October 17, 2017

79 Rindu Zaman @chedetofficial, Tanya "Siapa Dr Mahathir?" Pun Boleh Kena Ban


Kalau zaman pemerintahan Tun Dr Mahathir selama 22 tahun, hanya kerana seniman M Nasir bertanyakan "Siapa Dr Mahathir?" beliau telah digam oleh Kementerian Penerangan. Bayangkan beliau masih Perdana Menteri Malaysia sekarang dan ada orang berucap di pentas reformasi dan berkata, 
Di mana Perdana Menteri adalah sorang perompak. Ialah mungkin kerana dia berasal dari lanun Kerala. Entah macam mana dia sesat sampai ke Malaysia. Pergi baliklah ke Kerala. Kami tak nak kamu. Kerana kamu adalah penyagak dan pencuri.
Bayangkan bagaimana nasib orang yang mengungkapkan ucapan di atas. Mungkin riwayat beliau berakhir di Penjara Kemunting kerana ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA). Rindu zaman Che Det!

Tidak pasti bagaimana populariti Tun Dr Mahathir sekarang dapat membantu Pakatan Harapan. Menganjurkan Himpunan KleptokrasiAbahKau di Stadium MPPJ, Petaling Jaya pun hanya dapat menarik kurang daripada 10,000. Kalau diterjemahkan di media sosial pula blog Tun Dr Mahathir, chedet.cc mengalami kadar penurunan yang amat drastik.

Populariti blog 'Chedet' telah menurun sejak tahun 2015 apabila Tun Dr Mahathir pertama kali menggunakan blognya untuk menyerang DS Najib Tun Razak. Berdasarkan ranking Alexa, untuk bulan Julai 2015, blognya adalah pada kedudukan 63,802 di seluruh dunia dan pada kedudukan 403 di Malaysia. Kedudukan pada hari ini blog berkenaan jatuh lebih 200,000 tempat kepada kepada 286,420 di kedudukan dunia dan berada pada tangga 2,743 di Malaysia (turun lebih daripada 2,300 tempat).

79 comments:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehehehe.... Siapa Mahathir???? Ooo, itu mamak madey kerala... Sahabat baik sama peliwat al-juboori la....

Muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Siapa pandai2 ban? Arwah tok mat, bapak nur jazlan. Nur jazlan penyokong kuat najib selepas dapat jawatan timbalan menteri.

anon anone.

Anonymous said...

M.nasir pun kau heret ke blogger bebal? Ni berita zaman pak kaduk kau recycle. Kenapa tak keluarkan keratan akhbar m.nasir minta maaf selepas kejadian tersebut?

Cucu Tok Selampit said...

Memang lah kena minta maaf bodoh. Kalau tidak tidak boleh masuk TV di Malaysia.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Siapa pandai-pandai ban?? Oo.. menteri zaman atok madey yang ban tu... Nur jazlan jadi menteri apa waktu mamakdey berkuasa eh???

Teruskan keBENGAPan kamu buat selama-lamanya.....

Koh koh koh koh koh

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Siapa madey??? Bapak pelingkup negara... Kata si mat sabutoh la... Pernah dengar mat sabutoh tu mintak maaf sama atok madey tak???

Hehehe... Kalau pernah kasi link sikit....

Koh koh koh koh koh

Anonymous said...

Isu Bugis: Dua laporan polis terhadap Tun M

PONTIAN - Dua laporan polis telah dibuat berhubung kenyataan Tun Dr Mahathir Mohamed yang menyentuh tentang masyarakat Bugis sewaktu menyampaikan ucapan pada Himpunan Sayang Malaysia, Hapuskan Kleptokrasi di Padang Timur, Petaling Jaya, Sabtu lalu.

Setiausaha Agung Persatuan Bugis (OGi) Johor, Md Sah Daeng Matatah berkata Persatuan Bugis Johor telah membuat laporan di Batu Pahat kira-kira jam 3 petang semalam.


“Selain itu, Persatuan Bugis Johor cawangan Kota Tinggi juga telah membuat laporan polis. Kita menjangkakan jumlah laporan polis akan meningkat terutama dari peringkat cawangan Persatuan Bugis Johor.

“Ini kerana berdasarkan maklum balas yang diterima rata-rata ahli menyatakan rasa tidak puas terhadap kenyataan bekas perdana menteri kerana mengaitkan soal maruah orang Bugis ,”katanya kepada Sinar Harian, hari ini.

Md Sah berkata, sebagai seorang yang berilmu, Mahathir sewajarnya tidak bercakap mengenai sesuatu perkara yang tidak pasti.

“Jika tidak tahu tentang Bugis baik jangan disebut sebab ia soal maruah kami. Orang Bugis yang berada di negara ini bukan sahaja duduk di Johor tetapi sampai ke Sabah dan Sarawak ada orang Bugis,” katanya.

Katanya lagi, terdapat kira-kira 7,000 ahli Persatuan Bugis Johor merangkumi tujuh cawangan iaitu di Pontian, Benut, Kota Tinggi, Batu Pahat, Johor Bahru, Simpang Renggam dan Pasir Gudang.

Sementara itu, bagi bekas Pengerusi Persatuan Bugis Johor cawangan Pontian, Lokman Talib menyifatkan perkataan lanun Bugis yang disebut Tun Mahathir sebagai keterlaluan.

Jelasnya, kenyataan tersebut amat mengguris hati orang Bugis yang telah bersama-sama memajukan negara sejak dari dahulu lagi.

“Kenapa tidak suka dengan seseorang itu, bangsa dan keturunannya disebut-sebut, malah dikatakan pula lanun.

“Perlu diingatkan ramai Sultan Melayu di negara ini berketurunan Bugis. Jadi saya minta supaya dia ( (Tun Mahathir) segera buat permohonan maaf sebab perkara ini sudah melibatkan maruah seluruh orang Bugis,” katanya

Anonymous said...

Sape ban najip juri maharaja lawak?...najip buat lawak dah kena ban...hehehehe..

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Keh keh keh keh... Atok madey boleh dah nampak undi keluar sayap dari keturunan bugis ni...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Hg nkampoih berbuih bibir mcm Allahyarham Ust Asyaari kena.. Bencinya madey pd org2 yg ada kaitan Islam disabitkan salah..di lanyaknya cukup2..

Zaman Najib dia boleh sembang kencang hasut rakyat mcm tu..untunglah Najib jiwa besar dan tabah.. Sbb itu takkan gugatnya..

Anonymous said...

Senjata utama matdey, kena gam atau masuk ISA.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Siapa ban?? Pergi tanya bos besar MLM... Kawan atok madey kerala tu..

Kui kui kui kui

Anonymous said...

Hina Bugis: PBB buat laporan polis

17 Oktober 2017 2:54 PM

PONTIAN 17 Okt. - Persatuan Bugis Benut (PBB) membuat satu laporan di Balai Polis Benut di sini pukul 11.00 pagi tadi terhadap Tun Dr. Mahathir Mohammad yang didakwa menghina etnik tersebut dalam Himpunan Anti-Kleptokrasi, Sabtu lalu.

Pengerusinya, Mohd. Noh Bachok berkata, pihak berkuasa perlu menyiasat dan menahan bekas Perdana Menteri itu di bawah akta hasutan demi keharmonian dan ketenteraman awam.

“Kenyataan Tun Dr. Mahatir yang mengatakan kaum Bugis berasal dari lanun merupakan penghinaan kepada masyarakat tersebut dan mendesak kepimpinan Pakatan Harapan untuk memohon maaf dengan segera.

“Sesungguhnya tiada siapa yang boleh menafikan orang bugis banyak menyumbang kepada pembentukan dan pembangunan Malaysia hingga hari ini,” katanya ketika ditemui pemberita.

Mahathir dalam himpunan itu menyebut Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, mungkin berasal dari lanun Bugis yang sesat ke Malaysia dan memintanya balik ke Bugis. -

Puaka Rimba said...

Hanya Bugis yg MELANUN je rasa SENTAP.H

Puaka Rimba said...

Cuba sesiapa tanya kat INDIA jual besi buruk. SIAPA BAPA PEMBANGUNAN KAUM INDIA. Dah tentu dia suruh Anjing Paria dia kejar dan gigit orang yg tanya soalan tu...Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Sebelum Puaka Rimba jawab . Puaka Rimba nak tanya soalan dulu. Siapa Bapa Durian Musang King,???. Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Dalam banyak isu hangat terkini,seperti. Zein Isma Kantoi main mesin slot. Felda yg bayar harta milik orang, skandal Tan Sri SPRM. Kisah MNasir dengan Fahia pun boleh buat modal. HEEEEIIII

Anonymous said...

Aisyah kira bertuah. Walaupun masuk fuckatan dan tibai Najib namun lagu nyanyian dia masih berkumandang. Kalau time raya mendayu2 lagu Aisyah. Kalau Tun M yang jadi menteri, jangan kata lagu, tajuk lagu pun akan terpadam dari senarai lagu di Malaysia. Sama la jugak dengan Dayangku Intan tu.

anon anone.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehehe... Anjing suruh tanya solan bodoh kat paria kemudian anjing tu kena gigit dengan anjing paria tadi.... Memang patut pun jadi anjing bongok....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Tak tau tak tau. Saya tidak tahu - Mahataik al Kutty

Anonymous said...

Siapa PM yang diperkatakan tu? Owhh... Tun M, bapak Mukhriz. Mukhriz dapat jadi MB pun sebab guna tiket bapak dia. Kalau tak, nak jadi ketua cawangan pun payah. Kui kui kui... ada hajat nak petik nama Nur Jazlan yang takde kena mengena tu.

anon anone.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehehe... Kesian moohidin sembab tabur dedak kat johor... Akhirnya atok madey tabur pasir dalam dedak tu sekali....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Sebelum tu aku nak tanya juga kat Puaka Bimbo ni, siapa bapa kepada kes seksualiti dalam fuckatan? Kui kui kui...

anon anone.

Anonymous said...

Apa bingai benar Puaka Bimbo ni? Takde kena mengena soalan kau dengan cerita M Nasir.

anon anone.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Bukan la... Isu hangat terkini himpunan klepetbasi dapat sambutan luarbiasa 1 jota jembalang yang hadiri...

Satu kejayaan besar buat mat sabu... Lepas ni letak dia kat mana-mana kawasan parlimen pun boleh menang dengan bergaya....

Wakakakakakakakakaka

Anonymous said...

Undi Bugis dari Johor dah tentu hilang. Muhyidin pun tidak dapat menyelamatkannya.
Kui kui kui... Adalah kurang bijak bagi seorang yeng begelar negarawan mengeluarkan kenyataan sebegitu. Memang benarlah pemerhatian saya selama ini. Sebijak-bijak manusia akan mengecut sel-sel otak bila masuk fuckatan.

anon anone.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Aduhai, ade laporan polis lagi..??? Madey dan parti bunga boleh pergi melingkup kat Johor PRU-14 kelak... Harap undi dari cina je la nanti....

Keh keh keh keh keh

Puaka Rimba said...

PBB tu nama singkatan kepada Persatuan Bugis Benak sepatutnya. Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Jiwa besar Puaka Rimba kurang setuju. Kalau Pembohong Besar pasal derma tok arab gila. Puaka Rimba setuju. Heeeeiiii

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Biasa la, puaka bimbo cari akal bagaimana nak alih tiang gol tu.... Petua pelepas diri kalau bodoh nak berhujah....

Keh keh keh keh keh

BUKAN PEMUJA TOP DOG said...

Pup pap pup pap pasal keturunan ..

Tapi yg telah SAH pastinya keturunan BUGIS adalah dari rumpun besar keturunan org2 Melayu NUSANTARA, kepulauan Melayu dimana Malaya/Malaysia berada didalamnya.

Keturunan India Muslim asalnya dari benua India, tetapi oleh kerana telah lama bercampur gaul dan berkahwin dgn org2 Melayu, maka keturunan ini telah diterima dan diiktiraf sbg 'org Melayu'.

Begitu juga dgn bangsa Cina yg berkahwin dgn org Melayu, secara dasarnya masuk sahaja generasi kedua (dari anak dan selepasnya) secara 'automatik'nya telah diterima sbg org Melayu (ini termasuk dikalangan keluarga saya sendiri).

Kalau itu pun jadi masalah utk memahaminya, cuba tanya org yg mengungkit soal keturunan tu dari mana asal usulnya, pasti dia jawab secara spontan "SAYA TAK TAHU".

Puaka Rimba said...

Heeeeiiii.kalau boleh masukkan sekali Ziana Zain.artis favourite tu.....

Puaka Rimba said...

Kalau ditanya kat budak sekolah rendah. Siapa Bapa Kelepet Buana,?. Dengan pantas kilat mereka akan menjawab, Anak Razak....Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

TUN M pun satu. Suka menyakat najib. Kalau halau balik naik perahu pun bukan boleh sampai sulawesi. Macamana perahu nak bergerak. SAUH DILABUH. LAYAR DI KEMBANG. HEEEEIIII.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Bukan setakat sel mengecut, malah tak mampu berhubung antara satu sama lain dah... Kena banyak minum susu wardina..opsss, silap minum susu yang dilakonkan oleh wardina....

Keh keh keh keh keh

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehehe... Menteri Luar Arab pun puaka bimbo kata pembohong besar??? Takkan nak percaya cakap moohidin sembab pulak kot... Kata ada bukti, sampai sekarang duduk celah ketiak gina gee je...

Muahahahahahahahahahaha

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Lebih kurang bunyi macam parti ni je... PPBM - Parti Pencen & Benak Malaysia...

Pengerusi parti tu pulak mengaku sebagai top dog... orang bugis panggil.. anjing utama....

Keh keh keh keh keh keh

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Tu budak sekolah rendah daerah kerala.... Tempat asal usul atok kepada atok kerala...

Keh keh keh keh keh

Anonymous said...

Anak kau sorang je jawab camtu Puaka Bimbo weiii... Anak orang lain elok je belajar. Tu la sumbat lagi isu politik dalam kepala anak kau. Dudukla dia kat kelas hujung tu sampai form 5 nanti.

anon anone.

Anonymous said...

Hanya 'otak senget' gelar Bugis lanun

SHAH ALAM - "Hanya orang yang ‘otak senget’ memanggil Bugis sebagai lanun," kata Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz.

Beliau berkata, ini kerana gelaran lanun itu asalnya diberikan oleh penjajah yang tidak suka dengan orang Bugis.



“Penjajah dulu memang sakit hati dengan Bugis kerana kepahlawanan mereka menentang penjajah. Lalu penjajah melabel Bugis sebagai lanun Bugis.

“Sampai sekarang orang baik-baik akan memanggil Bugis sebagai pahlawan Bugis. Adapun orang yang otak senget atau senget otak, mereka akan memanggil Bugis sebagai lanun Bugis,” katanya di laman Facebooknya, hari ini.

Sabtu lalu, Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad dalam ucapannya pada Himpunan Rakyat Sayangi Malaysia didakwa menghina kaum Bugis apabila dikatakan berkata, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai ‘lanun Bugis’.

Menurut Nik Mohamad Abduh, hanya parti yang berasaskan bangsa akan menggelarkan orang lain dengan kata-kata rasis.

“Jadi tinggalkan saja. Pilih parti berasaskan Islam. Menjolok seseorang yang tidak disukai dengan gelaran atau nama keluarga, bangsa, ugama atau seumpamanya adalah salah dan terlarang. Islam menolaknya,” katanya.

Anonymous said...

org kata ..

kalu org tua tiba2 aje perangai mcm 'buang tabiat', meracau tak tentu pasal, jiwa tak stabil, itu ada makna tu .. 'tanda syahwat tak pernah padam'.

entah2 dia dah kira2, umur dah makin lanjut tapi duit makin lah bertambah2 pulak, sedangkan dia tengok org lain yg jauh kurang kaya dari dia dapat kawin lain, dapat bini baru, sama ada janda atau dara, sedangkan dia masih takok lama. takde perubahan apa2 pun. dlm bilik air sorang2 cekak kote sendiri ..

mungkin sbb tu dia jadi meracau tak keruan. boleh jadi jugak tu. dia sendiri nak cakap mungkin takut atau rasa malu.

harap2 Puaka Rimba atau Mat Gunong boleh rekomen le sesapa yg sepadan mcm Puteri Bunian ke, Puteri Rimba atau Puteri Gunong ke ...

pasti lepas tu dia takkan buat hal atau meracau bukan2 lagi .. dia akan terus lupa pasal Kerala ke, Bugis ke. dia akan sibuk dgn hal sendiri. nak harapkan anak2 sendiri tolong, pelingkup harta bolehlah ..

Anonymous said...

PBB adalah lebih afdal menjadi Puaka Bimbo Bingai. Kui kui kui...

anon anone.

Anonymous said...

TOP DOG Klepetokwan asal bapak org KERALA, INDIA.
TOP DOG bisu PH (pasal disumbat dedak RM1b oleh Klepetokwan) lahir asal FUJIANG, CHINA.

bila nak balik KERALA dan FUJIANG?

bawak sekali mat gunong, tedkentot (kalu idup lagi lah!) dan puaka rimba. aman negara.

yg pastinya org Melayu BUGIS takkan pangkah PH le!

Daeng.

Anonymous said...

Tan Sri Muhyidin Mohd Yassin (lahir di Muar, Johor, Malaysia, 15 Mei 1947; umur 70 tahun) ayahnya keturunan Bugis dan ibunya keturunan Jawa

Puaka Rimba said...

Bugis yg berdaulat macam keturunan Puaka Rimba Bugis dari keturunan Daeng 6 Beradik. Bugis NAJIB dari keturunannya Bugis PIANG ANAK BERANAK. Melanun di Samudera Raya. Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Tak baik kutuk arwah Tok Mat. Walaupun wajah tak handsome, tetapi mempunyai NAFSU YANG BESAR. Tak caya ,cuba tanya pak guard RTM ?.Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Perabih duit buat Plykad " WE luv PM " sambil macai angkat tinggi~tinggi pun, tak menang 2/3 majoriti. Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Anon Onani oh...Anon Onani. Baru pandai melancap, Puaka Rimba mahu diajarnya. Ingat Puaka Rimba kaki Cuci Mangkuk macam Tan Sri SPRM ngan Presiden Songkok Tinggi ke?.Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Mana lebih sedap Susu Wardina ke Susu Ziana?? Heeeeiiii

Anonymous said...

Bro CTS..kasilah peluang macai tedgunong pencacai kerala kelptokutty seronok sikit dlm belog.. tak kesian ke diorang tgh darah tinggi naik tuuuuu... himponan melangit kleptobasi ketua penyangak di PJ baru2 ini GAGAL..

malu beb mana nak letak muka.. canang 100k senang2 boleh tapau.. buat tepi HQ mereka.. paling kurang 1 joota kata PAS.. hehehe

kemurungan kronik mereka boleh bawak impak besar pada operasi hospital sakit jiwa di malaysia..so better kasi diorang calm down..

kekekee...

#HancorPakatan
#NajibBestPM
#HalauPenyangakKutty

Puaka Rimba said...

Gam najib lagi kuat. Ramuan turun~temurun. Cara membuatnya. Ambil segenggam DEDAK dicampur dengan sesudu air CUCI MANGKOK, di adun menggunakan pengisar POTA buatan Syarikat AKTA HASUTAN. Heeeeiiii

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Wow... Sang puaka cuba buat lawak bimbo... Takpe, aku tolongkan gelakkan eh...

Koh koh koh koh koh

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Perabih duit tak sampai 30 bilion wei... Terlepas kandang katanya.. eh, silap lak.. terlepas pandang...

Muahahahahahahahahaha

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Puaka bimbo tak payah diajar melancap.. duduk depan laptop sambil berak taik khinzir pun dia dah pernah buat.....

Wakakakakakakakakakaka

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Penangan susu chinadoll lagi sedap dan power.... Sakit tulang belakang pun boleh hayun semacam... Sampai tertinggal jam omega lagi...

Ho ho ho ho ho...

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehehehehe.... Macam atok peliwat aljuboori nak bancuh air mani ke dalam jubor jantan je...

Koh koh koh koh koh koh

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Anon anone ori.....Muahahahahahahahaha

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Daeng 6 beradik...??? Ko baca buku sejarah sekolah budak-budak bimbo ke tu....?????

Kah kah kah kah kah kah kah

Puaka Rimba said...

Jangan lupa # we luv pm. Heeeeiiii

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Ada sekor anjing bimbo duduk di hutan rimba berkata Parlimen Petaling Jaya ada 150k penduduk, tapi sayangnya himpunan klepetbasi hanya menampakkan penduduk di situ hanya ada 1500 orang sahaja.... Selebihnya penghuni alam jembalang gamaknya.....

Wakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

Mat Sembab skrg amat menyesal dan merana, tapi diam2 simpan dlm hati. Walau pun Top Dog lantik dia jadi Presiden Patung Hidup parti, dia pun ada agenda sendiri utk balas dendam pada Klepetokwan. Pasti dia akan gagalkan rancangan Klepetokwan yg telah hancurkan harapan dia nak jadi PM.

Tambah pulak Klepetokwaan telah hina keturunan Bugis sebelah bapak dia, pasti dia akan jadi duri dalam daging utk hancurkan parti Klepetokwan. Dengar khabar dia telah suruh org2 Bugis penyokong dia beritau supaya org2 Bugis jangan undi calon2 PH di Johor.

Habislah hancur musnah impian Klepetokwan utk menjadi PM lagi sekali.

Daeng.

Puaka Rimba said...

Punya la bingai macai maya. Kenyataan Arab kopipes di jadikan rujukan untuk bercerita tentang Bangsa. Cuba macai tanya Nik Abduh tu. Dia Bangsa Arab ke atau Bangsa Melayu. Berjubah Berserban dah macam Abu Jahal kehilangan Unta merapunya.Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Berita terkini yg boleh dipercayai. Puaka Nyai Rapik yg sampaikan tadi. Katanya Hantu Drakula CEO MAS terbang pulang. Ini tentu penangan jampi serapah halau Hantu oleh Ostad Retard dari perguruan pesantren Gunong JAKIM. HEEEEIIII

Anonymous said...

PUAKA RIMBA....KO NI MABUK TODI KE MABUK KETUM....

Puaka Rimba said...

Dari dulu mamat diatas ni suka cerita pasal jubo. Sebab aktiviti masa terluang, suka memasukkan batang cangkul dalam jubor sendiri. Sebab jika berbicara ,pasti unsur~unsur KEJUBORAN akan diselitkan bersama. Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Sampai sekarang penyata Bank yg konon nya derma tok arab gila tak boleh dikemukakan oleh Puaka Lubuk Sauk. Puaka tetap Puaka walaupun Berjubah bila berkawan dengan Tok Arab al Auta . Ada pula yg menyanjung Puaka Berjubah adalah Penyelamat Bani Melayu ,terutama yg bernasab kepada susur galur keturunan Bani Al Dedak'i. Heeeeiiii

Puaka Rimba said...

Itu pun tak power sangat. Yang paling power Susu Unta MONGGOLIA. Kalau ter lebih minum ,suhu badan boleh meningkat tinggi. Jika tiada kawalan ,boleh menyebabkan jasad tubuh boleh meletup bersepai. Heeeeiiii

Anonymous said...

Puaka Taik 9:50.....Bezanya Nik Abduh tak makan taik madey dan tak mudah dijubur oleh aljuburi macam kau. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

elok sangatlah nickname Puaka Rimba tu .. bersesuaian betul ..
pemimpin idola mabok tabor dedak, menyeranah keturunan asal pribumi,
penyokong kat blog jadi sasau kempunan nak dapat walaupun sebesar hama dedak.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Minum susu sendiri boleh menyebabkan badan meletup...???

Kah kah kah kah kah

Ini betul-betul lawak bimbo... Maharaja lawak pun kalah....

Muahahahahahahahahaha

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Keh keh keh keh... Kalau ditunjukkan penyata sekalipun, macai fuckatan boleh percaya ke pada bukti tu... Cakap dari Menteri Luar Arab pun mereka sanggup perlekehkan....

Wakakakakakakakakakakaka

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehehehehe.... Sentap terus anjing mat azren bila sebut aktiviti favourite atok aljuboori tu.....

Muahahahahahahahahaha

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehehehe.... Yang gelar lanun tu puak penjajah macam Belanda... Yang ikut perangai belanda tu confirm la otak senget.....

Koh koh koh koh koh

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Tak terjawab fooldog sekor tu....

Keh keh keh keh keh

Anonymous said...

Macam-macam fitnah dah dibuat tapi tetap jadi pembangang ooppsss pembangkang. Itu tandanya Allah tak redha. Buangla berhala tua yang ada dalam fuckatan tu.

anon anone.

Anonymous said...

Bukti mana Puaka Bimbo? Sapa pak guard RTM tu? Mesti menulis masa tengah layan Bigo Fathiya ni.
Kui kui kui...

anon anone.

Puaka Rimba said...

Tak abis lagi Stim air ketum campur ubat gegat. Heeeeiiii

Anonymous said...

anon 9:57aka taik puaka, ko ngan ostad retard bastard tu 2x5, dua2 taik setan yg bertopengkan agama. Heeeeiii

Anonymous said...

Mamposlah PH. Skrg org keturunan Bugis dah marah, yg kat Indonesia dah mengamuk.

Di Indonesia mrk nak buat bantahan besar2an kat Kedutaan Malaysia, sampai koyak dan bakar bendera Malaysia lagi.

Kat Malaysia rasa2nya, PH akan kehilangan undi org keturunan Bugis le nampaknya.

Tak tau malu ke Kelepetokwan tu. Mana bini dan anak2nya? Tak reti nak bagi nasihat atau ingatan kpd bapak dan laki yg dah gila isim kuasa tu?

Mengapa Klepetokwan tak belajar ilmu gila dgn Puaka Rimba dan Mat Gunong. Biar mantap gilanya dan terus betul2 gila ..

Selamat jalanlah PH.

Daeng.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates