October 13, 2017

47 Pegawai Penerangan Agama @cmlimguaneng Ditahan

Kemaskini 9.30 PM:

Sementara itu, majikan Wan Ji di sebelah malamnya ...


Posting Asal:

Pegawai Penerangan Agama di Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang, Wan Ji Wan Husin sebentar tadi telah ditahan oleh pihak polis. Wan Ji hari ini menyampaikan khutbah Jumaat di Masjid Jalan Sembilang, Seberang Jaya Pulau Pinang. Sejurus selesai solat Jumaat sepasukan anggota polis telah menahan beliau. Kini beliau dibawa ke IPD Seberang Perai Tengah. Belum lagi diketahui alasan penahanan beliau.







47 comments:

Mat Gunong Everest said...

Yes .... I am the BEST .

Anonymous said...

Sah ke tidak sembahang Jumaat yang dikhutbahkan oleh Wan Ji tadi?

anon anone.

Anonymous said...

Malaysia semakin dikuasai golongan SESAT dan LIBERAL!

Ust Zamihan sebut sikit je Soltan BONGKAK.. esok tu terus kena TANGKAP. Padahal Ust Zamihan hanya tegur dari sudut Syarak betapa tak betulnya Sultan BONGKAK itu menghalang umat Islam dalam isu dobi Muslim.. bukan kutuk atau maki seperti NamiweeBabie dulu.. yang sampai sekarang BEBAS 'berkarya'!

USt Dr Zamihan faham dan risua fahaman pluralisme, wahabi, syiah, dan anti Agama di kalangan Melayo PEKAK semakin bercambah sebba itu dia tegur isu itu! Harap MOPTIEE semua takot dengan Soltan BONGKAK tu..?!!!

Tapi si WanJi Sesat ni.. terus cakap nak hapuskan Sistem Beraja di Malaysia menjelang 2020-an.. sekor Polis pun tak kacau dia.. malah di biarkan.. bebas.. sebab dia orang suruhan Pakatan.. menipu membelit Agama pun JAKIM tak KERAS tegur dia..

Makin pelik Malaysia ini bila golongan Liberalisme SESAT sepeti Zaid dan Madey, WAHABI, Anti Hadis dan pro Syiah mula membanjiri masyarakat malaysia..

orang yang berkata benar di tangkap hidup2 dan di siksa secara perang psikologi..

PM pun tk boleh buat apa2 sebab Soltan BONGKAK satu negeri bangsa BONGKAK tu sentiasa ada pengaruh besar.. maklumlah duit berkoyan2.. Korean Utara pun jadi member mereka...

#RosakNegara

p/s: Aku tau matgunong LAKNATULLAH macai Tokwan Kleptokrat sangat suka dan gembira dengna perkembangan begini..maklumlah sudah masok agama 'baru' mazhab lim-kutty!!

Anonymous said...

JAMAL BERI AMARAN MANDIKAN DATUK BANDAR DENGAN AIR IKAN


“Jadi esok, Datuk Bandar datang, saya nak mandikan dia dengan air ikan,” kata Jamal ketika dihubungi Malaysiakini.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Mohd Azizi yang meminta Jamal memohon permit atau berdepan dengan tindakan dihalau sekiranya berhasrat menjual ikan di himpunan antikleptokrat Pakatan Harapan di Padang Timur, Petaling Jaya.

Selain itu, Jamal turut mempersoalkan arahan Mohd Azizi yang memintanya memohon permit sekiranya ingin menjual ikan esok.

“Bagi saya setakat nak jual ikan, nak minta permit apa benda. Setakat nak jual ikan dua, tiga jam nak bagi orang ramai, berkhidmat pada orang ramai, tak perlulah (minta permit).

“Bersepah kedai judi, urut boleh bagi (beroperasi) pula, yang boleh merosakkan akhlak, boleh bagi.

“Jadi untuk bagi perkhidmatan kepada masyarakat dengan ikan mahal sekarang ini, apa dia nak masalah sangat?” kata Jamal.

‘Polis buat kerja polis, saya buat kerja saya’


p/s: Dato bandar HARAMJADAH pencacai ASIMIN JAMBAN HARAM ini sikit pon tak BAGI AMARAN pada pemabok2 tegar DAPig Cina Kapir nak buat pesta.. malah diam2 turut membenarkan Bapak Kelptokrat Mamak Madelir Penyangak untuk buat DEMO HARAM.. Apa ini??

Asimin JAMBAN ingat dia boleh kekal jadi MB SelanGOK lepas PRU? Tunggu dia tumbang malam PRU14 kita minta Dato Jamal pergi umah Asimin JAMBAN kita usung dia ramai2 buang dalam kolam kumbahan!! Aku sanggup join event ini kalao dianjurkan..!!!

#NoFEARToPencacaiJamban

Anonymous said...

Sah ke sembahyang berimamkan imam syiah ni.. takkiyah (pura pura/ munafik) rukin iman org syiah.... klu tak bertakkiyah bermakna tak sempurna imam syiah nya..... syiah lebih bahaya dari yahudi & nasrani.....

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Wow... 7 jota.. 7 jota... Syed sajat sila menabung dari sekarang.... Wakakakakakakaka

KUALA LUMPUR 13 Okt. - Bekas Ketua Serikandi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Anina Saadudin memfailkan saman fitnah terhadap enam individu ahli parti itu semalam bagi membersihkan nama baiknya setelah dituduh menerusi laman media sosial Facebook bahawa beliau menerima wang sejumlah RM7 juta daripada UMNO, Jun lalu.

Menurut Anina, dia telah menghantar notis tuntutan pada 29 Ogos lalu, antaranya menuntut permohonan maaf kepada dirinya daripada keenam-enam individu berkenaan namun tiada sebarang tindakan dibuat oleh mereka.

"Saya pernah menghantar aduan ke Jawatankuasa Displin PPBM pada awal Ogos lalu namun tiada sebarang siasatan dan tindakan di ambil justeru saya mengambil langkah sebegini rupa.

"Saya juga telah membuat laporan kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM), Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Julai lalu dan meminta mereka menyiasat saya sama ada saya benar-benar menerima wang tersebut," katanya dalam sidang akhbar di kediamannya di Bandar Baru Bangi, dekat sini hari ini.

Anina berkata, fitnah itu mengakibatkan nama baiknya terjejas termasuk melibatkan ahli keluarganya yang turut dicemuh akibat daripada tindakan itu.

Menurut Anina, kesemua nama tersebut melibatkan empat individu barisan kepimpinan PPBM bahagian Langkawi dan dua ahli biasa yang akan diberitahu kelak setelah writ diberikan kepada mereka dalam masa terdekat.

Pada 16 September lalu, dia mengumumkan keluar dari PPBM secara rasmi setelah melihat kepincangan dalam parti itu yang dilihat tidak mampu lagi bertahan.

Sementara itu, mengulas lanjut kenyataan Ketua Pemuda Armada PPBM, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman mengenai pengetahuannya berkenaan perancangan rangkaian dedak terancang, Anina mempersoalkan mengapa baru kini isu berkenaan ditimbulkan dan bukannya sejak Disember lalu.

"Adakah pemecatan saya dari jawatan sebagi Ketua Srikandi adalah sebahagian daripada perancangan berkenaan dan saya yakin dia atau mana-mana pimpinan PPBM masih belum membuat laporan kepada SPRM mengenai dakwaan berkaitan rangkaian dedak terancang itu," ujarnya.

Anina kini menunggu kelulusan daripada Jabatan Pendaftran Pertubuhan (ROS) bagi menubuhkan sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang dinamakan Imperikal Malaysia bertujuan memperjuangkan ekonomi bumiputera

Anonymous said...

Ko tukang sahkan dan batalkan?...ko saper nak persoalkan?...ko hal ugama pon lintang pukang...hehehe

Anonymous said...

Ko tahu tak titah sultan tidak boleh dipersoalkan...cara dia sampaikan pendapat diavnak mempengaruhi orang lain...

Secara konsepnye ustaz ni pon tidak cedik...halal haram tidak jelas mau mempersoalkan titah sultan....orang kapir nak kaye sangguo niaga dengan islam...islam nak nuaga dengan islam saje....kenapa ustaz zamihan tak kempen beli barangan islam saje...islam jangan makan biskut cokelat maggi kerana dibuat oleh kapir...tak bersih...

Anonymous said...

Kenape jamal nak jual ikan saje...jamal nsk tumpang program PH?...jamal tak mahu buat karnival aiskrim dan pecahkan bitol arak lawan PH...jamal jamban merah kan dapat sokongan ahli2 umno...bersih 5 dulu jamal jamban berjaya bawak 500,000 baju merah hingga bersih gagal...hehehehe....jamal dah hilang aura...

Anonymous said...

Mengikut kajian sinar harian Azmin masih mendapat sokongan di gombak dan selangor...azmin takde wang bilion dari sumber haram dlm akaun peribadi...

Anonymous said...

Ko plak ade kuasa cop sesuka hati orang tu syiah ato wahabi...siapa yg bagi ko kuasa cop orang?..

Anonymous said...

Ini baru betul..kalo kena fitnah saman ler...nafi pakai air liur jer...bila plak habibur dan najib nak saman sadduq sigaraga?....anina ade tulur...

Anonymous said...

Timbalan Presiden Pas, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, untuk membolehkan SPRM melaksanakan revolusi bagi menjadikan rasuah sebagai musuh utama negara, BN perlu dibuang terlebih dahulu.

Katanya, keperluan itu timbul kerana semua usaha yang wajar dilakukan oleh SPRM akan menjadi sukar selagi BN berkuasa.

Mengambil satu contoh, Tuan Ibrahim menegaskan, ketika ini masyarakat masih keliru mengenai tafsiran "hadiah" daripada pihak tertentu yang berkepentingan.

Anonymous said...

HUJAH JAHIL BODOH + MURAKAB OLEH MACAI PAKATAN KLEPTOKRAT TUA


"Secara konsepnye ustaz ni pon tidak cedik...halal haram tidak jelas mau mempersoalkan titah sultan....orang kapir nak kaye sangguo niaga dengan islam...islam nak nuaga dengan islam saje....kenapa ustaz zamihan tak kempen beli barangan islam saje...islam jangan makan biskut cokelat maggi kerana dibuat oleh kapir...tak bersih..."


Ini dia bahasa dan ayat contoh 'produk' sekular = liberalisme pro-madey anwar lim sial. Ini lah 'qowaed' akal dangkal mereka buat justifikasi berdasarkan logik akal dan kebodohan melampau dalam ilmu.

bebal dan meleret meroyan mengaitkan isu coklat maggi dibuat kapir? Konsep pikir macam ni sama macam pikir Izah anak pelewat negara Nuar pikir, org kapir boleh masuk Islam kenapa org Melayoo xbleh masok kapir..kan.. Zaid Brahim pun sama apa pasal dalam kapal terbang nak cakap pasal GOD/ Tuhan..

Wahai macai tedgunong LAKNATULLAH, otak bahlul mcm ni kah ko nak ajar Alim Ulama atau Ust Zamihan tunduk pada ko?

Maggi atau produk yang patuh syariah hukumnya disahkan HALAL oleh JAKIM kerana peraturan syarak, maka makanlah..sapa larang.. tak salah pun.. kalau takmau makan dan nak orang Islam buat, lebih baik, itu hak masing2..

isu dobi pun sama.. disebabkan DOBI BIASA tidak patuh syarak dari segi PERCAMPURAN pakaian YANG DIKHUATIRI membawa najis2 tertentu dalam TAKRIF Syarak!! Kita tk boelk paksa org bukan Islam basuh cara Islam..so itu dobi terbuka untuk semua..

So ada sebilangan usahawan Muslim nak buat market DOBI MESRA MUSLIM yang mana dijamin dari segi was-was ini.. APA MASALAHNYA?? Kalau bab makanan pun ada kategori HALAL dan Non HALAL, itu kesucian pakaian apa MASALAHNYA macai??

Tidka ganggu pun kehidupan orang bukan Islam, ini soal orang Islam, kenapa orang2 macai kau yang otak berulat dengan sogokan rasuah dan suapan orang kafir..maka hati perut tu dah BUTA dan asyik nak perlekeh orang Islam yang lain yang mahu lebih ekslusif dan bebas beramal dengan lebih sempurna dan halus..

So apa masalah kau macai tedgunong LAKNATULLAH??

semua orang yang reti dan faham ilmu Feqh akan faham kenapa wujudnya beberapa tempat konsep Dobi Muslim ini..sbb bab kesucian ini perkara batiniah yang letak pada keikhlasan pada Allah SWT.. org2 yg tak suka..tak mahu ikut.. no hal.. TAPI JANGAN MENYIBUK dan MENJADI PEROSAK pada AGAMA!!!

#NoFearToMunafiqun

Anonymous said...

Soltan Negara X tu alim tera mana?
ilmu dia hebat dari Dr Zamihan atau pegawai Agama JAKIM lain kah?
Maksoom kah si Soltan Negara X tu?

Apakah ayat hasutan yang dimaksudkan oleh macai Pakatan Kleptokrat Tua berbanding HASUTAN jahat Wanji macai Tokong Lim Gone untuk hapuskan sistem Beraja menjelang 2020??

Kenapa macai tedgunong LAKNATULLAH tak sebok nak marah hasutan, penghinaan yang dahsyat, jelas pada Raja, Agama, dan Melayu si Namewee anak emas belaan Teresa Cock Pakatan??


#NoFearToMacaiJahil

Fahmi said...

To tedgunong JAHIL..mai sini aku nak sekeh kepala ko! Bagi bersambung kejap sel-sel otak ko yang mereput tak lama lagi mungkin biol??

Paduan ilmu untuk SAH atau TIDAK adalah orang2 yg Alim dalam bidang Agama.
Supaya Allah TERIMA amalan dan hidup kita dalam SYARIAT! Kalau ko tanye macam tu so ko takyah ikutlah apa2 amalan Agama yang diajar..sebab nanti ko loyar buruk sapa boleh sah?? kalo ko solat ko buat je lah ikut suka hati ko.. kan???

Sebab itu Allah SWT turunkan Al-Quran, ada ayat2 hukum, ada ayat2 undang2 etc.. Al-Hatidh sebagai mentafsir dan menjelaskan Al-Quran, dirakam berdasarkan lidah, tingkah laku, tunjuk ajar, apa2 shj dr kehidupan Nabi S.A.W.. terbentuklah DUSTUR (perlembagaan, panduan, undang2,)

Apa tujuannya? tujuannya supaya kita yg dah jauh dr Nabi S.A.W lebih 1400 tahun ini TAK GLITCH dari ajaran Baginda.. Sebab APA? sebab kita takut dengan Dosa, Neraka, dan kita berkehendak pada SYAFAAT Baginda di Mahsyar nanti dimana puak macam Lim Gone Eng atau Lim Kit Sial tak boleh kasi semua itu di sana...

Kenapa SYAFAAT? Sebab takut Allah SWT tak ampuni dosa-dosa kita terlajak bodoh, terlajak bangang terlajak bongkak di dunia ni merapu terkinja2 dengan puak2 sesat!! jadi itulah sandaran kita yang lemah ini di depan Allah SWT.. iaitu SYAFAAT Nabi S.A.W. supaya kita SELAMAT dari NERAKA JAHANNAM!

Ko rasa Neraka ni main2? ok ko try bakar hujung jari ko dengan mancis..boleh tahan 10 minit??

So, balik pada cerita Dr Zamihan, walaupun kadang2 nampak dia agak 'keras', tapi dari segi objektifnya supaya kita ni TAK SESAT dan TERPELIHARA dalam AQIDAH AHLI SUNNAH, dan dia orang yang AHLI DALAM AGAMA...

berbanding ko tu macai Madey/Kit Sial.. Sultan Negara X tu tak yah cakap lah.. nanti ada yang taksub takut 'derhaka' dengan Soltan X dari pada takut derhaka dan murka Allah SWT..

WALLAHUALAM!

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Yang sebetulnya, syed sajat nak mintak maaf sebab menipu rakyat. Dakwaan dia hanya sekadar hearsay... Tak caya gi tanya ratu naga... Si pompuan gemuk mandi air longkang tu....

Muahahahahahahahahaha

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Cop sesuka hati tu ada pada mat sabu... Kalau tidak manakan dapat nama al-juboori...

Nape??? Tak caya ke anjing...???

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Biar la dia nak jual ikan ke apa pun... Bukannya dia hulur aiskrim dalam jamban macam assmin. Kalau tak betul sila saman, itupun kalau assmin bertelor la....

Wakakakakakakakaka

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Sesat mana pulak si assmin ni...??? Anjing fuckatan tengah mabok oktoberfest ke tu...???

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Khalifah tokong kata sah... Jangan sesiapa pertikaikan...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Hahaha...kerana ade cop halal...kapir tak buat ke makanan tu?...mesin basuh dan bahan pencuci pon dibuat oleh kapir...mana ade cop halal...hehehe..

Anonymous said...

Soltan ade mupti...mupti tak komen pon titah soltan...kalo zamihan lebih tinggi ilmu dari mupti zamihan lah plak jadi mupti...hehehehe....

Mat Gunong said...

Terkejut Mat Gunong dengan isu terhangat di viralkan sekarang ni. Skandal Tan Sri SPRM dengan bini orang. Macam pernah je terjadi pada seseorang yg sekarang di puncak tahta yg gemar cuci mangkuk sisa orang lain. Tadi nama nya bermain dibibir, sekarang lupa pula mat gunong. Hehehekikikihahahakahkahkah.
**yang melantik dan yg dilantik ,mempunyai cita rasa yg sama rupanya... Kaki cuci mangkuk .Hehehekikikihahahakahkahkah.

Mat Gunong said...

Mat gunong setuju sangat dgn kenyataan 936. Bukan itu aje, seluar dalam yg diaorang pakai pun, dibuat oleh kilang kafir. Kemudian nak cerita roh islam.Hehehekikikihahahakahkahkah.
** celaru dan mengharukan betul puak~puak taliban gunong ni.Hehehekikikihahahakahkahkah

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Tokong tak ajak ko pergi yam sennggg ke malam ni???

Bukan apa, kesian kat ko.. siang malam menyalak bagai nak rak, kejap pakai nama mat gunong taik, kejap pakai nama anonymous.. tapi tokong gone end tak pernah nak hargai pengorbanan anjing terbaik fuckatan yang ada sekor kat sini. Terbaik dalam menunjukkan keBODOHan semulajadi dia.....

Kah kah kah kah kah

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Bapak ko ngentot mak ko dulu secara halal tak??? Nampak sembang macam anak haram je....

Keh keh keh keh

Mat Gunong said...

Siapa yg bagi Namewee geran yg bernilai berjuta untuk beliau berkarya. Hehehekikikihahahakahkahkah.
** banyak bodoh punya gomen. Ops.. Sori!. Bijak punya gomen. Bagi Dedak terus Namewee jadi pendukung Binawee.Hehehekikikihahahakahkahkah

mohammad azren anjing PH yg bongok said...

Kalau setan pulak ada mopti nama madey...

Anonymous said...

Islam tu mudah,tapi tak salah kalau ada mereka yg sanggup bersusah sikit utk memastikan mereka mengikuti Islam yg terbaik.Tambah dalam soal dobi ni yg tak sesuah mana pun utk bersikap lebih teliti.

Anonymous said...

Macai bodoo tak boleh berhujjah lagi....mati kutu...merapoo....nak tujuk pandai sangat....hahahaaaa

Anonymous said...

Hey cai...nabi ajar merompak tu kerja mungkar...kenapa ko sokong perompak...kalo najib tak terlibat dgn rompakan 1 mdb kenapa najib biarkan jho lo dan riza aziz yg dah disaman oleh doj bebas....otak taruk mana...syarah kalahkan ulamak...

Mat Gunong said...

Bagi orang yg mengaku bijak tapi bodoh. Mana tahu menilai yg mana mat gunong ori, dengan Mat gunong celup atau pun anon.Hehehekikikihahahakahkahkah
** punyalah sasau sampai kamu main borong semua nya mat gunong punya komen. Ini tentu malam mengigau asyik sebut nama mat gunong. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Ko curi cop mat sabu?....ko pencuri serupa ketua yg ko pertahankan...hehehe...hanye pencuri yg pertahankan pencuri...

Mat Gunong said...

Salam En Fahmi. Pernah tak saudara mendengar perkataan. Ghuluw ,secara bahasanya bererti melampaui batas / berlebih~lebihan.
Terlalu banyak firman Allah pada hambaNya dan hadith Rasulullah saw berkenaan sifat Ghuluw ini. Sebelum kamu ingin sekeh kepala mat gunong dan Ted. Lebih baik saudara hantuk kepala saudara kat dinding jamban. Sebab bodoh kerana tidak mengaji dan mengkaji isi alquran dan hadith . Pergilah menuntut, cari lah guru yg mursyid, jgn ikut guru yg bullshit. Mat gunong bukan nak perlekehkan saudara. Tetapi sekadar memberi saranan dan pesanan. Fikir~fikirkan dan selamat beramal. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mat Gunong said...

Mat gunong bukannya nak perkecil ostad Zamihan ni. Masa memberi kuliah, dengan Angkuh mengatakan beliau hanya takut Allah. Bila video kuliah jadi viral. Dan~dan tukar ganti nama diri dari Saya kepada Patik. Apa punya ostad retard yg JAKIM guna daa. Hehehekikikihahahakahkahkah
** ustaz ni pun terjangkit virus pengecutan testis.Hehehekikikihahahakahkahkah

Mat Gunong said...

Apa ni anon 831 habibur dan najib pun ada tulur gak. Tapi tak lah besar sangat. Adalah sebesar saiz telur CICAK. Hehehekikikihahahakahkahkah.

Anonymous said...

Islam yg baik islam yg mengajar kebaikan dan menentang kemungkaran....seperti menegak perompak sebagai pemimpin..
Perkara yg tak pasti halal haram hanye soal remeh ...

Anonymous said...

Titah Soltan Bongkak jahil Agama dengan Titah Perintah Tuhan..mana satu ko nak taat chaii??

Anonymous said...

Putar belit tedgunong sendiri belit diri. Semata2 nk jadi wakil syaitan menyokong agenda sesat.. Org yg nk pelihara syariat Islam nk dilabel 'taliban',pesta arak dikatakan 'toleransi', homoseks lesbian lgbt plural Agama diangkat sbg 'wasatiyyah'??
Sungguh celakalah tedgunong golongan munafik yg petik satu dua perkataan ostad google lps tu buat2 lagak alim..design ayt bg nmpk 'arab' skit...woww.. Kunun!! Ko.ambik perkataan google lepas ko nk hujah amende tedgunong sesat??

Ko ambik cermin besar dalam jamban ko suluh diri ko yg jijik jahil murokab tu.. Lepas tu hantok kepala ko yg degil takkabur kt cermin tu kuat2..sblm ko suruh si Fahmi tu buat kje bidaah bodoh hantuk kepala.. Aku jg akn join SEKEH kepala ko tedgunong, macai tua sekerat badan iblis mcm ko ni xde heran lh nk sekeh 3x seminit..

Siapa 'guru murshid'??Azaazil ke Mahafiraun??

Kitab apa yg ko dh khatam dlm bab Usul Feqh? Ko dh hafal matan Hadith kitab mana dh amboii bkn mai ego sombong mcm Syaitan gaya bercakap tuu..

Jadi ko setuju lh jd barua kafir harbi itu giru morsid ko fatwakncm tu? Guru morsid ko dh sahkan najib merompak dh ke dn sggup bersaksi di Mahsyar nnt atau ko dn guru ko akn dilaknat Allah jika gagal buktikan hukum syarak dunia Najib merompak? Bgaimana dn siapa nk tggung dosa patwa wajib jatuhkan najib dan sokong kapir dapig dan munafik madey jk disisi Allah prkara ni xbenar??

Tlg bg jao nama n contact 'guru morsid' ko jika benar ko bermanhaj dgn 'guru hebat morsid' tu.. Sila bg aku nk 'berguru' jgk.. 'sehebat' kassim ahmad atau wanji syiah ??

Guru morsid ko ada senarai guru Bullshit?? Siapa tu?? Aku nk tau??

Aqidah Marina puteri kesayangan Madey yg sokong kaum Luth tu guru morsid ko ade kasi patwa x?? Lagu mane plk tahaluf caca marba ph dgn mcm2 pahaman? Guru morsid ko ckp pesta arak boleh join x demi 'tak berlebihan' atau jd taliban? Meliwat tu hukumnya apa tedgunong??

Anonymous said...

Ajaran 'guru morsid' ko ye.. Cerita tan sri sprm?? Kira ko tase mcm xde lekat apa2 dosa ye??
guru morsid ko dh cetak tiket sorga dn boarder pass tak pyh hisab so then ko xkisah biat dosa tahap gaban hina Islam d bntuk putar belit bentuk Agama, dn fitnah pula org baik2.. Persislh lh guru morsid ko ni dgn sorang 'sheikh' umor 92 tahun yg patwakn Rasulullah xde pisau gillatte dn kena berkawan dgn syaitan yg dikenali??

hmm.. Isim sakit jiwa ank murid 'sheikh'mahafiraun.. Hihihihi

Anonymous said...

Nk tergelak pun ade.. tedgunong separuh abad ni cuba nk cipta salah Dr Zamihan tahap taliban gunong, Kt ats posting pssal apa tu.. 'guluw? Bulu??amende ntah guru morsid ko citer tu.. Tp kt sini posting ala guluw khawarij.. Tiba2 apa mnde salah Dr Zamihan yg ko tkpuas hati.. Sebut patik tu bhasa hormat Raja, to bab tegur dia ada makihamun Raja ke?? Mcm cari kuman nk hukum pncung? Apa mslh mental ko ni sbnrny tedgunong? Upah macai exkontraktor senget separuh abad, mcm ni le jdnya. Muda2 dulu buas dgn mksiat, jht mcm2$ duactiga hari ni dpt isim rsa naik taraf 'waliyullah' gamaknyee feeling si tedgunong laknatullah alaih ni!!

Nauzubillahiminzalik dr jd spt si munafik ni!

Mat Gunong said...

Bicara dulu kalau nak tahu benar atau tidak. Ini mengharap Apandirr mengesat jubo yg berselepek dengan taik, agar mengelak untuk dibicarakan. Satu dunia sudah tahu siapakah dia PENYAMUN BUANA ALAF MILENIUM. Nak tunjuk penyata transaksi DERMA DARI TOK ARAB GILA PUN FAIL. ADA HATI NAK M3NGAKU SUCI TANPA WAS~WAS. HEHEHEKIKIKIHAHAHAKAHKAHKAH

Anonymous said...

Emo nampak. Baru tanya je. Bukan tuduh pun. Macam kau punya hal agama bagus sangat. BTW memuja berhala tua dalam fuckatan adalah satu dosa bro. Hehehe...

anon anone.

Anonymous said...

Kau mengata Tun M ke tu? Ya sebab tu kita tentang dia dan segala macam orang-orang fuckatan.

anon anone.

Anonymous said...

Haahh tgk.. Tak boleh jawab SATU PUN soalan atas tu lagak bodoh bongok perdayakan orang lain.. Guru morsid haramjadah ko tu ialah syaiton. Meroyan ratib nama itu ini.. Apandir pulak. Si kutty perompak gila ko dh sebut pngsg lesap 30 billion.. Tedgunong lahanat.. Ko tu tong najis je tedgunong lahanat.. SESAT dan BODOH! kutuk alim ulamak. Baru 2 hari sebut nama Islam bertahun sebelum ni ko BUAS dengan maksiat.. Sekilas bahasa aku dapat kenal siapa ko tedgunong lahanat.. Boleh smack down kepala ko bg cerdek sikit!

Anonymous said...

Kwn2, tedgunong lahanat ni ropenye Anak morid 'sheikh' mahafiraun kleptoKutty Al-Keralali..
Dia mengaku dh kt atas.. Patut lh benci sgt dgn Zamihan dn Alim ulama. Asyik ratib taliban2 pd org2 yg nk pd Islam.. Tp dijilat melangit pd tokong kafir, penyesat2 Agama spt wanji, marina lgbt comango..siti kassim..

Wow.. Terkejut aku.. Memag mau aku SEKEH kuat2 5x seminit kepala tedgunong lahanat ni.. Gaya ala kontraktor pencen yg dh kenyang suap menyuap rasuah, wang haram, gelumang dgn sarat maksiat.. Dtg ke sini lagak 'wali tongkol'!!?

kah..kah..kahh

#HancorPakatanKlepto

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates