September 20, 2017

30 Kena Akui @AnwarIbrahim Hebat, Dalam Penjarapun Boleh Kencing Hospital KL Dan Jabatan Penjara


Kita kena akui Ketua De Facto Pakatan Harapan orang yang hebat. Apa tidaknya. Semasa beliau menjadi banduan di Penjara Sungai Buloh sekalipun beliau masih mampu untuk menipu Jabatan Penjara dan Hospital Kuala Lumpur.

Bandingkan sajalah dua Kenyataan Media di bawah. Pada 19/09/2017, Kenyataan Media PKR berbunyi,
Pada jam 2 petang tadi, DS Anwar Ibrahim telah dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur akibat masalah tekanan darah kurang stabil. Beliau kini dalam pemantauan doktor.
Selepas pembohongan Anwar Ibrahim & Co. dikantoikan, Kenyataan Media berubah menjadi,
Dari semasa ke semasa, saudara Anwar akan dibawa ke HKL untuk beberapa hari bagi tujuan pemeriksaan yang dijadualkan, serta untuk pemantauan dan rawatan oleh pasukan doktor pakar yang ditugas menjaga kesihatan beliau. 
Anwar Ibrahim baru menyambut ulang tahun pembohongan beliau yang terbesar iaitu Perdana Menteri 16 September.  

Kalau mengikut Kenyataan Media bertarikh 20/09/2017, Anwar Ibrahim hanya melalui pemeriksaan berjadual. Kenapa perlu dimasukkan ke wad dan bermalam? Wayang betullah Anwar Ibrahim dan PKR.


KENYATAAN MEDIA 
DSAI DIKEJARKAN KE HKL 
Pada jam 2 petang tadi, DS Anwar Ibrahim telah dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur akibat masalah tekanan darah kurang stabil. Beliau kini dalam pemantauan doktor. DS Anwar turut memerlukan rawatan fisioterapi intensif akibat kecederaan lama di bahu beliau. 
DS Anwar menggesa semua untuk terus berusaha membawa perubahan. Beliau turut mengingatkan pimpinan KEADILAN dan Pakatan Harapan untuk memberi keutamaan kepada isu-isu yang dihadapi rakyat, termasuk isu salah tadbir ekonomi yang perlukan penyelesaian. "Change is imminent!" 
Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi KEADILAN
19 September 2017


KENYATAAN MEDIA 
KESIHATAN ANWAR TERKAWAL, UCAP TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN 
Semalam saudara Anwar Ibrahim telah dibawa ke Hospital Kuala Lumpur kerana tekanan darah yang kurang stabil. Alhamdulillah keadaan beliau adalah terkawal. 
Dari semasa ke semasa, saudara Anwar akan dibawa ke HKL untuk beberapa hari bagi tujuan pemeriksaan yang dijadualkan, serta untuk pemantauan dan rawatan oleh pasukan doktor pakar yang ditugas menjaga kesihatan beliau. 
Bagi pihak saudara Anwar dan keluarga, saya ingin ucapkan terima kasih kepada para doktor dan semua pihak yang mendoakan kesihatan saudara Anwar.  
Seperti yang beliau sebutkan semalam, perubahan sudah menghampiri kita ("change is imminent"), maka kita perlu berdoa dan berusaha untuk memastikan kemenangan Rakyat pada PRU14 kelak, inshaAllah. 
Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail
Presiden KEADILAN
20 September 2017

30 comments:

Anonymous said...

CHANGE HARUS BERMULA DALAM DIRI SENDIRI. Makanya dalam pengurusan ekonomi, change harus bermula dari era skandal FOREX kalau benar-benar serius mahukan perubahan. Namun FOREX menunjukkan change yang dilaung-laungkan adalah retorik dan gimik belaka.

Anonymous said...

Anak dia Nurul Izzah ada rekod menipu dimahkamah, bini pun ada rekod, sampai kiamat pun aku tak percaya dgn keluarga ni...

Anonymous said...

Anwar nak lari?....hehe

Anonymous said...

Ini pluralist mana bole.pakai lagi.... suma dah pakat pakat reputkan dia dan keluarga nya... tak bileh pakai kaki penipu...

Anonymous said...

Kalau semua banduan dapat layanan kelas pertama mcm mat ni, boleh bangkrap penjara utk tanggung kos...

Anonymous said...

Geng musuh dia dlm PKR pun nak musnahkan dia. Apa yg dia boleh buat walaupun bini dia ada kipas hikmat.

Itu lakonan helah nak dapat keluar berita ttg diri dia. Kalau tidak nanti ahli2 PKR sendiri pun dah lupa rupanya dia masih hidup lagi ..

Anonymous said...

Anwar tak lari, tapi dia mahukan rakyat sentiasa ingat pada dia. Kalau dah mampos dalam penjara pun, keluarga dia akan suruh rakyat ingat dengan pasang lilin setiap malam, tubuh rci siapa yang 'bunuh' peliwat tu.... Tengah hidup ni dia buat la 'gempak' sikit. Dulu arsenik, kemudian sakit tulang belakang... Tapi yang takkan aku lupakan peliwat tegar tu lari ke kedutaan turki sebab ada yang nak 'bunuh' dia.... Hehe, drama king terhebat malaysia..

Sayonara Mat Gunong said...

Komen saya pada cts pada entri sebelum ini:

Ban ted kentot, datang din pagoh... Ban din pagoh, datang mat gunong taik, padahal si pengomen orang yang sama....

Agak mangkuk tu kene ban sekali lagi, saya mohon jika ada yang bernada macam haram jadah tu, ban kan terus dia dari beri komen di sini. Kehadiran haramjadah tu tak menambah satu ilmu pun..

Anonymous said...

Kena akui Sheikh Aljubori memmang hebat.......hehehe...Hebat menjubo lubang taik jantan dan hebat mengelentong, tua kutuk nak mampus...hehehe

Anonymous said...

Agak2ny MADEY n konco2 rembat DUIT FOREX mase untung brape ekkk???

Harap2 dorg untung hanya rm845/** only..

Kihkihkihkih

Saje je teka sbb gua pon "xtau" brape dorg UNTUNG..

Huaaaaaaaaa

Keuntungan madey n konco2 dlm niage PERWAJA,MAMINCO n BMF hanya rm 2,335/** selapas tolak upah BROKER only...

Kahkahkah

Sbnarny gua pon "xtau"

Mat Gunong said...

Buka kedai runcit pun FAIL ada hati nak kukuhkan ekonomi Amerika. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mat Gunong said...

Dulu KR1M, sekarang KIOK.HEHEHEKIKIKIHAHAHAKAHKAHKAH

Anonymous said...

Terima kasih cts

Anonymous said...

madey Tak Tau dia mahataik...anwar Tak Tau dia Aljuboori....dua2 tua kutuk tak sedar diri...he he he

Anonymous said...

Teori ko tak masuk akal...kisah nuar masuk hospital bukan masuk dlm tv dan utusan malaysia pon...

Anonymous said...

Najib bagi mydin 1 billion untuk bukak KRIM...6 tahun lingkop...hangus duit rakyat 1 billion...RCI boleh siasat masuk akaun saper duit ni...

Ted Manoff said...

Awat muka Anuar dah jadi lain macam. Ada binchut binchut keluar dari sisi dahi kirinya..not good signs

Anonymous said...

nanti mydin cakap "saya tak tau", lupa dibut-buat, nak kata apa?

Anonymous said...

Penutupan KR1M persediaan KR1M 2.0

KUALA LUMPUR: Penutupan sementara Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) sejak minggu lalu dibuat sebagai persediaan kepada pelaksanaan KR1M 2.0, di samping bagi tujuan penambahbaikan kepada kelemahan sebelum ini.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK), Datuk Seri Hamzah Zainudin, berkata penambahbaikan yang sedang dilakukan dibuat membabitkan kerjasama pelbagai agensi.

Katanya, KR1M 2.0 juga bakal membuka peluang perniagaan kepada pengeluar dan pengilang tempatan.

"Penutupan sementara Kedai KR1M adalah sebahagian daripada penambahbaikan seperti mana yang dinyatakan oleh Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi pada Julai lalu.

"Ia sebahagian daripada rancangan kementerian untuk menambahbaik kelemahan sebelum ini, melalui inisiatif yang dinamakan sebagai KR1M 2.0," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Hamzah mengulas mengenai notis pemberitahuan penutupan sementara KR1M yang dipamerkan di semua premis perniagaan berkenaan di seluruh negara.

Mengulas lanjut, beliau berkata, butiran terperinci mengenai penambahbaikan KR1M akan diumumkan dalam masa terdekat iaitu pada hari pelancaran KR1M 2.0.

"Ia sebahagian daripada komitmen kami untuk menambah baik dan memberikan perkhidmatan terbaik kepada orang awam," katanya.

Hamzah sebelum ini memaklumkan KR1M 2.0 akan dilancarkan bagi membolehkan rakyat mendapat lebih banyak pilihan produk pada harga lebih murah daripada pasaran.

Pengenalan KR1M 2.0 juga bakal memasarkan produk keluaran daripada koperasi dan usahawan tempatan, berbeza dengan sebelum ini yang diuruskan sebuah syarikat pengendali.

Anonymous said...

Newsweek Trump's meeting with Malaysian Crook Najib...aduh..malu beb..

Anonymous said...

Memang la.. mana nak masuk akal fool dog.. otak jenis letak kat kepala lutut....penjilat tegar al-juboori...

Anonymous said...

Fool dog alih tiang gol

Anonymous said...

Mana duitnya, tanya peneroka Felda
Sheridan Mahavera
Sheridan Mahavera
Dikemaskini satu hari yang lalu · Diterbitkan pada 20 Sep 2017 7:34AM ·

Mana duitnya, tanya peneroka Felda
Peneroka yang ditemui pada ceramah Malam Semarak Kasih Felda yang diadakan malam tadi di Jengka,Pahang rata-rata menyuarakan sudah tidak mengharapkan janji insentif kerajaan membantu mereka ditunaikan. – Gambar The Malaysian Insight oleh Zainal Abd Halim, 20 September, 2017.

DUA bulan selepas mendengar khabar durian runtuh untuk mereka yang diumumkan pentadbiran Najib, peneroka Felda kini semakin skeptik yang janji itu akan ditunaikan.

Ketidakpastian ini, kebanyakannya muncul daripada generasi kedua peneroka akan memberi kesan kepada keupayaan pentadbiran sekarang untuk meraih undi mereka. Undi yang sangat penting, yang selama ini secara tradisinya menjadi milik Barisan Nasional (BN).

Pada hujung Julai lalu, Perdana Menteri Najib Razak berikrar akan memberikan bonus sebanyak RM5,000 untuk 94,956 keluarga peneroka. Bonus itu dikatakan sepatutnya dibayar pada penghujung Ogos.

“Kita dah nak sampai penghujung September tapi satu sen tak nampak lagi,” kata Mohamad Tarmizi dari Felda Jengka 10 di Pahang.

“Cek contoh dah serah pada kawasan kita, tapi duitnya tak nampak lagi,” katanya yang berusia 39 tahun itu.

Anonymous said...

Tunggu parlimen bubar najib akan agihkan duit tu...ini umpan pilihanraya kerana najib tahu melayu bukan cedik...

Anonymous said...

Najib tak tahu dia raje klentong...

Anonymous said...

Fool dog alih tiang gol

Anonymous said...

Atok ko dalam kubur ke yang malu tu???

Mat Gunong said...

Najib kencing meleleh, macai nganga mulut tadah kencingan . Lagak macam pandai, tapi Hampeh!. 1Mdb, FGV, luth ,kwsp, kwap dan terkini kr1m. Semua agensi ini menerima bahana akibat najibnomics. Akan datang ,tak tahu bagaimana pula nasib klinik1malaysia. Silap haribulan kambing lembu buat berteduh semasa hujan. Hehehekikikihahahakahkahkah.
** kalau padi katakan padi,
tidak lah hamba tertampi~tampi,
kalau bodoh undurlah diri,
tidak rakyat memaki~maki.
Hehehekikikihahahakahkahkah.

Anonymous said...

Kesian,anjing fuckatan syok sendiri lagi

Anonymous said...

Macam tak kena jail orang tua tu... kejap2 keluar gi mahkamah la, spital la,

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates