September 20, 2018

26 Apabila Tun @chedetofficial Menghina DS @NajibRazak Di @SinarOnline, Ini Jawapan Rakyat!


Rentetan kehadiran DS Najib Tun Razak ke Jabatan Siasatan Jenayah Komersial dan Mahkamah Putrajaya hari ini dalam keadaan tersenyum, Perdana Menteri Tun Dr Mahathir telah menyindir beliau dengan mengatakan baca di sini,
Di sini, kita lihat orang senyum ketika mereka akan dihumban ke penjara … kita lihat mereka senyum walaupun mereka dipanggil sebagai pencuri. Mereka ini tiada rasa malu.
Pada mulanya, CTS merasakan komen Perdana Menteri ini bakal mendapat sambutan hangat netizen di media sosial untuk menghina dan mengutuk DS Najib Tun Razak. Sangkaan CTS adalah salah. 

Hampir majoriti komen yang diletakkan di Sinar Online telah memulangkan paku buah keras kepada Perdana Menteri. Di bawah adalah sebahagian komen Rakyat kepada Perdana Menteri yang tercinta. CTS screenshot sebahagian komen-komen yang berkenaan sebelum ianya dipadam oleh portal penjilat.






















26 comments:

Anonymous said...

Terpetangkap dgn penyakit hati yg kronik wpun dah mng. Penyakit ini akn terus menghantui kutty hingga bateri jantungnya semakin lmh dan akhirnya kau ...... . Selufuh rakyat yg teraniaya menantikan saat itu. Tak lama dah.

Anonymous said...

Mungkin kah dajal kecil telah meresap dalam sanubari atok..yg digembargembur kan..akhir zaman akan lahir lah dajal..
Untuk jhon doe..cuba kani kitap2 lama..ada kah persamaan dgn ciri2 atok..
Allah panjang kan umur atok..utk melihat kerosakan yg dia buat..mungkin sampai umur 150 tahun..

Anonymous said...

Macai tomato pee.eh mesti kata tu semua fake account. Cybertropper umno punye keje. Haha

Anonymous said...

Apa nak dimalukan,malu besar bila menyembah jepun china dan
brunei utk meminjam duit diusir
bagai anjing buruk kepala.Mencawat ekor menonong
pulang.Tak malukah perhabis duit rakyat kesana dgn membwa balik telur kesit dan kerepot.

Anonymous said...

Lawan kat court atok oi. Bkn label org mcm mcm. Mat sabu pun dah label kat atok mcm mcm tak malu ke

Ted Manoff said...

Banyak nye komen. Tun ni dah nak Ki'ok buat lah chara nak Ki'ok. Ni pi perangat ngate orang buat apa

Anonymous said...

utk orang Umno...ramai2 kita berdoa utk DS Najib...hari ni 10 muharram...kan..so..Semoga Allah lindungi DS Najib..dari fitnah dan kejahatan manusia pendendam bernama Mahathir Mohd...Amin

Azrin Hardy said...

Sekali Turn M senyum, mulalah ramai yg terpikat. Cute katanya..dan bila ditambah nikmat senyum dari T.Hasmah berdiri sebelah, lagilah ramai yg cairrr..tu yg ramai terpesona+ simpati+kagum dan dot dot dot bla bla bla blaa..

Ted Manoff said...

Azrin: hang dok plup plup kat kote Madey tu pehal?

Anonymous said...

Saya risau kalau TM dapat balasan atas perbuatan yang melampau batas. Sakit tapi tak mati.

Anonymous said...

Patut malu masa sebelum pru14 janji lain lrpas pru14 buat lain. Mcm kes ptotn, nak salahkan org plk debab loan tak bayar. Gilo ke apa ni

Anonymous said...

Senyum kelat..Anwar nk jadi Pm..

Anonymous said...

Bila TS Shafie dedahkan mahathir yg mahu beliau mengabil tuga AG mendakwa Anwar ,TS Shafie di dakwa.Bila DSN mengeluarkan beberapa bukti mendapt derma dari Arab Saudi DSN di dakwa dgn 25 pertuduhan berkaitan dgn derma tersebut.Samseng sungguh atok ni ,tak malu ke dia dah tua-tua pun masih berperangi samseng.

abd majid said...

Apa nak malu kalau betul la najib rompak 2.6b.Tapi aku lagi malu madey tak tau negara hilang 30b forex punya kes.

Azrin Hardy said...

Sarcasm je tu..xkan xfaham kott..? Tu laa..over excited sangat nak tunjuk kebijakan dalam kepala otak tu..main reply je..

Ted Manoff said...

Bukan kita yg nk tanggong biarkan lah

Anonymous said...

Apa nak jadi msia ni. Risau betul. Sampai bila nak habis drama2 ni. Bila diaorg ni nak betul2 buat kerja mentadbir dan memakmurkan negara. Mcm tak akan sudah2 aje drama2 ni. Membimbangkan betul.

Anonymous said...

CELAKA LAH KAMU WAHAI MAHATHIR@MAMAK MATDEY TUA RENTA 93 TERKUTUK ...

Perrghhhhh HANCING3.........tepuk,tepuk said...

Bile madey nk "KOJOL" niii??

Batri madey rase2 pkai SOLAR..
payah nk expired..

Anonymous said...

Nk dudah apa kejadah nya..duit tkder..pikorek sana..korek cni..pi rumah mak najib..kot ada sakibaki biliun2..rupa nya hampa..nk lelong kapal jho lo takut..nnti kalah saman...daim kata duit dh abis..tinggal beberapa bulan jew lagi nk bankrup ..
Tkpa la atok..swasta kan jew tentera2 kita.polis2 kita..bomba2 kita..jimat belanja..boleh jimat biliun2 sebulan..

Anonymous said...

Mahafiraun

Anonymous said...

Senyuman Madet penuh sinister. Kpd sesiapa yg belajar body language akan faham. PM paling teruk yg pernah perintah negara. Insaflah wahai org tua, hidup tak kekal selamanya. Ingat sama akhirat sana.

Cencaluk said...

Jgn yinggal rangka jer mcm aeril shero PM Isreal tu

Hanan Haifa said...

Haha I noticed it is a sarchasm 😅😂

Anonymous said...

madey kalau memerintah mmg mcmnila guys..semua ad drama bersiri..kompom..dr zaman ak kecik sampai la besar..ghafar..anwar..badawi..tu yg ak tau..masa kejar jawatan jd pm pon bnyk drama dia buat..tu la madey kawan2 semua..kesian org2 yg masih sanjung dia waktu ni..x nampak ke ap dia buat kt malaysia semenjak ni..kalau DSN..tengok dia buat ap..drama sesen pn xda..kes altantuya pn dia x terlibat pn dikata terlibat dek asakan fitnah dn cakap..kemon macai ph..bukak mata org melayu semua..najib x bnyk buang masa..buat kerja sambil fitnah lks dgn lge dan kuncu2 melayu gila kuasa dihambur pada dia..kronism ditahap rendah DSN ni..tgk madey..pikirlah camne anak dia yg ramai2 tu boleh kaya raya..x pikir ke..atau semua macai ph buat2 lupa..

ayden Hood said...

Mahathir stop calling "kettle black" U point a finger at najib but do u realise "3 fingers r pointing at you"

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates