May 22, 2019

24 Isu MCKIP - Kerajaaan PH Jilat Ludah Sendiri


Bila Timbalan Speaker Dewan Rakyat, Nga Kor Ming, membuat kenyataan di atas, apakah beliau dan Kerajaan PH tak berasa malu dan bersalah sedikit pun? 

Walhal sebelum ini, PH telah menabur fitnah dan membohongi Rakyat kononnya negara digadai kpd negara asing. Lihat video di bawah sebagai bukti.


Sekarang Kerajaan PH puji melambung projek usaha DS Najib Razak dan Kerajaan BN ini. Nga Kor Ming berkata,
This industrial Park (MCKIP) is expected to attract RM10 billion Foreign direct investment & created 20,000 jobs for our skill workers. With the policy of “shared prosperity”, i am confident a win-win formula can be achieved.
PH sememangnya tidak layak mentadbir negara dengan menipu Rakyat selama ini. Memalukan!

24 comments:

Anonymous said...

rusuhan dijakarta .. indonesia bunuh rakyat sendiri... dalang tentera mata sepet negara China komunis campurtangan sudah provokasi rusuhan di indonesia...

Anonymous said...

Memang pakar jilat ludah. Semua benda u turn... raykat saja yang oercaya...rakyat yang ada otak mmg akan beramai ramai pangkah bn... #kerajaan sepenggal #bila atok nak sedut semua shit dia tinggal #bila limpigsial nak mampus

Anonymous said...

Aaaarrrgggghhhh Ptuih, Aaaaarggghhhh Ptuih, Aaaaarrrrgggghhhh Ptuih. PH tu ala Ptuih, idea apek Ludah. LOL. Bagus yang kunun kata melayu tak modern, tak berubah, malas. Apa hebat PH.

Anonymous said...

Mungkin juga idea menubuhkan MCKIP
tuh dri puak2 pee eh semasa berguling Dan bergolek berdemo masa
jadi pembangang dulu.Sama bangangnya
nobita gagal memahami FDI dgn jual
aset negara pada jepun.
MALANG SUNGGUH RAKYAT MALAYSIA UNDI
PEE EH NEGARA TERGADAI.

Anonymous said...

nga kor ming Kapla Taik.

Anonymous said...

Ngakomeng@nyiorkomeng@babikomeng anak komunis maoistbintangtiga dah pasti mempunyai sifat ajaran propaganda bohong dan kalau dilihat sepesis dapigsism nih setiap kata2 mereka tak ubah macam dalam siaran radio komunis malaya/malaysia yang katanya dulu pusat siarannya ditanah melayu yg masih dijajah siampigs tapi kini banyak pehak menyatakan pusat operasi sudah berpindah ke kl, penang & sabah.

aku sebetulnya tak heran pun geng2 nih kalau dah boleh pindahkan pusat siaran radio propaganda komunismaoist mereka di semananjung serta sabah, sebab sekarang nih memang banyak bukti2 yg tersebar bahawa banyak menteri2 & tim.menteri serta pegawai2 nya memang samada anggota pertubuhan haram maoist mesia, gerila harimaukeling, pertubuhan neobintangtiga, dan sebagainya.

Manakala geng2 liberals@freethinkers aka freeberjobooree aka the.joboorism tu bab lain selain golongan keralakuttyism, baboonism, baruanism, pigsnism dan sebagainya.

Cawangan dari pigsnism ni lah yang menubuhkan 'gengmacaidedaktaekbabi' yg membiayai komenter ketagihan taekbabi menyertai skuad redpigsarmy atau anakbabimemerah yang aktif diruang2 cyber membawa cerita2 fitnah, mengadudomba dan sebagainya.

Diantara propaganda paling epics sebelum pru14 yang lalu adalah bahawa taekbabi akan boleh ditukarkan untuk melangsaikan pinjaman pptn.
Juga bahawa bajataekbabi akan menyebabkan hasil sawit akan belipatkali ganda jadi penerokafelda tidak akan berhutang lagi dan bakal mendapat hasil jutaan ringgit setahun.

Dan byk lagi...

Anonymous said...

atok kepala butuh tak cakap apa2...

bole maki orang bodoh bodoh..


mme kepala butuh atok dan kuncu2 nya

Anonymous said...

doa kan atok mampos cepat, yang menjahanam kan melayu islam di Malaysia orang tua berlagak ni, dia pencuri penyangak kenapa wartawan pencen tu tak mau buka tembelang dia, kenapa Menteri kewangan pencen kaki putar belit senyap seribu Bahasa...cukup cukup lah menipu melayu memecah melayu.

Anonymous said...

Babisepet polis kat indo dah serang sampai dalam masjid...
Macam macai sepetbabi kat penang ari tu sebelum pru14 pun ada serang pak imam sedang tazkirah kat masjid.
Sepet memang kurang ajar dan mesti diajar dan takboleh 'diberi muka',

Aku ulang.. mesti diajar secukupcukupnya.

tunfatimah said...

komeng komen bnyk pun tak guna dah..rasa nyampah berbakul bakul kat dap takkan hilang seumur hidup ni!

Anonymous said...

Najib arah tentera siber Umno serang DAP – Kit Siang
Posted By: Pentadbiron: May 22, 2019 Print Email
Cybertrooper Umno melancarkan perang saraf siber ke atas DAP untuk menjatuhkan Pakatan Harapan atas arahan Najib Razak, kata Lim Kit Siang.
Lim dalam kenyataan hari ini berkata beliau melihat sendiri mesej WhatsApp daripada Najib dan ibu pejabat perang saraf Umno kepada cybertrooper mereka untuk menyerang DAP bagi menyelamatkan Najib daripada dipenjara.
Menurut Lim, mesej WhatsApp itu berbunyi:
“Arahan dari HQ, sekarang pastikan setiap posting kita tumpu pada DAP dan kalau boleh gunakan kreativiti untuk kaitkan dengan isu bangsa dan agama
“Mengikut maklumat intel, akan ada pendedahan penyelewengan pemimpin Umno terbaru dari kerajaan, kita akan counter dengan kaitkan dengan DAP, pastikan team focus pada isu DAP tidak kira isu apa pun.”
Lim berkata mesej tersebut menjadi bukti ramalannya dua hari lalu bahawa terdapat perancangan baharu sedang giat dijalankan oleh Najib, Jho Low dan ibu pejabat perang saraf Umno.

Perrggghhh Hancing3,,,,,tepuk,tepuk,tepuk said...

"Ludah" tu biase je CTS

DORG hari2 minum AIR KENCING buat TONIK

Anonymous said...

Raykat tolol je yang akan percaya.

tunfatimah said...

aik jho lok pun terlibat ke? jahat punyer cina gemuk serang atok dia..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ auta kerek!

tanpa arahan sesiapa memang dap patut dihenyak...seumpama racun dlm negara.

Anonymous said...

Jom semua kita pakat boikot kedai2 dan poduk2 Cina DAP dan Hindraf, beralihlah kepada kedai2 dan produk2 Muslim, mulakan dibulan ramadhan yang mulia ini. Jangan lupa boikot kerajaan penipu PH sekali...

Anonymous said...

Bangsat sungguh AJK2 yang membenarkan orang kafir DAP memasuki surau2 dan masjid2 untuk memberi dana bertujuan politik. Takkan mereka pernah terfikir yang sikafir tersebut tidak pernah membasuh kencing mereka. Kalau yang perempuan mungkin mereka dalam keadaan haid. Amat kotor dan jijik membenarkan kafir2 ini memasuki ruang solat rumah suci ALLAH SWT. Amat malang mempunyai AJK2 yang bangsat dan bergitu bodoh!

Anonymous said...

Ha ha ha...umno tak pakai siber...ini satu lagi khayalan si limpigsial...dah nyanyuk macam atok.... yang byk serang dia kat facebook dia lah rakyat yang dah tak tahan dgr penipuan demi penipuan dia... rakyat nie ramai...tak perlu bayar pun... dap yang guna rba nie pun takleh counter rakyat... ingat menipu tak habis takde org perasan ke? kau pun sama otak biul dok di bontot otak...penjilat dap

Anonymous said...

Hati2 dengan mata sepet diMalaysia, hati2 dengan portal2 seperti Malaysiakini dan semua suratkhabar2 cina, mereka bergitu bijak menanam jarum, mengadu domba, meruntuhkan perlembagaan negara dan sangat pakar melaga2kan rakyat dengan raja2. Itulah kerje mereka dulu, kini dan selama2nya. Hati2!

Anonymous said...

Anon 10:32pm...
Ko tak cerita atau dedahkan yg ko tu ahli pengganababimerah yg kerja menyebar dakyah bintangtiga maoist dapigs pun orang dah tahu pun.
Kerja ko cuma copi&paste dari sumber komunis dapigs jer... tu memang kerja ko dari dulu dengan pelbagai nama ko guna dipelbagai tempat tapi tak der apa pun selain menyondol/menyerondol atau lebih tepat lagi mcm kata orang2 pantai rompin iaitu cuma pandai 'menyerodok'.

Selama ni pun kitorang dah tau pun ko tu cuma macai/barua/jebon/pengganasbabimerah retype d/ copi&paste dari unit propaganda pengganas komunis maoist dapigs jer...

Anonymous said...

Babi mana tahu malu. Perangai babi suka sondol sana sini, mana najis babi sapu bersih. PH tak tahu malu langsung. Perangai memang macam BABI HUTAN.

Anonymous said...

Babi mana tahu malu. Perangai babi suka sondol sana sini, mana najis babi sapu bersih. PH tak tahu malu langsung. Perangai memang macam BABI HUTAN.

Anonymous said...

Cari punya cari, akhirnya terjumpa "bukti" WhatsApp yang Kit Siang gunakan untuk membohong bahawa saya telah arahkan CyberTrooper untuk menyerang DAP.

Rupanya ianya dari Twitter Ngeh Koo Ham - saudara kepada Nga Kor Ming.

Ngeh telah memuatnaik gambar tangkap layar di sebelah kiri ini beberapa kali dalam akaun dia.

Tapi jika kita perhatikan "bukti" ini, tiada nama sebenar penghantar mesej atau nombor telefon yang dipaparkan.

Sesiapapun boleh buat tangkap layar palsu seperti ini.

Saya percaya tak perlu masa 2 minit pun untuk membuat gambar tangkap layar palsu seperti gambar contoh di sebelah kanan ini.

Adakah ini standard untuk "bukti kukuh" dari dua orang Ahli Parlimen termasuk boss DAP dan Speaker DUN negeri Perak?

Besar kemungkinan juga bahawa DAP sendiri yang buat tangkap layar ini.

Lepas tu, mereka gunakan bukti rekaan sendiri untuk menuduh pihak lain.

Try again, Kit Siang.

https://twitter.com/ngehkooham/status/1130672268692975616/

https://www.malaymail.com/…/kit-siang-denies-dap-se…/1755295

tunfatimah said...

Hello babes! perasan bagus sampai tuduh cybertroopers berbayar serang oink oink jijik!

tunfatimah said...

perangai semula babi semua tau. tak perlu kupusan. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates