May 4, 2018

10 Kenapa Tun @chedetofficial Asyik Tersasul Sokong Barisan Nasional Dan Tolak Pakatan Harapan? Nyanyuk Atau Rindu?



Tun Dr Mahathir Mohamad membuat kesilapan sekali lagi ketika bercakap di hadapan orang ramai di ceramah di projek perumahan awam Kerinchi semalam. Beliau tanpa sedar ketika ingin menggesa orang ramai untuk mengundi calon Pakatan Harapan, secara tidak sengaja berkata "... undi kawan-kawan saya di sini calon Barisan ... ops Pakatan Harapan".

Ini kali kedua dalam seminggu calon Perdana Menteri Pakatan Harapan tersasul. Pengerusi Pakatan Harapan tersasul pada 30/04/2018, kali ini dalam ceramah di Dungun, Terengganu. Beliau menyeru orang ramai yang hadir supaya tidak mengundi calon Pakatan Harapan (PH) pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) ini. Kata beliau, "Tetapi jangan undi Pakatan Harapan," katanya, diikuti gelak tawa orang ramai yang hadir.

Apa yang kita hendak harapkan dari pemimpin berusia 92 tahun selain dari sifat nyanyuk dan pelupa.

10 comments:

Reforbasi Madeymugabe said...

Para penjilat bontot madey keling berkata madey masih muda.... Mana mungkin dia nyanyuk atau pelupa.... Tapi kalau keling tu terlupa makan ubat, itu tak mustahil....

Wakakakakakakakakakakakakakaka

Reforbasi Madeymugabe said...

Mat sabun al-buaya sudah berbini baru...???? KLIK SINI.......

Bila kahwin...??? Tak jemput datang kenduri pun.... Free hair habaq hang...

Muahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Tak dapat la bro. Dia tulis "Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.".
Excited juga nak kenal skandal baru abang Mat. Takkan makan sorang je kot.

Anonymous said...

Atok Madey "benci tapi rindu"
Benci kat Najib tapi rindu dengan kroni lama.

Anonymous said...

Lihatlah betapa PH ketandusan pemimpin berwibawa,org macam Mahahtir yg sering tersasul(nyanyuk?) pun mereka boleh ambil dan letak sebagai clon PM.Kalau rakyat tak boleh nampak tak tahulah apa nak kata.Tapi tak mungkin rakyat tak namapak.Jangan-jangan masa mengundi nanti Mahahtir pun tersasul pangkah BN.

Anonymous said...

Cr blog lain lerr..
"ok jab..nk pakei G sting merah jab"

Reforbasi Madeymugabe said...

Mat sabun al-buaya sudah berbini baru...???? KLIK SINI.......

Bila kahwin...??? Tak jemput datang kenduri pun.... Free hair habaq hang...

Muahahahahahahahahahahaha

Bro 10:33, link dah diperbaiki. Terima kasih sebab beritahu... 👍

Anonymous said...

salah cakap sikit pun jadi isu. yg tun m hentam umnobn berbakul2 tu tak dijawab sampai ke sudah. so pity umnobn.

Anonymous said...

Tak jawab? Nampak sangat kau ni totok fuckatan. Dah berbakul2 penjelasan diberikan tetapi atok Madey dan pengikutnya tetap buat2 tak faham. Macammana tu? Nak tunggu wahyu dari langit ke baru nak percaya?

Anonymous said...

Perghhh... dunia tidak adil. Segala yang indah abang Mat Syabu sudah rembat.
Pengikut fuckatan boleh puaskan hati dengan 5 pukul 1 @ melancap je.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates