October 10, 2017

12 Himpunan Anti Kleptokasi Ada Pertandingan Melukis, Lembutnya Geng Bunga




Memang amat sesuai parti PPBM menggunakan lambang bunga sebagai logo parti berkenaan. Amat sesuai sekali Parti Chap Bunga mendapat tempat sebagai nama gelaran parti berkenaan. Apa tidaknya, dalam sejarah himpunan jalanan, belum pernah diadakan dalam bentuk karnival. 

Kalau sebelum ini himpunan parti PAS menjadi bahan ketawa apabila terdapat pertandingan memancing, pastinya Himpunan Anti Kleptokasi akan menjadi himpunan badut memandngkan terdapat pameran, pertandingan melukis, jualan makanan, persembahan tradisional dan tayangan filem.

Mungkin pihak penganjur menjangkakan himpunan tersebut akan menjadi hambar dan kurang peserta maka himpunan demonstrasi bertukar menjadi himpunan karnival. Adalah dicadangkan 14 Oktober ini juga merupakan Hari Sukan Negara, pihak penganjur Himpunan Anti Kleptokasi digalakkan untuk mengadakan tarian zumba, aerobik dan poco-poco bagi memeriahkan majlis. 

Himpunan ini juga bakal mengukur pengaruh pengaruh dari Pengerusi dan 'Top Dog' Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad yang selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri Malaysia menolak himpunan jalanan. Adalah diharapkan juga semasa di perhimpunan itu nanti janganlah dipaksa orang tua di bawah memanjat tangga semata-mata untuk berucap seperti baru-baru ini.


12 comments:

Anonymous said...

Zumba kena tanya KJ..

Anonymous said...

Si Tua Tokoh Kleptokrat yang penuh hina dihujung usia.. Gamaknya seorang negarawan kleptokrat 92tahun disuruh naik tangga LLN/tangga ayam.. Dia dia pun sanggup pulu..utk tujuan buruk.. Kesiannnn.. KEHINAAN..

Anonymous said...

CTS bimbang pengaruh tun madey....hahaha....kalo tak bimbang tak payahlah nyibok...

Anonymous said...

Panggil Jamal Jamban join pesta aikrim....bagi2 kan aiskrim dan ikan bakar free...
Pureri amno boleh promosi tarian gelek arabista...

Anonymous said...


Panggil ko tolong rasmikan pesta beer dan tonggang sekali sebotol.

Anonymous said...

mana wang forex 32 billion? ...jawabnya ...ente tak tahu
tak tahuuuuu...

yg lain semua tahuuuuuu...diharap kerajaan skrg dpt mencari kembali wang yg digelapkn oleh penyamun tarbus ini

Anonymous said...

Takde sapa ke dikalangan pembangkang yg sanggup hadiahkan sebotol penghitam rambut utk U-Turn M tu. Taklah nampak sangat 92 thn umurnya, mungkin kalau rambut dah hitam balik mungkin mcm 29 thn aje ..

Kalau nak harap dia beli sendiri, mungkin skrg ni dia dah tak mampu kot ..

Anonymous said...

Jamal dah beli arak berkotak2 ......dia nak bagi free untuk cai umno...hehehehe...umno bukan tak biasa dengan arak..

Anonymous said...

Ko ade bukti tun madey klepek?...kenape ko takut repot polis...hihihi...

Anonymous said...

12:36...ko pulak panggil aljuburi join pesta jubo menjubo...bagi jubo ko free kat aljuburi...sampai lubang jubo ko klimek 4 kali keluar taik...hihihi...

Anonymous said...

Taik 2:20, kau dgn mahataik sama jer dua2 taik klepek...haramjadah punya taik...hik3..

Anonymous said...


Anyway, the RM160 billion that Mahathir and Daim jointly own is well hidden but not well hidden enough. Malaysia Today managed to track how the US$5 million for the three US DoJ press conferences was paid. Mahathir says his salary does not come to RM1 billion so how could be afford to pay Kit Siang RM1 billion? Did we say he paid Kit Siang the RM1 billion from his salary?


http://www.malaysia-today.net/how-mahathir-moves-his-billions/

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates