June 13, 2018

29 Biar Jadi Penjilat Tegar Aishah, Jangan Jadi Manusia Bodoh


Tidak pasti sama ada akhbar mensensasikan berita atau penyanyi ini sendiri yang membuat kenyataan bodoh. Penyanyi Aishah, dipetik di sini berkata,
Alhamdulillah selepas lama ‘didiamkan’, sekarang dibenarkan semula untuk muncul di televisyen dan akhbar. Selepas banyak liputan media, generasi muda kian mengenali saya.
Penyanyi ini sama ada kaki pelupa atau mempunyai IQ41, Aishah adalah juara Gegar Vaganza musim keempat, selepas 8 minggu melalak di dalam siaran Astro. Siaran ini ke udara pada tahun 2017. 

Celah mana dikatakan Aishah yang merupakan bekas ahli PAS yang kini menjadi ahli PAN mengatakan beliau tidak dibenarkan muncul di televisyen. 2017 zaman siapa jadi Perdana Menteri sehingga beliau menjuarai Gegar Vaganza?

29 comments:

Anonymous said...

Haha.. time kerajaan bn jatuh, semua ngaku ditindasla, dipaksala dll. Padahal nikmat yg dpt ms tu, x plk nk ucap trima kasih. Hampeh

Anonymous said...

Aisyah...aisyah...kesian terkinja kinja...sana sini...kuruskan badan sikit...tukar nama MAH...nanti ada yg akan SAPU...hahahahahaha..

Anonymous said...

resam retis...nak populariti naik kena la buat isu hot..lagi mengelegak lagi bagus
tak kisah la statement bodoh ke idok...janji rock
hihihihihi

Anonymous said...

Hahaha aku ketawa....

Anonymous said...

Tak best langsung si Esah ni. Pelakon Mak Jah tu lebih menghiburkan & seronok ditonton..!

Anonymous said...

AISHAH...KAU JUAL NASI LEMAK MAK JANDA LAGI BAGUIH DRP MELALAK DAH TUA MNAK MAMPUS TAK SEDAR DIRI

Anonymous said...

Kepada Aishah, inginku bertanya:
Apa jadi dgn JANJI MANIS moneyfesto partimu, dah tunai ke belum?

♫ ♪ Oh dunia ini
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada
Keikhlasan
Apakah ini
Suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan

Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan
Belaian kasih sayang suci darimu
Oh kejamnya

Lidah tidak bertulang
Ucapan cinta menghiris kalbu
Ku kan pergi membawa diri
Cinta di hati terkubur lagi ♫ ♪

♪ LA LA LA LA LA LA ♫

Anonymous said...

Best jugak bila sesekali CTS jolok para artis ni. Biar dia org melatah sikit.. he he. Usop Wilcha next?

Anonymous said...

akhir nyawa jadi anjing suruhan tuanya...

sepandai pandai tupai melompat akhirnya jadi anjing suruhan top dog

#topdog@dogdog

Anonymous said...

Terlebih makan maa. Rezeki maa.

PHOENIX BANGKIT said...

Manisoa2 yang kufir nikmat...

Anonymous said...

Tanda2 awal menopause ialah meroyan. Kan ecah kan?

Anonymous said...

Mana janji manifesto pakatoon?minyak bila mau turun da?

Anonymous said...

macai2 part kalah dok meroyan la lg 5 tahun.hahahahaha

Anonymous said...

Gas naik der. Nak jimat masak pakai kayu api

Budak kampung Selatan said...

Aku faham maksud aisyah tu...maksud dia saluran perdana yg dikuasai kerajaan terdahulu mcm tv1..tv2 n tv3..mana penah nampak dia kt sana...siti nurhaliza pun sama..alaa..korang pun tau tapi buat2 buta

Anonymous said...

Janji manis mu..

haqimy ridzqy said...

Betul..ramai sangat yang lupa apa Yang BN dah bagi kat rakyat.
Yang business sekarang sibuk bagi duit kat tabung Harappan and letak macam2 nak model mahathir.padahal masa BN dulu takde pulak dorang nak pasang banner or iklan menghargai Najib Dan BN.
Padahal kalau ikutkan banyak lagi jasaa Najib kepada peniaga melayu dan bumiputera berbanding zaman mahathir dulu.tapi sekarang sebelah bangunan tekun pasang billboard besar memuja mahathir
Sakit Mata lalu jalan tun dah

Anonymous said...

OK kita tengok je si Esah ni. Bila Kera jaan dah bertukar, dia makin banyak dapat offer ke atau makin lenyap dari radar seni negara. Artis lain berlambak, muda, cantik, badan pun slim je. Jangan pulak marah lagi bila tak ade job nanti. Kita tengok je.. huhuhu

Anonymous said...

Ala penting sangat ke TV arus perdana tu. Puak fuckatan juga yang dok kutuk TV 3 suku la. Kota kan ada Astro bagai apa yg signifikannya TV 1,2 dan 3 ni.

Anonymous said...

Bagi aku artis ni biarla diaorg dgn dunia dia. Setiap zaman ada artis baru. Itu kitaran hidup. Kalau aku artis, aku tak kan buat musuh tapi buat kawan seramai munkin.

Anonymous said...

Sekjap kutuk tv1,2 3 lepas dah kutuk tanya pulak kenapa tak penah keluar.
Penyokong haranap semua mmg cam ni ke pemikiran.
Weii malu la keluar kat tv3 suku kan?.
Sudah ludah mau jilat balik.
Haranap punya penyokong.

Anonymous said...

Lepas ni Abby janda Norman Hakim pun akan forfula balik la. Tak gitu Abby?

Budak kampung Selatan said...

Rilex la...jgn lari tajuk..aisyah ckp x de lg sekatan...x kira la stesen tv manapun..korang ni selalu lari tajuk..isunya bukan 3suku..yg 3suku tu tetap 3suku. Ade faham adek manis

Anonymous said...

Rasa2 aku kenal Aisyah ini. Bukankah beliau yg pernah mempopulerkan lagu 'Janji Capati Mu' suatu ketika dolo? Aduh, makin berisi & berat tubuh beliau sekarang ini, ya? Harap2 nya beliau akan muncul setiap hari dalam semua program di telebisi Malaysia termasuklah program Upin & Ipin ya?

Anonymous said...

aisyah disekat sehingga jd juara gv...

Anonymous said...

Lepas ni kita tengok pula nasib artis2 yg pro BN. Adakah mereka akan digam, disekat & dilayan bak anak tiri oleh Kera jaan Pakatun. Kalau ya, nampaknya 2x5 lah Kera jaan Baru ni. Diminta layan sama rata utk buktikan yg Kera jaan telus & memahami nasib rakyat. Mintak Aishah tolong jadi org tengah utk realisasikan perkara ini, ada bran ke Kak Esah? Atau anda pun akan ikut rentak Kera jaan anda, membalas dendam?

Anonymous said...

DAH MUAK TENGOK SITI NURHALIZA BERTAHUNN KAT RTM MACAM DAH XDE ARTIS LAIN

Anonymous said...

Aku tak minat langsung artis Malaysia!
semuanya tak ade class!!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates