August 13, 2017

18 Ini Soalan Penting Dalam #NothingToHide Kenapa Tun Mengelak Menjawab?


Anak muda ini, Fariz Hadi bertanyakan soalan ini kepada Tun Dr Mahathir dalam sessi soal jawab #NothingToHide mengenai adakah Anwar Ibrahim seorang peliwat atau hanya mangsa konspirasi Tun Dr Mahathir.

Tontonlah dua video di bawah. Tun Dr Mahathir tidak menjawab soalan, sebaliknya cuba mengalihkan isu. Betulkah ini program #NothingTiHide.

video

video

Fariz Hadi: Anwar memang peliwat negara atau dia mangsa konspirasi politik Tun? 

Tun Dr Mahathir: Anwar sendiri pun tak tanya saya soalan macam ni. 

Macai #IQ41 bersorak girang ria seolah-olah Tun sudah patahkan hujah. Fikir logiklah. Takkan Anwar Ibrahim hendak tanya Tun, "Tun  saya ni memang betul-betul meliwat atau Tun saja nak kenakan saya?"

Nota Kaki: Inilah puncanya di mana kerusi telah terbang. Macai #IQ41 marah apabila Tun Dr Mahathir ditanya isu pembunuhan Memali. Ada hadirin membaling kerusi. #NothingToHide lah sangat. Hanya untuk orang lain bukannya Tun Dr Mahathir Mohamad.

video

18 comments:

Anonymous said...

Jahatnya umno. Kenapa bertindak macam binatang?

Anonymous said...

6 tahun anwar jadi bisu dalam mahkanah..takan dia nak tanya madey pulak...madey bukan loyar pun ...

Anonymous said...

Kenapa najib tak datang jawab soalan? Soalan tersebut lebih penting.

Anonymous said...

Salah umno pulak. Bukti mcm biasa la tak boleh bg. Senang jd pembangkang kat malaysia ni. Ekeke

Anonymous said...

Jahat nya tun mcm firaun.

Anonymous said...

Yg dok bercakap pun mahafiraun. Sesuai la.

Anonymous said...

kata dah kena belasah ..segala macam
elok jer semua.. takde yg patah riuk pun..berdarah pun tidak...
macam tengok teater la pulak ...

Ted Manoff said...

Orang Umno tak datang program ni. Depa letih berselawat dan Ya Hanana di Putrajaya malam tadi.

Anonymous said...

Kalau kita ni bukan pemimpin yg baik janganlah cuba-cuba nak tunjuk baik dan mengaku akan menyelamatkan negara ,buat itu,ini yg baik-baik kononnya,tranperent,tak rasuah dsb.Sekali dua sembang orang dengar,tapi kalau terus sembang memanjang ,tingkah laku tak menunjukan seperti mana yg di janjikan ,tambah pula record keji lama yg selama ini tersimpan, pula mula di dedahkan bertubi-tubi ,orang mula tak akan percaya.Recordnya lebih teruk dari orang yg kita umpat keji,mula memakan tuan.Rakyat bukan tak faham ,cuma beri kesempatan kok kita betul mahu berubah.Jawab soalan dalam progrem kononnya nothing to hide pun dan selinkoh,bohong ,memperkecilakan soal penyoal,tak mengaku salah dsb,macam mana boleh buat janji nak jadi baik.Siapa nak percaya.

Mahathir sangka sekarang ni,rakyat dan negara masih sama seperti dia berkuasa dulu,semuanya habuk boleh di lipat di bawah tikar.Yang sokong PPBM tu memang ada juga yg benar-benar mahu sesuatu yg lebih baik dari perentahan Umno sekarang,jadi mereka berharap Mahahtir benar-benar boleh melakukannya,di samping mereka juga adalah gulungan muda yg tak tahu sangat ,asal usul dan record keburukan Mahahtir.Namun mereka ini buakn boleh di kelentong memanjang,mereka boleh berfikir dan membuat penilaian dan perbandingan.Sampai masa nya memang akan meletop,org tua yg dah nayuk mahu kelentong orang muda mana boleh.uhyeddin kena hati-hati ,baik diam diri dari nanti tersungkur di tibai oleh penyokong sendiri.Elok cermin diri,awak tu bukan bersih sangat.

Betul sangat pepatah 'kita boleh menipu semua orang pada satu masa ,tapi tak boleh menipu semua orang pada semua masa'.Pepatah ini pun tak boleh di hadham oleh Mahathir ,bodohnya.Sorry dia tak bodoh tapi nyanyuk.....he,he.Kalau ada yg masih tertipu patut merasa malu.Kepada penyokong PPBM,aku tak gaduh kalau kau orang mahu yg terbaik ,tapi kalau kau orang sangka Mahathir boleh beri yg terbaik,bodohlah kau orang ni.

Anonymous said...

Anwar memang tak akan tanya ,kerana dia memang salah meliwat,dia tahu Mahahtir memang tahu kerja meliwat dia tu.WA dan N Izah pun tak akan tanya Mahahtir ,keran mereka pun tahu Mahahthir memang tahu kerja Nuar.Itu sebab mudah je mereka tu 'memafkan' Mahahtir.Yg pentingnya sekarang Mahahtir pula yg bohong,keran tak sanggup nak mengaku Nuar memang meliwat,wal hal dia memang tahu Nuar meliwat.Ini lah 'nothing to hide' versi Mahahtir.

bagi aku mendengar hujah dan jawapan Mahahtir pun memang confirm Mahahtir tidak berubah,suka memperbodohkan orang ,perangai dia sejak dulu selama 22 tahu berkuasa.Inilah salah satu kebencian aku pada Mahahtir sejak dulu.Itu pasal akau tak pernah sokong Umno semasa Mahahtir berkuasa.Benci betulpada perangai dia yg ni,belum lagi masuk hal-hal lain kronisma ,nepotisma,dsb.

Anonymous said...

Kata Nothing To Hide, tp tak jawab soalan..jawab pun putar alam...
patutlah kena sebijik...gila punya mahathir..

Anonymous said...

Bagi aku ini bukan kerja orang Umno ,kerana mana mereka berani nak buat hal dalam kandang PPBM.Mereka kalau ada pun berpa kerat sangat.Mereka pun tahu kalau buat hal,memang cari nahas keran dendam PPBM masih membara dengan peristiwa si PWTC semasa mereka mahu menyerahkan jeputan ker progrem ni seminggu lalu.Kalau yg datang tu berkumpulan seperti kumpulan baju merah ,mungkin juga lah ,tapi kalau lone ranger je,tak mungkin lah.

Tapi tak hairan nanti ,kalau PPBM claim kerja Umno,mungkin mereka yg rancang utk memburukan Umno.Kita semua dah cerdik ,fikirlah dan siapa yg nak berbohong tu ,termasuklah Mahahtir sendiri,bohong je lah pada diri sendiri,confirm diri sendiri percaya.Cuma nampak bodoh je.

Johan said...

If you think a debate is going to change people’s minds then you are more stupid than you look. If you hold a debate called “Which is the true word of God, the Bible or the Qur’an?” do you think Muslims are all going to convert to Christianity after the debate, or Christians are going to convert to Islam?

Both sides will say the other side lost and is talking crap. Nothing is going to change. For all intents and purposes a debate is an ego-trip to talk big and pretend that you won. And you merely impress your own supporters who were already your supporters before the debate started and will remain your supporters at the end of the debate.

So why do they want Najib to debate Mahathir today? What were they hoping to achieve? Or were they planning to attack the Prime Minister? Did someone carry a gun today with intent to shoot Najib dead as soon as he steps onto stage? What security measures did they conduct? Or was there a gun already smuggled in earlier when they prepared the hall?

Anonymous said...




Penyakit Matdey telah berjangkit kpd pentaksubnya iaitu suka menyalahkan org lain


Anonymous said...

Najib tak datang ? ... dia punya suuka le datang ke dak .... ko siapa yg nak arahh PM , ko AAgong ke?

Anonymous said...

SHAH ALAM - Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa peluang rakyat untuk bertanya perkara benar semakin terhad, malah mengakibatkan individu itu ditimpa masalah.

Bekas Perdana Menteri itu berkata, insiden seperti yang terjadi kepada produser filem, David Teo tidak pernah berlaku pada era pemerintahannya, mahupun zaman pentadbiran perdana menteri terdahulu.

Menurutnya, perkara seperti itu hanya berlaku pada zaman pemerintahan Datuk Seri Najib Tun Razak kerana ramai yang membenci pemerintahannya.

"Tak pernah berlaku dahulu dan tak pernah berlaku kepada saya dan perdana menteri yang lain sebelum daripada saya.

---------------------

Lempang tak dapat, tapi kasut melayang dalam forum syok dia sendiri..

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

hebat umno...penuh dewan siap pakai baju cap munge lagi
tu la..kalo tau dah tua tu duk la umah..ngaji ke ..main ngan cucu ke..tanam bunga ke...ialah macam orang tua2 buat
sib baik kerusi tak kena idung......

Anonymous said...

Budak ;mentah' tu sudah di standby oleh penyokong Mahahtir yg sudah pun menjangkakan banyak soalan yg akan di kemukakan yg tidak berkaitan dgn 1MDB akan menelanjang kebobrokan masa lampau.Mahathir tidak akan mampu menjawabnya,dgn itu mereka perlu bertindak mensabotage soalan demikan .Untungnya bagi merek ,Mahathir tak perlu lagi jawab soalan seperti itu berikutnya,kedua mereka boleh tuding jari pada Umno yg buat hal.Otak penipu Mahahtir sudah di hadham secara jitu oleh penokongnya ,terutama Sy Gedik,lalu mereka mengamalnya.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates