February 14, 2018

29 Beza Video Perayaan Tahun Baru Cina 2018 Antara @KhairyKJ Dan @DAPMalaysia


Di bawah adalah video perayaan Tahun Baru Cina yang dilakonkan oleh Ahli Parlimen Rembau yang juga Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin.


Sekarang tonton pula video daripada parti 'chauvinist' negara, DAP.


Pertama, video Khairy Jamaluddin mesejnya lebih kepada perpaduan kaum di Malaysia dan perayaan sambutan Tahun Baru Cina. Manakala video DAP lebih kepada usaha untuk memalukan (troll) Kerajaan Barisan Nasional yang tidak bertempat dan mengejek hal politik tanah air.

Kedua, video Khairy Jamaluddin setakat 5.00 p.m., ditonton 241,000 kali di laman sosial Facebook beliau. Manakala video DAP ditonton 2,200 kali di laman sosial Youtube (DAP tidak memuat naik video berkenaan di laman sosial Facebook parti).

Ketiga, video Khairy Jamaluddin berlatar belakangkan bahasa majmuk di Malaysia manakala video DAP 100% berbahasa Mandarin.

Kesimpulan, sebab itulah Ross Tapsell, seorang pensyarah senior Pengajian Asean di Australian National University telah mengeluarkan kenyataan bahawa BN telah menang perang media sosial. DAP masih berada di takuk lama.

29 comments:

Cencaluk said...

Video lee chong wei ada?

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

RM1.2b from Israel - cops would have swooped on DAP
Yoursay
21 Jan 2016, 7:55 am (Updated 21 Jan 2016, 8:27 am)

YOURSAY | ‘If you need to tell lies, get a more intelligent person to do it.’

MyKMU: DAP must explain RM1.2b said to be from Israel

Odin Tajué: The GE13 was held close to three years ago, and sacked DAP member Mohamed Razali Abd Rahman is said to have made police reports on the matter of the RM1.2 billion and of 17 DAP members supposedly having been trained by Israel in Singapore.

Editor's Pick
image: https://i.malaysiakini.com/1069/ba0f483cebf7de92711d6e4c238d2f92.jpg


Minister: Don't read too much into debt-GDP ratio
Today is Jan 20, 2016. How is it that the police still have found no proof to charge anyone from the DAP? The inability of the police to do so clearly indicates that the claims were baseless.

On Jan 9, a pro-Umno website reported that PAS research director Dr Mohd Zuhdi Marzuki said he would publicise evidence to support its allegation of a RM1.2 billion fund from Israel to the DAP to win the GE13 and in return to allow Israel to build a military base in Malaysia. Today is Jan 20. Where is the evidence, Zuhdi?

Documentary proof exists to show that RM2.9 billion (at today's exchange rate) was transferred to Najib Abdul Razak's personal bank accounts. In addition, RM42 million was transferred by SRC International indirectly to his accounts.

These sums are not likely to be donations. They are possibly monies illicitly appropriated from, in essence, Malaysians.


Read more at https://m.malaysiakini.com/news/327658#o51qsWeCe95IS2T4.99

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

Tak usah banyak sangat klentong pasal 1.2 biilon...laporan polis dah dibuat oleh mamak rszali...tak de ape2 pon tindakan dari polis kerana razali klentong..

Anonymous said...

Video aljuburi kongkek cina doll bnyk yg dah tengok tapi takde adengan jubo menjubo.

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

Sambutan raye cina tahun ni mak lembu akan bagi free daging lembu nfc...

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

Diplomat israel dibenarkan masuk malaysia...kenape najib dan pemoda dumno tak buat demo anti israel biar orang israel tahu orang malaysia marah israel yg tindas palestin...

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

Sprm dah siasat ke blm 100 juta lesap dari kementetian khairy....senyap aje...ade baju kebal keer?...

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

Rahim thambi cik produser vedeo lupa nak masukkan adegan jubo menjubo

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

sempena tahun baru cina esok najib akan belanja minyak petrol dengan harga murah...3 minggu dah najib bedal harga minyak...lepas raye cina najib bedal semula...

Anonymous said...

Cicaluk memang kaki vedeo sex..

Anonymous said...

Sudah berpuluh kali Mahathir kata Malaysia bankrupt.
Mana proof?
Manaaaaaaaaa?
Maannnaaaaaaaaa???

Anonymous said...

Tak usah banyak sangat klentong pasal 100M...laporan polis dah dibuat ...tak de ape2 pon tindakan dari polis kerana mereka klentong saja

Anonymous said...

Ape beza bankrap tak bankrap kalo minyak masak minyak tak masak dinaikkan harga....subsidi di hapuskan....bajet kementerian di potong...elaun guru pelatih dibatalkan..ini semua nak elak dari bankrap...orang bodoo
h saje yg rak tahu...hehehe

Anonymous said...

Murah bising
Mahal busing.
Esok beli lembu dari pizi
Tonggang lembu pi kerja
Minyak tak kena
Tol tak kena
Jem pun tarak.

Manusia Kebal Dari Dipertaikkan said...

DAPigs kelentong hampir seluruh keturunan cina kalau undi DAPigs kaum cina boleh dapat perintah Malaysia. Pasti kalau DAPigs berkuasa, mrk akan bina banyak2 terowong dasar laut, sungai dan mungkin juga terowong keangkasa lepas.

Tapi dgn 95% sokongan kaum cina pon DAPigs masih perlu undi Melayu utk menang sehinggakan Mahataik terpaksa jadi budak suruhan walau pun umur dah tua bangka tapi rela diperkuda dan diperbodohkan.

DAPigs hendak undi Melayu Mahataik kena bayar RM1 bilion. Bodohnya. Mentang2lah duit dapat percuma, bolehlah tabor merata-rata.

Paragas 6 Jahanam said...

Agensi SPRM sudah bertukar kepada SPERM. E itu memberi maksud ..ENTOT. HEHEHEKIKIKIHAHAHAKAHKAHKAH

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

Ko suka merepek...Dap bertanding kawasan majoriti cina sahaja...maca dan gerakan dah kojol...


Teori bodoh buat berita palsu mahataik jadi budak suruhan...mahataik dan dap nak tangkap kepala prompak negara...ko dengan mahataik jauh lebih cedik mahataik....

KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompak said...

PENJELASAN KHAIRUDDIN ISU TANAH IJOK

SAYA AKAN AMBIL TINDAKAN UNDANG-UNDANG KEATAS RAHMAN DAHLAN 'OTAK UDANG' YANG TELAH MEMFITNAH SAYA SECARA SENGAJA DAN BERNIAT JAHAT!! ISU INI BERLAKU DI ZAMAN UMNO TADBIR NEGERI SELANGOR!! IANYA TIADA KAITAN LANGSUNG DENGAN DATO SERI AZMIN ALI!!

Rahman dahlan telah memfitnah saya secara sengaja dan berniat jahat!! Dia 'otak udang' tak faham fakta serta sejarah isu tanah peneroka mukim ijok!!

Sebab itu saya tak faham dengan kalangan para penasihat perdana menteri paling korup kerana mereka suka cakap bodoh tanpa usul periksa fakta!!

Saya akan berbincang secara kadar segera dengan peguam untuk mengambil tindakan undang-undang saman malu di atas fitnah yang tidak berasas oleh rahman dahlan 'kaki bodek minda lemah otak udang!!'

Tindakan undang-undang juga akan diambil keatas chegubard yang mula-mula memfitnah diri saya dalam isu tanah peneroka mukim ijok!!

Isu ini tiada kaitan langsung dengan yab dato seri azmin ali!!

Kes tanah peneroka mukim ijok ini mempunyai kaitan secara langsung dengan pemimpin-pemimpin umno selangor terdahulu!!

Karambit 6 Jahanam said...

Umno dan songlap ,berpisah tiada. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Elaun guru pelatih dihapuskan? Iye la tu. Minyak masak beli dalam poket plastik la, murah apa. Gaji penjawat awam masih belum kena potong. Ok la tu. Mana ada bankrap. Orang bodoh makan nasi kangkang fuckatan aje yang percaya cerita karut marut macam ni.

Anonymous said...

KJ ni memang menyakitkan hati puak PH,apa yg beliau lakukan sentisa akan menenggelamkan puak PH.Kalau sebelum PRU 13 dulu gulungan muda bukan main lagi menyeokong Pakatan ,demo sana demo sini,sehingga ada yg tepaksa meniggalkan pengajian di Universiti ,kerana taksub pada Pakatan.Sekarang semuanya sepi,budak U pun dah tak hingin nak tunjuk sokongan pada PH .

Anonymous said...

Sepina Perancis mana? Dah lama tunggu ni. Kata FBI nak tangkap Najib, mana, mana? Dah la tunggu ni.
Kata FBI terer sangat.

Anonymous said...

Sebab lembu Piji kena penjara 30 bulan. Piji salah blow, patut jadi whistle blower tapi dia buat blowjob pulak.

Anonymous said...

Polis siasat kes NFC, last last ceo dia didapati tak bersalah. Yang salah dan masuk penjara ialah Piji dengan Johari.
Kah, kah, kah... Niat jahat dapat balasan jahat.

Anonymous said...

Dah murah tu ambik je la. Kalau boleh kau isi la petrol kat dalam kolah mandi atau kat tangki air rumah. Setahun tak payah beli petrol kan.
Tapi ada sorang macai mana tahu cakap zaman Tun M minyak mentah pernah naik usd100 tapi Madey jual rm1.50 je. Mana dia dapat statistik ni tak tau lah.

Anonymous said...

Kalau dap menang semua pun dia tak cukup kerusi jugak. So dia kenalah dapatkan kerusi Melayu.
Macai suruhan macam kerajora memang diperlukan supaya dap boleh jadi abang besar.
Apa la kerajora ni tak pandai2 sampai sekarang.

Anonymous said...

Ambik jangan tak ambik. Tunggu lama dah saman dari dap pasal rm1.2 billion. Bila nak saman. Betullah tu dapat sumbangan dari Israel, harap jadah punya parti kapir.

Anonymous said...

Satistik ambik dari kandang babi mmang macam tu la bunyinye..

Kikikiki.. Babi belaan tokong..

Anonymous said...

Kerajora ape yang dia pandai.. ?
Jaga kandang babi je la pandainye.. Kikiki

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates