June 30, 2016

109 Drama Tokong Di Mahkamah

Pagi ini Ketua Menteri Pulau Pinang, Joseph Lim Guan Eng dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Pulau Pinang. Dua pertuduhan ke atasnya, satu di bawah Seksyen 23 Akta SPRM dan satu lagi Seksyen 165 Kanun Keseksaan (Akta 574). Seksyen 23 Akta SPRM bagi pertuduhan meluluskan tukar syarat tanah milik sebuah syarikat bernama Magnificent Emblem SB yang dimiliki oleh seorang bernama Phang Li Koon. 

Seksyen 165 Kanun Keseksaan kerana membeli sebuah banglo pada harga yang diketahuinya adalah lebih murah dari harga pasaran daripada seorang ahli perniagaan bernama Phang Li Koon. Phang Li Koon, pemilik syarikat dan pemilik banglo tersebut juga dihadapkan ke Mahkamah. Buat masa ini belum jelas pertuduhan ke atasnya.

Sejumlah 10 peguambela yang diketuai Gobind Singh Deo akan berentap dengan 6 pendakwaraya yang diketuai TS Apandi dalam kes Guan Eng di Mahkamah Tinggi Georgetown. Antara barisan peguambela terdiri daripada Ramkarpal Singh, M Kulasegaran dan RSN Rayer. Kes berkenaan telah dipindahkan ke Mahkamah Tinggi untuk sebutan kes hari ini.

Di Mahkamah Tinggi hari ini, Lim Guan Eng mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan di hadapan Pesuruhjaya Kehakiman, Azmi Ariffin. Yang Arif Azmi Ariffin telah menetapkan ikat jamin sebanyak RM1 juta dengan seorang penjamin terhadap Lim Guan Eng dan RM200,000 serta seorang penjamin untuk Phang Li Khoon. Mahkamah juga menetapkan supaya Lim Guan Eng tidak perlu menyerahkan passport antarabangsa beliau tetapi beliau harus memberitahu mahkamah dan Pejabat Peguam Negara dalam tempoh dua hari sekiranya beliau hendak ke luar negara.

109 comments:

I LOVE ROSMAH. said...

ayahanda lanun penakut.tangkap je la pake akta osa.takde teloq.pendedop tahi hanjing plak penyayang musti kata ayahanda lanun darah pahlawan panglima bagai.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

yehaa..tak sempat siTahi Hanjing dapat komen pertama asik aku je menang.ko jgn kata aku makan dedak ngan admin kerolrizal sudah.kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

tak sabar nak tgk pendedop berkumpul berjemaah protes sambil tension sambil aku bg dedak nak pujuk sambil pendedak cool lepaih aku bg dedak....kurrr...kokoko

Anonymous said...

2.6B tu tak tangkap ke?

I LOVE ROSMAH. said...

2.6b tu pendedak kata tak bersalah bang.dorang soh 4 saksi yg tergolong dari kalangan wali.kalo pendedak jadi saksi tak sah sebab dorang golongan lanun n peragut beg tangn rakyat.kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aik...kecor peliaq sume ameno pendedak.sekoq pon tadak nampak.dah umpan dedak pon tak mai...try lagi la...kurr..kurr...kurr...kokoko

Anonymous said...

Inilah BERSIH4 diagungkan oleh pakatan tahi, bersihlah sangat sampai ekor bergelumang tahi@rasuah. puiii . Lancau mak lu la bersih!

Anonymous said...

Si BAHLUL ni tak baca berita ke. Mungkin suruh mak ko pergi jumpa menteri arab saudi. Tulah mak ko asyik kuat melacur sampai tak tahu perkembangan semasa. Penat je menteri luar arab saudi tu bagi penjelasan isu 2.6B.

I LOVE ROSMAH. said...

ingat hebat sangat ...huhhh..pelior tu campak je ler dalam reban tu.raja lanun penternak n peserta reban sama je kecut teloq...kurr...kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Meroyan betul anjing kokoko freethinker tu pasal tuan tokong dia kena dakwa dimahkamah....

Kah kah kah kah kah.. Selalu hantar satu komen... Ini beri 5 komen sekaligus.... Kata tak peduli pasal dapig.. Tapi pasal tuan dia kena tangkap, sanggup dia buat OT sejak malam semalam.... Sayang betul dengan tokong guan eng eh....

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Wah ag sendiri mengetuai pihak
pendakwa....nampaknya tokong siap2 packing , nak pilih istana
mana? DOGS ARE NOT ALLOWED INSIDE

REFORMASI taik anjing said...

Jerit je.. REFORMASI, REFORMASI, REFORMASI... mesti tuan tokong ko tu boleh lepas la....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Jerit je.. REFORMASI, REFORMASI, REFORMASI... mesti tuan tokong ko tu boleh lepas la....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Jerit je.. REFORMASI, REFORMASI, REFORMASI... mesti tuan tokong ko tu boleh lepas la....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Jerit je.. REFORMASI, REFORMASI, REFORMASI... mesti tuan tokong ko tu boleh lepas la....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Jerit je.. REFORMASI, REFORMASI, REFORMASI... mesti tuan tokong ko tu boleh lepas la....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Jerit je.. REFORMASI, REFORMASI, REFORMASI... mesti tuan tokong ko tu boleh lepas la....

Muahahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah kah kah...m terbaik. Makin meroyan anjing kokokoko freethiinker tu....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Pembangkang Korup... Lanun Bugis lagi besar punya Korup!!!

Pa nak jadi dengan Malaysia???!!!

REFORMASI taik anjing said...

2.6b ada buat salah ke??? Agensi kerajaan mana yang kata 2.6b tu bersalah???

Muahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Lanun bugis korup pergi la buat laporan sprm, bagi la bukti sekali... Setakat menyalak kat sini apa guna pun anjing tokong

Anonymous said...

TOKNG DAN PENDUBUR TEGAR BOLEH SHARE SATU ISTANA BESI SAMBIL MENUNGGU LANUN BUGIS PON DISITANA BESIKAN....

Wahkahkahkahkah......

REFORMASI taik anjing said...

Ko beradu untuk dapat komen pertama ke??? Ade yang ambik kisah sangat..?????

Kah kah kah kah kah kah

REFORMASI taik anjing said...

Disitana besikan tu binatang ape??? Ade tiga mata satu mulut boleh mengembek ke???

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Jadi kau pon setujula yang pemberi dedak ko tu PM Lanun Bugis ya??!!!

Anonymous said...

Itu kalau kau nak tau binatang Kakak kau punya Laki!!!!

REFORMASI taik anjing said...

10 peguam tu... Jangan nanti berhujah guna badfengshui dengan rumah noswimmingpool cukup la... Kalau kalah juga, jerit sikit REFORMASI, nanti hakim pasti kata tak bersalah... Tu mandrem terhebat dari peliwat tegar...

REFORMASI taik anjing said...

Oh ye ke.. Bila pulak aku ade kakak ni ek....

Kah kah kah kah kah kah

I LOVE ROSMAH. said...

woi taik hanjing..ramai betui ko bawak kenkawan ko nak back up ko.power gak dedak ko yer...panggil sume aku pendengar yang baik lagi setia bleh meredakan kegilaan dedakisme korang.ini cara rawatan mujarab.insyaallah berjaya...kurr...kokoko

Anonymous said...

Mandrem terhebat Peliwat dan Mandrem terhebat Lanun Bugis!!!

Dua kali 5 Badigol!!!!

REFORMASI taik anjing said...

Tak cakap setuju pun... Dalam komen mana yang aku kata setuju tu... Cer copy paste nak tengok...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

"Lanun bugis korup pergi la buat laporan sprm, bagi la bukti sekali... Setakat menyalak kat sini apa guna pun anjing tokong"

Ini apa??? Besar punya SIAL LAH!!!!

Anonymous said...

BABI Lanun Bugis!!!!

REFORMASI taik anjing said...

Ko panggil siapa tu anjing kokoko freethinker??? Nama aku REFORMASI taik anjing... bukannya taik hanjing.

Aku ada panggil kenkawan ke??? Jap nak fikir... Rasanya macam takde pun, yang menyampah dengan tokong mungkin ramai la... Tak seramai yang sokong tokong tu kat sini... Kalau ada pun asyik2 nama anjing kokoko, asyik2 anjing ted kentut tengik, lepas tu menyamar jadi anon pulak... Ramai tu je la....

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

pendedak mana nak terima realiti bang.asal dpt dedak je sume betui.senang betui cara dorang berpikir.padahal tu sume legasi ameno 60thn tak buat apa2 utk melayu.isap peler cina buat duit pastu kutuk balik cina babi katanya.pendedak plak ketagih dedak dh tak kira dah asei ada stok kasi jalan je...ehh tetiba byk lak idea bernas aku...kurr...kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Tu lanun bugis bukan aku merujuk sesiapa pun... Aku salin balik je apa anjing pembangang menyalak kat sini, kalau ada lanun bugis korup pergi la buat laporan sprm.... Ko maksudkan siapa tu??? PM ke??? Tak tahu pulak aku dia lanun bugis... Sebab lanun selalu tutup mata sebelah dan duduk kat laut....

Muahahahahahahahaha...PM ada tutup mata sebelah dan duduk laut je ke???

Kah kah kah kah kah kah kah

I LOVE ROSMAH. said...

hantar je raja lanun balik hutan sulawesi indon tuh...kurr...kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Yang masuk mahkamah si khalifah tokong... Yang kene babi si lanun bugis???

Kah kah kah kah kah kah... Dasyat betul anjing tokong meroyan hari ni.... Ni pasti doa seekor anjing tokong yang selalu tanya apa jadi dengan kes banglo telah dimakbulkan Allah....

Muahahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

contoh pendedak terbaik di blog ni...tabik spring aku.buta,pekak,pedal dh itam legam...kurr kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah kah kah.... Meroyan teruk nampaknya anjing-anjing pembangang kat sini ye....

Muahahahahahahaha...

REFORMASI taik anjing said...

Pendedak terbaik di blog???

Kah kah kah kah kah... Dddak hanya boleh dijumpai di reban... Kat rumah aku takde pula reban dan dedak ni....

Meroyan la lagi anjing kokoko freethinker....

Kah kah kah kah kah kah

REFORMASI taik anjing said...

Yang tak boleh terima realiti tu adalah puak anjing-anjing pembangang.... Anwar tu peliwat, nurul izzah tu anak puaka, wan azizah tu nenek boneka, lim kit siang tu dinasour tua, mamak kerala tu dah nyanyuk dan yang paling paling realiti terkini... LIM GUAN ENG TU KAKI RASUAH DAN KUAT MAIN KRONI.....

Muahahahahahahahahaha.... Ops satu lagi, realiti yang anjing pembangang tetap takkan terima, NAJIB TAK DIDAPATI BERSALAH OLEH SPRM, POLIS DAN BNM PUN.....

Muahahahahahahahahah

I LOVE ROSMAH. said...

ehh pehal ko plak yg terasa tahi hanjing.aku tak mengata ko la.kalo terasa minta maaf la bolan posa ni.ke ko ni pon mat indon bancuh simen cam atok najib sampai mesha dulu sebab usia ko ngan madey pon lebih kurang je kan.kurr...kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah kah... Aku tak terasa pun... Lain la anjing yang seronok dapat komen pertama kat blog ni tadi.... Terasa macan meroyan lain macam je.. Mana taknya, tuan tokong dia dah sebelah kaki nak masuk penjara, rumah bakal disita, jawatan bakal hilang, duit gaji bakal kena gantung.... Kesian kan anjing kokokoko freethinker...

Takpe la.... Teruskan meroyan kamu tu... Sampai esok pagi pun tak apa..

Muahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Kalah PRU 13... Anjing pembangang meroyan

Peliwat masuk penjara..... Anjing pembangang meroyan

Kalah pilihanraya negeri sarawak..... Anjing pembangang meroyan

Kalah pilihanraya Kuala Kangsar & Sungai Besar..... Anjing pembangang meroyan

Tokong kena dakwa dimahkamah..... Pun anjing pembangang meroyan


Kena mandi air bunga tujuh laut camni... Banyak sangat badfengshui tu...

Muahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Semalam pasang lilin kat depan pejabat SPRM, malam ni aku cadangkan puak-puak pembangang pasang lilin depan mahkamah pulak... Panggil la sami mana-mana kasi mandrem sikit.... Kalau susah sangat, sebut je REFORMASI 1000 kali. Mesti tokong boleh menang kes rasuah ni la... Nak takut ape pun...

Setakat rumah badfengshui pun dia boleh duduk, ni kan pulak bicara kat mahkamah.. nothing la...

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Sama Jer Lanun Bugis ... Tokong.... Peliwat!!!

2 kali 5 Penyamun!!!

Anonymous said...

Satu Persatu anjing perliharaan Lanun Bugis letak jawatan!!!!

Yang tinggal cuma Menteri2 Bangang!!!

Anonymous said...

Pasang Lilin untuk Tokong... Peliwat Tegar dan juga Lanun Bugis!!!

Anonymous said...

Lanun Bugis masok Istana besar boleh bawak Teddy Bear Kak Mah sekali!!!

Anonymous said...

Anjing kapir lgbt dapigs tu dulu nak menyamar 'aku penyokong UMNO' ...lepas tu beribah jadi 'aku protun'...tetapi tiap kali dia menyalak, yang jelas dia adalah Anjing Kapir Lgbt Dapigs yang nak membatu api dan menghasut Melayu supaya berpecah.

Last2 kena terajang kaw2 di PRN dan prk2. Nak sedapkan hati, anjing kapir lgbt dapigs tu ubah2 tiang gol fitnah dan menipu. Itulah budaya kapir harbi dan puak2 lgbt.

Jom tengok Jing lompat2!

Anonymous said...

Lanun Bugis, Tokong dan Peliwat Tegar boleh masuk satu penjara dan ciom pantat!!!

Anonymous said...

Lanun Bugis, Tokong dan Peliwat Tegar boleh jumpa dalam penjara dan ketawa Besar sbb dapat memperbodohkan Rakyat Malaysia... Bila keluar penjara nanti duit Berbillion boleh buat Tilan dan Bantal!!

REFORMASI taik anjing said...

Ye, betul tu bro...

Nak menyamar, tapi sokongan mereka pada siapa tu cukup jelas sekali.

Macam anjing kokokoko freethinker tu. Kononnya tak sokong dapig, tapi lihat la, siapa yang mula-mula sekali meroyan bila entri ni dibukao

Anonymous said...

Lanun Bugis, Tokong dan Peliwat Tegar berjaya memperbodhkan penyokongnya khususnya pengundi Malaysia!!!

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah... Masih ade yang meroyan tak sudah tu...

Muahahahahahahaha

I LOVE ROSMAH. said...

ohh rupe nyer betui la hang ni org indon sekapal lanun la ni..weii tahi hanjing p la booking tiket 2 air asia murah je tak habis duit dedak brim tu.p balik kg lanun indon tu.buat kerja setan je dtg mesha...kurr...kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Si mamat jilat aiskrim dalam jamban tak masuk senarai ke???

Kah kah kah kah kah

REFORMASI taik anjing said...

Eh, ye ke aku orang indon...??? Ada tulis dalam komen-komen aku kat atas ke????

Muahahahahahahahaha... Cer teka lagi... Salah tu...

I LOVE ROSMAH. said...

ye betoi tu bro,sitahi hanjing dulu suka pake nama onany kejap sokong lanun,kejap sokong dapiq..dedak yang dia makan tu kena samak dulu kot sebab dulu ameno pake duit cinababi beli dedak.kurr...kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Meh aku teka buat anjing kokokoko pulak... Ko tu anjing freethinker ke??? Jenis yang takde tuhan... Ye tak??

Kah kah kah kah kah kah

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah kah.... Siapa tahi anjing tu??? Ada sesiapa di sini yang kenal???

Muahahahahahahahaha....

Anonymous said...

Siapakah gerangan Babi lanun bugis tu...si otak blank tahu takut nak sebut sapa yang dia maksudkan...ingat..skmm sentiasa memantau...akhirnya si otak blank mengaku sebenarnya cerita 1 mdb dan 2.6 billion tu fitnah..sbb kalau betul kenapa dia tak tunjuk bukti yang kononnya cukup lengkap...dan kenapa tak berani..cakap sapa babi lanun bugis...reformasi taik anjing jgn layan i love rosmah di otak blank ni.. Dia ni lah orang yang ckp nanti babi suruh kita minta maaf kat babi padahal kita hanya taat pada ulil amri...kita tak pernah siksa babi...so why...why kita kena minta maaf...kelakar lah sbb itulah kerana terlalu bnyak mnfitnah otak nya dah di blank kan...cakap mcm orang sewel...

Anonymous said...

GEORGETOWN: Mahkamah Tinggi sebentar tadi, membenarkan Ketua Menteri, Lim Guang Eng diikat jamin RM1 juta bersama seorang penjamin.

Mahkamah turut membenarkan Guan Eng menyimpan pasportnya, namun mengarahkan beliau memaklumkan kepada mahkamah sekiranya mahu ke luar negara.

Mahkamah juga membenarkan ahli perniagaan, Phang Li Khoon diikat jamin RM200,000 bersama seorang penjamin

Anonymous said...

Ada ketua Pembangkang Tokong Rasuah ada Ketua Kerajaan Lanun Bugis Rasuah!!!!

Anonymous said...

Tak pernah dengar ke Pm Najib kata beliau perlu amanah perlu jaga rakyat..perlu jaga kebajikan rakyat kalau tak nanti bila Allah tanya apa yang perlu beliau jawab...kalau anda seorang yang ada iman dan takwa bila seseorang pemimpin berkata begitu...kamu rasa pemimpin ni yang bagaimana... Bagi saya..Pm Najib tak cakap pun dah tahu keikhlasan beliau

REFORMASI taik anjing said...

RM Satu juta duit jamin tu murah sangat, kroni dia pun dah beratus juta rm mereka cekik. Sekali hantar laporan kosong pun dapat juta-juta tau... Tak padan langsung dengan tahap rasuah tokong tu....

Nak tipu puak pembangang mereka, buat la SD kononnya phang li koon tak pernah berniaga dengan kerajaan negeri, sekali terkantoi tak habis makan.....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Rasuah yang hampir dibuktikan dan Fitnah yang belom terbukti!!!

Macam SIAL!!

REFORMASI taik anjing said...

Nenek aku dulu pernah kata, diam tandanya setuju....

Anonymous said...

Amanah la tersangat ya!!!!

Anonymous said...

Sebab nenek kau bisu!!

Anonymous said...

rasuah betina khusus untuk nyonyot aiskerim....

Anonymous said...

Layan orang Bongok jadi Bongok!!

Layan orang Bodoh jadi Bodoh!!

Layan puak Lanu jadi Lanun!!

Layang Puak Tokong jadi Tokong!!

Chow CinCao lagi baik!!!

Anonymous said...

10 peguambela! ramainya...

Anonymous said...

KAH KAH KAH...ANJING FREETHINKER.

Masuk gereja boleh. Masuk kuil pun boleh.

REFORMASI taik anjing said...

Hanya orang yang pekak je tak pernah dengar nenek aku tu pandai berkata-kata...

Muahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Kan bro... Patut la anjing tu lain macam je... Nak sokong peliwat pun dia kata ok je...

Anonymous said...

KAH KAH KAH

Anjing freethinker...., pompuan jantan....Tipu, fitnah, hasut, batu api...semua boleh. Takde dosa pahala mah. Sebab tu Jing Freethinker tu sangat serasi dengan gaya hidup LGBT!

Anonymous said...

Mana anjing kapir lgbt dapigs ted proot@cik minah@rjkkk@berok uganda? Dah kena pecat ke?

Anonymous said...

Kenapa bila kapir joseph lim dituduh dengan bukti melakukan rasuah, anjing kapir lgbt dapigs tak mintak joseph lim UNDUR? Kenapa bapak dia, si apek cilaka kit sial tu tak suruh anak dia UNDUR?

Dulu, berasaskan FITNAH dari media yahudi, anak beranak kapir dua ekor ni macam anjing kena sawan menyalak suruh Najib UNDUR.

Masa kes Khir Toyo pun, kapir2 menyalak macam babi nak kena sembelih. Sekarang, giliran tohkong kapir pulak nak masuk, anjing2 tak setuju ke?

Tak kan anjing2 kapir hanya menyalak memfitnah dan menghukum pemimpin2 Islam je?

Anonymous said...

Anonymous said...

Mana anjing kapir lgbt dapigs ted proot@cik minah@rjkkk@berok uganda? Dah kena pecat ke?
Thursday, June 30, 2016 2:01:00 PM


masih ade lagi. alhamdudillh

Anonymous said...

Untung Khalifah umar abd aziz dpt beli banglo murah.

Anonymous said...

http://darisungaiderhaka.blogspot.my/2016/01/nak-cover-rm26-billion-terdedah-pulak.html


Blogger REFORMASI taik anjing said...

Lanun bugis korup pergi la buat laporan sprm, bagi la bukti sekali... Setakat menyalak kat sini apa guna pun anjing tokong

Thursday, June 30, 2016 12:10:00 PM

jangan kata tak. an-fuk-dik yang henti.
tapi usah risau. anak cucu akan baca dalam sejarah



Anonymous said...

Khabarnya jualan lilin sangat laris mlm tadi.

Anonymous said...

Blogger anak sg derhaka telor sebijik tu?

Anonymous said...

agak2 mahkamah mana anak cucu akan baca sejarah tu yer? mahkamah amerika? mahkamah england? mahkamah geneva? mahkamah jepun? atau mahkamah china? mahkamah peranchis tak bolih sebab sepina keatas najib kes kapal selam tak sampai2 lagi. naik putin rambut najib.
korang pakat2lah antara madey dan lim kit sial kumpul bukti 2.6b kemudian report sprm ke..fbi ke..cia ke atau mosad. tak kan tak kantoi lagi najib. jangan sembang jer....

Anonymous said...

Slogan terbaru dapigs untuk pru14......"PADAN MUKA"

KAH KAH KAHx44

Anonymous said...

Alahai, cerita bulan januari pun masih tak jumpa bukti-bukti terkini ke? Afandi tengok kata buang karen je klu siasat. Semua dah masuk fail. NFA/KUS lagi.

I LOVE ROSMAH. said...

sistem mesha yg korup diterjui raja lanun tu yang telan bulat2 kerana ingat jasa bagi dedak sume tak bersalah .yang peliknya kerajaan luar negara sume mengambil tindakan ke atas penyelewengan bank mereka.
alasan sprm,polis,bnm,PERKASA ,3Line selalu jd senjata pendedak benak takde otak.
korang ingat otak anti dedak sama cam korang.pigidahh lanun penyamun.
kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ko ni tak layak la berbahas ngan aku.p buat master dulu.jgn copy paste pastu graduat.tanya otai pendedop TAHI HANJING TU.dia byk pengalaman hitam n sadis.buat latihan ngn dia bebanyak. supaya kolestrol dedak dia yg dh tepu tu dapat diserap ke otak ko skt...itu nasihat ikhlas dr sy buat masa ni...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aik pandai plak nenek ko tu.cam tak caya je ada cucu pendedak otak benak.woii tahik hanjing berambos la p balik indon.bawa skali pentua nenek mertua ko tu.nenek ko pon tak mengkapirkan aku.ko plak sapa nk kapirkan aku.mat indon makan dedak lagi truk la dari org mesha.brengsekk loo...minggir loo....kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

jilat,isap,tonggang ,liwat ,lanun,dedak,peyamun,peragut beg rakyat.tu semua anasir ameno 60thn merintah.ni je hasilnya.dedakisme ameno berpisah tiada...kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

tak berbaloi langsung kena camni.kalo raja lanun masukkan duit SRC kat LGE baru berbaloi baloi.si tahik hanjing musti sokong aku kali ni....kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

takat ag afandi tu cakap pun tonggang langgang cem baru isap vape perisa dedak je.tu pon korang nak berkepak mendada,takyah la.
sini aku hadiahkan 2 butir dedak...kurr..kurr...kokoko

REFORMASI taik anjing said...

Kah kah kah kah... Kesian... Tokong yang banyak bela kroni pun masih nak harapkan pada orang lain jamin dia.... Tak mahu mintak diskaun pula kat hakim pagi tadi. Dengan betina phang li koon mintak diskaun rumah badfengshui sampai berjuta-juta ringgit....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Sendiri suka adegan jilat aiskrim dalam jamban, tetiba anasir umno pula yang dituduh si anjing kokokoko freethinker ni.... Teruk sakit otak dia tu...

Agaknya peliwat punye zakar pun umno boleh kontrol supaya masuk dalam bontot jantan lain kot... Kalau tidak macam mana boleh jumpa air mani pelowat dalam bontot saiful. Takkan la air mani peliwat terbang terus masuk bontot kot.... Cerita kartun dari puak pembangang ni tak pernah sudah.... Sendiri buat, orang lain kena tanggung... Bodoh bertingkat-tingkat siapa yang percaya cakap pembangang kat malaysia ni....

Anonymous said...

go to hell lah LGE kapir harbi!
kasi hukuman paling berat sbb dia KM in action.
tgn dia sendiri yg buat rasuah no doubt dia yg pengerusikan mesyurat yg meluluskan RASUAH keji utk pompuan simpanan kesygnyya itu!

REFORMASI taik anjing said...

Sistem malaysia korup... Sistem DAPig terbaik didunia ke???

Cakap la apa pun anjing kokoko freethinker, hakikatnya majoriti rakyat malaysia tak termakan pun dengan persepsi kamu tu... PRN sarawak dan prk kuala kangsar, sungai besar telah buktikan kebenarannya....

Muahahahahahahahaha

REFORMASI taik anjing said...

Ada ke pengomen nama tahi anjing kat sini??? Tak pernah nampak pun... Kuat betul anjing kokoko freethinker tu berdelusi....

Muahahahahahahahah

REFORMASI taik anjing said...

Nenek aku memang pandai... Malah kalau nak dibandingkan dengan nenek jijah kebanggaan ko tu 100 kali ganda lebih pandai nenek aku dulu. Tapi takde la heboh-heboh sangat macam ketua pembangang malaysia sekarang ni yang cakap pun tergagap-gagap. Dapat jadi ketua pembangang pun sebab laki dia kuat liwat... Kalau tidak, duduk rumah layan cucu je layaknya....

Muahahahahahahahahaha

Takkan la sebut freethinker pun dah meroyan la macam... Rileks la anjing... Baru aku teka camtu pun ko dah gelabah macam anjing kena penyakit gila babi... Tapi memang sah la ko ni freethinker kan????

Muahahahahahahaha

Johan said...

Khir Toyo semasa didakwa dan didapati bersalam tak ada Saorang pun dari UMNO membantah dan berkata beliau mangsa hukuman politik....

Johan said...

Khir Toyo semasa didakwa dan didapati bersalam tak ada Saorang pun dari UMNO membantah dan berkata beliau mangsa hukuman politik....

Anonymous said...

Lulus permohonan tukar syarat tanah kira rasuah? penjawat awam terima derma yg dikira rasuah ikut akta sprm..Apandir bila nak dakwa najib yg terima derma 4.2 billion.?kalau phang li koon dapat projek dari lGE manasabah kes rasuah..

I LOVE ROSMAH. said...

LGE padan muka DAPIG..
ANWAR CAP PELIWAT padan muka REFORMASI..
tinggal RAJA LANUN CAP PENTERNAK je blom.
PENDEDOP cukup risau kalo kilang dedak tutup..
nak plak abang long ameno si PENDEDOP TAIK HANJING...kurr ..kokoko
kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

hamboii si abg long taik hanjing ni asik sebut peliwat,reformasi...macam gay ngidam je.ni kesan sampingan ketagih dedak ke? eii geli plak aku...nah obat penenang dedak dr ayahanda lanun kita....kurrr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

aikk...kan peliwat tu bekas suku kaum ameno.cuma dia anti dedakisme 60thn ameno membangsatkan melayu cam taik hanjing suka mendedak.ko kan abg long dlm ameno,kang ayahanda lanun marah kang...dh sedut dedak ni dulu...kurrr...kokoko

Anonymous said...

LIM GUA END...haha huhu kihkih

Anonymous said...

Pertama ke apa ke still...lim gua end...masuk penjara la akhirnya. Cina mana ada kuasa kat Malaysia ni. Takbir!

I LOVE ROSMAH. said...

Allahuakbar. moga sekoq lagi raja lanun suka mencopet duit rakyat dihukum juga..insyaallah.sampai bila pendedop nak pertahan penternak lanun tu.takbir! mana ada penyamun jadi hero paddipaya dlm mesha...kurr..kokoko

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates