May 8, 2018

6 11 Perbezaan Ketara Zaman Tun @chedetoffical Dan Zaman DS @NajibRazak











6 comments:

jon boushenk said...

1 lagi bro..kenaikan gaji pokok, sebelum basic 1000 ni ada majikan yg masih bg gaji 400, menguntungkn pekerja bawahan sektor swasta yg kbanyakan adalah melayu dn membengangkan tauke2 pmbayar gaji.

Anonymous said...

Madey tk berani buat..duit hanya utk buat projek yg untung kn kroni2 dan tembolok..org kg dpt apa..dapat taik kata u.kazim

Anonymous said...

Andaikata PH menang PRU , Mahathir akan jadi PM sementara . Tapi siapa yang akan jadi PM kekal ? Wan Azizah , Anwar , Muhyidin , Mukhriz , Azmin , Rafizi ? Siapa ? Bila dah ramai yang nak jadi PM maka akan bergaduh besar la jawab nya . Malaysia akan jadi tunggang langgang macam kat Syria sana . Masa tu menyesal pun tak de guna nya .

Anonymous said...

PH cakap "Ini kali lah"
Saya cakap "Lain kali lah"

Anonymous said...

mana pergi anjing2 BARUA fuckatan haram...tenang sikit..mereka tengah gonggong/berebut2 dedap tulang pork..sedih anjing2 nie sanggop jadi barua kpd kafir harbi dapig laknatullah!!!

dari data awal..semua rakyat marhaen keluar mengundile baru boleh dpat data nie...

fuckatan haram kurang 80 kerusi parlimen mungkin hingga dekat2 ke 60?
bunga,pkr & pandir banyak kerusi hilang kpd BN

BN dapat sekitar 150 kerusi!!!

Anonymous said...

InsyaaAllah... cukup la maki hamun fitnah penipuan puak2 musibat tersebut. Esuk Rabu terbungkam la mrk masuk parit kepala dulu.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates