June 29, 2016

24 Netizen Kecam YB DAP Lim Hock Seng Gelar Bodoh Kepada Penonton Dalam Debat Isu Lebuhraya Dan Terowong



Semalam, Kerajaan DAP Pulau Pinang dengan parti Gerakan telah mengadakan majlis debat berhubung isu lebuhraya dan terowong dasar laut bertajuk "Tiga Lebuhraya dan Terowong Bawah Dasar Laut". Debat tersebut melibatkan Pengerusi Jawatankuasa Kerja Raya, Kemudahan Awam dan Pengangkutan Pulau Pinang, YB Lim Hock Seng dan Setiausaha Agung Gerakan, Datuk Liang Teck Meng.

YB DAP Lim Hock Seng dalam debat semalam tidak bertindak profesionalisme dan berlagak seperti samseng apabila beliau menempelak di atas pentas debat berkenaan dengan mengatakan penyokong parti Barisan Nasional dan pengundinya adalah golongan yang "bodoh" dan "celaka". Lihat video di bawah.


Inilah wajah DAP yang sebenar. Golongan samseng dan kuat maki hamun. Bila sudah kalah debat, jadi macam orang gila. Dulu ramai orang Cina tidak nampak perangai sebegini. Semalam, mereka sudah saksikan sendiri. Negara boleh hancur jika pemimpin sebegini memimpin negara. Golongan seperti inipun masih ada yang hendak mengundi DAP dan parti proksi mereka PAN.

Netizen kebanyakan mengecam dan marah dengan sikap tidak profesional pemimpin DAP YB Lim Hock Seng ketika berdebat dengan menggelar lawan dan penonton sebagai "bodoh" dan "celaka" berulang kali.

24 comments:

Anonymous said...

Kita tunggu komen drp Anjing Belaan DAP dan Anjing Pengesan Dap.

I LOVE ROSMAH. said...

takyah dap merintah negara.ameno pon dah 60tahun membodohkan melayu takyah nak salah cina dapiq tu tak pernah merintah pon.mca tu dh cilok projek kerajaan ameno ada korang nak citer ke...jap nak bagi kudapan...kurrr...kokoko

Anonymous said...

Seekor Anjing Belaan DAP dah keluar, sekor lg masih tidur.

Anonymous said...

kita pun tunggu cacian dari ayam pemakan hampas dedak Ameno BiN dan kruik kruik ayam sondol Ameno BiN.

kalo soalan cam ni tak bodoh ke?
why "estimated" terowong kos by Penang is rm3.7 B
kos by PAC is rm 3.5 B???? by Jason W.C. Loo
pi lah tanya PAC why rm 3.5 B when you dun even deal with BUGG

Anonymous said...

Sekor lg anjing belaan DAP bagi komen. Yg ini lagi garang drpd yg atas.

Anonymous said...

Wednesday, June 29, 2016 1:47:00 PM

hai! tak baldia dok kat rumah sama sama suami pok jib.

tapi kita tak pun cam moftik pehang sampai fatwa fatwa se taraf iss, iss.

Anonymous said...

Itulah cina Dap...telbulu bulu.bila..cakap...cakap bahasa melayu pun tunggang langgang lagi cakap orang Bn bodoh...sendiri gantung bilboard besar punya cakap cina babi...sendiri mengaku cina dap mcm babi so...nak cakap apa...lagi...sendiri gali lubang sendiri masuk...

Anonymous said...

Sekor lembub bohdoo belaan Hamno tentera kacang merah

Anonymous said...

Mat Sabun diam je, tak nak menggoreng dlm kuali ke....

Anonymous said...

dap dngn taik berpisah tiada..daptaik.

Anonymous said...

Anjing belaan dapigs tu sekor je.....tukar2 nama nak nampak meriah. Komen bagai nak rak last2 jilat licin taik Tuan Dapigs siang malam.
Betol tak, Jing?

Anonymous said...

mat saburit diam jer sebab dia dah kenyang makan taik haramjadah dapig sebab tu perutnya besar membuncit.

Anonymous said...

kuali sula ala. kayu pun sula ala. kasi api. bolih goleng. jiangan telbulu bulu. nanti benang titak bolih lulus....

Anonymous said...

Kan mat sabut tu dah cakap dia lagi sanggu hirup sup babi bersama2 tohkong kapir harbi daripada makan ayam bersama pemimpin Melayu Islam.

Itu lah kuasa dedak hongleong bank dan publik bank....dosa pahala belakang kira. Peluk2 anjing, restukan LGBT dan hina Agama Islam. Bak kut yeh jenama alvin tan dijadikan menu feveret.

Jom tengok berok uganda lompat2!

Anonymous said...

Cadangan terowong ni cuma utk tabur dedak kpd kroni.Apa akan jadi pada perkhidmatan feri?nak ditutup?bagaimana pengguna feri
nak berulang alik?semua ni tidak diambil kira.Janji ada habuan menanti.Mampukah pengguna membayar tol terowong?

Anonymous said...

Majlis debat tu jd sedikit kecoh kerana 2 ekor anjing belaan DAP tidak menjalankan tugas dengan baik kerana merajuk sbb tak cukup beras CAP KEPALA PELIWAT. Anjing tu dok luar dewan.

I LOVE ROSMAH. said...

takde pendedop yang berkaliber ke.ada sekoq namanya onany...eh anony.asik sebut anjing je.tengah stim dedak la tu...kurr..kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

sekor pendedop benak mengunyah dedak sambil memantau komen melayu cerodik bg komen bernas....kurrr... kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Ko tengah meroyan depan reban ke tu anjing kokoko... Kesian, iye la tuan ko dah nak masuk ke dalam dengan peliwat.... jangan lupa sebut REFORMASI tau... REFORMASI taik anjing....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

penjaga kandang babi tu...kandang tu besar sangat dlm negeri selangor. stress la tu...sana oink sini oink.

I LOVE ROSMAH. said...

hamboii bukan main seronok ye dapat dedak perisa lanun ekk..gelak sambil kutil dedak celah gigi pake lidi tu.jap aku stanby ayor takut korang tercekik kang...kurrr...kokoko

Anonymous said...

Adakah penang lebih maju dan sibuk berbanding singapura perlu sampai
2 jambatan 1 terowong???..bullshit

Anonymous said...

yg salah tetap salah...tunggu hasil siasatan.

Anonymous said...

kenape nak terowong LGE... krne iannya akan menghalang kapal2 dagang besar dari memasuki port... tunnel mungkin rosak... jd tak boleh lah Syed Mokhtar mengambil urus port penang... kan dengki tu , hanya beberapa kerat orang melayu yg berjaya itu pun DAP nak dengki
.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates