May 7, 2018

16 Video Ucapan Nga Kor Ming Yang Perlu Anda Tonton - Jangan Biar Mahathir Mampos Dulu





Nga Kor Ming adalah calon Ahli Parlimen Teluk Intan dan dijanjikan Menteri oleh Setiausaha Agung DAP, Joseph Lim Guan Eng, jika Pakatan Harapan memerintah. 

Lihatlah sendiri kerjasama DAP dan PPBM. Hanya untuk jatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dan merampas kuasa. Selepas menang Nga Kor Ming kata Mahathir boleh join Lee Kuan Yew main mahjong. Buat masa sekarang, kata Nga Kor Ming, Mahathir jangan mampos dulu.

Kerjasama politik disebabkan kebencian tidak akan bertahan. Tiada idealisme yang mengikat antara mereka. Kalau Nga Ming boleh mempersendakan calon Perdana Menteri Pakatan Harapan, adakah anda rasa beliau akan hormat kepada pengundi marhaen. Tepuk dada tanya akal.

16 comments:

Reforbasi Madeymugabe said...

Aku setuju dengan lawak-lawak yang diucapkan oleh 'MAKHLUK KASAR' ni...

Mahathir dan Lee Kuan Yew memang layak duduk dalam satu syurga sambil-sambil main mahjong....

Main la sampai umur mereka mencecah ratus ribuan tahun sekali pun dalam 'syurga' tu, tak ramai pun hanya empat orang je bak kata MAKHLUK KASAR berkenaan... Memang ke situ saja yang madey keling tua layak pergi.....

Buat anjing-anjing fuckatan sekalian pula... Go play kite....!!!!

Muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

kalau aku komen nanti madeymogambe masuk...biar lah..tunggu 9hb ni

Anonymous said...

Didoakan Ngar NGOK ni MAMPOS dulu. Dia ingat dia tak boleh jalan dlu. Aku sumpah ngar ngok ni mampoos dulu.

Ali said...

Masih ramai melayu yg percaya Mahadey . Nak buat macam mana , tak semua di lahirkan cerdik dan mahu gunakan akal .

jon boushenk said...

Kerap sangat ziarah kubur 2-3 hari ni..

Anonymous said...

Dalam ceramah semalam, Nga, yang juga calon DAP di Teluk Intan, berkata Mahathir menangguhkan kematiannya kerana mempunyai tugas penting untuk diselesaikan iaitu mengalahkan BN dan Datuk Seri Najib Razak.

Nga kemudian menyanyikan lagu "Selamat tinggal sayangku, selamat tinggal kekasihku," dengan menyatakan ia mungkin berlaku selepas Mahathir menyelesaikan tugasnya.

Apabila penonton ketawa, beliau berseloroh: "Wah, saya ucapkan selamat tinggal, kamu sangat gembira, tidak boleh seperti itu."

"Kamu semua perlu minta Mahathir supaya tidak pergi dulu, kita mahu minta Mahathir hidup lama," katanya dalam bahasa Kantonis.

Bagaimanapun, video itu dimuat naik di Facebook dengan keterangan yang tidak tepat dalam bahasa Melayu, termasuk menyatakan Nga berkata Mahathir "boleh mampus" selepas menyelesaikan tugasnya, walaupun ia merujuk kepada BN.

"Tetapi amat kesal sekali keadaan ini telah diputar belit oleh penyokong-penyokong BN.

"Klip-klip video ucapan saya telah diedit, dipotong dan dicantum untuk menunjukkan saya mengucapkan kata-kata yang jahat yang bertujuan menyakitkan hati orang Melayu. Ini tidak benar. Ini fitnah yang berbahaya.

Anonymous said...

Ko paham ker bahasa cina?....betul ker terjemahan kaki putar alam?...

Sambutan kpd tun sangat panas diseluruh negara sekarang...
Lepas 9 hb ko akan bisu lah...hihihi

Anonymous said...

Nak cek dulu, mana ada kosong best punya.

Anonymous said...

Keturunan kominih mmg gitu lah perangai MAKHLUK KASAR ni..

Anonymous said...

kesihan moyang masih terhegeh2 sasau mencari dedak..adakah sejak akhir2 nie melawat kubor boleh merubah sifat bongak & angkoh moyang???atau tiada ikhtibar dari ziarah kubor??? kita tunggu next 48hrs!!!

anjing2 fuckatan mat juling,ted bapok tua,osmang mereng,kerek osmang,puaka,murai cirit, cino bukit serta rakan sekutu dgnnya...megah depa nie setelah moyang masok perangkap maut dapig laknatullah..dedak tulang pork minggu lepas dapat berapa ketol???jika belom jelir2le lidah samabil menyalak, mana tahu dapat dedak dan "pahala" yg byk!!!

Reforbasi Madeymugabe said...

Hehehe.... Lee Kuan Yew sedang tunggu madey jeling di syurga untuk main mahjong tu tak betul ke...???

Jadi apa yang betul...??? Ko pandai sangat terjemahan mandarin ke...???

Sudah la matjerin... Tak payah putar-putar la.... Bukan semua rakyat bodoh macam ko....

Muahahahahahahahahaha

Reforbasi Madeymugabe said...

Sayang betul matjerin dengan MAKHLUK KASAR ni ek...???

Dia jadi menteri nanti, boleh offer diri ko jadi tukang kilat kasut cina haramjadah ni.... Pasti keluarga ko tak kebulur selama 10 keturunan....

Wakakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

ko ngan kor ming sama jer, dua2 MAKHLUK TAIKKK..Hik3

Reforbasi Madeymugabe said...

Keh keh keh keh... Bro 12:33.. sayang betul matjerin dengan nga komeng kan...

Bakal matjerin pertahankan cina DAPig sehingga ke titisan taik terakhir....

Muahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

mat juling,ted bapok,murai cirit,puaka barua,osmang mereng,kerek biol serta cino bukit fuckatan sewaktu dgnnya...terjelir lidah penjilat tegar pungkok dapig laknatullah mempertahankan nga KOMENG..jika keturunan asal BABI sifat haram dipertahankan,..org macam nie jika gertak sikit termuntah tahile!!!

kabinet mimpi ph:
dapig laknatullah 3, pkr 0, pandir 0, bunga taik

undi MATA DAJAL(pkr)= undi dapig laknatullah anti Islam,Anti Melayu/bumiputra serta anti System Beraja!!!

Anonymous said...

Kalau perhatikan betul2 lambang MATA DAJAL tu serupa Lubang Jubo...Buruk dn Busuk punya Lubang Jubur tua kereput..Hik3

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates