August 19, 2017

6 Zairil Khir Johari Buktikan Ceramah Tun Dr Mahathir Dan TS Muhyiddin Boring




Kita tidak perlu memiliki kelulusan 'rocket science' untuk mengetahui bahawa ceramah Tun Dr Mahathir dan TS Muhyiddin Yassin di Kepala Batas malam ini amat memboringkan. Ini dibuktikan oleh Ahli Parlimen (MP) Bukit Bendera, Khairil Khir Johari dalam gambar-gambar di atas.

Dikhabarkan oleh rakan-rakan di Pulau Pinang, ceramah malam ini amat membosankan kerana penceramah mengulang benda yang sama yang sudah basi. Namun begitu, buruk sungguh kelakuan MP Bukit Bendera ini.

Beliau didapati bermain telefon ketika mendengar ceramah, kalau tidak beliau akan tertidur di tengah khayalak ramai. Mungkin beliau kepenatan dengan aktiviti berat bersama rakan-rakan DAPnya seperti Dyana Sofea kot?

Nota Kaki: Kenapa muka Ketua Menteri Pulau Pinang sebegitu? Macam tidak cukup sifat sahaja?


6 comments:

Anonymous said...

Mungkin boring dengar nama najib kot..kadang2 dipanggil najis, adakalanya dipanggil jebon.

Anonymous said...

Untungnya buat ceramah sebelah malam ialah lampu boleh dipadamkan di bahagian belakang jika banyak kerusi kosong nampak di situ. Seperti dlm gambar di atas.

Anonymous said...

AIR LIUR madey utk rakyat tpi OTAK yg geliga hnya utk klorga n sahabat handai mnyonglap harta krajaan...

Kihkihkih

Johan said...

Dia nak cepat main tu....

Anonymous said...

Gambar bila tu ryzal....mlm tadi di kepala batas gambar tun siti hasmah..tak ada zairil berdekatan dengannya....tapi mcm biasa kedatangan org ramai adalah 10 org aje ke ceramah tun m....hihi

Anonymous said...

Antara ceramah terakhirnya sebelum masuk penjara kerana menyebankan kerugian RM99 Billion (nilai sekarang) kepada BNM dengan perjudian FOREX.

Jaga tun jaga. Takut diliwat rakan subahat Anwar Al-Juburi di Bamboo River Inn. Tu pun kalau dia (Al-Juburi) lalu tengok pungkor tun yang dah gelebeh tu. Dia nak melancap kote tun pon rasanya kote tun tak naik dah

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates