May 1, 2018

21 Hasrat Untuk Permainkan DS @NajibRazak, Bila Perdana Menteri Troll Balik ... Priceless



Mungkin hasrat di hati pembangkang mahu memalukan Perdana Menteri dengan meletakkan dua bendera mata dajal di kedua-dua belah tangan poster Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak.

Kita faham IQ macai pembangkang hanyalah sekitar 14 sahaja. Mereka tidak tahu peraturan perang. Setidak-tidaknya sekiranya mereka pernah bermain 'paitball', mereka akan faham apa maknanya sekiranya bendera berada di tangan musuh. 

Seperti 'troll' atau kata sindiran DS Najib Tun Razak, "Dalam perang sekiranya bendera berada di tangan musuh maknanya dah kalah. Ayuh #JomBN!"

21 comments:

Cencaluk said...

Najib panas poster mahal kena troll kahkahkah..

Anonymous said...

PM kita memang smart. Inilah dia PM yg kita semua mau. Tak mudah marah, malah menyengat bisa bila buat komen...

Anonymous said...

MACAI NI MUNGKIN DARAH MUDA
TAPI MANGANG BERGANDA GANDA
PILIH DAH TUA RENTA JUA AKHIRYA
PADAN LA TU DAH TUA MUDAH LUPA







DAH LAMA DAHH...!!!!
#DAHTUAPUNBODOH

Anonymous said...

Betul tu...PM rileksss jer kena troll yang panas puak2 macai ler. Paling gelabah Atok kerala siap buat video menangis minta simpati...lawak2...kahkkahakah.

Anonymous said...

....YANG PENTING PM DARI SELATAN...
... NO WONDER SMART...


...KIKIKIKIKIKI...

Anonymous said...

Hoi cencaluk...bila masa PM panas aku tengok selamba jer buat komen balas troll. Si Atok tua kutuk tu yang kepanasan...siap buat drama ada org nak bunuh bagai. Kalau tahun 80 an boleh ler buat drama...sekarang tak payah rakyat dah tahu menilai. Nak tiru gaya Al Juburi ler tu supaya rakyat simpati...haktuihhh.

Anonymous said...

macam kt dlm parlimen bila sepatah komen pasal air selangor mcm kera tingkahnlaku smpi kluar dewan..ini pembangkang low class.

Anonymous said...

Ni la namanya kepala geliga. Bukan melantun marah maki hamun. Ingat cerdik, tapi membodohkan diri serah bendera kpd pihak lawan. Baru perang saraf dh kalah...

Cencaluk said...

Woi ......anak haram kalau dah rasa nak kalah janganlah guna nick name orang. Mengaku ajalah PH dah kalah dalam segala segi taktik.

Malu lah wei ..... Be dera PH akhirnya jatuh ke tangan BN.

Sendiri yang banggang nak berlagak lagi....
Woiii. Khal tui ....

Anonymous said...

Gambar najib boleh pulak letak?

Anonymous said...

Betul tu..menang poster made in china. Sedarlah najib..bn dah tak kebal. Bakal kalah terduduk. Mlm 9hb jangan tak larat nak bangun pulak..

ted manoff said...

Apa cerita nii cts..bila nk jumpa..aku kt putrajaya tgh kempen sama tengku palsu nii..tu hari ada nmpak u cts..nasib baik tk berdepan kalau tk mmg aku luku2 kepala lu cts..bkn aku xkenal ko cts..byk kali jumpa..berbalik isu diatas najib sebenarnya tgh kibarkn bendera tanda kekalahan teruk pada ph..cts bangun pagii 10hb nii kerajaan baru dh dibentuk dn blog nii pun bertukar tangan..jgn xsiar plk komen nii cts..

Anonymous said...

Senarai Pembohongan dan tak salah Mahadhir:
1. Skandal BMF rugi RM2.5billion & pembunuhan Jalil Ibrahim 1983 moyang kata tak buat salah,tak tahu
2. Peristiwa Memali 1985,moyang kata ada di China sebenarnya masih di KL!!
3. Moyang kata tak tahu,tak ingat,tak siapa beritahu FOREX rugi RM32.5billion 1988 to 1994
4. Perwaja rugi RM10 billion, moyang salahkan Eric chia
5. Moyang bail-out Maju holding RM504 juta dgn wang dari Tabong Haji, sedangkan nilai harta tanah cuma RM268juta
6. Moyang tidak bersalah bail-out MAS RM9billion wang dari KWSP sedangkan MAS sudah diswastakan
7. Moyang 1998 bail-out Konsortiam perkapalan bhd Mirzan Mahadhir RM1billion dibanyar oleh Petronas.
8. Moyang 1996 bail-out Time.dotcom guna KWSP RM500juta
9. Moyang beri “rundingan terus” kpd boboi/mukriz monopoli OPCOM di TM 2003(RM214.2juta) & 2009(RM359juta)
10. Moyang kata Najib akan di tangkap jika pergi ke usa?Najib berjumpa Trumph 13 to 15.9.2017.
11. Moyang bertahun2 kata dapig rasis, tapi sekarang berpelok cium mulut.
12. Moyang bertahun2 kata anuwar kaki liwat,sekarang selambaje menyokong.
13. Moyang bail-out proton sejak wujud 30 tahun sebanyak RM10billion
14. Moyang kata Najib terlibat dalam kerugian/kehilangan 1MDB, sebenarnya tiada kehilangan wang 1MDB kes di singapork,swiss bank,kapal Equaminity tiada kaitan dgn kehilangan wang 1MDB!!
15. The loaf tutup, kata fitnah moyang adalah kerana Najib.
16. Moyang kata kapal terbang kene sabotaj 27.4.2018, boboi pula kata kene block..sebenarnya tayar kempis.
17. Moyang nyanyok ambil cucu orang buat lakonan sedih,tapi anak & cucu moyang kaya-raya!!boleh tidor dgn anjing
18. Moyang kata tak nyanyok, tapi kata mat sabon president UMNO https://www.youtube.com/watch?v=I4NPoEkffVE
19. Moyang kata SR clare berita betol, tapi SR kalah saman oleh PAS!!moyang nyanyok meroyan!!https://www.bharian.com.my/berita/kes/2018/05/419223/sarawak-report-diarah-bayar-rm155000-pada-hadi

(Tuan/Puan dijemput untuk menambah baikan senarai KENCING Mahadhir Moyang yang mana seronok juak2 nie minum kencing aljuburi!!)

Anonymous said...

9:23 baguih lah maklumat ni, bn juga dihati ku, kik3

Anonymous said...

Terbaiklah komen PM kita...saya yg baca pun tergelak gak...memang cool...kalau ex-PM 22 tahun kena mcm tu masa PRU-1999 confirm la kena cari sampai lubang cacing

Anonymous said...

DAP gunakan Mahadey untuk tarik undi melayu . Dulu sokong Anuar ,bencikan Mahadey . Sekarang boleh berpelok ngan Mahadey . Hipokrit tahap gaban .

Anonymous said...

oooo...cow ni ke yg sekejap jd pompuan sekejap jd separuh jantan....dan yg pasti pendukung lgbt....wow..!!!

Anonymous said...

daif moyang diperkudakan oleh dapig laknatullah, udahle hendak mereput & nyanyok masih terhegeh2 SASAU mencari dedak utk dibawa ke liang lahatkot..jadi moyang dipergunakan oleh ph
https://www.youtube.com/watch?v=q7jX0gdFNC4
https://www.youtube.com/watch?v=I4NPoEkffVE

undi MATA DAJAL= undi dapig laknatullah yg anti Islam,Institusi Islam spt JAKIM,JAIS,MAHKAMAH SYARIAH,PNB,TABONG HAJI,ASB; anti Melayu/Bumiputra serta anti system Beraja

Anonymous said...

Najib punya reply memang klasik, penuh hikmah.

Anonymous said...

Kenapa tak boleh pulak?

Anonymous said...

Apa masalah bendera dari negeri China..memang dari zaman Tun M lagi bendera dicetak di China sebab kos lagi murah dari Malaysia tak percaya tanya DAP.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates