June 12, 2019

12 Menjawab Persoalan Cytro PH Tentang Garis Masa Kejadian


Cytro PH cuba menimbulkan keraguan mengenai garis masa kejadian di Sandakan dengan meletakkan gambar Azmin Ali berbuka puasa dengan YDP Agong pada 11 May 2019. Ini berikutan pelaku mendedahkan tarikh kejadian adalah pada hari yang sama. Ini penjelasannya.

Pada jam 12.00 AM 11 Mei 2019, pun dikira sebagai 11 Mei 2019 juga. 

10 Mei 2019 10.00 PM, Azmin masih di Sandakan.
11 Mei 2019 7.00 PM; Azmin di Kuala Lumpur.

Penerbangan terakhir Sandakan - Kuala Lumpur adalah jam 8.40 PM (Air Asia) dan 6.10 PM (MAS).

Azmin masih di Sandakan pada 9.40 malam 10 Mei 2019 (lihat gambar di bawah). Oleh yang demikian, Azmin kena juga bermalam di Sandakan pada malam 10 Mei 2019. Kedua, YB Jaffary Waliam pula mengakui menghantar Azmin ke lapangan terbang di sebelah pagi 11 Mei 2019 (lihat gambar di bawah).

Persoalan yang perlu dijawab oleh cytro PH, di manakah Azmin di antara 12.01 AM (11/05/19) dan 7.00 PM (11/05/19)?



12 comments:

Anonymous said...

Jemin senyap je.. terkejut ke? ha ha ha
Mahacai kena kerja over time le lepas ni utk cover & tepis fakta berbentuk video tu.. padan muka. Nampaknya RM3,000 tak cukup.. hi hi hi

UNDI PH DAPAT 💩 + KUNYIT

Anonymous said...

Senang citer Azmin mengaku 'kalah' je lah dgn Bang Non,biarkan Bang Non jadi PM.

Lang said...

Jgn lupa azmin dikatakan pernah masuk hospital pasal bontot berdarah lebih 20 tahun dulu.. makin payah anwar nak jadi pm8

Anonymous said...

Mintak Mujahit Muharam Mujadah kuar fatwa ... onn ke tak onn..!!

kikikiki..

Anonymous said...

sebenarnya AA ini "good riddence" for PH. sayonara. terima kasih kepada mereka yang kerja kuat.

tunfatimah said...

AI pula? thrash!

Anonymous said...

Bagilah apa alasan pun video edit.
Tapi yg pasti BONTOT JANTAN DAH KENA
GODAM itu HAKIKATNYA.

Anonymous said...

MUNGKIN KAH AIR MANI TERBANG LAGI
ITU KAN TAKTIK ALJUBORI MENTORNYA
ATAUKAH JAM OMEGA JADI BAHAN BUKTI
WAYANG KUNYIT MERECIK HAWAU BAUNYA


KIKIKIKI.... DULU KAU ASKIM JAMBAN SEKARANG KAU & ATUOK TUNGGU DIHUMBAM KE LUBANG JAMBAN



miajalipahJR

Anonymous said...

Nama parti pun pakatan juboorism... apa nak heran kalau ini berlaku...

Btw kena siasat secara adil dan saksama dan oleh kerana ini melibatkan jenayah sexsual dari segi islam maka sekiranya pelaku tersebut mengaku islam maka umat islam malaysia berhak mendapat penjelasan sekiranya pelaku berada dalam pentadbiran.

Sekiranya dia didapati bersalah maka hukum dia..
Dan kalau mahu jadi menteri lagi PM boleh je nasihat (paksa) KDYM Agong beri maaf macam yg pernah berlaku haritu.

Nota: nasihat (paksa) .. ini merujuk kpd tafsiran makna nasihat mengikut aliran mazhab komunis melayu pengkhianat, juga oleh golongan komunis, penjajah dan juga pendatang yg tidak sedardiri diberi ihsan kerakyatan, dsb.nya.

Nota2: aku tak kisah kalau kuttytaek akan buat alasan apapun untuk singkir pelaku diatas dan dlm masa yg sama pm menunggu pun akan turut tersingkir.. sebab 'pengampunan' diraja tidak bermakna ianya tidak melakukan malah mengesahkan lagi yg kes liwat itu berlaku.
Kecuali diadakan perbicaraan semula itu baru cerita lain dan sri ram pun kena beri penjelasan tentang ayat 'suka sama suka' dalam hujah2 rayuan dulu.
....... ........

Apa2 pun aku sebagai anakjati melayu mendesak supaya parlimen dibubarkan saja bagi membolehkan referendum kemerdekaan malaysia 2.0 berlansung dengan aman sebab kalau umat melayu dah tak tertahan dengan penjajahan ini dibimbangi berlaku amokan bangsa melayu setidak2nya pada pru15 nanti (itu pun kalau pakatan penjajah berani buat pru15).

#akugengmelayupribumimahupendatangdinyahkandarimesia.

Anonymous said...

Bila Ummi Hafilda meluahkan perasaanya

"Wahai latifah koya kalau benar kamu ketua baru yg berintegriti bongkar semua salahlaku azmin.n isteri syamsidar n anwar..ratusan juta di sakau..saya boleh bagi kerjasama..masih banyak lagi bukti yg aku simpan min dlm gengaman..selama ni aku diam..kenang kan kau abang..masih ada ihsan..tapi kini tidak lagi..kau mencemar nama keluarga ke tahap yg paling keji n hina..sedang kan arwah abah ustaz n ajar mengaji quran..kau sudah melampau..amat melampau..nabi tak ngaku umat ..kau dah tua min..dah 55..

Masa persediaan untuk ke kubur..main bontot apa lagi..kau lupa ke pesan arwah mak mintak kau taubat nasuha..kau tipu mak kata kau dah bertaubat di Mekah..tapi kau ulang lagi..sampai laa ni..disgusting..hari ni dunia tau kau sapa..dunia hina aku..kifarah derhaka pd ibu n fitnah dajal adik..aku ada lah adik yg teraniaya min..i am the victim of the situation bak kata IGP yg baru..dato hamid bador..tepat kata kata nya pd aku bagi mengambar kan segalanya yg telah berlaku..dgn begitu keji seawal tahun 90 an hingga kini antara kau.anwar n syamsidar

Anonymous said...

Elok tukar je nama jadi Pakatan Haraporn, baru sesuai dgn gelagat para pemimpinnya tu.. hu hu.

Kau nafi & tepis le Jemin. Rakyat dah tak percaya kat kau.

Anonymous said...

macam2 jenis salah laku seks org2 PH ni.. yg rakam gmbr bwh skirt amoi, yg kacau bini org, yg main bontot, aduiii tak smpi setahun merintah kalau 60 thn hbs semua dgn kambing pun dia tibai agaknya.. mcm anjing gila nmpk betina kelaku masing2..babi sama babi bergaduh rumput yg jd mangsa..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates