July 13, 2017

16 Tun Dr Mahathir Had Plan To Topple DS @NajibRazak Since 2014, Testified @MukhrizMahathir


There you go. Officially from the son himself, DS Mukhriz Mahathir. Mukhriz Mahathir testified at the High Court today that his father Tun Dr Mahathir Mohamad had plans to topple Prime Minister DS Mohd Najib Tun Razak since 2014.  

Mukhriz Mahathir was replying to a question by DS Tengku Sarifuddin Tengku Ahmad's lawyer DS Jahaberdeen Mohamed Yunoos on whether he agreed with his suggestion that the former premier had attempted to topple Najib from 2015.  

The former Kedah Mentri Besar agreed with the suggestion, but added that the plan likely began in 2014. He also agreed that Tun Dr Mahathir and former deputy prime minister TS Muhyiddin Yassin had plans to topple Najib, but denied that they had "conspired" to do so.

Wait a minute. The 1MDB issue exploded only in 2015. So it was not about 1MDB after all. The plot of Anti Najib Campaign suddenly become thickens.

Further, Mukhriz Mahathir, who is now Deputy President of Parti Chap Bunga said in an interview with foreign newspaper on April 22 last year that he had no intention of becoming Prime Minister.

He had also said that he did not contest the post of Vice President in 2013 with the aim of becoming Prime Minister.

However, he told the court that it was not immoral or wrong for him to win the party Vice President post to eventually become Prime Minister. What is this? Cakap belit-belit. You want to be a Prime Minister or not?

16 comments:

Anonymous said...

want to be...not want to be....
aiyaaa..manyak susah mau jawap maaa
kalo jadi PM..saper nak tolong tackle problem negara...daddy lagi ke...
nak tackle bini suruh duk alor staq dulu pun fail....

Anonymous said...

kroni dah lama gasak punggong dady kerana dedak dah semakin tipis.

Anonymous said...

Mahahtir pun hari ini mengaku dia kaki Uturn dan sekarang bila dah berdakap dgn PKR Anwar ,tak akan Uturn lagi kononnya.Sebab dah jumpa gandingan mantap utk jatuhkan PM Najib yg khianati Melayu dan Islam kononnnya juga.Dia ingat macamlah PKR adalah parti bela Islam dan bela Melayu .Sangkanya kaki sodomi yg dia sendiri kata tak layak jadi PM tu pembela Islam dan pembela Melayu ke?Dulu masa dalam ABIM dan masa dlam Umno dia pandai berlakun jadi pemebela Melayu dan Islam ,tapi dalam PKR dia perlukan org bukan Islam dan bukan Melayu,si pembohong tu tak sebut Melayu dan Islam lagi ,selain bila dia bersama budak-budak ABIM nya utk mempengaruhi mereka.Bodoh punya orang tua.

Selama 12 tahun aku bersama PKR ,rapat juga dgn Anwar dan aku pun pernah pegang jawatan penting juga dalam parti di peringkat negeri dan cabang ,tapi aku tak pernah dengar PKR ada sebut mereka bela Melayu dan Islam sebagai salah satu dasar khusus parti.Aku sendiri pernah di tegur bile sebut pasa l Melayu mereka kata kita bukan parti utk Melayu seperti Umno.

Mahathir oh Mahathir,dia rasa dia semakin mantap ,sebenarnya di semakin megarut dan sasau bila bersama Anwar.

Anonymous said...

masak la boboi lepas ni..dah la tak brape cerdik..bagi pressure sikit abis berterabur semua rahsia daddy dia...

Anonymous said...

Ape lgi madey mau????

Ape lgi madey mau????

Ape lgi madey mau????

Ape lgi madey mau????

Ape lgi madey mau????

Anonymous said...

Dia tonggeng pungkoq londeh seluaq . Ayo yo ma Ayo yo Pa

Anonymous said...

Tu baru sikit je tu.. RCI sedang menanti pulak.. Patut la mader kayukutty makin mengelupur uturn sana sini...

Anonymous said...

Aku syak ni semua sandiwara UMNO nak jatuhkan madey.. berjaya tarik boboi masuk geng jatuhkan daddy dan jidin mika
good job boboi..good job

hihihihihihi

Anonymous said...

Ni mesti boboi pemakan dedak umno ni..
Kahkahkah

Anonymous said...

....boboi kan daddy dah cakap duk diam diam kat court tu..pesal degil sgt ni...tgk cam uncle jub senyap jer sampai 6 tahun ...
biaseeee diaaa..nak kena jentik telinga ni...

Anonymous said...

Alhamdulillah.. Kuasa Allah Taala yang menunjukkan kebenaran.. Allah Taala yg gerakkan mulut lidah si boboi bengap ini untuk cerita kejahatan daddynya..berkat kesabaran DS Najib dn UMNO akhirnya lihatlah busuk itu datang dari mana..

Makin jelas mulia dan ikhlasnya DS Najib selama ini mentadbir negara.. Madir lah si kitol perosak besar Melayu

Perpecahan Melayu berlaku dengan dahsyat disebbkan Madiir, sejak dipecatnya Anorwar.. Trtubuhnya pgayr, dn madirr sndiri memecahhkan lagi kelompok melayu dgn tubuh chap mungee..

Makin dkt PRU makin terlondeh satu persatu kerja jht puak penentang najib dn umno..

Macai mamak tgh pikir gamaknye..nk spin apa lg.. Ratib jho lo reza dh mkn diri!!

Anonymous said...

Kesiaaannn boboi...

Anonymous said...

Betul3x...ketaikan madey semakin menyerlah...maju kena taik, mundur pun kena taiknya sndri...hik5..

Anonymous said...

Kesian madey...harapkan pagar, pagar makan dedak...kehkehkeh

Anonymous said...

Itulah..kan dah cakp Allah byar cash kat dunia lagi lebih lebih lagi kita ni mmg di akhir zaman...fitnah bermaharajalela dipnjang panjang kan..suruh beri bukti suruh kita pulak... MUNGKIN BOBOI BANYAK SANGAT MAKAN DUIT TAK HALAL..DADDY BERI MAKAN DUIT FOREX KOT TU YANG MACM BLUR JER...Kan dah cakap beri anak isteri makan dari sumber tak halal...tu haram..kan kan kan.. Memng duit juta juta hidup mewah tapi berkat k..kat dunia dipandang orang di alam barzakh di akhirat...menjawablah...

Asaif Barkiya said...

If in Saudi tun has been beheaded for treason against the goverment of the day and if in China he would have been shot as death penalty and if he's in Egypt he'd been hang to death.But,he's still alive in Malaysia enjoying every beating and hitting he'd done without been arrested for treason.Yet still he lambast the Malaysian government inside and outside with poker face.This is the man history will tell whom gets aggitated to a slightest provocations and will curse even at a dog howling at night disturbing his sleep.The fallen guy.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates