October 12, 2017

16 Penganjur 'Sayangi Malaysia, Hapus Kleptokrasi' Patut Ubah Lokasi Ke Stadium Kelana Jaya ... EXPO Saja Pun, Taraf Pasar Malam


Setakat posting ini disiarkan, pihak Polis Di Raja Malaysia (PDRM) masih lagi belum memberi kebenaran kepada penganjur 'Sayangi Malaysia, Hapus Kleptokrasi' untuk mengadakan perhimpunan ini di Padang Timur MBPJ, Petaling Jaya. Pihak polis hanya benarkan perhimpunan dibuat di Stadium Kelana Jaya.


Walau bagaimanapun, sekiranya pihak polis membenarkan perhimpunan ini diteruskan, antara acara-acara menarik di perhimpunan 'menyelamatkan negara' dan 'Rakyat yang menderita' pada hujung minggu ini termasuk:

- Persembahan: Tarian Singa
- Persembahan: Pencak Silat & Theatre Musical 
- Tayangan Video Pendek
- Penyampaian hadiah komik pendek
- Persembahan: Tarian India 
- Persembahan: 5forty2 (rap group) 
- Persembahan: Borneo Dance Group
- Persembahan: Pendeklamasian Sajak - Datuk A. Samad Said.
- Tayangan Video Anwar Ibrahim.

Ikut sahajalah arahan polis tu. EXPO saja pun. Taraf pasar malam saja.

LAWAN TETAP LAWAN.
Semangat Reformasi Semakin Membara.

Reformasi! Reformasi! Reformasi!

16 comments:

Anonymous said...

Polis ni mengada2 plak...

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Taraf pasar malam je pun, karung guni bergerak tetap berjalan juga weiii... Nak kutip duit cepat, buat lelongan amal seluar dalam atok madey... Mesti ramai yang berminat, mesti cashless punye, opsss sori, tulis biar teghang.. priceless (jangan baca ikut otak pompuan bigo lerr)...

Muahahahahahahahahahaha

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Annuar musa menjangkakan kehadiran orang ramai le tapak EXPO adalah seramai 25 jota orang... Kalau ikut ramalan anjing fuckatan 1 jota pun cukup la, dah dikira berjaya... Tapi kalau 15,000 yang hadir, harap dilanjutkan lagi EXPO berkenaan selama sebulan... Malu dengan Fastaqim 2.0 weiii....

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Himpunan kelepettokwan mesti lebih dari himpunan fastakim... klu tak malu la tok wan wooiiiiii....!!! Mlm tok wan buat sembayang ajat... maklom la tok wan nak pujuk ati puak PKR... pasai tu buat kat Selangork Darul Pluralisna Murtad.... Tok Wan terdesak nak sokongan semua pihak.... Tok Wan buat himpunan Kelepetokwan demi boboi utk ditabal jadi PM...
Himpunan Kelepetokwan gula gula untuk Anwar Aljub.... kesiannnnn... ooohhh kesiannnnnn...!!!

Anonymous said...

Gambor pegang tiang bendera tu klu tuka pada gamba batang konek ... sempena himpunan lgbt gay dan cucu lisbo tok wan. .....


kikikikiki...

Anonymous said...

#Himpunan BABI-BABI Semalaysia!
Babi ori lebih aman dari babi2 jadian di atas! Tokwan Klepto rasa dia akan tongkat donia bersama sokongan BABI-BABI besar Malaysia!

Anonymous said...

Melihat komen2 anjing2 kecil belaan jho lo ketakutan dan kerisauan himpunan anti klepektrokasi anjuran PH....

CTS elok buat tayangan video anwar ibrahim dan panggil sama pruduser video Rahim tambi chik dan eskay...Rahim dan eskay boleh tinjau pendapat orang ramai mutu video kluaran Rahim tambi dan eskay...hehehe

Anonymous said...

maksud klepet:

Kleptokrasi (berasal dari bahasa Yunani: kleptes (pencuri) dan kratos (kuasa), Kleptokrasi ("pemerintahan para maling") adalah istilah yang mengacu kepada sebuah bentuk pemerintahan yang mengambil uang pungutan (pajak) yang berasal dari publik / rakyat untuk memperkaya kelompok tertentu atau diri sendiri.[1] Pemerintahan ini umumnya tidak jauh dari praktik-praktik korupsi, kelaliman dan kriminalisasi.

madey tolong kroni dan anak2 dia tak dikira klepet ker?

Anonymous said...

Top dog masa bagi ucapan jangan salah sebut jawatan mat sabun pulok... Buat malu penganut pakatan haprak je... Maklum la tua renta dah nyanyuk...

Anonymous said...

buat kt lubuk dapigs..puak2 dapigs jelah yg tolong meramaikan..bodo bodo punya pakatan haprak..

Anonymous said...

Nek jijah kipas ngan nek hasmah wig tak datang ke?

Anonymous said...

Komen aku petang tadi CTS takut nak siarkan...hehehehe....bisa benar komen aku....

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Jangan lupa tayang sekali video keparat ni... Mesti waktu tu eskay pun terlibat sama... Aku cukup, cukup yakin...

https://youtu.be/_3xzDWkvgBQ

Mat Gunong Everest said...

Antara Najib dengan Mahadey , yang terbaik tetap AKU .

Anonymous said...

Patutnya Octoberfest buat masa ni sekali la kan. Baru meriah. Assmin ni lembab la.

anon anone.

Anonymous said...

Mat Gunong Everest....Najib dengan Mahadey tak pernah pun buat keje jijik menjubo lubang bontot lelaki macam anwar aljuburi.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates