May 7, 2018

11 10 Propaganda #TsunamiPHitnah Menjelang Hari Mengundi










11 comments:

Anonymous said...

Khabar angin yg bertiup kencang sekarang , rakyat tak perlu keluar mengundi . PH DAH CONFIRM MENANG !! Hari khamis , Guan Eng jadi PM bukan melayu yg pertama .

Anonymous said...

awal anjing2 fuckatan menyalak!!! udah dapat dedak tulang pork kebelom??

undi MATA DAJAL(pkr)= undi dapig laknatullah anti Islam,Anti Melayu/bumiputra serta anti System Beraja!!!

Anonymous said...

Teori karut. Nanti PH menang aku harap ko tutup blog sampah ko ni. Kalau ada lagi aku datang ludah.

Anonymous said...

Kesian, umo dah 93 tahun tapi jadi kuda DAP. Kalau kudaku lari gagah berani ok jugak. Ni kudaku pakai jantung bateri. Sepatutnya habis kan usia untuk mencari amal dan pahala, tapi masih nak mengejar kuasa. Anak cucu cicit pun dah kaya raya makan duit rakyat. Akhir usia cuma dapat hinaan dan makian. Kesian

Anonymous said...

Nanti Ph menang.. Bila tu..??
Kikiki.. Sentap pasaipa..? Ade sape2 jemput ko masuk sini ke babi oii.. ??

Anonymous said...

Betul kaya arwah ustaz fadzil noor tunggu hari tua tun m dan akan terkeluar warnanya..

Anonymous said...

Ludah henset kau sendiri. Bodohnyee

Reforbasi Madeymugabe said...

Tahniah anjing fuckatan... Kata-kata kamu tu membuktikan bahawa pemimpin-pemimpin fuckatan memang berlidah biawak.... Mungkin sebabnya calon PM fuckatan yang diwar-warkan sebelum ini dah ke neraka untuk bermain mahjong bersama LKY pada hari Khamis ini....

Muahahahahahahahahahaha

Reforbasi Madeymugabe said...

PH diisytiharkan menang apabila madey keling dah berjaya ke neraka bertemu LKY untuk bermain mahjong... Sebab waktu tu, "kerja" madey telah beres sama sekali....

Muahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

akan terkeluar warnanya dan bertukar jadi taik.

Anonymous said...

Hahahaha...dah ada org sentap. Kalo PH kalah pulak macamana? Baik ko ludah ke atas bior jatuh setempek ke muka ko sendiri. Bagus CTS..teruskan blog anda...biar macai2 sekalian kepanasan. Harap2 9hb nanti takde macai2 terjun ke laut sebab kecewa...hahahahaha

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates