February 15, 2019

9 Menteri Menangis Semalam Rupanya Hanya Gimik Perasmian Semata-Mata




Semalam CTS ada membuat posting seorang Menteri menangis di atas pentas. Rupa-rupanya ada cerita lengkap mengenai kisah air mata Menteri. Rupa-rupanya ianya hanya merupakan gimik perasmian.

Sebuah lakonan siap dengan video dan latar belakang musik. Bangangnya Menteri Kerajaan Pakatan Harapan. Mempermainkan perasaan para petani dan nelayan untuk menjayakan lakonan ini.

Jarang-jarang ada pemimpin punya kemampuan berfikir di luar kotak seperti ini. Apa yang boleh saya katakan ialah ini gimik pelancaran yang amat menakjubkan. Markah penuh A+.

9 comments:

tunfatimah said...

eeee....dah buat gimik murahan gini , apa hasilnya?

Anonymous said...

PELIK TAPI BENAR KJAAN PH NI
APA KEJADAH ERTI NAK DISAMPAIKAN
ORANG TENGAH SUSAH BUAT MAIN LAGI
GAJI PULUH RIBU TAKKAN NANGIS JER GAMPANG...!!!


ORANG KAMPUNG TENGAH SUSAH DIBUAT MAIN DENGAN GIMIK GAMPAMG...

tunfatimah said...

sallahuddin ayub ni pun pelajar genius tau! satu tahun sahaja belajar di kolej tunku abdul rahman dah dpt diploma. hahaha..tipu juga ke pak menteri?

patut pak cik tu hempuk kepala ko kerana duit minyak moto pun tak mampu!

9 bulan merintih kenang nasib petani dan nelayan konon. adoi , lebih2 sgt. hipokrit muka tembok!!

Anonymous said...

muka tembok dah jdi muka taik...kering lembik punya taik.

Anonymous said...

Perlukah lakonan bertaraf budak
sekolah utk mendapat sokongan petani
Prk Semenyih? Mesti gempak abis. Bajet dh diluluskan nobita ke?
Retorik semata-mata bolehke nelayan
petani dapat balik hak mereka berserta tunggakan sekali?

Anonymous said...

Menteri taraf pelakon je ni. No value, hampeh. Makin membuktikan yg mereka hanya pandai bermuka-muka, tak serius dalam mentadbir negara. Malangnya nasib rakyat, dipermainkan sesuka hati. Harap PHancing tumbang sebelum PRU15..

cctv said...

buat gimik ni boleh kenyang kan petani ke....??
pudin setahundegree....simpan la akai cerdik tu untuk pru15

tunfatimah said...

bekas petani? kalau ank petani mungkin.
hahaha...

Anonymous said...

dia menangis mengenangkan kebodohan pengundi PH...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates