December 15, 2017

25 Kampung Tok Subuh Akhirnya Diroboh Rejim DAP Selepas Subuh





Satu lagi perkampungan di Pulau Pinang dirobohkan. Kampung Tok Subuh kini menjadi kenangan apabila mula dirobohkan oleh Rejim DAP selepas Subuh. Tiada yang peliknya. Inikan perkampungan Melayu.

Tiada kelibat ADUN PKR Machang Bubuk, Lee Khai Loon di tempat perobohan. Kita akui Rejim DAP berkuaaa penuh untuk merobohkan mana-mana rumah di sini atas alasan didirikan atas tanah berstatus TOL. 

Namun, di mana keadilan untuk Rakyat Pulau Pinang sekiranya tiada pilihan diberikan seperti penempatan rumah murah atau PPRT disediakan untuk Rakyat Pulau Pinang tinggal. Tahniah Rakyat Pulau Pinang.

Inilah caranya Rejim DAP mengusir orang-orang Melayu di kawasan bandar terutama di kawasan Pulau. Satu demi satu penempatan kampung-kampung Melayu dirobohkan. Orang-orang Melayu tidak ada cara lain melainkan berpindah ke tanah besar memandangkan kawasan pulau terlalu mahal untuk diduduki. Nampak tak permainan Rejim DAP? UBAH lagi. Anda UBAH anda dapat.

25 comments:

Reforbasi Madey-Mugabe said...

DAP menang, rakyat senang.... Senang kena tindas.... Tahniah banyak-banyak....

Keh keh keh keh keh keh

Anonymous said...

DAP telah menunjukkan wajah sebenar mereka yang mementingkan kekayaan daripada kepentingan rakyat. Tak sampai 10 tahun mentadbir Pulau Pinang, DAP didakwa telah menjual 2,178 hektar tanah kerajaan negeri kepada pihak swasta.

Ini bermakna, rakyat Pulau Pinang kehilangan 20.4 hektar tanah sebulan atau 0.68 hektar setiap jam sepanjang 9 tahun lalu. Jumlah itu jauh berbeza dengan BN yang 40 tahun mentadbir Pulau Pinang, hanya 1.074 hektar yang telah dijual.

Kerakusan DAP itu kerana kelemahan tokong Lim Guan Eng mentadbir. Sejak dia menjadi KM, kos pentadbiran negeri telah naik mendadak kepada 500%. Untuk menampung kos itu, dia memperkenalkan cukai baharu dan 4 kali menaikan caj air. Malah, Pulau Pinang satu-satunya negeri yang mengenakan caj parkir sehingga jam 12 malam.

Jika DAP mendapat peluang mentadbir Putrajaya sudah pasti banyak khazanah negara akan tergadai termasuklah tanah-tanah rezab Melayu kerana matlamat parti cauvinis itu adalah menghapuskan keistimewaan orang Melayu dan mewujudkan negara sekular yang tidak mengiktiraf Islam sebagai agama Persekutuan.

Anonymous said...

Tahniah... Pru 14 undi lagi le..

Anonymous said...

Aljuboori dan keluarga hutang nyawa ngan tokong.... nak tolon org melayu... kkikiki..alahhai...pantek la hai ....!!!

Anonymous said...

BRAIN DEAD PENANG PAKATOONS SUPPORTERS

Anonymous said...

Tak de ke macai makan dedak pakatan ni nak back up? adui la...banyak dah duit bos korang bagi kat korang...atau jap lagi ade je macai yg saya maksudkan tu...

Anonymous said...

Tipu

Anonymous said...

Najib menang, umno kenyang....Tahniah banyak-banyak....

Keh keh keh keh keh keh

Anonymous said...

Tipu

Anonymous said...

Ada macai pakatun kesah.?

Anonymous said...

Kesian aljuburi, kalau dia tak memantat lubang taik dan mengelentong dah lama dia dilantik jadi pm oleh Tun M...skrang dia dah jadi peliwat tua kutuk yg bernasib malang...hehehe

Anonymous said...

Binaan haram yg dirobohkan. Bukan 1 kampung kena roboh. Auta punya blogger

Puaka Rimba said...

Itu bukan isu besar pun. Kedua~dua pihak tahu tanggungjawab masing~masing demi pembangunan. Kalau kerajaan BN perentah pun, pasti melakukan perkara yg sama. Asalkan tiada pihak yg tertindas dan dizalimi. Lagi pun , tak ada pula foto yg menunjukkan penduduk tidak puas ti, malah berswap foto dengan mesin jentolak lagi . Hehehekikikihahahakahkahkah
* AWAS !!!Rakyat harus berhati~hati. Bath API di masa hadapan.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

ORANG PP DAH PILIH KERAJAAN "YAHUDI/ZIONIS" DI PP. NAK UBAH KONONNYA...AMIK KAU. ITU BARU PERINTAH PP, KALAU PERENTAH MALAYSIA....ALAMAT "HANGUSLAH" PERKAMPUNGAN BUMIPUTRA.....TUNGGULAH DEPA DAPAT KUASA, BILA LINE CLEAR...TAHULAH NANTI TINDAKAN DAP LAKNATULLAH NI. MANA RAFIZI/DATO ZAID/ZARIL? MANA MAHATHIR/MAT SAPU DAN SEANGKATAN....

Anonymous said...

Status TOL tumpang sudah dikira separuh hak milik. Ini negeri rejim GILA. bila bagi mandat pada parti DAP Gila dan Ketua menteri Lim GILA .. ini lah jadinya

Tapi Melayu macai tetap bongok. sebab belum kena atas kepala muka depa!

Sayang habis kg2 Melayu di penang. modla bodoh macai ialah..." zaman bn pun roboh kg melayu"
sedangkan zaman bn kg melayu digadai oleh tuan tanah melayu sendiri bkn krjn! ini krjn negeri yg halalkan!

Reforbasi Madey-Mugabe said...

Alhamdullilah, umno kenyang rakyat senang.. negara tak muflis pun...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Kg Buah pala kampung orang koling.. lingkup.. budak bejubo aljubori kata ari ni berkuasa 2 minggu kg buah pala kita selesai.... mme selesai abis.... budak keoala juboori dan keluarga asal P Pinang apa kepala bana si jubo boleh buat..? Tell
me now...?


PANTEK LA AAIIII....!!!

Anonymous said...

Selepas waktu subuh, rpiji mngorek tabung utk dbayo kepd rpiji...

Puaka Rimba said...

Kita sedang membincangkan masalah penduduk Kg Suboh, bukan masalah jubo. Nampaknya saudara tidak dapat dipisahkan dengan unsur~unsur " KEJUBORAN" didalam penulisan saudara. Ini menunjukkan pemikiran saudara telah dicemari oleh unsur~unsur "ketahian".peringkat kronik.Bawa~bawa berubat,sebelum terlambat. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Pegikut tegar tokong penipu tak akan mengaku dia menipu.

Anonymous said...

Berswafoto dengan mesin jentolak? Kau tengok gambar apa ni Puaka Bimbo? Ambil gambar jentolak dan berswafoto dengan jentolak ialah 2 perkara berbeza bro. Adakah ini cara penganut fuckatan mentafsir foto?

Lagenda anakbochek.

Anonymous said...

Anda pilih, anda dapat... padan muka!

Anonymous said...

Selepas waktu matahari terbenam, rpiji mengorek lubang jubo dia sendiri utk mendapatkan taik dan isi taik...

Anonymous said...

Betul tu...dpt taik dapig.

Anonymous said...

NOK 426 MACAM NASIHAT IBLIS!!!!!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates