November 15, 2017

23 Bukti DS @MahdzirKhalid Takut Redah Banjir


Kalau tidak memfitnah bukan pembangkang namanya. Pembangkang sejak dua hari lepas menyebarkan gambar Menteri Pelajaran, DS Mahdzir Khalid yang berjalan di atas meja yang disusun di sebuah sekolah di Seberang Prai Utara, kononnya kerana takut meredah air banjir dan takut kasutnya basah. Perbuatan beliau turut dibandingkan dengan gambar pembesar dan kenamaan lain yang sedang meredah banjir.


Apa yang berlaku sebenarnya adalah initiatif guru-guru di sekolah berkenaan yang menyusun meja-meja untuk kemudahan pelajar-pelajar ke dewan peperiksaan bagi mengambil peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia. Meja berkenaan yang disusun di pekarangan sekolah itu turut digunakan guru dan pelajar ketika mereka dipindahkan dari pengangkutan ke dewan peperiksaan.

Meja tersebut sudah disusun apabila berlaku banjir sehingga paras paha di sekolah itu untuk pelajar dan guru berjalan ketika dipindahkan oleh kenderaan ke dewan masing-masing. Meja tersebut bukan disediakan khas untuk DS Mahdzir Khalid ketika lawatan itu. Malah, lawatan tersebut juga tiada dalam jadual DS Mahdzir Khalid kerana kebetulan berada di Pulau Pinang, beliau menyatakan hasrat untuk melawat calon yang menduduki peperiksaan SPM di sekolah berkenaan.




Untuk memuaskan hati macai-macai pembangkang, CTS sertakan video di bawah yang mana Menteri Pelajaran dengan selamba meredah banjir semasa lawatan beliau ke sekolah-sekolah.

23 comments:

Anonymous said...

Pembanggang dan fitnah berpisah tiada...naik muak dah fitnah pambangang2 ni..

Anonymous said...

Nampak meja budak sekolah turun tempat lain...1 meja jeer...menteri turun tempat lain....banyak plak meja disusun...hehehe...

Anonymous said...

Horey....minyak naik lagi....thanks to umno...wonderfool...

Cucu Tok Selampit said...

Anon 09:11 satu meja tampung turun dari lori ke pentas perhimpunan. Cuba lihat gambar kelima. Dari pentas perhimpunan ke dewan peleriksaan. Kecik kecik tak nak mampus.

Anon 9:13, harga minyak ditentukan oleh pasaran dunia. Bukan UMNO atau Kerajaan Malaysia tentukan. Lagi seorang tak mahu mampus.

Anonymous said...

9:11...ko marah lagi!...Nampak meja budak ko tak pasal2 menggelupur dan kecewa...sikit2 marah, sikit 2 kecewa...alamat nak mampooss le tu...hik5..

Anonymous said...

ya, kita tahu kerajaan BN memang tak mampu nak kawal harga barang dan minyak. sebab tu kita nak tukar kerajaan. insyaAllah semuanya akan kembali normal.

Anonymous said...

Kepala bapak ko... Bodoh giler la hanjing 9.11 ni.. Betul2 keturunan hanjing ko ni...

Anonymous said...

10:55...tukar kerajaan jadi kera'jaan Kepala Taik Bapak Kau!...jngn haraplah angan2 kau tu jadi kenyataan...rakyat tak nak Kepala Taik Bapak Kau...dibawah pemerintahan BN semuanya akan kembali normal manakala kau tetap mcm tu jugak dibelenggu kecewa demi kecewa yg dtng bertali arus...fyi, kau bnyk mkn taik golongan munafik dan peliwat tua kutuk sebab tu kau bodoh nak mampooss...hehehehehe

Anonymous said...

Mereka tilik sehalus itu utk fitnah menteri umno..

Tp time gone eng main rasuah, runtuh bukit, banjir luar biasa sbb rosakkan alam sekitar.. Mereka buat bodo.
Pastu mlm banjir gone eng nangis, hbis macai turut tersedu dn naik hangin pd najib kunun tk turun segera..

Oh babi bertubuh manusia belaan ph..dapig.. Mulia lg babi tulen dlm kandang bernajis dr puak ko.. aka tedkentoodd!!

Anonymous said...

Ko dah tua masih tak mampos....minyak mentah dunia mana ade naik melambong...tak sampai 1%... Buat ler semakan...minyak di pam di laut terengganu sabah dan serawak ...kenape mesti ikut minyak dunia?...

Anonymous said...

Kembali normal bulu ari2 kau.

Anonymous said...

Bila tu akan kembali normal?...cakap si boddoh kaki temberang...

Zulkifli Ali said...

Cerdik sikit bagi komen bro. Rajin2 la baca tentang sebab musabab kenaikan minyak dunia sekarang

Anonymous said...

NEW YORK: Harga minyak jatuh untuk empat sesi dagangan selepas kerajaan Amerika Syarikat (AS) melaporkan peningkatan tidak dijangka dalam simpanan minyak mentah dan gasolin.

Berita harian hari ini. Naik tang mana zulkifli oii?

Anonymous said...

7:31...akan kembali apabila kau dah jadi tahik.

Anonymous said...

Zulkifli memang cedik...cedik temberang...tipikal penyokong umno..

Anonymous said...

https://youtu.be/wQGThRb3img

Pujian untuk PM najib dan malaysia...

Anonymous said...

Memang betul la harga minyak turun hari ni, tapi harga minyak kita bukan ikut harga harian minyak mentah. Diorang pro rate ikut minggu. PENGIRAAN harga minyak di Malaysia dipengaruhi secara langsung oleh harga pasaran minyak yang telah diproses (refined oil) iaitu berdasarkan Mean of Platts Singapore (MOPS) bukannya Brent crude.
So kalau minyak mentah turun takat 22 sen USD hari ni janganlah harap harga minyak Ron 95 turun 22 sen jugak.

Anonymous said...

Kembali normal? Hmmmm... saya agak skeptikal sikit. Normal untuk sesetengah orang tetapi abnormal untuk orang lain. Yang pasti kerajaan akan menjadi lebih sekular lagi.

Anonymous said...

Hanjing pakatoon pakai minyak mentah bubuh dalam tangki keta... Bodoh nak mampus geng2 pakatoon ni...

Anonymous said...

Bodooo ko...pengiraan minyak yg di proses pon termasuk harga minyak mentah...minyak di pam di malsysia tak perlu ikut harga minyak mentah dunia dlm perkiraan hsrga yg di proses.....bila nak cedik puak bodooo ni...

Anonymous said...

Apa kau cerita ni anon 2.29? Seriously aku tak faham.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Anjing 2.29 tengah mabok ketum tu.... Minyak dicarigali dimalaysia tak payah proses, terus boleh masuk tangki kereta kata anjing tu ler..... Kereta sorong gamaknya....

Muahahahahahahahahahahaha

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates