August 10, 2017

5 Raih Dana Armada Melalui Majlis Makan Malam? Bukankah Malaysia Hendak Bangkrap?


Kalau mengikut ceramah Parti Chap Bunga Raya, Rakyat Malaysia hidup dalam keadaan tertekan. Ekonomi Malaysia berada di dalam keadaan tidak baik dan berkemungkinan besar Malaysia akan bangkrap. Itu kalau bab hendak mengutuk dan merendahkan Kerajaan. Bila bab hendak mengutip derma lain pula bunyinya.

Bayangkan satu meja RM30,000 dan seorang RM5,000 sekadar untuk makan malam bersama pimpinan tertinggi Parti Chap Bunga Raya? Makan apa sampai RM5,000 seorang? Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak yang selama ini bertungkus lumus membantu Rakyat dihina, pemimpin yang mengemis duit Rakyat dijunjung.

Kita banyak kali mendengar parti DAP dan PKR mengadakan raih dana atau 'fund raising'. Namun, jarang sangat kita dengar wang berkenaan digunakan untuk bantu Rakyat miskin. Tidak seperti Kerajaan Barisan Nasional (BN) yang banyak membantu orang kurang berkemampuan. Sekarang Parti Chap Bunga Raya sudah mula membuka langkah yang sama. Mat Sabu dan parti PAN bila nak buat seperti ini? Atau adakah tidak ada siapa yang sanggup buang duit makan dengan Mat Sabu?

5 comments:

Anonymous said...

Armada dah nak karam kot

Anonymous said...

Bangkrap utk Malaysia atau bangkrap utu atok tua dan anak pinak dan kroni maklumlah sekarang RCI forex tengah prosiding...rahsia terbesar mereka akan terburai...duit Umno yang diharamkan tu dulu dah dipulangkan k atau dah...hilang...tanpa dikesan...

Anonymous said...

Pegi repot polis...

Anonymous said...

Malas nak report polis..lah anon 4:43 pm..kesian atok tu dah terlajak tua... Biarlah..kat sini mungkin dia lepas kat sana...menjawablah kan kan kan...tapi kat sini pun Allah dah tunjuk.. Dulu atok tu disanjung dipuja sekarang...merayu sana sini demi KUASA..sepatutnya umur mcm gitu dihabiskan..ke surau masjid..bukan program.. NOTHING TO HIDE k..tak kesian k....kalau saya ni cucu dia...saya dah bawa atok tu pg Mekah duduk sana diam diam...buat amalan sebanyak mungkin mohon ampun sebanyak mungkin...duduk kat Mekah k Madinah k utk berapa lama pun tak pe sbb atuk tu duitnya banyak...so tinggal d Mekah k Madinah utk tempoh panjang tak ada hal lah kan...

Anonymous said...

Agaknya mahataik & sons beli sendiri kot kesemua meja2 tu ataupun soros.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates