May 7, 2018

22 @AirAsia Kini Biru





Tidak sampai sebulan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Air Asia, DS Tony Fernades dipuji dan dipuja kerana menawarkan tambang murah kepada penumpang-penumpang syarikatnya yang akan balik mengundi, hari ini beliau telah digelar 'pemakan dedak oleh macai-macai Pakatan Harapan.

Nampak gayanya pimmpinan Pakatan Harapan perlu mengarahkan semua penyokong dan pengundinya agar memboikot AirAsia dengan membatalkan penerbangan masing-masing dan mengelak dari menggunakan pesawat syarikat tersebut untuk balik mengundi pada 9hb nanti.

Pengerusi Syarikat, TS Rafidah Aziz perlu juga memikirkan kedudukannya sebagai Pengerusi Bukan Eksekutif kerana berlawanan arah dan tujuan dengan pemilik syarikat. Kesemua ini perlu diambilkira memandangkan Air Asia bermula hari ini adalah biru.


Untuk rekod, gambar di bawah bukan watak Hantu Mak Limah. Harap maklum.

22 comments:

Reforbasi Madeymugabe said...

Keh keh keh keh keh.... Pertanyaan aku dibawah ni pernah ditanya oleh macai fuckatan dalam twitter PM baru-baru ini...

"Awak nampak pesawat warna biru ke atau biru muda...??? "

Muahahahahahahahahahahahaha

Apa yang pasti, Air Asia tak pernah terjadi kejadian tayar pesawat bocor akibat disabotaj....

Wakakakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

Nenek kepala taikkk.

Anonymous said...

Terbaik PM, dalam diam mengena musoh dgn pukolan TKO..rafidah AP sepatutnya keluar dari airasia..udah tukar jadi warna BIRU lambang BN dgn LOGO HEBAT NEGARAKU...terbaik!!!

undi MATA DAJAL(pkr)= undi dapig laknatullah anti Islam,Anti Melayu/bumiputra,benci Institusi Islam spr perkim,JAKIM,JAIS dll serta anti System Beraja!!!

Anonymous said...

Betul tu bro...sesuai sangat geng dengan atuk tua kutuk tu. Asal masuk pembangkang semua seri wajah hilang dah macam hantu pun ada...nenek tua dengan atuk tua geng jadilah Maharaja Taik dan Maharani Taik...haktuihhh.

Anonymous said...

Hnya otak mahataik jer yg bocor sebab tu dia nyanyuk.

Anonymous said...

Nampak gaya nyerr Atuk tua kutuk tu makin sakit hati. Logo BN terbang tinggi di awan manakala Logo parti bunga layu sebelum berkembang. Terpaksa pinjam Logo Mata Dajal pulak utk bertanding. Bagi macai2 tu kalo nak boikot Air Asia takpe boleh pinjam Jet Atuk tua kutuk itu pun kalo dia kadi...tapi sebelum berlepas pastikan tayar tak pancit.kahkahkah

Anonymous said...

HE..HE....

AKU INGAT ...ADA ZURAIDAH MAK LAMPIR JER....

ROPERNYE ADA SORANG LAGI MAK LAMPIR ....NENEK PIDAH RATU AP....

Anonymous said...

Secara indirect nya AAsia nak suruh RA letak jawatan lah tu.Kecuali kalau tak malu.

Anonymous said...

Sesiapa tolong kemas ofis penasihat air asia tu. Dengarnya dia tak suka warna biru tua, jd tolong dia kemas ofis sbb tak lama lg nk resign...

Reforbasi Madeymugabe said...

Terbaik la komen bro-bro semua. 👍 👍

Esok berhati-hati, anjing fuckatan nak serangan habis-habisan, matjerin tak puas hati nampak warna biru....

Keh keh keh keh keh

Anonymous said...

Sebelum Najib naik pesawat Air Asia tuu , Najib patut check tayar pesawat tuu , mana tau ada pihak yang nak sabotaj pesawat tuu . Dengar cerita ada pehak yang sabotaj pesawat Mahadey , bukan aku yang cakap , atok Mahadey yang cakap . Kah Kah .

Anonymous said...

tak payahla undi PH ni mrk takda masa dpn utk msia.. manifesto yg dibuat pun tak menarik lgsg.. nak hapus gst abis tu nak ganti dgn cukai mcm mn tak diterangkan ada org kepala bana pikir bila hapus gst maknanya takda cukai.. cuba bgtau negara mn dlm dunia ni yg tak kenakan cukai..arab saudi yg kaya tu pun buat gst.. ini semua penipu besar.. bila dah menang nanti mrk akan ckp manifesto bkn janji.. menangis la rakyat 5 thn kena tipu.. tak caya tgk penang mana cat nya.. pemimpin rasuah masih jd cm.. isu terowong pun tak selesai2 lg. selangor pun sama.. yg paling tak blh blah puak2 Ph ni bila menang berlagak nya mcm hanat.. ckp pun menyombong dia aje la yg btl padahal jln berlubang pun tak blh nak baiki.. berpolitik je kejenya

Anonymous said...

sedih juga pengakhiran hidop nenek AP, terhegeh2 sasau mencari dedak yg entah kemana..jangan lupa kemaskan bilik jika ada harga diri setelah dgn sempoi Tony memberi pukulan TKO!!! GELOMBANG BIRU LAUT adalah gelombang rakyat marhaen bukan klas kasta yg moyang ,nenek AP serta rakan sekutu dgnnya!!!terbaik menjelang 9.5.2018!!!


undi MATA DAJAL(pkr)= undi dapig laknatullah anti Islam,Anti Melayu/bumiputra,benci Institusi Islam spr perkim,JAKIM,JAIS dll serta anti System Beraja!!!

Anonymous said...

tetiba aku rasa ngeri melihat KEJELITAAN nenek fidah dalam gambar ni....dah sama macam KEJELITAAN mak lampir PKR tu...he..he..he..

Anonymous said...

Bekas2 menteri tu tkder pilihan..dulu diorg ni masyukkk..hutang budi ikut matii..main mahjong dgn lky

Anak Perelih said...

Dah prepare kapalterbang nak cabut lari ke????????

Reforbasi Madeymugabe said...

Keh keh keh keh... Apa la portal soroskini tu, dalam banyak-banyak gambar yang diambil ketika nenek AP tengah MEROYAN, gambar rupa hantu mak limah yang mereka siarkan....

Muahahahahahahahaha

Ok la, ok la... Aku cuba bersangka baik. Semua gambar yang jurufoto soroskini ambil terhadap nenek AP lagi teruk dari rupa mak lampir... Gambar ini je yang nampak cantik sikit... Tu yang editor soroskini siarkan dalam portal mereka....

Wakakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

Bukan senang nak maintain gaya hidup kroni2 mewah. Nak patah balik malu la. Nampak sangat bergantung harap kepada kronisme nya.
Tu yang berhempas pulas menyelamatkan kroni dan kronisme. Rakyat marhaien je yang tak faham mainan politik pkr/ph. Nama pakatan pon berubah2. Eiii, tak nak la diperintah groip yang macam ni. Minta simpang malaikat.
Diri sendiri tak terurus, kandang sendiri pon tunggang langgang. Nanti nak layan kerenah deme ni seko2 kalo menang pon. Mesti bercakaran bagai dalam kandang rimau. Camna nak urus negara. Cer cite ph ke pkr ke apanama?

Anonymous said...

Jangan risau bro...Gelombang biru adalah perjuangan rakyat..pasti akan menang. Perjuangan utk tembolok dan kroni pasti akan tewas...tak caya tengok Parti Bunge...belum berkembang dah layu. Hidup BN !

Anonymous said...

Nasib baik gua buka waktu siang, kalau buka waktu malam kat rumah sorang2 mau "menjerit" gua. Takde gambar lain ke diorang nak letak.

Reforbasi Madeymugabe said...

Keh keh keh keh keh... Orang lain tak pernah nampak injap (punat) angin pada tayar pesawat penerbangan... Tapi dalam dunia ni hanya madey keling tua sahaja yang boleh nampak injap tersebut... Madey keling nampak guna wig nek hasmah....

Wakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

Atok Madey awal2 lagi dah prepare jet peribadi nak cabut lari. Lepas tu kecoh kata kapalterbang dia kena sabotaj. Piiiiraaaahhhh mabok.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates