October 11, 2018

40 Isteri SuPol Perdana Menteri Dilantik Menjadi Pengerusi AIM?



Desas-desus bertiup kencang bahawa Junaidah Kiting, pengasas produk kecantikan De’Wajah telah dilantik sebagai Pengerusi Amanah Ikhtiar Malaysia (AIM) yang baharu. 
Menurut sumber, walaupun belum ada pengumuman rasmi, pengurusan tertinggi AIM telah dimaklumkan mengenai pelantikan tersebut.
Pelantikan ini menimbulkan tanda tanya mengenai dasar dan kriteria Kerajaan Pakatan Harapan dalam melantik pengerusi syarikat dan agensi berkaitan kerajaan. 
Ini kerana Junaidah Kiting merupakan isteri kepada Setiausaha Politik Perdana Menteri, Abu Bakar Yahaya. SuPol Perdana Menteri ini menjadi terkenal selepas beliau meminum air sisa Perdana Menteri dan menyiarkan di media sosial.

Kesimpulannya, tidak mustahil selepas ini semua sahabat AIM jadi pengedar barangan kecantikan DeWajah. 

40 comments:

Anonymous said...

Pusingan kedua polong dan pelesit dijamu.Sesudah hanturaya puaka dan jembalang
kekenyangan.

Anonymous said...

Tinggi makom si tua renta ni.sisa2 minuman dia pun ada yg nk jamah...almaklum laa...pembawa panji2 hitam cap tengkorak..keturunan bani tamil..tak gitu keluang bodoh..masa mrngibar bendera semakin hampir..si gila isim dh menghilang kan diri..

Anonymous said...

Macai jugak yg terpaksa datang cari mentangkedarah dgn UMNO,
Nah hebat kan pee.eh.
☺☺��☺☺

Anonymous said...

YB samseng melaka bukan beria-ia lagi suruh sape2 yg ade video viral waktu dia tunjuk gebede supaya padamkan video berkenaan. Akhirnya semalam menunduk juga pergi mohon maaf dgn org yg dia kata tak pergi sekolah tu.

Itupun lepas netizen bongkarkan ape keje YB samseng seblm bergelar yang berhormat serta setakat mana taraf pendidikan dia. Haha.. DNA gedebe tetap ade, arini mintak maaf, esok lusa tunjuk samseng taik kucing dia balik. Berlagak je lebih...

Unknown said...

Aku pun kongsi mkn minum dgn rakan2 lama sekolah jika sesekali berjumpa skg. Maklumlah dulu dok asrama sentiasa lapar. Dah jadi satu kebiasaan dan ia berlaku secara natural. Tiada udang sebalik konkrit.

Ini mcm cerita badang..mkn muntah jin sebab nk jadi kuat.

Pembaziran my foot!!

Anonymous said...

Sedarlah rakyat semua, pee eh yg anda pilih sedang menipu dan merompak sambil merosakan negara. Paling malang rakyat hanya mampu lihat dan tak boleh buat apa2.

Mana pergi semua NGO2 yg dulu menjerit, berguling masa time kerajaan bn? dah jadi NGOk? Mana komen2 pakar2 ekonomi phd yg dulu gah di tv dan disanjung dlm media2 sosial? Mana peguam2 yg hebat dlm majlis peguam yg sentiasa kritik tindankan perundangan kerajaan bn? Mana kesatuan kerja bila ramai dibuang dan hilang pekerjaan?

Adakah mulut dan tangan mereka telah digam dengan ampas2 & kencing2 pee eh atau mereka juga sebahagian pee eh yg sama2 penipu dan merompak harta negara??

Anonymous said...

Ok la tu, sesiapa yg dibuang kerja atau bakal dibuang kerja dlm masa terdekat ni blh la memohon menjadi pengedar kosmetik milik pengerusi AIM nnt. Akhirnya tercapai hasrat sejuta pekerjaan diwujudkan oleh KERAjaan pee.eh. Kalau tiada siapa nk beli kosmetik, boleh la pakai untuk diri sendiri pulak, untung2 blh dpt muka mcm penyanyi kpop. Kikiki

Anonymous said...

Betul tu bro, sapa yang pernah sekolah asrama kongsi makan even dengan yang bukan Melayu pun tak jadi hal. Dah lapar.

SU Pol ni bukan makan muntah tapi minum air kencing atok93. Yang best tu siap mintak izin. Kih kih kih

Anonymous said...

Peguam2 human rights dah takde dalam Malaysia, sume dah pergi China tolong orang2/masyarakat Uighur yang ditindas...

Anonymous said...

Desas desus pon nak bising?...mungkin fitnah aje..

Anonymous said...

Ko patut kutuk najib yg banyak bagi projek dan pinjam duit cina kominis...dulu aku cakap kobtak percaya...

Anonymous said...

Ko pernah melantak makanan dgn cina dulu...patut ler ko tahu sangat..

Anonymous said...

Serupa dna tajudin pasir salak dan jamal jamban kan?...sekarang tajudin dan jamal dah di patahkan taring...saper yg patah taring mereka?....hahaha....yb samsing dap?..

Unknown said...

Kan..kan..desas desus...

Kalau betul pun apa salahnya kan? Semuanya telus gitu?

Aku tanya jer bukan nk hingaq!

Anonymous said...

Abistu xkan nak lantik bini ko pulak jd pengerusi AIM lak. Lupe, ko mana ade bini.. beli tomato pun kat kedai eco. Budusss

Anonymous said...

Hehe... Najib mintak dapat pinjam, kerja untuk rakyat dah terjamin. Madey kutty mintak pinjaman sama jepun, brunei.. habuk pun tarak. Kerja pun makin hilang.

Tu yang babi 11:09 jeleskan sangat tew. Kikiki

Anonymous said...

Melantak ayam halal dengan cina takpe... Jgn makan babi dengan tokong udah la. Dlm byk2 pilihan makanan, babi yang pemimpin pee.eh suke... Patut muka macam kerbau pendek je. Hahaha

Anonymous said...

Apa khabar bursa saham malaysia arini? Ada baik jadi rimau ka??? Kikiki

Unknown said...

Apa lah kau ni? Dia ckp bukan Melayu. Kat Malaysia ni bukan Melayu, Cina shj kah?

Penyokong Malaysia Baru tetapi fikiran tak selari dgn laungan pemimpin2 ph. Setakat tukar seluar dalam baru ke?

Unknown said...

Minum bekas atok pun nk beritau ? Bermotif sungguh !! Hahahaha..

Unknown said...

P---mak hang

Anonymous said...

Muka dah buruk, kelaku pun buruk. Mengalahkan perangai komunis punye yb samseng melaka tu

Anonymous said...

Kalau org nak buat PHitnah tak pakai 'tanda soal' le mangkuk 11:08.

Unknown said...

1109am

Negara2 lain berebut cari peluang nk berniaga dgn negara China bukan kerana fahaman politik tetapi kerana China kuasa besar ekonomi dunia. Setakat nak kutuk najib tak perlu komen la .

Skg ni org dok persoal prinsip dan intergriti ph. Dah hidup semula Mahathirism ? Beri kenyang kroni2 dia.

Unknown said...

Baru menjelma jadi hamster sahaja!

Anonymous said...

Jamal & tajudin takda la pulak pergi sakat melayu kampung nak pergi masjid melalui jalan atas tanah jps yg telah berjaya dijajah sepet yg kunun taman tu negara sepet punya.
Jamal lawan jimin kartel dan tajudin lawan barua neoB3pigs, kira okey la tu.

yg inche 11:13 ni cai dapigs ke cai kartel?

Oh ya terlupa pulak...
kan pee.eh tu sema cai dapigs, kan..kan..kan?

Anonymous said...

Dah mampos katak semuanya.

Anonymous said...

Lepas ni pakat ramai2 minum air basuhan kaki anak Iskandar Kutty pula, manalah tahu kalau cepat naik pangkat dan kedudukan...

Surrhead said...

Mamat ni sebenarnya ntah apa cerita...dulu kerap berhimpit dgn Ibrahim katak dari Perkasa.....tapi tau ler member mmg respek kat Tun dari dulu lagi...Saya ucapkan yg terbaik kalau perjuangan ikhlas....

Anonymous said...

Dna jamal & tajudin takde la sekolah setakat tahap srp je. Kemudian maki orang lain tak pegi sekolah. Tu dna babi tonyok namanye. Samseng nk tunjuk hebat dpn kapir, belakang kapir bersalam2 mintak maap.. cam lahanat

Anonymous said...

FTSE Bursa Malaysia KLCI Index

1,708.49MYR 📉
-26.69
-1.54%

Anonymous said...

Idup lagi ke 3 ekor keldai PH ni?

https://youtu.be/ucqSFDngDVQ

Anonymous said...

Yb bodoh tu klau tengking bapak aku mmg dia tau langit tinggi rendah. Yb yg biadap.. Tak hormat org tua.. Tak da makbapak?

mai JILAT MADEY said...

Ni lah SUPOL "penjilat GELAS" tersohor d mlysia baru..

Baru jilat gelas,bini da jd BOS AIM..

da tentu lbih UNTUNG BESAT jika JILAT BONTOT..

Anonymous said...

Hahahaha

Anonymous said...

Dulu respek, sekarang tukang jilat terbaik

Anonymous said...

Klu yb pengkalan batu dh xjd yb nanti blh tukar profesyen jd kepala gangster. Yg penting daftar bawah akta pertubuhan, dalam malaysia baru ni dibenarkan jd samseng. Jgn lupa daftar kelab / pertubuhan samseng tu je. Ok yb kodok..

Anonymous said...

lu punya lawak mmg giler vavi bro....
I like

Anonymous said...

Walaupun telah diberi amaran, ahli parlimen umno masih lg lompat parti.

Dgn presiden dlm siasatan, siapakah sebenarnya yg menjadi nakhoda umno hari ini?

Anonymous said...

Ah, nah nanti ahli AIM akan di paksa jual produk berasaskan kencing & taek keling93, baboon, pigs dgn jenama d'joborus ???

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates