August 13, 2017

33 Program #NothingToHide Meriah, Ada Bunga Api



Tahniah kepada Ketua Armada Sharifah Saddiq dan anak buahnya kerana berjaya menganjurkan program soal jawab bersama 'Top Dog' Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir dengan meriahnya.

Jarang-jarang sekali majlis soal jawab diserikan dengan acara sukaneka baling kerusi dan kemuncak acara adalah kemeriahan bunga api di dalam dewan berkenaan.



Ini pula video dari KiniTV, lidah pembangkang. Takkan tak betul kot?


Kesian Mantan Perdana Menteri 22 tahun diperlakukan begini. Dibaling selipar dan disorak oleh khayalak umum. Bagaimana hendak kita bagi amanah Parti Chap Bunga menjaga kerusi Parlimen, kerusi 'bankuet' pun dibaling-baling. Boleh dibayangka  kalau geng ini berkuasa, mahunya tiap-tiap hari main mercun.




33 comments:

Anonymous said...

Yang dihantar oleh umno untuk buat kecoh dan bakar suar telah dibelasah cukup-cukup. Satu pengajaran buat umno.

Anonymous said...

Kahkahkah, nampak sgt takutnya najib trpKsa hantar samseng kikikikikiki

Anonymous said...

Umno upah mat rempit pakai baju armada cetak sendiri dan bakar suar. Sampai begitu sekali terdesaknya umno.

Anonymous said...

SOP (Standard Operating Procedure) Parti Bunga ialah.. Baling kasut pada mamak kerala.....

Kah kah kah kah kah... Bila nak buat Nothing to Hide 3.0 pulak??? Bunga api tak lama sangat tadi......

Muahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Nanti ada la jembalang top dog yang kata semua ni sabotaj dari UMNO... Kepala bapak iskandar kutty la woiiii....!!!!!

Anonymous said...

Najib berani ke buat program begini?

Anonymous said...

Org UMNO mana buluk masuk... Tengok muka topdog pun mereka nak muntah... Dah umur 92 tak sedaq diri.

Anonymous said...

meriahnyaaaa....ada pesta kasut..selipar... kerusi... suar .. pesta tumbuk terajang takde ke...??

hihihihihi

Anonymous said...

Dah sama darjat dg Gorge Bush dapat sambut kasut yang melayang.

Anonymous said...

"Yang dihantar oleh umno untuk buat kecoh dan bakar suar telah dibelasah cukup-cukup Satu pengajaran buat umno. " .....ha..ha..ha..

dah agak dah...agaknya kalau bau kentot satu dewan dan majlis terpaksa di hentikan...mesti salahkan UMNO gak...ha..ha..ha..

typical moron...phuihh..

Anonymous said...

Kolo malaikat tanya dlm kubur pun kata UMNO punya pasal la ni.

Anonymous said...

Umno takde masa nak layan program sampah ni... so, sebab itulah puak2 Bunga raya terpaksa buat lakonan camni kemudian tuduh Umno... skrip lakonan yg boleh dijangka... belajar dari DAP la tu... maklum la penjilat lobang taik DAP...

Anonymous said...

Aku rasa andai esok Madey Kutty mati pun yang bodoh bodoh ni akan kata umno punya angkara juga.

Anonymous said...

Nama pun Parti Bunga....he he he

Anonymous said...

Nak debat takut...hantar samsing tai koo cing buat kacau...

Anonymous said...

Cuba ko fikir sejenak. Kelompok manakah? Yg paling marah dg Mahathir

A. Anwar yg muka lebam menghinanya dg tuduhan meliwat

B. Org PAS di Mamali yg terbunuh oleh padukan keselamatan... Dan berpuluh2 di tahan dibawah ISA

C. Berpuluh2 org DAP yg di kena kan ISA

Tidak ada apa2 yg mahathir buat kpd org BN, cuma Tun hendak mengambil kuasa pemerintahan sahaja... Jadi org umno bukanlah marah atau berdendam dg mahathir...cuma hendak mempertahankan kuasa sahaja.

Anonymous said...

Yang teruk kena tumbuk terajang ialah budak upahan umno kahkahkah

Anonymous said...

Biar masyarakat label umno parti samseng kahkahkah. Makin lama makin jauh dari pengundi

Anonymous said...

Kalau tak boleh masuk, takkan 2 ekor monyet tu cakap ahli umno turut dijemput dan tanya soalan. Siap #lawandap, cerita 2 ekor monyet ni hampir sama je. Seronok kena belasah? Hahaha

Anonymous said...

Same thing rakyat boleh buat pada najib.
Duit IPIC USD1.2Bill di buat utk apa? Dan kemana duit tu?

Anwar kena penjara zaman mahathir atas salah guna kuasa bukan liwat. Zaman najib anwar di penjara sebab kes liwat..dua benda berbeza..

Tun dah jawab..Najub x jawab lagi kemana duit IPIC..

Aku ada tadi dan nampak apa berlaku. Tak perlu nak pusing wahai cucu si tok selampit..

Anonymous said...

sembang kencang..tai koo cing pun tak bleh handle...
hihihihihi

Anonymous said...

Umno kl nak buat dia terajang terus org tua tu tp dia tak sampai hati. Ini kerja puak pembangkang jugak tapi pujian harus dibsrikan kpd mereka.

Anonymous said...

Kesian kat Namak Kutty tu....
Dah tua-tua patutnya duk kat masjid..... Ini kena baling selipar, tak kira la sape yg baling.... Kesiannya....

Anonymous said...

Orang anjur program maka banggang dan kecoh la jadinya...

Anonymous said...

Ngko pi isap butoh ngko sendiri lah. Asek nudoh orang lain sahaja

Anonymous said...

Teater istana budaya pun tak boleh lawan teater pakartun hidung...kecuh bagai nak rak... hakikatnya takde saper pun yg cedera
lakunan semata....

Anonymous said...

Tuduhan ianya angkara Umno , menunjukan mereka ni memang tak cerdik.Mustahil orang Umno yg mungkin hanya beberapa kerat saja yg hadhir berani buat kecoh dalam kandang yg mejoritinya org PPBM(PH).Tuduhan begini menggabarkan puak penyokong Mahahtir ni memang bukan yg jenis bertanggung jawab ,hanya mereka yg kaki fitnah dan tak ada otak. Kalau geng DS Jamal yg hadhir ,ada juga logiknya ,tapi ini budak kerdil begitu ,mana berani buat hal.

Sebenarnya ramai di kalangan ahli muda PPBM yg sudah mula nampak belang Mahathir ,cara di menjawab pun orang cerdik akan cepat faham siapa Mahahtir sebenarnya.jauh sekali lah nak percaya dia orang jujur.Pendedahan kejahatan Mahahtir yg mula di lakukan oleh pihak umno ,mula memberi kesa kepada mereka gulunga muda yg tak sempat dgn pemerentahan Mahahtir ,mula memberi kesan negetif terhadap Mahahtir.Sekarang bukan seperti tahu 90an dulu,boleh kelentong memanjang.Mahahitr oh Mahahtir kau tidur ke, sampai tak sedar masa sudah berubah.Dah kaki bohong begitulah ,sampai diri sendiri pun percaya dgn pembohongan diri sendiri,itu yg syok sendiri tu.Selamba je berbohong.

Anonymous said...

Mungkin waris mangsa Memali Yg mengamuk tu. Dok bara lama dah

Johan said...

13th August 2017: The Day Mahathir’s PPBM Died

Abu Naim said...

Armada sendiri pn berpecah lg nk slhkan org. Sendri mau ingat la..

ܲ ܳ ܴ ܵ ܶ ܷ ܸ ܹ ܺ ܻ ܼ ܽ ܾ ܿ ݀ ݁ ݂ ݃ ݄ ݅ ݆ ݇ ݈ ݉ ݊ ܲ ܳ ܴ ܵ ܶ ܷ ܸ ܹ ܺ ܻ ܼ ܽ ܾ ܿ ݀ ݁ ݂ ݃ ݄ ݅ ݆ ݇ ݈ ݉ ݊ said...

Epic sungguh foto last melenggang balik rumah tuu..

Abu Naim said...

Lutut pn dh lembik. Baik blk je la. Hitung bape byk dosa dh wat..

Anonymous said...

Cantiknya rumah tok wan. Lik lak walaupun di siang hari

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates