May 9, 2018

24 Alasan-Alasan Pakatan Harapan Kalah Hari Ini


Tahukah Anda? Semua pihak berikut bersekongkol untuk memastikan Barisan Nasional (BN) menang malam nanti!

Episod 1: OMG undi May 9. Orang kerja! (Konspirasi Najeeeeb!) 

Episod 2: OMG dia deregister parti. (Konspirasi ROS!)

Episod 3: OMG tempoh kempen singkat. (Konspirasi SPR!)

Episod 4: OMG tiada IC dia tak kasi tanding. (Konspirasi JPN!)

Episod 5: OMG muflis dia tak kasi tanding. (Konspirasi Jabatan Insolvensi!)

Episod 6: OMG poster Mahathir dikerat tiada tindakan. (Konspirasi PDRM!)

Episod 7: OMG Kertas Undi lambat sampai. (Konspirasi Poslaju!)

Episod 8: OMG lambat sampai Pusat Undi. (Konspirasi AirAsia!)

Episod 9: OMG India ink kat jari lenyap. (Konspirasi Sykt. Hindia Timur British!)

Episod 10: OMG blackout malam nanti. (Konspirasi TNB!)

Untuk Episode 11, saksikan Drama Konspirasi Pakatan jam 11 malam nanti.

24 comments:

Anonymous said...

Korang nak undi parti apa pun korang undi lah , aku tak kesah . Tapi bila pangkah tu pastikan korang pangkah dacing .

Anonymous said...

musuh sebenar singapura.. ari ni cuma nak hapus barua dap@spore

Reforbasi Madeymugabe said...

Kerja-kerja haram jadah fuckatan haprak telah bermula... Kali ini di Port Dickson


PETUGAS Barisan Nasional (BN) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) bertikam lidah dan membuat laporan polis berikutan kemunculan kertas undi palsu di luar kawasan pengundian Parlimen Port Dickson.

Menurut petugas BN Subash Chandrabose Arumugam Pillai seorang lelaki India telah memperdaya anak seorang petugas BN berusia 16 tahun yang berada di situ untuk memegang sejumlah kertas undi palsu yang telah dipangkah dalam kotak BN.

Sebaik gadis tersebut memegang kertas undi haram itu, sekumpulan jentera PKR mula menyerbu gadis tersebut dan menuduh beliau mengedarkan kertas undi palsu.

Bagaimanapun lelaki yang mengedar tersebut telah ditangkap kerana cuba melakukan perkara yang sama. Beliau mengaku disuruh memakai baju BN dan memberikan sejumah kertas undi kepada petugas BN.

Anonymous said...

banyak lagi alasan2 pembangkang bile kalah malam nanti!!!

PKR dah mula main kotor #PRU14

Sekumpulan jentera PKR telah ditangkap kerana mengagihkan kertas undi palsu kepada orang ramai dan telah MENUDUH BN yang berbuat demikian.

Terima kasih PDRM kerana tindakan pantas.


Kami sudah beri tahu betapa PKR perlukan drama untuk lengkap kan laporan kepada pihak asing untuk membatalkan kemenangan Barisan Nasional.

PKR telah mendapat maklumat dari risikan negara jiran bahawa mereka akan kalah.

Risikan yang tidak ada unsur emosi atau permainan sentimen.

Atas sebab sama Rafizi dan kuncu membuat konon konon ramalan Invoke lah Merdeka Otak Tak Center lah bahawa mereka di ramal menang.



Ini untuk “program” minda rakyat bahawa mereka berkedudukan menang.

Cuba rakyat Fikir , ketika PAS dan PKR bersatu pun mereka masih gagal tumbangkan BN , apa lagi ketika ini mereka berkongsi kolam dan berpecah untuk melawan BN.

Tentu lah kerusi yang di rebut berbahagi dua melawan satu.

Maka hal ini tidak di ambil kira untuk di beritahu penyokong mereka , sebalik nya mereka tipu penyokong sendiri dengan lagu kemenangan untuk memanipulasi minda mereka.

Tun Mahathir juga dalam kenyataan nya sentiasa bermain seolah olah sudah gerenti menang degan konon mahu dakwa Najib . Interpol akan tangkap Najib., ini semua atas mahu main minda penyokong supaya terkejut bila kalah dan sangka ada tipu.

Kami jangka akan ada Lima “stage act” atau drama di hari mengundi.

Dari salah masuk peti undi DUN dan Parlimen cara salah dan watak tertentu mahu peti di buka serta merta untuk keluarkan undi yang salah. (sedang kan tidak perlu kerana warna berbeza boleh di ambil dan di letak kan di peti yang betul di hadapan para saksi kesemua parti pada petang nanti)

Dan , sebaran kertas undi palsu di luar kawasan seperti dalam Video.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1613413225380841&id=770424033013102

Anonymous said...

Sunyi sepi lepas pru. Mana swmua org? Kedai/gerai pon dah tutup.

Anonymous said...

Malam ni pasti BLACKOUT terjadi kat Bamboo River Inn ..

Pasti. Siapkan baju dan seluar hitam utk berkabung ..

Blackout berlaku krn PKR hangus. Setakat jadi pak turut DAPigs aje boleh lah ..

Anonymous said...

pengundi jauh di janjikan duit minyak bila pulang mengundi telah di tipu di parlimen tenggara dun panti

Anonymous said...

Oii cucu tok selumpit ape plak alasan ko kalah twruk ni barua BNGST?

Anonymous said...

aku tanya ape kabar BN..haha

Anonymous said...

Alo duk gua mana ilang woiii??? Kah kah kah

Anonymous said...

Kah kah kah kah kah..
Kah kah kah kah kah...

Aku belum nk komen lagi.
Nk gelak dulu..

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

mana kau cucu tok selampit?
itu lah..kuat menghina tun m dgn kata2 nista.

selamat nenjadi pembangkang la..

jgn lupa makqn panadol banyak2

Anonymous said...

Tahniah umno....semuavyg ade kes akan selamat...rafizi pon selamat...

tikorama said...

Fuck you... Bn kalah akhirnya

Budak kampung Selatan said...

Alhamdulillah...pkr menang

Anonymous said...

Simpan saje cerita2 tu utk sembang kedai kopi dgn cybertroper kleptokrat

Anonymous said...

erm..malu ke nk siar kan komen PKR..ape cer bro..telo kasi mkn anjing la..haha

Anonymous said...

Bungkus BN hahahaha

Anonymous said...

PH dah menang. Elok la ko tutup blog ko ni. carilah kerja yang halal.

Anonymous said...

Apa alasan.ko.dah kalah.sekarang?

Anonymous said...

anjing2 fuckatan megah & angkoh dgn kemenangan, berapa tulang pork yg dapat!!! salakle lagi anjing2 utk dapat sesuap dedak...
kami tetap ada dalam ruangan nie...selamat berjuang anjing2 fuckatan!!!


Anonymous said...

▶️ Insentif Pakatan🇭🇰 Harapan jika BN Direhatkan PRU 14 akan datang.

1⃣Gaji Penjawat Awam/Pesara dan Bonus di tingkatkan.

2⃣Gaji Penjawat Swasta bermula Minimum RM1500.

3⃣Elaun Kebajikan/ Oku/Ibu tunggal Di tingkatkan untuk Minimum permulaan RM800 - RM1000

4⃣ Bantuan pasangan berkahwin RM500 Seorang untuk perkahwinan pertama.

5⃣Lesen motosikal Percuma.

6⃣Mansuh GST.

7⃣Stabilkan Harga minyak di bawah paras RM1.50 seliter.

8⃣Bantuan Pendidikan Percuma.

9⃣Bantuan Pesakit Buah Pinggang,pesakit Jantung Bagi rawatan berkos Tinggi.

1⃣0⃣Subsidi Air percuma dan Bil Elektrik.

1⃣1⃣Mansuh PTPTN dan nikmati biasiswa/ pendidikan percuma.

1⃣2⃣Salur Agih kekayaan mengikut kawasan dan daerah tercicir pembangunan.

1⃣3⃣Wifi percuma Berkelajuan Tinggi Bandar serta Luar Bandar.

1⃣4⃣Menstabilkan harga barang.

1⃣5⃣Bantuan Duit Dapur bagi isi rumah berkahwin/ ibu tunggal kepada Rakyat Miskin serta berpendapatan rendah sebanyak RM250 sebulan.

1⃣6⃣Kad Peduli sihat Rakyat setahun RM500.

1⃣7⃣Pinjaman Peribadi Penjawat Awam untuk tempoh 10 Tahun di naikan semula kepada 20 Tahun bayaran.

1⃣8⃣Royalti Minyak kepada negeri negeri di tingkatkan Royalti.

1⃣9⃣Mencegah Ketirisan khazanah negara serta mengagih kekayaan kepada Rakyat.

2⃣0⃣Menghapuskan Tol di seluruh Malaysia.

2⃣1⃣Harga kereta baru lebih rendah serta cukai kereta import di turunkan.

2⃣2⃣Mewujudkan Peluang Pekerjaan lebih banyak.

2⃣3⃣Mewujudkan peluang mesra usahawan/Peniaga kecil serta pinjaman mudah.

2⃣4⃣Bantuan Persekolahan tahunan kepada Pelajar sebelum sekolah di buka tahun baru.

2⃣5⃣Cukai insuran kereta di turunkan kepada kenderaan di bawah 1500CC.

2⃣6⃣Memperbanyakan Rumah mampu milik bawah RM100,000 dengan insentif bantuan kerajaan.

2⃣7⃣Siaran EPL Percuma kepada Rakyat Malaysia.

2⃣8⃣Mengutamakan wang poket Rakyat mencukupi.

2⃣9⃣Agihan Percuma Sekampit Beras setiap bulan kepada setiap isi rumah berkahwin miskin serta berpendapatan rendah.

3⃣0⃣Insentif tunai Kelahiran Baru.

3⃣1⃣ Insentif tabung Pendidikan Awal kepada bayi,kanak2 hingga dewasa.

3⃣2⃣Menarik pelabur asing lebih banyak.

3⃣3⃣Menjadikan malaysia dan Rakyat berpendapatan tinggi menjelang 2020.

3⃣4⃣Mengurangkan kos sara Hidup Rakyat.

3⃣5⃣Khidmat kesihatan Percuma.

3⃣6⃣Sistem Giliran Perdana menteri hanya 2 penggal.

3⃣7⃣Menjadikan badan SPRM. Bebas serta lapor terus kepada Parlimen.

3⃣8⃣Gaji Anggota Polis/Tentera akan di tingkatkan bagi meminima salah guna kuasa serta rasuah untuk golongan pasukan pertahanan/penguatkuasa undang undang.

3⃣9⃣ Menaik taraf kehidupan Rakyat.

4⃣0⃣Menaik taraf infrastruktur kuarters Tentera dan Polis dengan lebih baik.

4⃣1⃣Menghadkan campurtangan Perdana menteri terhadap jabatan jabatan kerajaan dan Syarikat GLC.

4⃣2⃣ Menghapuskan saman tertunggak pesalah lalulintas terutama kepada pesalah kesalahan Tiada lesen motosikal.

4⃣3⃣Memansuhkan sistem AES

4⃣4⃣Memberi kelonggaran berpolitik kepada seluruh Rakyat Malaysia.

4⃣5⃣Mengembalikan wang Rakyat 1MDB di luar negara kepada Rakyat Malaysia.

🛑Semoga inisiatif PAKATAN HARAPAN serta mandat Rakyat bakal mengubah Malaysia serta Rakyat menjadi lebih baik demi malaysia yang tercinta.🇲🇾☑☑☑☑☑☑☑

SHARE RAMAI2 JOMMM...

Kimi said...

You are really really really stupid aren't you...!

Anonymous said...

Alo...ape kbr kwn2...amacam BN suda klh?...tngh Telan panadol Ker..sunyi sepi jer smua..muahahahahaha...to Lma lg bole la berkempen kat bamboo river yer...muahahahaha

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates