July 20, 2019

13 Lagi Cerita Pasal Riben Perkhidmatan, Kali Ini Menteri KPKT Pulak



Sebelum ini Ketua Pesuruhjaya SPRM, Latheefa Beebi Koya dikritik hebat kerana bar riben perkhidmatan yang dikepilkan di seragamnya. Tepis punya tepis, Latheefa termalu sendiri dan kemudian hanya pakai bar riben sebaris saja.


Bagaimana pula dengan bar riben yang dipakai oleh Menteri KPKT Zuraida Kamaruddin semasa sambutan Hari Bomba Sedunia hari ini? Layakkah?

Adakah riben yang dipakai Menteri KPKT ini menunjukkan senarai jenis buah-buahan yang pernah dijual?

13 comments:

Anonymous said...

KIKIKI MEMTERI INI ADA 'FAKE DEGREE'
REBEN FAKE DEGREE PERKENALKAN DIRI
KARMA FITNAH JIJIK KJAAN ATOK KUTTY
PANJI PLURALIST MURTAD KUNYIT HITAM BERKIBAR TINGGI



KIKIKIKIKI..

Anonymous said...

Selamat Hari Bomba, keadilan buat Allahyarham M Adib. Heret kesemua pelampau2 pengganas2 yang MEMBUNUH dengan segera, gantung lah mereka sampai mati mandatori!

Anonymous said...

sebaris pun tak layak....
patut takde lah reben tu...sbb tak de pun pernah kerja ...

Anonymous said...

Bertambah satu lagi kegilaan KERA-
jaan nih. Gila pakai uniform pula
Agaknya berapa kali nak dipakai uniform nih setahun.
Terang2 pembaziran TENTU saja kos
membuatnya bukan ditanggung monteri
tuh.

Anonymous said...

Apa peduli tu semua. Yg penting parti melayu umno dihapuskan dulu.tanam. janji manifesto ka..hutang negara ka..ekonomi jatuh ka.janji terhapus parti melayu satu ni dulu..
Pas ok takpe. Pimpinan pas tak pernah terpalit skandal, rasuah dll

Anonymous said...

Minyak petroldiesel dah naik pulak dah...
Dah lah janji nak turunkan harga dah dirogoliwatsemburitkan... kekal pun tidak malah naik dan terus naik jer ni per hal nih spesis komunis maoist bejadah oii???
Barua2balaci pulak takut naik kapal sojarlaut terus kedapor masak meggi bagi menyembunyikan kebodohan yg akhirnya nampak lagi bodoh dan cubaan cuba memperbodohkan yg fail.

Dan jugak perogol amah tk indonesia tu khabarnya dah ada kes cabul lain sebelum ni rupanya... jadi kenapa tak disebut polis yg tertuduh yg dilapor tu telah mempunyai kes sebelum nih mcm yg kebisaannya disebut mcm tertuduh perogol2 yg lain??

Dan kenapa gambar2 yg diambil ditempat kejadian seperti tilam..cadar.. tidak ditunjukan pada publik sebab ianya adalah barang bukti yg konsisten dengan laporan mangsa tentang perogolan dan memang terdapat 'objekrambut serta kimiakonek' yg dikatakan milik tertuduh.. malah 'kimianajis' pun terdapat pada badan mangsa??

Apakah polis yg terbabit menyiasat telah diugut salahsatu gangtersepet yg khabarnya tertuduh adalah penaung??

Koperal said...

Mmg "giler pangkat" dorg Ni.

SEKOLAH xpandai tp nk pngkat...

Ada warna2 kt "dada" n "bahu" berkeris pon jd lerrrr.

Anonymous said...

Patut pun macai dapigs/phanceeng semuanya bangang sebab bos-bos mereka pun spesis bangang.

tunfatimah said...

Menteri KPKT bukan pegawai bomba. Jadi tak perlu kut pakai pakaian bomba dan bar riben entah apa2 sangkut kat baju.

Nampak mcm bar riben tiada nilai dah..hehe... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

KAH KAH KAH said...

Pemimpin PornHub ni sama je (gila kuasa, gila pangkat, gila nama, gila glamer, gila selfie, gila apa nama, gila shemburit, gila cabul, gila nak speaking walau English berterabur mcm taik kambing & macam2 giler lagi).. kihkihkih 😜
Moga rakyat tak ikut sama gila macam depa..
Jangan pulak nanti ada Hari Gila Sedunia, sebab hari tu dah ada Hari Terkezut.. hehehe 😁

UNDI PornHub DAPATπŸ’©

Anonymous said...

Orang yang tak pernah berkawad kaki, tolong lah jangan pakai uniform, diorang ni tak tau tatacara pemakaian uniform, dan tatacara pemaikaian tu hanya diajar di padang kawad

tunfatimah said...

kempunan sampai mati nk tanam Umno. mcm yg tergila gila nk jadi PM 8 πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Anonymous said...

mak lampir kpla taek.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates