July 11, 2019

11 YB Jelutong Berbohong Isu Tambakan Laut Pulau Pinang


MP Jelutong, RSN Rayer menipu di dalam sidang Parlimen dengan mengatakan para nelayan sudah bersetuju dengan tambakan laut di Pulau Pinang.


Hari ini para nelayan berhimpun hadapan Parlimen untuk membantah tambakan laut berkenaan. Para nelayan berhimpun hari ini tanda bersetuju ke RSN Rayer?

Sebanyak 52 NGO buat demonstrasi di depan Parlimen. Memorandum 10 perkara diberi kepada rejim PH. 165,000 orang tandatangan tidak setuju projek tersebut.



Nota Tapak Kaki:

Mungkin disebabkan itu, Menteri Agama, Mujahid Yussuf amat mengantuk hari ini sehingga menguap pun  tidak sempat menutup mulut.

11 comments:

tunfatimah said...

kalau ada 5 line atas dahi pun aku masih tak caya lutong. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Anonymous said...

La, biaq betui?
Dugong hijau tu mengantuk ke? Ingat dia sedang berbahas menegakkan bulunya yg basah.. kihkihkih

UNDI PornHub DAPAT πŸ’©

Sokong islam said...

Mintak maaf cts...untuk pru mendatang, cina malaysia xde nye nak sokong selain dapig....
Percayalah..bagi diorang kuasa lagi penting...rumah diorang roboh ke, kena ambik alih ke, xde punya nak sokong parti lain selain dap...
Kalu ada demonstrator cina pun, itu ambik syarat jer...
Dah kena di kelantan dan trg....depan kita semua bagus tapi kat peti undi bleh kira jari...itu pun dap suruh gak kasi undi pas supaya x nampak cina ni x suka pemimpin islam
Mereka dah satu hati dah tak sokong selain dapig

Anonymous said...

Menipu..merogol..semburit..fitnah..tu semua sebahagian dari rukun kepercayaan dan anutan pakatanharaporn..
Jadi apa nak heran kalau setiapsekor dari geng ni hari2 menipu.

Anonymous said...

La...mamat ni kuat temberang...lidah biawak...sembang deras...mulut busukkkk...bau taik...daki kat dahi pun teballlll

Anonymous said...

Ni hindu yg paling terhegeh hegeh menyembah apek..

Woi sedar dirilah..apek tak pandang lu..

Parti tu milik family & puak2 apek..

Berjuang kerana Tuhan bukan jadi bodoh ter hegeh hegeh

Anonymous said...

Tradisi diteruskan.Dulu2 bang non
pun kuat menipu isu judi forex BNM
Ada tercatat dlm HANSRAD PARLIMEN
UNGKER DINASOR pun apa kurang nangoi
dia dan kebanyakan kabinet mangkok
ayun atok tidak ketinggalan. Layak ke jdi AP? RAKYAT YG UNDI MEREKA
HARUS BERTANGGUNG JAWAB DIDUNIA INI
APATAH LAGI DIMAHSYAR KELAK.

Unknown said...

Well said bro..101%

Anonymous said...

Lutong kat dalam hutan tak pernah menipu pun. Cuma lutong kat bandar je kaki temberang kuat..

Anonymous said...

Ada 3ekor anjing2 apek dlm gambar tu..


Senang betul jadi apek DAP ada anjing yg melindunginya..

Debat debat..hung hung

tunfatimah said...

kalau dah pegang kuasa susah nak lepas. olehitu org Islam perlu bersatu dan singkurkan mereka dlm PRU 15. 😊

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates