dipercayai, boleh pegang cakapnya dan lain-lain.

kesian ada orang kata kerajan peeh tu ada intergriti, dah teruk otak orang ni.

Anonymous said...

sekor lagi beruk.... kau pinjam duit beli rumah ke beli kereta ke...buat perniagaan ke... apa kau sibuk nak bayar hutang lump sum...dah tu tak tahlah pinjam duit... bodoh biul.... hutang malaysia hampir semua hutang own by malaysian.... mostly si epf yang beli... gov bayar dia faedah.. rakyat yang dapat melalui keuntungan epf nya dividend... dah lah bond gov tak perlu bayar principal sampai matang.... bila matang..10bil..gov keluar bond 10bil lagi...bayar yang lama.. then bayar faedah saja.... aku pernah beli bond gov malaysia... 5 tahun... dia bayar 5%... bila habis 5 tahun... dapat balik principal... kau nak pi bayar sampai kosong hutang..buat apa? biul ke...

Anonymous said...

Itulah pakar menipu & u turn
Seluruh kabinetnya kaki kelentong
Rakyat yg merana

Unknown said...

TM boleh buat mcm najib? Kebajikan rakyat dijaga. TM pun kaki klepet. Semua masuk tabubg peribadi.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates