March 23, 2019

20 Kenapa Program Kerajaan Pakatan Harapan Hambar?

Ini program himpunan keamanan yang diadakan di Dataran Merdeka (berarak dari Sogo), sejak 7.30 pagi tadi. Portal dan surat khabar Kerajaan mengambarkan sebagai lautan manusia putih.








Ini pula rakaman video di Dataran Kemerdekaan Shah Alam di mana Fit Malaysia sedang berlangsung. Program bermula seawal 8.00 pagi dan keadaan video adalah pukul 10.00 pagi.



20 comments:

Anonymous said...

Admin tolong jangan sebar fitnah. Saya nampak ribuan orang bunian, Jin aprit, hantu jembalang, saka, Dan makhluk halus. PH hidup dalam Alam bunian atau halus jadi kena lah buat olok olok bukan betul betul.

tunfatimah said...

tak sia sia jemputan khas menteri agama melalui tv. peace no war! 😀

Anonymous said...

SAJAK BALAS FITNAH BOSSKU FITNAH DARI MAHA FITNAH


BUDAYA BARU KONON BARU

FITNAH SEBANYAK MUNGKIN SELAGI MAMPU

BUKTI DAN FAKTA KIRA KEMUDIAN

KALAU DAH KANTOI BOLE DI U-TURN KAN

MALU APA BOSSKU KASI FITNAH DULU

TUA BANGKA KRONI DI JAGA SELALU

TIPU BOHONG AJARAN DARI DULU

COMAMGO LISBO PEJUANGAN ANAK CUCU

KAYA SLOGAN ISLAM POLITIK TOKSIK BERCELARU

BAHANA REZEKI FITNAH BOHONG PENIPU SELALU


BUDAYA BARUa MALAYSIA BARUa..


SEKIAN

Anonymous said...

Heran aku, dalam 3 gambak first first tu, awat tak nampak sorang cina pun? Depa pi mana?

Anonymous said...

Wah betapa mesranya hubungan antara mantri liberal pankhianat dan kepala bapak rasis Tamil Nadu yang telah menghina Islam, ulama Islam dan umat Islam.

Peserta perhimpunan pakatan liberal-kafir harbi yang boleh dikira dengan jari membuktikan pakatan telah kehilangan sokongan rakyat yang merasa sangat marah kerana mereka telah dikencing oleh pakatan sehingga hancing !

Bilangan umat Islam yang menyertai perhimpunan anti-ICERD 1000 kali ganda lebih ramai dari perhimpunan pakatan tersebut.

Anonymous said...


Orang melayu yang tiba seawal 6 pagi , nak tanya sikit, Waktu subuh masuk jam 5 pagi ke ???

Anonymous said...

himpunan lautan manusia...?? rakyat dah letih kena kencing ..kikikiki.. hambar nyerr..

Anonymous said...


Terkini, (pada 21 Mac 2019) Adun Keranji (DAP) Perak, Chong Zhemin pula kepanasaran lantas menempelak Kelantan kerana tiada pawagam lalu mendakwa kononnya Kelantan catat kes HIV tertinggi.



Melayu PH telan kencing DAP

________________________________


Realitinya:

Statistik yang dicatat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sebagaimana yang disunting oleh Institut Penyelidikan Pembangunan Belia Malaysia (IYRES):-

Statistik kes HIV tahun 2017

01. Selangor: 986 kes
02. Wilayah: 464 kes
03. Johor: 347 kes
04. Sarawak: 226 kes
05. Sabah: 211 kes
06. Pulau Pinang: 193 kes
07. Kedah: 187 kes
08. Perak: 154 kes
09. Kelantan: 136 kes




Apa macam sedap ???

Anonymous said...

sapa kata tak ramai orang, perhatikan betul-betul video tu yg diambil jam 10pagi, semua kipasnya berpusing laju itu tandanya peserta terlalu ramai

Anonymous said...

Kemenangan pakatan dengan sokongan sebilangan umat Islam telah menyebabkan umat Islam menang sorak, Tanah Melayu tergadai !

Tindakan pakatan memberi pelbagai janji palsu kepada rakyat dan menafikan hak agama Islam dan hak umat Islam telah menyebabkan pakatan kehilangan sokongan umat Islam maka pakatan akan kalah dalam PRU yang akan datang.

Oleh sebab itu, perhimpunan pakatan tersebut menjadi umpan dan propaganda pakatan untuk menarik sokongan umat Islam. Umat Islam sepatutnya berhati-hati kerana pakatan sedang memasang umpan di air keruh !!! Kita berharap pisang tidak bebruah dua kali !

Anonymous said...

Kera jaan yg kuat kencing, tak akan dapat tarik sokongan ramai RAYKAT.
Itu bukan lautan manusia, tapi kolam manusia je.. kah kah kahak..!
Jelajah 'malu apa bossku' di tesco lebih ramai RAYKAT yg datang.

Anonymous said...

Mujahat mana orang mau layan...Doktor tapi kecut teloq...sembang saja lebih...kalau adinda Nurul turun ramai la kut orang turun...kekanda rindu adinda...hahahaha

Anonymous said...

Kenapa himpunan anjuran mentri mujahate ini byk muka keling pariah. Mana dia melayoo macai maderrr kuttytaek??

Melayoo macai penjeelat masleee ikram ade lah beberapa kerat.. himpuna lembu bodoh belaan dapig.

Di NZ org bukan Islam bersolidariti dengan umat Islam. Di Malaysia org Islam jadi barua komunis cina dap harbi laknatullah

Anonymous said...

Justeru, dengan rasa penuh hormat dan rendah diri, kami turut ingin menujukan sebuah puisi, cuma kali ini, ditujukan bukannya kepada Dato’ Seri Najib Tun Razak, tetapi Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Bunyinya begini:

Engkau penyangak, engkau pencuri,

Cara kencing engkau pun harus dipuji,

Hebat sungguh engkau menuding jari mu,

Walhal pencuri nombor satu engkau lah tu.



Apa lagi yang engkau mahu, wahai Perdana Menteri ku,

Apa lagi yang belum engkau curi dari saudara seagama ku,

Apakah dana Perwaja dan Petronas telah habis dijamah mu,

Atau adakah engkau ingin mengorek tabung budi pengundi mu?



Islam mewajibkan aku menerima lantikan mu,

Maka tidak syak lagi engkaulah Perdana Menteri ku,

Tetapi Islam turut menuntut agar aku menentang mu,

Dengan kadar dan had yang ditetapkan agama ku.



Sedarlah!



Sedarlah, wahai Perdana Menteri ku,

Sedarlah bahawa kami cukup sedia mengampuni mu,

Cuma ceritakan penuh ikhlas segala maksiat mu,

Nescaya anda akan diampuni saudara seagama ku.

Anonymous said...

ph hidup dlm alam Taik.

Anonymous said...

Depa pi mkn taik babi nak ambik semangat.

Anonymous said...

Rakyat(RAKYAT 6 SEPET) mulai sedar
TERSALAH PILIH ANTARA KACA NGAN PERMATA.Kaca boleh juga digunakan nih taek dlm kaca. Rakyat juga benci
dan meluat pada barua dapigs dri pan
dan tamil eeelam.

Anonymous said...

Kekanda : Adindaaaaaa...

Adinda : Taiiiiiikkk..

tunfatimah said...

menteri2 lain sekapal dgn mujahid pun tak turun.

Anonymous said...

Ceramah politik makin berkurangan, perhimpunan yg dianjurkan pun kurang. Tanda2 kah ini.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates