August 5, 2017

24 Pembatalan Dan Kegagalan Pesta Durian, @AzminAli Dan EXCO Perlancongan Selangor Harus Minta Maaf

Pengunjung 'Selangor Food Mega Festival (SFMF)' Anjuran Kerajaan Negeri Selangor begitu marah hari ini apabila tertipu dengan promosi 'Kendurian - Kenduri Durian' yang dibatalkan gara-gara Durian tidak masak.

SFMF adalah aktiviti anjuran Tourism Selangor dengan kerjasama Kerajaan Negeri dengan menampilkan hidangan lazat pelbagai budaya serta menyediakan landasan kepada pengusaha makanan tempatan melebarkan pasaran mereka.

Apapun alasan yang diberi adalah tidak wajar dan memalukan apabila pengunjung yang datang dari seluruh pelusuk negara termasuk pelancong asing dikecewakan dengan alasan "durian belum masak".

Imej negara tercalar dengan kebodohan Kerajaan Negeri yang bersikap sambil lewa dalam acara sebesar ini. Pelancong tidak sebut Selangor tapi dia sebut Malaysia. Yang buat onar adalah Kerajaan Negeri Selangor tapi yang dapat malu Negara Malaysia.

Viral di media sosial hari ini Rakyat marahkan penganjur yang menipu. Mereka mengaut keuntungan besar dengan menjadikan pengunjung sebagai kambing hitam. Apa yang berlaku ini memalukan Rakyat Selangor!





24 comments:

Ted Manoff said...

Dah tau Assmeen tu Penipu , hadir buat apa?

Anonymous said...

Nak buat PESTA DURIAN pon terkial2 ,ada hati nk bri GAJI RM6k...

Kihkihkih

Memang hampeh PH ni.
Xbole d harap..

Huaaaaaaaa

Anonymous said...

Pakai durian plstik keeee???

Anonymous said...

Durian belum masak maknanya durian tu durian peram.
Cakap besar bukan main, Makan sampai pengsan. Memanglah pengsan kalau makan durian peram dgn karbaid. Silap haeibulan mampus.

Anonymous said...

BARU KO TAHU TED KENTOT...SI ASSMIN JAMBAN TU PENIPU......

Anonymous said...

Perjanjian pembeli kedua-dua kapal selam jenis Scorpene dari DCNS dan Thales telah ditandatangani pada Jun 2002, ketika Dr. Mahathir adalah Menteri Kewangan yang telah memberi kebenaran dan kelulusan akhir.

Perjanjian tersebut ditandatangani oleh semua pihak yang berkaitan di Ballroom di Mandarin Oriental Kuala Lumpur.

Apabila Mahathir secara terang-terangan berbohong kononnya dia tidak tahu menahu langsung tentang pembelian kedua-dua kapal selam tersebut, usahanya untuk menuding kepada Najib Abdul Razak berpatah balik kepada menuding diri sendiri.

Lebih teruk lagi ialah, kata-katanya itu sebenarnya merujuk kepada anak lelakinya sendiri, Mokhzani. 


NYANYUK MAHATHIR SUDAH BERTUKAR MENJADI GILA... ORANG TUA ITU SUDAH BENAR-BENAR TERDESAK!!!

BUKAN PEMUJA TOP DOG said...

Ini sudah jadi kes 'PH pergunakan DURIAN' utk menghampakan org ramai/rakyat.

Jgn gaduuuuhh, kalau PH perintah Malaysia gaji minimum akan naik RM6 ribu apa !! Aku hanya nak jadi jaga atau tukang kebun sekolah dekat rumah aku aje. Maklumlah, gaji RM6 ribu tu. Takkan tak nak pulak ... keh keh keh keh.

PRU14 ni mesti janji semua tol free lagi ... gerenti punyer .. (rupanya tol free pada PH kalau tak ikut jalan tol rupanyer). Ayoyoyo ...

Anonymous said...

patut lantik ronnie liew..dia bab pesta2 ni hebat

Anonymous said...

Bodoh punya pembangkang.lg bodoh la dia punya macai. Durian mentah adalah lambang pembangkang kat malaysia ni. Nampak duri tajam serang sana serang sini tp sygnya masih mentah dlm politik utk tadbir negara. Jgn jd penyokong durian mentah.


Anonymous said...

Pesta menipu...hahaha

Anonymous said...

TED KENTOT...BARU KO TAHU SI ASSMIN JAMBAN TU KAKI PENIPU......

Anonymous said...

ramai betul spesis kemaruk nak melantak durian...terima la takdir..takde rezeki...

Anonymous said...

mudah nyer korang kena tipu...melayu tipu melayu...mamak madey dgn keluarga @ kroni2 dia yg untung....phuikkk

Anonymous said...

elok sumbat je durian tu kat jubor ted kentot...biar dia tak asyik kentttooooot je dlm blog ni...

Anonymous said...

Ted kt ataih tu adlh ted the ory ted klon dh mampuh

Anonymous said...

le kes durian tak masak pun jadi isu politik..kekurangan modal nampaknye..tu isu 2.6b tu..jgn buat lupa..kesian cai2 MO1..

Anonymous said...

Top dog dah senyap sikit sejak kena tibai dg Zahid.

Anonymous said...

Dog cacai kes Hadi kat UK goyang macam mana plk dog 1057???

Anonymous said...

Ini amat memalukan....hahahahaha tp takpe...pru14 nnt, kompom aku pangkah ph

Anonymous said...

Nak putrajaya konon..poorah..hancur lah..majlis mcm ni pun gagal..

Anonymous said...

Org SLANGOR makan "PISANG" udah lerrrr...

Kihkihkihkih

Kem"pisangan" kempunan kendurianan ketipuan ke"harapanan" kerakyatan keslangonan......

Kahkahkah

Anonymous said...

Terima lah jugak takdir PH jadi pembangkang smpi kiamat...bongok

Anonymous said...

Mana ada melayu tipu melayu...
Mamak kerala tipu melayu ada la...hehe
Cina bukit tipu melayu pun ada la...haha
Melayu mmg bongok...

Anonymous said...

Kalau bab kenduri ni, patutnya ajak la nenek jijah sekali. Durian tak masak, nenek jijah boleh guna kipas hikmat untuk masakkan durian tu sekelip mata... Apara.. Itu pun nak kene ajor ke assmin??? Bongok tul...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates