September 10, 2017

26 Boboi @MukhrizMahathir Kebudak-Budakan, DS @NajibRazak Bersifat Profesional Di Media Sosial



Lihatlah bagaimana dua kenyataan yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin di media-media sosial. Sebagai seorang Perdana Menteri, segala kenyataan dan gerak kerja yang dibuat oleh DS Najib Tun Razak kesemuanya bersifat profesional dan tidak mengambil sentimen peribadi.

Manakala kenyataan yang dibuat oleh pemimpin pelapis pembangkang seperti DS Muhriz Mahathir bersifat kebudak-budakan dan semborono. Bayangkan kalau DS Muhriz Mahathir menjadi Perdana Menteri sekarang, adakah beliau akan membawa Malaysia ke konflik peperangan dengan Kerajaan Junta Myanmar?

Nasib baik DS Najib Tun Razak masih lagi menjadi Perdana Menteri Malaysia. Sekurang-kurangnya beliau masih rasional dengan menghantar 12 tan makanan untuk misi kemanusian ke Sempadan Bangladesh-Myanmar dan bukan menghantar tentera untuk berperang.

Kedua, nama 'Boboi' sudahpun boleh digunakan secara rasmi memandangkan portal Free Malaysia Today (FMT) sudahkan mengesahkan sifat kebudak-budakan Mantan Menteri Besar Kedah yang juga Naib Presiden PPBM. Di bawah satu lagi komen bernas dari Boboi.

26 comments:

Anonymous said...

Surat khabar amerika tak tulis ape pon tentang baboi...tapi bila najib nak ngadap trump washinton post dah tulis kata aluan...CHAMPION OF CORRUPTION...HEBAT NAJIB....
KO NAK SIARKAN TAK KOMEN AKU NI?..ACAPKALI KO TAKUT NAK SIARKAN KOMEN AKU..BLOG SYOK SENDIRI HINGGA JADI BASI ..

Anonymous said...

Aku tengok blog ni x oernah pun ada org bg komen..tak laku hahaha. Sebenarnya org x baca pun apa ditulis..

Anonymous said...

anon 12.01....yang ko menyibuk kat laman blog ni buat apa...rindu ler tu ya..yang penting ko dah baca tulisan penulis....

megat panjialam said...

Haha ko baru hari ni ke jengah blog CTS Anon 12.01pm.
Atau ko baru sadar dari mimpi.

Anonymous said...

Jangan lah banding boi dgn PM Najib,tak sesuai langsung,nak banding kan dia deng KJ pun masih tak layak.Boi boi tetap boi boi,kalau bukan dia anak Mahahir ,entah setakat mana je pencapaian dia.Bertanding apa jawtan pun dalam Umno semuanya kalah kalah ,berniaga pun harapkan pengaruh bapak,alahai....Ini ke yg nak di jadikan PM oleh PH?.Biar tok sah.

Anonymous said...

Najib belum dibicarakan jadi masih belum bersalah jadi tuduhan wasington post tak betui lah kan3, to pon hang anon 11:41 tak tau, kik3

Anonymous said...

Bodoh punya hanjing... Tu kan dah siar komen kau dari kandang babi tu.. Tak reti baca ke bodoh oii... Kikikiki

Anonymous said...

Takat komen bonggok macam kau ni tak payah baca pun tak pe.. Nampak sangat kau ni baru keluar kandang babi.. Hik5

Anonymous said...

Kesian fool dog fuckatan, syok sendiri tak habis-habis... Dah la tu bodoh nak mamposss...

Anonymous said...

Madey nak jumpa Bush pun kene bayar juta-juta pakai duit rakyat... Najib pulak ke Amerika sebab dijemput Trump...

Huh, bagaikan langit dengan bumi.

Apa kejayaan atok madey bila dapat jumpa Bush dulu ye??? Oh ada...ejekan REFORMASI dari Al Gore, Madeline Albright, Soros dan lain-lain... Hihi

Anonymous said...

Banayk je komen kat sini. Cuma tak la semerapu komen pihak pembangkang yg kerjanye mwngangkang dengan s.phone n laptop.

Anonymous said...

Najib pernah beri bantuan kemanusiaa bersama hj hadi...kapal disekat..
Bila orang myamar berdemo dan menuduh najib nak menutup kes rompakan 1 mdb najib terus diam...tak de lagi bantuan untuk rohingya hatta pelarian rohingya di bangladesh..

Anonymous said...

Najib boleh main peranan dengan pertubuhan negara islam untuk hantar tentera melindungi orang islam di burma...najib boleh berunding dulu dengan erdogan...jangan runding dengan hj hadi..u tuk kepentingan islam najib tidak sepatnye bisu...pemoda umno dan jamal jamban tak perlu berdemo...buat malu jer..pandai demo jer orng mesia...

Anonymous said...

Itulah kenyataan semborono...ramai je yg ikuti blog ini...terrbaik CTS..

Anonymous said...

Blog bangang yg sokong pencuri.perompak.penyamun..macai ahli umno otak udang ..

Anonymous said...

Tengok lah berapa banyak komen setiap entri sejak bulan lepas...ciput jer...hehe...ato tak reti tengok angka..

Anonymous said...

anjing2 ppbm, pan dan pkr dah meroyan tu... takpe la... lps pru14 nanti diam la tu...

Anonymous said...

Kenapa najib tidak dibicarakan?...siasatan dah ade...tumbang umno najib masuk dlm ler..

Anonymous said...

Hahaha...tengok ler sape yg akan senyap...buat RCI tikam diri sendiri...komen tak puahati belit kata ianye satu pertanyaan...dah kena repot polis tunggu lsh bagi keterangan...

Anonymous said...

Hanjing2 pakaton kalau komen semata2 nak tunjuk bodoh je ke..? Lain macam betul la bodohnye.. Bertapa lama sangat kat kandang babi gamaknye...hik5..

Anonymous said...

Otak Boboi tinggal separuh seperti rambutnya.

Anonymous said...

Blog hidup segan mati tak mau

Anonymous said...

Anjing 10:38 menyalak bukit, ....bukit tak ke mana, anjing yang mampos kelaparan...

Anonymous said...

Hanjing jho lo terasa pedih dan kaciwa bila najib buat RCI bodoh tikam diri sendiri....hahahaha...golongan bodos sokong yg bodos...

Anonymous said...

Hanjing 7.35 penyembah setia kitab job lo dari kandang babi...kahkahkah.. Sendiri sembah lagi mau alih tiang gol ka... Kahkahkah...
Ke hulu hilir usung kitab jho lo.. Haram tak laku kitab babi tu.. Sudah nye meroyan gila babi sendiri.. Kahkahkahkah... Bodoh punya hanjing...

Abu Naim said...

Anon 4:34 pm

Org kapir yg terang2 musuh Islam di menangkan kaitkan isi 1mdb. Patutnya pertahankan dia walaupun ko x suka dia. Dia sama Islam ngan ko. X tau la kalau ko kapir gak atau munafik

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates