May 23, 2019

20 Movie Preview - Lim Kit Siang Chicken Out

Cerita semalam:



Cerita hari ini:

DS Najib Razak cabar Lim Kit Siang, Lim Kit Siang terima. Lim Kit Siang bagi tajuk, DS Najib Razak setuju dengan pindaan. Hari ini Lim Kit Siang tarik diri pulak!

Kit Siang bagi tajuk debat. Tajuk yang dicadangkan Kit Siang debat beliau dengan DS Najib adalah “Bagaimana Malaysia menjadi sebuah negara kleptokrasi dan bagimana kita boleh menjadikannya negara berintegriti”.

Tak sampai beberapa hari terus buat u-turn dan Kit Siang tercirit melarikan diri. Sekarang siapa yang tidak berintegriti? Depa kata di bawah telur Kit Siang. Depa kata la.

Kesimpulannya, asal PH saja, u-turn.



20 comments:

Anonymous said...

Memang kaki temberang la...mulut kalau penuh taik...bau taik tak akan hilang..kecut teloq lari la...binaweeeee. panggil Mat Sabu la ganti Kit Siang...kena siang sap sap sui

Anonymous said...

Sipet tu aku tahu cuma kuat gertak salak sondol..kalau kta taku dia akan tibai tapi kalau kita berani hancur mampus mereka tak lawan...
Hakikatnya penjajah barat mengambil masa yang lebih lama untuk berjaya menawan negeri melayu nusantara berbanding dengan masa yang diperlukan penjajah barat untuk menakluk benuakeling & negarasepet juga wilayahgelap afrika.

Juga sejarah telah membuktikan selain bangsa jerman akhirnya berjaya mengalahkan barbarians monggol, armada laut monggol kalah dengan majapahit dan kerajaan terengganu.

Bersatulah melayu nusantara...
Kerana kita pernah menjadi kuasa besar dalam sejarah tertulis dan sejarah yg sebelum era penulisan sejarah ...yakni sebelum lagi era peradapan barat dan sindi serta cina (nota: sejarah peradapan cina sepet cuma sekitar 500tahun yg lalu sahaja. manakala peradapan jalan sutera adalah peradapan tatar turkistan..iaitu termasuklah negara turkistan yg diserah british kpd sepet sepertimana pattani diserahkan pada siam.)

Percayalah... pasti datang mereka yg hebat dikalangan kita...dan kekuasaan kita yg seantero wilayah silam pasti terangkum lagi.

tunfatimah said...

How Malaysia turn out to be a global kleptocracy? senang jer jawapannya .
nak kepastian tanya PM 4&7. πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Cakap bnyk mohong..

Anonymous said...

walau pun telor topdog pecah bila jumpa najib ... telor atok tetap di clamping topdog...


kikikikiki... telor atok jenjs telo samseng kg dusun ajer....



kikikiki.. mia jalipah

tunfatimah said...

apek tin kosong mau sorok muka mana weh? debat ajer pun..tetiba jadi isu Melayu lwn Cina. alasan tong taik!!

Anonymous said...

PONDAN rupanya Kit Sial ni, kecut 3 inchi menjadi 1/2 inchi...

Anonymous said...

Ingatkan anak jantan, PONDAN TUA rupanya rasis yang menyebabkan berlakunya tragidi berdarah 13 May 1969 ini?

Anonymous said...

Muka macam samseng haramjadah, rupa2nya PONDAN TUA, hanya berani menulis tapi kecut 3 inchi menjadi 1/2 inchi bila diajak bertentangan 4 mata... betul2 macam perangai komunis!

Anonymous said...

Mereka kini ingin mengantikan siPONDAN TUA dengan lotong. Tak usahlah Najib bukan tandingan anda. Kagum dengan tahap kejantanan@gentleman Najib... berani kerana benar!

Anonymous said...

Apa? Najib Razak mahu berdebat?

Sejak bila beliau ada keberanian untuk berdebat?Jika sejak dulu lagi Najib ada keberanian berdebat dan sedia berdepan untuk menjawab apa juga persoalan mengenai pelbagai isu dalam negara, mungkin hari ini beliau masih lagi seorang Perdana Menteri.

Anonymous said...

Ayam tua ni dagingnya liat. Rebus tak empuk. No use

Anonymous said...

mmg malula kalau macai ph baca ni..tapi apakan daya..mesti macai ph sokong punya..belum apa2 lagi dah dakwa debat akan jadi rasis..entah apa2 la kit siang bodoh ni..

Anonymous said...

Debat dengan Tun M la tengok macam mana lari tercirit2.

Anonymous said...

Steady DSN Bossku!
Baru sahut nak debatje si babi tua sudah kecut lari. Bg alasan bodoh setaraf tahibabi!
Bermaksud boss babi takut dan tahu kalah.
Memang bulan Ramadhan Allah SWT berikan kegerunan kpd musuh Islam, kafir harbi dan munafik.
Bila babi tua pujaan cina harbi jadi begitu BACUL BODOH ALASAN COWARD!
apa kah air muka cina semakin happy terus menyokong dap juga?
Atau bangsa cina Malaysia akan jadi the greatest looser ibarat seketul tahi yang dikerumuni mereka untuk mendapatkan 'khasiat' bagi terus kuat membenci Umno dan Najib

Cina malaysia memang bodoh! Bagi kit sial dap kuasa!

Anonymous said...

Kebebalan Dan kebacukan dari muda
hingga kini. Itu je alasan mampu
diberi kan.
EXTEREMIST KERALA berpadu dengan
EXTEREMIST KOMINIH lahirlah Malaysia
BAHARU. Keparatan dan kebangsatan
Nangoi tua bangka dua bersaudara.

Anonymous said...

Kit Shial & semua pemimpin PHancing tak berani angkat muka depan Najib. Apatah lagi nak beradu debat. Depa cuma berani dari jauh je. Semua fakta dlm tangan Najib. Auta si Atok, Nobita, Mat Sabun dah tak boleh pakai. Semuanya tin kosong. Rakyat dah celik.. tak ada ruang untuk pemimpin PHancing buat kelentong. Rata2 semua rakyat benci kera jaan baru ni. Hampeh & bertaraf sampah.. tahi ayam sungguh πŸ”πŸ’©

tokwancha said...

Kamu dok dlm gua ka? Najib memang dah ajak mahathir berdebat lepas lim kit sial.

Anonymous said...

lim pig sial mana ada teloq...lama dah teloq kena pegang ngan madey hahha.... seteruk teruk madey dia berjaya menyenyapkan lim pig sial...aku benci madey tapi madey masih lagi besar ball berbanding babi babi dap hahaha.... sebab dulu madey madey dia zikir....sekarng depa angkat madey mcm raja...hahaha.... memang bala

Anonymous said...

tun m dah nyanyuk...mana boleh debat...hari tu bila tak leh jawab...saya tak tahu, bukan saya, saya tak ingat....hahaha

Anonymous said...

Kit sisng..kah..kah..kah...PH..kah..kah..kah..pengundi sial PH..kah..kah..kah..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates