July 16, 2017

98 Setahun Lalu Kutuk Tun Dr Mahathir, Kini Jilat Pula Sebagai Ketua


video

Di atas adalah kenyataan dua Pemimpin Utama Pakatan Harapan setahun lalu yang menyelar Tun Dr Mahathir. Pertama, Presiden Pakatan Harapan, Dr Wan Azizah meminta supaya pembangkang berhati-hati dan berwaspada dengan agenda Tun Dr Mahathir. 

Kedua, Timbalan Presiden Pakatan Harapan, Mat Sabu di dalam satu ceramah beliau setahun yang lepas pula mengelarkan Tun Dr Mahathir sebagai Bapa Pelingkup Negara. Dua kali beliau mengungkapkan gelaran tersebut dan meminta wartawan RTM supaya menyiarkannya.

Kini Tun Dr Mahathir pula diangkat menjadi Ketua mereka iaitu sebagai Pengerusi gabungan Pakatan Harapan walaupun jawatan tersebut hanya sebagai pembantu Ketua Umum. Bukankah ini semua nampak sangat pelik?


Nota Kaki: 

1. Perkhidmatan MRT Fasa kedua akan dirasmikan pada 17/07/2017 ini. Kita pasti akan mendengar rungutan daripada Presiden Pakatan Harapan bahawa Kerajaan Barisan Nasional menipu sebab MRT tidak mempunyai 'side mirror'.


2. Dr Wan Azizah bertanya, apa salahnya menggunakan lambang Star Trek sebagai logo Pakatan Harapan. Kita jawab tak salah. Cumanya di dalam kapal Enterprise, Captain James T Kirk merupakan seorang sahaja ketua. Di dalam kapal Pakatan Harapan ada 3 orang ketua. Itu saja.

98 comments:

khairul anwar osman said...

Suka ati dialah!! Mcm pas juga dulu benci umno,sekarang jilat juboq umno,politik xde musuh kekal rizal!

Anonymous said...


Dah sah Dr. M tidak lagi mengharapkan SR atau WSJ atau Doj untuk membantu beliau menumbangkan panglima bugis ini.
Maka sekarang dia bermuka tebal minta bantuan musuhnya dulu Anwar yang juga tak mungkin berjaya dlm cita untuk menumbamgkan Najib.... Seorang pemimpin yg adil bukannya mahazalim atau mahafiraun dan peminpin yang di sayangi seluruh rakyat.

Peneropong Buluh Sakti said...

Semua pemimpin PH telah menerapkan budaya bawaan dan ciptaan paling agong parti DAP - POLITIK KEBENCIAN. Melalui budaya kebencian ini setiap org perlu mempunyai atau mengekalkan ciri2 tidak bermoral, tidak berprinsip, tidak punya rasa malu, dan paling diperlukan tidak pernah rasa bersalah dlm apa pun yg telah mrk lakukan.

Anonymous said...

Memang umno punyer budaya baik yg sangat tinggi...tak pernah kutuk pembangkang...Pas dan keadilan tak pernah dikutuk oleh umno terutama hampir pilihanraya...puuii..munafik...

.

Anonymous said...

Najib seorang perompak disanjung tinggi seluruh ahli umno kerana bijak merompak......bukan perompak melayu saje di bela perompak cina billion pon turut di lindungi..

Anonymous said...

1023 dan 1026 dah sentap dah dgn komen Buluh Sakti .. sikit lagi gerenti memaki mencarut tu ... kah kah kah ..

Anonymous said...

FUYOOOINKKK.. OINKKK

SATU KERUSI JER GEBANG SAPAI PAGI
TOKONG SENYUM JER GELAGAT MAMAK ALJUBORI
SAMBIL SENYUM TOKONG TUNJUK 1 JARI TAPAK KAKI
SAMBIL MENGANGKANG TOKONG GARU TELONYE MACAM BABI
ADA ATI 1 KEEUSI NAK KONTROL BANYAK KERUSI KATA TOKONG DALAM ATI..


KIKIKIKI.. BERAMBUSSS BARUA DAP@SINGAPORK PENSABOTAJ EKONOMI NEGARA. .

INI KALI LAH...

Anonymous said...

.
Bapak Perlingkup Negara aka: Bapak Pelingkup Ketum, Bapak Pelingkup Pak Laih, Bapak Pelingkup Forex dan kini on the way jadi Bapak Pelingkup Pakatan Harapan. Once everything is lingkuped, there will leave in comfort forever after. All because people are forgetful. Wierdo but true.
.

keris berayon said...

FUuuCccKkkk...kikikikikiki

Anonymous said...

Ketua umum, pengerusi n preseden mmg HAMJADAH semue..

Semue GILER KUASA..
Ntah aper lgi yg MANGKOK ni nak SAPU kt mlaysia niiii..

Huaaaaaaaaaa

Anonymous said...

sah dah blogger pencacai dah makin meroyan..heee

Anonymous said...

teringat masa keje dulu..walau kami tak sependapat manjang jer nak bertekak tapi kami tetap bersatu untuk naikkan nama syarikat..kami bersaing untuk hasilkan produk terbaik sbb saingan dari syarikat lain pun sengit jugak...tak mungkin deparment kami boleh bergerak tanpa feed back department lain
beza dgn senario politik ..satu pihak sibuk cari peluang nak berjaya dalam bidang ekonomi.. pendidikan .. infrastuktur
satu pihak lagi sibuk nak jatuhkan pesaing..tak terdengar pun adanya rancangan nak makmurkan rakyat..
rakyat perlu tempat tinggal..mana projek rumahnya
keperluan pegangkutan .. harga kereta mahal walau buatan tempatan
keperluan makanan ..tokey besar pihak satu lagi tu semuanya kamcing..mintak la diorang turunkan harga
satu syarikat minyak milik anak pemimpin pembangkang... harga sama jer..tak kurang 1 sen pun ..camana nak bantu rakyat..

Anonymous said...

.
Apa yang tersirat lebih penting dari apa yang tersurat. Antara Pengerusi The Hope Pack dan Ketum mungkin tiada MOU tapi bagaimana antara Pengerusi dan Supremo? Tentunya ada tapi apa dia? Ini kerana apa yang tersirat antara dua musuh lama adalah amat penting untuk kekalkan status kuo majoriti.
.

Anonymous said...

Ted Manoffff kentot berdarah.... aku kat sini jap lagi AKU JUBOQ HANG....

Anonymous said...

MO1 musibat sekali lagi takut menyahut cabaran Tun M untuk bertemu di acara "Nothing To Hide 2.0"
Inikah yang di katakan najib sebagai negarawan?? Negarawan taik kucing..!!
24 jam kerja menipu dan membodohkan rakyat.....!!
Ini membuktikan bahawa sangat jelas MO1 takut oleh kerana sememangnya beliau dan Jho Low telah mentekedarah wang negara fan rakyat

Anonymous said...

KALAU KETUA PELIWAT KO....SI NUAR ALJUBORI TU JUBOQ TED KENTUT NI....ALAMAK KENTUT BERDARAH HABAQ NYA....BUNTOT JADI TONGGEK...HIDUNG MACAM MUNCUNG BABI ...LOGO FUKATAN HAPRAK....KEBANGGAAN MADEY...UHUK...UHUK...UHUK...

Anonymous said...

Nothing To Hide 2.....Yeap...Exco cap MUNGE....memang nak tunggu supaya MADEY jelaskan macam mana dia , anak beranak dan krooni kaya raya....anak dia salah seorang yang terkaya kat M'sia ni....lagi satu Exco cap MUNGE nak tahu pasal si Jidin dan si NIKEEEE tu...dah jadi kes Mahkamah dah tu.....

Anonymous said...

MAHATHIR KATA: BILA HARAPAN MENANG, MEREKA AKAN MOHON PENGAMPUNAN KPD YDPERTUAN AGONG UNTUK BEBASKAN ANUAR - MAKSUDNYA MEMANG ANUAR BERSALAH KERANA MELIWAT. KALAU TIDAK BUAT APA MOHON APUN?

PERSEPSI SEKARANG: PUAK MAHATHIR KATA "ANUAR TIDAK BERSALAH" - DIDAPATI BERSALAH ADALAH KEPUTUSAN MAHKAMAH PERSEKUTUAN. BILA PUAK MAHATHIR KATA TAK BERSALAH, ITU SUDAH MENGHINA MAHKMAH PERSEKUTUAN DAN PROSIDING MENGHINA MAHKAMAH BOLEH DIJALANKAN.

ANUAR DUA KALI DIDAPATI BERSALAH ATAS TUDUHAN"MELIWAT" BUKAN SEKALI. WAN AZIZAH ANAK BERANAK TIDAK AKAN MEMAAF KAN MAHATHIR YANG SUMBAT ANUAR KE SUNGAI BULUH. SEKARANG JILAT KAHAK SENDIRI/LUDAH SESAMA MUKA SENDIRI...

Anonymous said...

biasa dengar luku kat kepala..luku pungkuq ni camana yer...proot ko jangan macam2
nak luku pungkuq jantan bagai...ko blajar kat bang non ke.....

hihihihi dung

Anonymous said...

ANUAR DILANTIK SEBAGAI KETUA UMUM "HARAMPAN". YANG PELIKNYA, BOLEH KAH SEORANG BANDUAN (SEORANG ADA REKOD JENAYAH) PEGANG JAWATAN DALAM MANA2 PERTUBUHAN? ROS KENA PERJELASKAN PERKARA NI. SALAH SATU SAYARAT BOLEH PEGANG JAWATAN DALAM MANA2 INSTITUSI: TIADA REKOD JENAYAH......MAMPUUUUI......

Anonymous said...

Aku tengok LOGO cap HIDUNG Fukatan Haprak ni....macam logo parti Amanah yer....tapi ada ubah suai sikit....ala...Parti Mat Sabun tuuuuu.....macai Fukatan mesti tak perasan...atau dah NYANYUK....macam TUANnnya.....

Anonymous said...

Pada letak cap HIDUNG MADEY LOGO tuuuu...baik letak LOGO cap MATA TONCET....si Nuar Al Jubori....confirm....dapat simpati macai.....

Anonymous said...

Ted KENTOT Berdarah....aku tak nak lutu kepala atas Hang...aku nak lutu kepala bawah Hang....He...He...He....ko ni sama SPESIS ngan Ketua PELIWAT ko tuuuuuu....

Mat Gunong said...

Melompat lompat pemimpin tertinggi Umno cuba memperlekehkan penubuhan HARAPAN. Agaknya mereka menyedari yg Kuasa digenggam semakin longgar. Lebih lebih lagi bila terhidu ke enakkan AROMA nasi kawah PENJARA SG BULOH. Hehehekikikihahahakahkahkah. Mampos Umno kali ini.

Anonymous said...

Jap...Jap...Jap....Mat Gunung.....Aku nak TERGELAK Niiiiii.....ko pi Tengok gambar kat Atas tuuuuu....kelakor la....TELINGA Capang si Jijah Kipas tu....siap ada Signal Kiri Kanan...ADUHAI.....HIK......HIK.....HIK......UHuk....uhuk....UHUK....macam Telinga Rabbit puan ada......sekejap masuk signal kanan sekejap signal belah kiri.......last-last masuk Gaung kat kaki Gunung.....

Mat Gunong said...

Diharap para macai menyakinkan najib agar berhadapan dengan TUN di Nothing to hide 2. Takkan pahlawan bugis masih tidak bertelo untuk berhadapan orang tua 92 tahun. Ini lah peluang najib untuk menafikan segala tuduhan secara gentlemen. Sampai bila mahu berlindung disebalik lalang sehelai, lainlah kalau berlindung disebalik badak air se ekor. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

" Seorang Tua diKaki Gunung "

Anonymous said...

Logo FUKATAN HAPRAK.....cap HIDUNG MADEY....senang nak cucuk.....macam lembu sapi di cucuk hidung....ditarik kesana kemari oleh Fukatan Juboq DAP.....

Anonymous said...

Armada dah lama mintak Nothing to hide 2 dari ayahanda Tun pasal kekayaan anak Tun...pesal tak reply

Anonymous said...

'SEORANG TUA DI KAKI GUNUNG'....FUYOOOO....NOVEL TERBARU TUUUUU.....AKU ORANG NO. 1 NAK BELI.....

Anonymous said...

MADEY....mana ada berani nak pecat EXCO cap MUNGE dia.....

khairul anwar osman said...

Kahkahkah, fobia betul cai dgn logo ph, korang xde hidung ke?

Mat Gunong said...

Memang macai umno BODOH dari DULU,KINI dan SELAMANYA. Suruh lah najib hadiri N2H no 2.Boleh tanya soalan tanpa selindung.. Itu kalau ada telo la. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

The loat dah gulung tikar tapi masih boleh beraya kat London. Duit peram dlm labu.

Anonymous said...

Perjuangkan poltik di Malysia adalah utk berkuasa ,bukan utk menegakan falasafah politik yg difikirkan boleh memberi kesejahteraan kepada rakyat dan negara.Mat Sbu boleh menyokong al jubori, asalkan boleh membantu dia utk menang dl praya,al jubori boleh bersatu semula dgn 'Mahazalim ' asalkan boleh membantu dia keluar dari penjara dan berpeluang pula utk menjadi PM,LKS boleh menyokong Mahahtir yg mahu di adili kerana rasuah,kronisma dan penyelewengan sebaik saja orang itu boleh membatunya menwan Putrajaya>Mahathir pula lagi hebat ,kalau taik dalam longakang puna dia sanggup jilat asalakan boleh membantu dia mencapai hasrat beliau sekeluarga..Wa ,ini tak perlu komen lah ,kerana dia tak berperanan apa-apa selain jadi tunggul menggantikan Anwar.

Oleh itu rakyat lah yg kena bijak utk membuat pilihan.Nak cari yg putih bersih memang tak akan jumpa,sekadarkan pilihlah yg dirasakan paling kurang mendatangkan risiko masa depan kita.Setakat ini ,dgn pemerentahan yg ada kita hidum aman damai,makan pakai semuanya cukup,belajar boleh dimana saja jika mempunyai kelayakan yg sesuai,boleh lagi mendapt kerja asalkan berusa,beramal ibadat tidak ada halangan kemudahan utk beribadat pun banyak tersedia,kalau mahu berniaga dan berusaha pun boleh saja tanpa halangan dan bersedia menghadapi risiko perniagaan.

Mungkin ada yg kata kehidupan sekarang terhimpit,tapi mengapa pula Bangla dana Indo suka berada di tempat kita.walau pun berhadapan dgn pihak berkuasa.Kita terhimpit kerana kelemahan kita seniri,mungakin agak malas utk berusah.Zaman sekarang kalau mahu mencarai pendapatan tambaha bukan susah ,,ramai yg boleh jadi kaya hayan dgn berusaha dari rumah.Kalau dulu nak berniaga ,susah dah bersaiang dgn orang Cina ,keran kita tidak punya premis perniagaan seperti mereka.Sekarang tak perlu bimbang lagi ,modal kecil pun boleh berniaga secara on line.Belanja sewa tak perlu stok barangan pun minima sahaja.Cermin cermin lah diri ,adakah kesempitan kita keran orang lain atau kerana kelemahan diri sendiri.

Anonymous said...

Itu bukan hidung ngok!
Itu "arrow" dapig13may nk CUCOK jubo pengerusi,presden n ketua umum..
Xbo

Kihkihkihkih

Anonymous said...

Ludah dan jilat kembali dah jadi amalan mulia dalam Pakatan Perosak Harapan (PH). Yeak.

Mat Gunong said...

Ini mat gunong nak peringat kat macai totok makan dedak. Peneroka felda laa nii ,pun dok sibuk buka U tube dengar ceramah politik RAFIZI. Yang terbaru bila pekeliling mengatakan elaun guru pelatih ditamatkan tahun hadapan, sudah tentu warga pendidik menerima tempiasnya. Adakah Umno yakin masih BERKUASA pada PRU14 nanti. Lagi lambat PRU 14, semakin terserlah kepincangan pentadbiran Mappadulung Daeng Mattimung Karaeng Serobone. Hehehekikikihahahakahkahkah
** Kuyup Umno kali ini Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Hidung cap babi ke..? Ko je yang ade hidung cap babi tu.. Kitaorang hidung normal je..kehkehkeh

Anonymous said...

Mat gunong taik hidung taip panjang buat novel ke..?? Kikiki
Jual kat kandang babi mesti laku keras ni...kikiki..

Mat Gunong said...

Satu pertanyaan. Kemungkinan PENGGANTI LEBIH BAIK DARI SEDIA ADA. Sudah tersepit baru nak ingat rakyat. Yang paling meloyakan bila trak rekod pemerintahan zaman TUN selama 22 tahun yg sejahtera di ambil kira sebagai kecemerlangan umno selama ini. Hehehekikikihahahakahkahkah.
** jasa orang mengaku jasa dia.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Mat gunong sndri pon sbatang kara hidup d atas gunong!!

Takut "MUNTAH" naik mrt..
Takut "TERSALAH" kire duit 1mdb mnggunakan excel dapig13may..

Nak ajar org felda menengok utube tentang KEBIOLan" rpiji tabunghaji..

Kihkihkih

Anonymous said...

Memang mader kayukutty cukup berjasa...berjasa pada kroni dan anak beranak..22tahun kroni dengan anak beranak kenyang..rakyat yang kena kencing bila duit rakyat di gunakan untuk bail out syarikat kroni & anak beranak..melayu tak mudah lupa..mader kayukutty yang dah nyanyuk lupa ape yang dia dah buat..

Anonymous said...

BERITA BAIK

UNTUK KITA

SEMUA


Najib dikelilingi penasihat yang pentingkan perut sendiri dakwa MP Barisan Nasional..


Ahli Parlimen Pulai, Tuan Haji Nur Jazlan Mohamed berkata musuh utama UMNO kini bukan lagi Pakatan Rakyat sebaliknya unsur dalaman parti itu sendiri yang akan menyebabkan kekalahan dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Nur Jazlan berkata, ahli-ahli UMNO kini berdepan dilema sama ada menyatakan kesetiaan kepada pemimpinnya atau parti.

"Pemimpin atau parti, yang mana perlu dipertahankan? Dan ketika ini, kedua-duanya tidak boleh datang bersama-sama dan pilihan perlu dibuat dengan segera memandangkan rakyat Malaysia terus memerhati dengan teliti," kata Nur Jazlan di blog peribadinya, nurjazlan.net.

Jelas beliau, kedudukan Najib sebagai Presiden UMNO pada zahirnya dilihat masih lagi kukuh, namun kehilangan Tan Sri Jamaluddin Jarjis berkemungkinan menyebabkan beliau sendiri kehilangan arah.


BODEK

JANGAN TAK

BODEK TERUS

BODEK

SAMPAI

LINGKUP

Anonymous said...

Nak cucuk jubok najib dan umno daa.

Anonymous said...

Banguanan PWTC jasa najib?...

Anonymous said...

Pembangkang bersatu nak tangkap perompak wang negara...

Anonymous said...

Hahaha ngaku idung normal...idung cina jho lo...

Anonymous said...

Exco bodos dah balik ke umno...

Anonymous said...

Nak cucuk jubo ko pembela prompak..hehehe

Anonymous said...

Betulkan dulu hiiiduuunnggg tu... Kikiki
Kapal ade 3 kepala..benggong..

Anonymous said...

Macai jho lo nak tutup tahik najib dengan tangan...

Anonymous said...

Safeei terima 9.5 jota dari najib...safeei bayar siapa untuk pastikan nuar bersalah?...hehehe

Anonymous said...

Tak payah nothing to hude...repot polis jer..polis boleh siasat ngok...

Anonymous said...

Kalau Ketua peliwat umno yg liwat jubo altonya liwat jubok ko tentu jubok ko jadi tonggek mcm artis ZZ...hahaha...

Anonymous said...

Satu pihak ketua prompak berjumaah yg nak di tangkap oleh satu pihak lagi...

Anonymous said...

Ade kuasa baru boleh tangkap prompak 1mdb...

Anonymous said...

Najib dah lingkupkan negara...hutang ratus billion hanye buat mrt...jual aset negara..rompak 1 mdb berjemaah puluh billion.....
Potong bajet...ekonomi dan nilai ringgit merudum...subsidi ditarik..harga barang melambong...

Anonymous said...

Pengecut negara...hehehe

Anonymous said...

Hidong jho lo kemek kena betulkan dulu...berapa kepala pon tak de masalah pon...hehehe

Anonymous said...

Nur Jazlan bagi signal dah boring dengan najib KETUA JUMAAH PROMPAK ...bukan nur hazlan saje bangkitkan punahsihat najib malah zahid pon pernah bersuara perkara yg sama...
Makin dekat pru pemimpin umno berani cucuk najib...hehehe...

Anonymous said...

Potong bajet cikgu dan pekena cukai hitel kerana hampir bankrap...najub nazak...ringgit dan ekonomi nazak angkara ketua prompak berjumaah....

Mat Gunong said...

Dengan kenyataan dari nur jazlan, mengesahkan ada ahli umno yg sudah letih untuk memikul badak air hidup kehulu kehilir. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mat Gunong said...

Dengan kenyataan dari nur jazlan, mengesahkan ada ahli umno yg sudah letih untuk memikul badak air hidup kehulu kehilir. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

UMNO SAH MATI AKAL, AKHIRNYA HANYA LOGO HARAPAN JADI MODAL CECEHAN

Kejayaan Pakatan Harapan membentuk struktur kepimpinan, sekaligus bermakna perbalahan dan perbezaan pendapat mengenai kedudukan serta jawatan sudah pun berakhir serta mematikan isu DAP sebagai ancaman, akhirnya telah membuatkan pimpinan UMNO mati akal dan kemurungan.

Dalam struktur kepimpinan itu, walaupun di peringkat tertingginya masih diketuai majoriti pemimpin lama, tetapi ia adalah keperluan dan suatu komiten terbaik untuk menyingkirkan Najib Razak, UMNO dan BN.

Dengan pengalaman, aura dan pengaruh tersendiri mereka itu, ajakan kepada rakyat untuk melakukan perubahan lebih mungkin menjadi realiti berbanding jika terus pemimpin muda mengemudi pilihanraya. Setelah memenangi pilihanraya dan mendapat kuasa, pemimpin lama dan berpengalaman ini tidak mungkin terlalu lama berada di atas sana.

Berapa lama Tun Mahathir Mohamad, Anwar Ibrahim, Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan Muhyiddin Yassin boleh bertahan dalam usia mereka yang kian meningkat sekatang?

Mereka berada di kedudukan sekarang hanyalah sebagai pembimbing dan peneraju sementara sebelum menyerahkannya kepada pemimpin-pemimpin muda yang berada di lapisan kepimpinan kedua.

Berbanding UMNO yang mungkin hanya ada Khairy Jamaluddin sebagai pemimpin muda, Pakatan Harapan sebaliknya ada Azmin Ali, Rafizi Ramli, Mukhriz Mahathir, Tony Pua, Nurul Izzah, Syed Saddiq dan sederetan yang lain lagi.

Sebab itu, struktur kepimpinan Pakatan Harapan ini mudah difahami oleh rakyat bahawa ia tidak lain bertujuan untuk lebih memungkinkan Najib dapat disingkirkan dan UMNO serta BN boleh dikalahkan. Setelah proses pemulihan negara dilakukan, giliran yang mudalah pula mengambil alih kepimpinan kerajaan.

Oleh kerana tiada lagi alasan dan sama mati akal untuk terus menyerang, Zahid Hamidi hanya mampu mengatakan struktur kepimpinan Pakatan Harapan itu umpama kapal yang mempunyai tiga nakhoda yang berbeza haluan yang katanya, lebih mungkin akhirnya akan karam di lautan politik penuh cabaran.

Tetapi Zahid Hamidi mungkin terlupa bahawa tiga nakhoda berkenaan tidak lagi berbeza haluan, sebaliknya sudah sehati sejiwa dan setuju untuk bergerak dengan satu tujuan.

Anonymous said...

Itu peringkat pemimpin....adekah tiada di peringkat bawahan yg dah jemu dan benci kerana mereka juga hadapi tekanan kos sara hidup angkara Nsjib ketua jumaah prompak?...

Anonymous said...

Umno dah mati dari ingatan msjoriti rakyat mesia...

Anonymous said...

baca komen ko...nak gelak pun dah tak larat ...penat
camni la.. ditakdirkan dgn izinNya Pakatan Hidung jadi majoriti PRU ini... siapa antara 3 tu ..ketua umum..pengerusi..president akan jadi PM
Pengerusi ? itu pun kalo munge menang terbanyak
President?..dah terang2 jawatan yg ada sekarang pun khas untuk sang suami...
Ketua umum?...5 tahun selepas dibebaskan baru layak bertanding ....2029?
adakah kita akan saksikan sarkas hidung selepas ini....
hanya ahli Hidung yg wadkan tentukan....

hihihihi dung

Anonymous said...

Pakatoon hidung semakin syok sendiri..kikiki..

Anonymous said...

Berapa orang jer lagi tinggal ahli umno...dari perlis hingga ke sabah dah ramai cabut...hahahaha....

Anonymous said...

Menyalak berjemaah ke..? Tu tugas rasmi hanjing pakatoon hidung...
Hehehehe

Anonymous said...

Cap hiiiidddduuunnggg babi ke. ??
Kikikiki

Anonymous said...

Tak perlu susah2 nak nyibok...keputusan dibuat dengan persetujuan majoriri...tak de yg dominan...yg low IQ takkan paham...hihihi...

Anonymous said...

ni ko guna program microdap Excel ke aper...
pakai sampoa la len kali ..batu kiraan tepat

hihihihi dung

Anonymous said...

Hshahi...babi jho lo nak mampoos daa.

Anonymous said...

Ni namanye terapi merawat hati yang resah... Kena pulak asyik kena gelak dengan netizen pasal logo.. Dulu cap tangan ngan nyin..sekarang cap hidung mader kayukutty..kahkahkah..

Anonymous said...

Tengok ler berapa yg dah cabut...hehehe...

Anonymous said...

Kan dah ckp kami Umno tak kisahlah sapa ketua k pengerusi k..aka bakal pm pilihan pembangkang yang kami pasti muka muka tu semua Melayu screw.... Kerja nya n as k memikat hati orang Melayu kononnya Pembangkang yang berkuasa nanti still oranf Melayu..cuma keldai bodoss mcm Tuan Man tuan Ibrahim jer percaya. Hadi k..nik abduh k..dah lama tahu..tu semua Penipuan.

Anonymous said...

Pakatoon hidung IQ tinggi ke..? Kahkahkahkah... Sesama sekandang sebabi boleh la kau sembang..
Kahkahkah.. Tengok logo pun dah tau IQ tara mane..

Anonymous said...

majoriti DAP ler...tak perlu IQ tinggi nak kira kerusi DAP ni.....

hihihihi dung

Anonymous said...

Cap hidung babi ye..?? Kahkahkahkah... Nasib kau la jing oii..

Anonymous said...

Yang bankrup tu geng sehidung sebabi je...kikiki.. Kau ratip la berjemaah sampai mampus..netizen lain elok je hidup selesa..

Anonymous said...

Sekali tercocok lobang hidung mamak kayukutty daaaaa....kahkahkahkah

Anonymous said...

pakatan hidung yersumbat dah takde harapan.

Anonymous said...

Pwtc tu untuk rakyat marhein ke jing oii..?? Berape ramai rakyat marhein yang tinggal kat situ..habak mai sat... Bodoh punya macai..

Anonymous said...

Sendiri yg pilih logo hiduungg babi lagi mau alih tiang gol ka hanjing oiii..? Kikiki

Anonymous said...

Cocok jubor ni kegemaran salah seorang ketua pakatoon cap hidung.. Mengata kat bos kau ke jing oii..?
Kahkahkahkah

Anonymous said...

Ade bukti report kt sprm la jing oiii.. Menyalak kat sini dapat ape..?? Dapat HIDUNG BABI..? Kikikkk

Anonymous said...

Dorang dah report kat sprm la bodooohhh.. Tu baru gentelman...bukan menyalak bodoh kat sini... Bahalul punya hanjing..

Anonymous said...

Ketua peliwat hak milik kekal anuwar aljubori..kalau tak caya pegi tanya bos kau mat sabun..tak pun tanya mader kutty pun boleh..kikiki

Anonymous said...

Menyalak sekor2 ke menyalak berjemaah jing oiii...kesian..sekor je yg menyalak..? Kahkahkah

Anonymous said...

Awat nak tunggu ade kuasa..? Hang punya geng doj tak cukup power ka..? Fbi..? Cia..? Sebelum ni kemain menyalak..sikalang pusing balik ka..? Tonngong la kau ni jing..kiki

Anonymous said...

Sembang bodoh..geng sehidung sebabi hangguk2...kikiki

Anonymous said...

Ni IQ tinggi ke..? Kehkehkeh.. Geng sehidung sebabi ni..

Anonymous said...

Selama ni sehidung sebabi maki hamun orang lain tak ape ye..? Awat bila kena maki balik meroyan..? Sekarang lau nak cerita pasal munafik pulak..?? Balik tengok cermin sendiri la jing oii..

Anonymous said...

Penjaga kandang babi..kikiki

Anonymous said...

Elok tutup dengan logo cap hiiiddduuunngg je...kikiki

Ari zan said...

Admin... kisah utk kali ni paling best... baru baca mukadimah aku dah bantai gelak sampai sakit perut...tambah pulak kisah kapal angkasa... lagi buat aku gelak besar. best betul cerita utk kali ni... bosan laa dgn org yg kecewa dtg kat blog ni.. balik2 cerita yg sama.. maki hamun...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates