June 11, 2019

6 Menteri 'Half Past Six' Bergambar Ala-Ala Ahmad Maslan Di Hari Raya



Tidak dapat dipastikan motif kedua-dua Menteri Kerajaan PH di atas memuat naik gambar-gambar Hari Raya di media sosial. Satu acah-acah memasak ala Datuk Ahmad Maslan, cumanya beliau hanya mampu masak telur sahaja. Yang lagi seorang berlakon amah basuh pinggan, seolah-olah menjadi kuli batak anak menantu di rumah.

Maka dengan gambar-gambar pemimpin PH ini, manifesto akan dapat ditunaikan. Rakyat akan dapat manfaat dari gambar-gambar sebegiini. Ekonomi negara akan terus meningkat. Terima kasih Perdana Menteri kerana melantik barisan kerajaan sepenggal.

6 comments:

Anonymous said...

lawak.... menteri..

Anonymous said...

BANYAK SUNGGUH HADIAH KERAJAAN PH PADA RAKYAT
MAKLUM LA KERAJAAN PH ATOK KAN MAHA HEBAT
TERSEBAR VIDEO TRANSAKSI 'MENTERI' ORAL MELIWAT
AJOMMM PERANG SAUDARA SEMAKIN KEBABOM MENDAPAT
SESAMA JANTAN TUU..KITA TGGU APA KATA MUJAHIT MUSIBAT



Fuyoooo dah meletop transaksi USD ratus ribu sudah meletop bom atom kat kerajaan atok... dengan selamber atok kasi rembat dan bulldoz..

ini betul karma fitnah makan atok dan kerajaan atok..


haahhaa panji dah sampai dahhh...jangan lupa bawak panji ini kali butut butut suda melutop woo..!!


panji... panji mana... kami tak sabau nak tepukkkkk kuat kuat..

muahahahahhh muahiuuueww
aaahhhhrrghh apa susah najib kan ada ini suma salah najib tuuu..!!

haaahhh tepukkkk kuat kuat..!!!


miajalipahJR

Anonymous said...

Dah lama kisah dan komen komen panji panji bontot merapu tak keluar dalam blog?

KAH KAH KAH said...

Alahai, kesian pulak kami para rakyat tengok dua menteri pasola ni. Nampak sungguh sederhana kehidupan depa. Rumah sempit mcm flat murah je. Berselerak umpama baru dilanggar todak. Tanpa amah, tukang masak & tukang cuci. Ini le contoh menteri zuhud di era Malaysia Baru. Depa kerja demi utk rakyat, hinggakan diri sendiri & keluarga tak punya apa-apa. Mungkin gaji & elaun pun depa sumbangkan ke rumah kebajikan. Aduh, sungguh mulia hati para menteri PHcing ni. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ

Anonymous said...

haha...ini rumah sebelum..tunggu bila dah lama pegang kuasa tu... mesti ada banglo murah murah beli suka sama suka nanti hahaha

tunfatimah said...

kalau tak pun, sewa banglo mewah dgn harga gila2 murah. suka sama suka tak salah. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates