September 14, 2017

31 @realdonaldtrump And @NajibRazak : Old Pals







video

31 comments:

Anonymous said...

Mane DOJ?
Mane FBI?

MENIKUS ker???

Mmg OTAK PEMBANGKANG smue BIOL n TOLOL belaka??

Tahap otak sampah sarap.
Kihkihkihkih

Anonymous said...

Trump yg jemput najib ato najib yg lobi nak jumpa trump?

Kalo trump yg jemput ape tawaran amerika kod malaysia?....tapi najib yg terhegeh2 bagi tawaran kpd trump...hehehehe...isu rohingya tak bincang?....

Kenapa tak de sidang media?...biasanye selepas pertemuan rasmi dengan presiden amerika ade sidang media di rumah putih..

Mat Gunong said...

Kesian macai.terpaksa bergantung kepada Negara SYAITON dunia untuk memulihkan imej najib. Pada mat gunong, walaupun bergambar dengan malaikat sekalipun. Seorang penyamun tetap penyamun. Tidak akan terhapus dosa selagi tidak diampunkan Allah. Faham tak maksud hamba ni. Hehehekikikihahahakahkahkah
**macamana siTeram tak puji najib. Makan pun disuap najib dengan menjanjikan pelaburan dan pembelian berbilion ringgit yg menguntungkan amerika. Malaysia hanya dapat menatap gambar najib dan En Teram.
Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Itu soalan2 tak penting...
Pembanggang2 bongok mcm kau semua sedang bersoal..kenapa FBI tak Tangkap??????...hehehe

Anonymous said...

Standet otak babidap bongok..
Najib bagi 10bil dapat 10 pesawat boing
Top Dog mader bongok bagi 32bil kat soros dapat taik babi jer utk bagi babidap2 bongok mcm kau mentekedarah...hehe

Anonymous said...

tak sia-sia najib menabung dari kecik..syabas!!

Anonymous said...

En. Mat Gunong.

"..macai terpaksa bergantung kepada Negara SYAITON dunia.."
>> Bukankah mahacai sendiri bertuankan pemimpin2 PH yg berkiblat dan menjadi poojaan Negara SYAITON dunia, dan salah seorang drpnya akan diangkat utk menjadi PM Malaysia yg ke-7 atau ke-8 nanti apabila PH menang PRU14 dialam mimpi?

"Seorang penyamun tetap penyamun."
>> Mantra ini sama spt perlakuan mahacai sendiri kan? Seorg penyebar fitnah akan tetap selamanya jadi penyebar fitnah, krn hati telah menjadi keras dan hitam akibat berburuk sangka sesama manusia akibat fitnah telah menjadi hobi harian ..

"Tidak akan terhapus dosa selagi tidak diampunkan Allah."
>> Benar. Itu telah ditetapkan Tuhan. Tetapi dosa memfitnah menyebabkan sipemfitnah kena meminta maaf kpd org yg difitnah disamping memohon ampun dan bertaubat kpd Tuhan, wahai En. Mat Gunong. Sanggupkah dan dapatkah En Mat Gunong melakukannya?

Anonymous said...

kalau fitnah, SAMAN la...S.A.M.A.N....!!!!! Kenapa diam..setuju la tu....kalau cakap bodoh kang, marah...SAMAN le...SAMAN le...baru tau fitnah ke tak!!!!!!! Main cakap fitnah setakat dalam blog je...lembu kat kondo pun tergelak...
yang benar,
RBA

Azrin Hardy said...

Ini baru FAKTA..TERBAIK..!

Anonymous said...

Halo dik 9:22 am.

Yg kata Najib penyamun tu pun setakat dlm blog jugak kan? Bersumber rujukan kpd kitab PH Sarawak Report yg dah mula nampak nak kalah saman kat UK tu kan?

Ko jadi panas mengamuk ni mengapa? Pampers penuh air kencing ke? Jerit kat mak suruh tukar ..

Anonymous said...

9:47..aku komen sambil tergelak daaa! tak panas pun..Pungkoq hang kot panas sbb Bijan kesayangan ko dah buat rakyat Malaysia malu terutama sekali org Melayu @ Islam...tak tahu la kalau hang pergi kuil atau Tokong..kalau pergi masjid mesti hang tau beza pemimpin hang korup atau tak...takpe, dedak masuk 2 bulan sekali..senyummmm..bagi anak isteri hang makan, bagi kat mak dan pak hang kat kampung...tahniah...(sambil gelak)..Jangan lupa saman tau kalau fitnah (tak guna cap lock, nt org ingat kita marah...ha.ha..ha..) tq ye.. :-)
yang benar,
RBA

Anonymous said...

ha.ha.ha..bukan 9:47..tapi 10:23...ha.ha.ha..
yang benar,
RBA

Anonymous said...

CTS ,sdr kena bertanggung jawab kalau ada mana -mana macai atau pemimpin PH terutama nya si tua bankga tu jatuh sakit atau jadi gila kerana posting sdr ni.Posting sdr sudah menambah rasa duka lara mereka yg sangat mengharapkan PM Najib di tangkap oleh pihak FBI.

Anonymous said...

11:10, takut2 PM kesayangan hang yg jatuh sakit..Tak sabar nak sambut sebagai wira our beloved PM kat airport..
yang benar,
RBA

Anonymous said...

Walau pun FMT pro Pembangkang ,saya selalu baca sana,sesekali dia keluarkan juga berita yg sangat tidak di senangi oleh pihak Pembangkang.Hari ini ada tiga tajuk yg sangat menyedihkan mereka

i.Ambiga nasihatkan PH supaya jangan mengenepikan PAS begitu saja,ianya bakal memberi kelebihan pada BN.Ertinya di sini PH memang tak mungkin menang kalau tak ada kerjasama dari PAS.Selama ini mereka hanya bersandiwara mengubat hati luka dgn mengatakan PH akan mendapat kelebihan kalau pertandingan tiga penjuru.Cakap orang tua yg berbolak balik mengenai PAS,memang sudah kita fahami ,namun bagi macai yg gagalmenganalisa sangat gembira dgn kelentong pemimpin mereka sendiri.

ii.Seorang Penganaslisi ekonomi,memberi ulasan bahawa Anwar tidak boleh berlepas tangan dgn kerugian forex RM 32 billion ,keran Anwar tahu berkaitan kerugian tersebut namun gagal mengambil tindakan wajar.Anwar harus bertanggung jawab.

iii. Bank Dunia memeberi penghargaan yg tinggi terhadap kerajaan Malaysia dengan langkah 'green sukuk inititive'yg dilaksanakan oleh Malysia,selepas Malaysia sebelumnya di anggap sebagai peneraju utama dalam Islamic Finance.

Rupanya CTS tidak kesaorangan dalam menjadi pembodek dan pemakan dedak,yg sangat di benci oleh macai .Apa lagi modal yg boleh di gunakan oleh macai utk menjatuhakan PM Najib?.Rasanya jalan yg tinggal hanyalah dgn menipu rakyat ,mefitnah PM dan kerajaan ,menyokong apa saja gulungan yg mendesak kerajaan walau pun puak yg sesat seperti geng COMANGO dan tk ketinggalan juga Hindraf yg sangat membeci orang macam kita.

Anonymous said...

Najib cabut lari...meeting pon 30 minit jee...
Najib takut wartawan tanye selasa mana satu najib nak saman..jadi najib cancel sidang media...

Anonymous said...

Operasi menjilat lendir najib dengan hanya berdasarkan gambar dibekalkan PMO sedang dijalankan oleh blogger 3 suku. Anda bagi gambar, saya cuba komen yg baik2. Hahahahaha..teringat masa sekolah rendah dulu.

Anonymous said...

Aoe jadi RCI forex?...
Pencarum kwsp nak keluir duit kena tunggu umur 60 tahun...Kwsp bagi dividen ciput...rupenye najib nak beli jet..
Cctv najib tak mampu beli hingga mati polis dikerjakan penjenayah...

Anonymous said...

Ape bukti kalo fitnah?...kenapa najib tak bawsk surat derma raje kpd Doj?...hehehe...

Anonymous said...

Doj yg kaitkan najib dengan rompakan...cabar lah Doj cuci nama MO1... Hehehe

Anonymous said...

Ade yg meroyan bila RCI firex diterajang oleh nor mohamed yascob...hihihi..ade yg buat video plak..

Anonymous said...

Mana 32 bil...hehe

Anonymous said...

PH tak mungkin menanag tapi umno yg tumbang...

Anonymous said...

Hehehe..fantasi babidap sejati..

Anonymous said...

Hahaha babidap 3suku separuh dah gila...hehehe

Anonymous said...

Tsnye lah RCI forex...hibibi..RCI yg siasat...hehehe

Anonymous said...

kesian RBA (dan pembangang2 PH) ye.. rupanya sorang2 ketawa.. mengobat hati luka le tu.. misti sakit ati gila babi punyer tu..

heboh kata ada org nak lompat bunoh diri kat klcc, jadi ke tu? potong lancau lah kalo dia berani buat.. berani tambah lagi fitnah aku percaya lah..

Anonymous said...

Tiap minggu najib naikkan minyak...macai dan penyokong umno najib sembelih tiap minggu..semua bisu... Bodos puak2 ni biarkan najib sembelih tiap minggu... Ajib bagi pas tu dia tarik balik...hahaha..

Anonymous said...

Ape ade kisah minyk naik..gua pegi krja naik MRT n LRT...
Kihkihkih

TRUMP smpai JEMPUT NAJIB ke amrika....
TABIK pda njib..TERBAIK..

Ko PUNYER KETUA PAKAtan hamjadah ad ke trump nk JEMPUT??

Trumph kalu jmput pon BOS korg utk kerja2 gulung carpet merah lpas njib smpai dr airpot..

Kihkihkih

Mmg BIOL lgi TOLOL pnyokong bmbngkang ni..

Kahkahkah

Anonymous said...

Dia tak perlu mintak ampun. Dia cuma jembalang tanah duduk kat gunung.

Anonymous said...

Kerja org gunung mcm tu lah.bukan dia nampak pun kebaikan di depan aebab dia duduk di gunung.dia cuma dpt berita melalui angin lalu yg di hembus oleh mahafiraun dr piramid dan juga hantu2 gunung.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates