June 20, 2017

238 Syed Saddiq Palladium Terperangkap Di Dalam Mainan Ciptaannya


Hari ini hari yang paling malang buat juara debat seluruh galaksi dan juga Ketua Armada Parti Chap Bunga, Syed Saddiq Palladium. Pagi tadi apabila beliau membuat Sidang Media kononnya beliau telah membuat laporan polis kepada penulis portal Malaysia Today, Raja Petra Kamarudin (RPK), beliau merasakan bahawa beliau telah berjaya di dalam aturan pergerakan catur politik beliau.

Beliau sebenarnya terlupa bahawa beliau telah dipergunakan oleh RPK untuk membuat laporan polis berkenaan supaya tiada siapa perlu membuat laporan polis kepada Syed Saddiq lagi sebab pihak polis bertanggung jawab untuk menyiasat laporan polis yang dibuat oleh Syed Saddiq itu.

Pastinya siasatan berkenaan akan membongkar konspirasi pembangkang terutama Pro-Tun yang mengadakan 'aduan awam' di Mahkamah Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat untuk menjatuhkan Perdana Menteri. Baca posting perancangan yang cukup licik oleh RPK terhadap Syed Saddiq, di sini.

Kedua, di dalam Sidang Media yang sama, Syed Saddiq secara naif atau bodoh telah menamakan 'wife of MOI' satu terma yang diguna pakai dalam Saman Sivil DOJ sebagai DS Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri. Waima DOJ dan lidah syaitan Malaysiakini juga tidak berani menuduh 'wife of MOI' sebagai DS Rosmah Mansor.

Bukan setakat itu sahaja, Syed Saddiq juga di dalam laman sosial Instagram telah menuduh dan memfitnah DS Rosmah Mansor mencuri harta Rakyat dan memiliki dengan mencuri rantai berlian berwarna pink bernilai RM116.8 juta. Tahniah Syed Saddiq, anda berkemungkinan insan bertuah yang akan disaman oleh barisan peguam DS Rosmah Mansor. Pandai-pandailah Syed Saddiq untuk membuktikan tuduhan beliau itu di mahkamah


Ketiga, Syed Saddiq jangan lupa untuk berpesan kepada Rakyat apabila balik kampung nanti, bincangkan juga masalah-masalah jijik yang turut melanda pemimpin Parti Chap Bunga sendiri. 

Kredibiliti Presiden telah dipertikaikan oleh ahli sendiri termasuk oleh ahli Armada di bawah naungan Syed Saddiq. 

Presiden yang Syed Saddiq sanjungi, TS Muhyiddin Yasin masih berdiam diri mengenai soal skandal hubungan sulit dengan Nika Gee. (rujuk akuan bersumpah suami Nika Gee). Perlu diingat sampai sekarang masih belim ada laporan polis dibuat oleh TS Muhyiddin Yassin mengenai skandal Nka Gee.



Sebagai orang yang pernah mengaku sebagai tokoh agama, berdegar-degar bercakap soal membela agama dan kebenaran dan suka menggunakan ayat al-Quran dalam ceramahnya, beliau terpalit dengan skandal sejijik ini. 

Bukan sekadar itu, skandal bersama wanita bukan Islam ini juga telah meruntuhkan rumah tangga wanita tersebut. Orang seperti ini, selagi beliau tidak membersihkan namanya hanya layak menjadi seorang pemimpin kepada seorang kaki disko. 


Kesimpulannya, seperti kata RPK, Syed Saddiq mungkin seorang pendebat yang hebat tetapi beliau adalah seorang pencatur politik yang bodoh. Dalam masa yang singkat atau mengambil sedikit masa, Syed Saddiq mungkin akan berakhir di Bamboo River Inn bersama idolanya Anuar Ibrahim. 

Mungkin juga ditemani oleh si Sotong Rafizi Ramli. Satu saja pesan buat Syed Saddiq sekiranya beliau menginap di Bamboo River Inn. Jangan ambil sabun yang terjatuh di dalam bilik air!

238 comments:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 238   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Tun.... Daim.. kena check mate sbb kebofohan sadiq sigaraga...rpk..terbaeek

jalil backer said...

Datin Seri Rosmah Mansor, isteri kepada Datuk Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia akan mengambil tindakan terhadap sesiapa yang cuba memfitnah beliau dengan mengaitkan beliau dengan laporan DOJ yang mendakwa wang curi dari 1MDB berjumlah RM128 juta telah digunakan oleh pihak tertentu untuk membeli permata berlian untuk isteri MO1.

Rosmah telah mengarahkan peguamnya untuk bertindak ke atas sesiapa saja yang mengaitkannya dengan laporan DOJ dan juga yang tular dimedia sosial. 

Yang menjadi persoalannya ialah laporan DOJ hanya menyebut permata berlian bernilai RM128 juta itu diberikan kepada isteri MO1 dan ianya tidak pun di sebut sebagai diberikan kepada Rosmah Mansor, isteri Perdana Menteri Malaysia Najib Tun Razak.

Tindakan Rosmah ini seolah memperakui laporan DOJ yang menyebut permata berlian yang diberikan kepada isteri MO1 itu membawa maksud isteri MO1 yang menerima permata berlian itu adalah dirinya. 

Secara tidak langsung Rosmah seperti memperakui isteri MO1 itu adalah dirinya Rosmah Mansor isteri Najib Razak Perdana Menteri Malaysia.

Bagi saya pengakuan Rosmah itu dibuat kerana dia mempunyai pengetahuan tentang apa yang berlaku seperti yang terkandung dalam laporan DOJ. Ini bermakna Rosmah tahu isteri MO1 itu adalah dirinya dan permata berlian tersebut ada padanya.

DOJ tidak pun menyebut nama Rosmah Mansor yang memiliki permata berlian bernilai RM128 juta. Kini Rosmah sendiri yang memberitahu isteri MO1 itu adalah dirinya dan apabila Rosmah Mansor adalah isteri MO1 maka sudah tentulah MO1 yang dimaksudkan DOJ itu tidak lain dan tidak bukan adalah Mohd Najib Razak.

Selamat Berpuasa dan selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin.


Dato' Hj Mahfuz Hj Omar
Ahli Parlimen Pokok Sena
20 Jun 2017/25 Ramadhan 1438H.

Anonymous said...

Hahaha...cts sebut Rosmah akan saman sadfiq sigaraga...ramai lagi rosmah kena saman tapi tak tahu bila....MO1 telah disebut dlm saman pertama dengan clue siapa MO1 telah diberikan oleh Doj...

Anonymous said...

RPK raja temberang dah bahlolkan cts dan macai2 bodos...hik2... Raja temberang muflisvhidup jual temberang...

Anonymous said...

Rpk kata madey bayar 5 jota usd untuk doj keluarkan saman....madey nak tangkap najib tapi doj kluarkan saman terhadap jho lo....kenapa plak jho yg di saman?....adekah doj tersilap?...
Ato rpk temberang bodoos......macai lagi bodos....

Anonymous said...

Aduh ni mahfuz yng hello hello sharul..tu k...datin rosmah nak saman bukan pada Doj lah lol tp kat Atok terlajak tua sbb atok tu yang announced Isteri Mo=1 tu datin rosmah... Lain kali selidik dulu mahfuz bean

Anonymous said...

Rpk bodoh... Yer k..tak rpk terlebih bijak sbb tu saddiq sigaraga dah tersalah strategi..langsung kena check mate.. So..yng bodosss sapa..cap munge...atok terlajak tua..dan orang ysng tak faham apa2 tp dok menyondol tuduh Pm Najib dan isteri macam2... Banyak pahala mereka berdua.. Sabar lebih2...dlm bulan Ramadhan ni...Subhanallah

Anonymous said...

Berapa ramai MO1 yg ade hubungan kekeluargaan dgn reza aziz dlm malaysia?....sape tak de otak memang tak tahu...hik4.. Bila disebut isteri MO1 siapa yg jugak ade hubungan kekeluargaan dengan reza aziz?...low IQ tak boleh pikir...hik3...

.

Anonymous said...

Checkmate apebendanyer?

Anonymous said...

Dlm saman sivil doj 251 muka surat ade disebutkan fbi telah mengesan perbualan mereka2 yg terlibat dengan rompakan 1 mdb...hihihi...zaman canggih mana mao lari...

Anonymous said...

Kalo madey boleh bayar 5 jota dollar kpd doj untuk saman kenapa king of cash tak boleh bayar doj kluarkan saman terhadap madey?...cash dah abis?....hehehehe...

Anonymous said...

Ayahnda...ayahnda mana dapat jambu berulat nih? selongkar tong sampah pasar borong Selayang ke?

Dont worry serah je kat atok peliwat,tahule dia begge2 nanti.

Anonymous said...

Kelentong raja petra yg bertahun tak berani balik malaysia kau percaya? Kahkahkah...lawak2. Tulisan dia pun merepek sampai kaitkan kes anwar dulu, siap cakap kalau polis nak panggil dia bagi statement di bangkok, dia akan datang...kahkahkah..sehinggalah ke tahap khianat terhadap YDPA. Tulisan macam orang mabuk nak psycho orang. Kau percaya ke petra bodoh ni akan bagi statement pada polis malaysia?? Selama ni dia lari dari polis ikut selatan thailand dengan bantuan datuk eskay. Inikan pulak berlagak nak patuh undang2. Kahkahkah...bingailah sapa2 yg baru kenal & percaya kelentong barua ni.

Anonymous said...

AFTER TELLING THE WORLD NAJIB IS MO1, FOOLISH RAHMAN DAHLAN SHOOTS ROSMAH IN THE FOOT: MINISTER NOW DEMANDS DOJ TELLS WHY ROSMAH’S DIAMONDS NOT ON FORFEITURE LIST DESPITE DIRECT ROLE IN PURCHASING THE GEMS, WHILE LEONARDO & MIRANDA KERR HAVE TO SURRENDER THEIR ‘GIFTS’
Politics | June 20, 2017 by | 0 Comments

Minister in the Prime Minister’s Department Abdul Rahman Dahlan has criticised the United States’ Department of Justice (DOJ) for implying that Prime Minister Najib Abdul Razak’s wife had committed a wrongdoing.

He questioned the need for making the implication when the department did not intend to seize the 28 jewellery items, which included a pink diamond necklace valued at US$27.3 million.

During a press conference in Cyberjaya, Abdul Rahman mentioned Rosmah Mansor by name when quizzed if the DOJ civil forfeiture suit last Thursday had unfairly targeted the prime minister’s wife.

The DOJ suit, on the other hand, had referred to the person for whom businessman Jho Low had purchased the jewellery items for as the wife of Malaysian Official 1 (MO1).

“You (DOJ) mock, you gave the impression that Rosmah and the diamond did something wrong.

“But in the document you submitted, you didn’t include the diamond as one of the items that you want to seize. It was unnecessary to put the name there,” said the minister.

Anonymous said...

Oooo atok peliwat liwat jubok ko...

Anonymous said...

6.53..betul soalan tu. Checkmate apakebendanya wahai barua umno sekalian?? Raja petra cuma berani menulis untuk cari makan. Dia cukup takut kena tahan polis sampaikan bawak lari keluarga dia ke manchester. Anak raja tak ada telur..lanciauuu...kahkahkah

Anonymous said...

Rahman berani sebut nama rosmah...nak kena saman ni....hik4...

Anonymous said...

Dalam blog malaysia today rpk tidak guna nama dia...sebaliknye third force untuk elak disaman..

Anonymous said...

Hang pulak yang mengulupoq pasaipa..?? Panas ke jing...??

Kikikiki

Hang jangan alih tiang gol pulak naaa...

Anonymous said...

Mr.bean bahalul pun nak tumpang sekaki gak...?? Kahkahkahkah..

Hello sahrul..hello..hello..

Kehkehkeh

Anonymous said...

Hanjing2 pakaton mengelupoq kepanasan..

Kehkehkeh

Anonymous said...

Saman je la...awat kalut sangat.. Rakyat semua pun tengah tunggu ni.. Menyalak je nak buat ape..

Anonymous said...

7.16..kau percaya ke idola barua2 umno akan bagi kerjasama/statement kpd polis malaysia?? Di bangkok pulak tu..kenapa tidak di malaysia?? Sebab dia PENAKUT. kahkahkahkahkahkah

Rizal Zainal said...

kerana kelentong rpk tu la di syed ni dh terjebak , polis pasti akn lakukn siasatn , so abng ssdiq bersedia la kamu

Anonymous said...

Checkmate lanciau...bawa keluarga lari dari malaysia, nak bagi statement pada polis suruh polis datang bangkok. Butuh lu rpk. Lanciau lu bagi anjing makan. Nampak sangat penipu.

Anonymous said...

7:11..ko ngan atok peliwat jubok sama jer 2x5, kote bengkok sbb kuat menjubok...

Anonymous said...

Rpk cakap ada bukti konspirasi usd5 juta. Kenapa tak balik malaysia dan serahkan pada pihak polis? Dari blogger sampailah ke menteri bila dah takde modal, guna kenyataan rpk untuk jawab isu doj. RPK?? REALLY??? Pathetic..

Anonymous said...

aduyaiiii...bang non tak tido malam tunggu saddiq sigaraga pindah bamboo river....
hik4

Anonymous said...

Ko yg kepanasan...temberang tak menjadi...hik4...

Anonymous said...

Bila romah nak saman?...

Anonymous said...

Ko dah kena liwat sama dengan sefool serah bontot tanpa diugut..tu pasal ko tahu kote bengkok...hik4...

Anonymous said...

Ko hakim ker?...

Anonymous said...

Baru2 ni beberapa bulsn lepas rpk temberang 3 tan sri sabotaj najib....madey lari ke jakartaa..azwan bro repot polis ...khalid tak layan azwan bro menangis...hik4...

Anonymous said...

Rpk anak raje muflis duduk di england lebih dari james bond punye siasatan ...boleh tahu serba serbi...kena saman dengan SR terus padam posting....terbaru rapiji plak saman...

Anonymous said...

Polis malaysia dah masak dengan penipu seekor ni. kalau dengar je dakwaan berpunca dari raja petra..diorang malas nak siasat. Buang masa. Baik Statement, baik SD, diorang buang dalam bakul sampah. Kaki tipu putar alam ala2 keturunan raja kayangan.

Anonymous said...

Kelebihan RPK boleh buat temberang mcm real....yg low IQ terus percaya...hik4...

Anonymous said...

Saper yg tanggong anak raja temberang yg muflis ni di england?...sape kasi kos blog malaysia today milik raja temberang?..

Anonymous said...

Raje temberang sahut seruan najib supaya serang balas PH....doj kluar saman kpd jho lo raja temberang tuduh madey yg upah dan skrip saman 251 muka surat pon orang madey yg sediakan..hebat siasatan raja temberang...
Peliknye madey nak tangkap najib bukan jho lo tapi Doj saman jho lo ....nampak sangat rpk buat temberang...

Anonymous said...

sadeeq sigaraga....not the smartest pup(anak hanjing) in Kerala's kennel.

eri said...

Babi babi bodoh pegi la mampos....

Anonymous said...

8.14..habibur rahman kadir shah. Pi google. Mamak ini juga di sebalik blog captain m.

Anonymous said...

PANAS… Kemelut Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) tampak bergelora apabila saban masa ada sahaja ahli waima pemimpin akar umbi bertindak keluar parti atau meluahkan rasa kecewa.

Terbaharu Exco Angkatan Bersatu Anak Muda (Armada) Pusat PPBM, Mohamad Taufik Abas hari ini hadir ke ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Putrajaya bersama sekumpulan penyokongnya..

Ia bagi menyerahkan pelbagai bukti mengenai salah guna kuasa dan rasuah melibatkan Pengerusinya sendiri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan anaknya yang juga Timbalan Presiden PPBM, Datuk Seri Mukhriz Mahathir.

Beliau berkata, bukti rasuah dan salah guna kuasa itu jelas berlaku ketika Mahathir masih memegang jawatan sebagai Perdana Menteri iaitu pada tahun 2003 lalu menerusi projek pembekalan kabel fiber optik.

Ia dianugerahkan kepada syarikat Opcom Sdn. Bhd. dan secara kebetulan dimiliki oleh anaknya sendiri itu untuk Telekom Malaysia Berhad, sebuah syarikat berkaitan kerajaan yang terlibat dalam bidang telekomunikasi.

“Kami menyerahkan dokumen ini kepada SPRM untuk menyiasat pemberian tender terus ini kepada syarikat Opcom oleh Dr. Mahathir yang ketika itu menjadi Perdana Menteri dan Menteri Kewangan.

“Pemberian tender ini dilihat sebagai bukti salah guna kuasa, penyelewangan dan rasuah yang perlu ditentang dan dibersihkan daripada terus memalit imej parti PPBM,” katanya ketika ditemui pemberita pada Selasa.

Menurut Mohamad Taufik, meski pun kes tersebut telah berlaku 14 tahun lalu, isu ‘panas’ tersebut perlu ditangani dengan segera bagi mengembalikan semula keyakinan rakyat terhadap imej PPBM yang semakin lesu.

Katanya, slogan mengenai integriti yang sering dilaung-laungkan pemimpin parti itu tidak berguna sekiranya kepimpinannya sendiri terpalit dengan isu rasuah dan salah guna kuasa.

Anonymous said...

SEJAK kenyataan DoJ (di dalangi Mahathir) mengenai harta yang kononnya dikaitkan dengan 1MDB mula menjadi isu beberapa hari lepas, pemimpin Bersatu adalah yang kehadapan sekali mesensasikan kenyataan yang tidak ada implikasi undang-undang sama sekali itu. Nombor satu bersuara ialah Mahathir, diikuti Muhyiddin, orang Pakatan yang lain nampak kurang bernafsu nak sensasikan isu berkenaan.

Ini tidak menghairankan kerana mengikut laporan Malaysia-Today, Mahathir dan kunci-kuncunya adalah dalang disebalik laporan tersebut. Kalau tak betul laporan Malaysia-Today tu, Mahathir boleh saman Raja Petra. Ikut sifir Mahathir, kalau saman maksud tak betul (laporan itu), kalau tak saman maksudnya betul (laporan itu).

Berjuta-juta USD kata Raja Petra dibayar kepada firma pelobi yang berkenaan untuk memastikan kenyataan itu disiarkan. Nampaknya, plot ini sama macam kes Scorpene di Perancis dulu, MO macam itu, yang terlibat pun masih orang itu. Sudah tentu dengan perbelanjaan yang begini besar, pemimpin-pemimpin Bersatu harus menggunakan sebaiknya isu ini untuk kepentingan politik mereka sekalipun dalam masa yang sama krisis dalaman parti itu semakin membusuk macam najis yang diperam.

Namun jelas, laporan itu tidak banyak beza dengan laporan sama tahun lepas. Ia hanya untuk buat gempar saja tapi dari segi implikasi undang-undangnya kepada Perdana Menteri, tidak ada langsung. Maka tidak hairanlah dari semua pemimpin Pakatan yang bercakap tentang perkara tersebut, tidak ada siapa yang berani menyebut secara terus terang nama Perdana Menteri dan isteri, hanya berani guna terma MO1 itu saja.

Menariknya, kenyataan terbaru ini pun tidak sebut MO1 seperti mana kenyataan DoJ pertama dulu.

Hanya Muhyiddin saja mula-mula dipetik Malaysiakini menyebut nama isteri Perdana Menteri tapi difahamkan tidak sampai setengah jam selepas tajuk dengan nama isteri Perdana Menteri itu disiarkan, tajuk artikel tersebut diubah dan nama isteri Perdana Menteri dipadamkan. Bukan itu saja, tak seorang pun pemimpin Pakatan berani sebut nama Perdana Menteri secara terang bila mengulas kenyataan DoJ tersebut, none.

Persoalannya kenapa? Kalau rasa betul sangat Perdana Menteri dan isteri terlibat, sebut sajalah nama, apa yang dibimbangkan? Tapi sebab semua tahu kenyataan DoJ itu tidak langsung mengaitkan Perdana Menteri, maka tidak ada di kalangan mereka ini yang berani menyatakannya secara terus terang, hanya berani main persepsi saja supaya macai dibawah fikir Perdana Menteri terlibat sedangkan hakikatnya tidak.

Dah ‘ter..sebut’ pun, cepat-cepat diubah balik sebab tahu akan papa kedana kalau kena saman.

Anyway, semua orang tahu Mahathir dalang dan tidak ada siapa yang mempedulikannnya melainkan Mahathir dan kuncu-kuncu. Entah apa bodoh dalam kepala Mahathir ini, dia jelas hilangkan berpuluh billion duit rakyat dalam skandal Bank Negara, Perdana Menteri pula yang cuba dikaitkan dengan duit 1MDB yang tidak hilang.

Anonymous said...

AGAKNYA, semua perasan tak yang Jabatan Keadilan Amerika Syarikat (DoJ) tidak pernah menamakan Datuk Sri Najib Tun Razak sebagai MO1, malah nama Najib pun tak pernah disentuh – dalam dokumen yang pertama 20 Julai tahun lalu takde, dalam dokumen kedua yang terbaru ini pulak, jangan kata nama Najib, perkataan MO1 itu pun tak dijumpai dimana-mana!!

Jadi dengan macam mana agaknya Najib nak mengambil tindakan balas ke atas DoJ bila nama beliau langsung tidak disentuh dalam mana-mana dokumen tersebut? Ini menjawab cubaan seorang wartawan Malaysiakini semalam yang cuba menanyakan soalan tersebut kepada beliau.

Benda macam inipun Mahathir dan kuncu-kuncunya bodoh sangat nak fikir? Tak hairan, Anwar pun tak mengulas langsung tentang perkara ni sebaliknya bercakap tentang dia menarik diri dari menjadi calon Perdana Menteri Pakatan, pasal bodoh sangat perkaranya.

Tapi masih kita ingat banyak pihak secara terang menyebut nama Mahathir menyonglap harta negara ini beratus billion sepanjang 22 tahun jadi Perdana Menteri – dalam negara dan luar negara, Barry Wein sebagai contoh, kenapa tak seorang pun yang dia saman?

DoJ yang tak sentuh nama Najib pulak puak-puak ni suruh saman? Nak saman atas asas apa?

Nak sebut ni, Najib bukan jenis takut saman, dah banyak kali beliau saman orang dengan kebanyakan kes sedang berjalan, ada yang dah selesai dengan permohonan maaf dan sebagainya. Tapi nak saman pun kena ada asas jugaklah, contohnya kalau berani sebut tuduh beliau secara terang (bukan sipi-sipi), tunggu sajalah surat saman dari peguamnya. Seingat penulis, belum ada yang terlepas dari disaman Najib melainkan Mahathir seorang.

Itu mungkin sebab Najib tahu buang masa, buang duit saman orang yang tidak berapa lama masanya lagi nak bernafas di dunia ni. Tak pasal kang, beliau pulak dituduh tidak bertimbang rasa kerana menyaman warga tua yang dah terlalu ‘keemasan’ usianya sangat ni.

Anonymous said...

Kenapa kau mengelabah? Nyawa dah sampai hujung.

jalil backer said...

Ayat sedapkn hati ke?kuikuikui

Anonymous said...

Sbb tu bodoss bodoss yang sokong cap munge.. mereka teriak sakan..macm lah DOj tu penyelamat mereka..padahal...mereka tak sedar DOJ tu..ada agenda.sapa bayar mereka buat pengumuman..hal tu hal ni..then senyap...dapt duit lagi..buat pengumuman lagi..at the end..siasatan pun ntah apa.. Duit dah habis lebur..yang kesian orang bodosss bodoss yang tak tahu strategi tu p panjang panjang kan fitnah..dlm bulan Ramadhan.. Apa yang kamu dapat.. NAJIB MASiH PM Malaysia...ada DOJ tangkap Najib dan isteri... Tak ada kan..so..apa yang kecoh sangat..dah cakap manusia hanya merancang Allah yng tentukan.. So kita tunggu jerlah perkembangan seterusnya..apa yang disita apa yang dikutip apa yang dapt hasil siasatan DOJ kononnyalah nak siasat... Yer lah tu..

Anonymous said...

Kitab malaysia today milik raja temberang jadi rujukan ko?...hehehe....cari kitab lain yg lebih reliable....

Anonymous said...

Orang yg tidak di saman tidak perlu disebut nama...kalo banyak nama nanti keliru dengan yg di saman...

eri said...

apakata hg pulak suruh mummy hippo tu ter-saman madey plak...

Hebat ilmu alih tiang gol hang ek...dasyat serupa hare...hahaba hg baca perenggan last hang tu pahtu hg cuba tanya diri hang aku ni muslim ka??kalau Islam awat aku tulis macam orang xda agama ek....nauzubillah....

Anonymous said...

Dah ade clue siapa MO 1... Hubungan persaudaraan ato kekeluargaan dengan riza axiz ...low IQ payah sikit nak paham...

Anonymous said...

Wsj pon najib takut nak saman ini kan plak doj...hik 4...dlm saman ade kaitkan 2.6 billion masuk akaun mo1... Sape yg ade 2.6 bilon?.....

Anonymous said...

Kenapa najib tak bayar doj saman madey ex mo1?...hik4...

Anonymous said...

Taufik ni budak baru belajar...tak de ke orang lama dlm umno yg boleh repot sprm?...budak baru plak lebih tahu dari budak lame...

Anonymous said...

Madey tak bodos nak serah projek kpd orang yg ade kaitan dengan dia...kalo projek telekom pegawai2 di tekekom yg berkuasa bagi tender...bukan pm plak...

zulfadli wahab said...

kesihan ph nie nampak gaya nak menang 78 MP belum tentu lagi..silap2
tinggal separohje...jika ph terbaik,tunjukan yg terbaik utk rakyat marhaen bukan dgn skandal sex yg tidak ada noktah!!!
bunga cakap banyak..cuma 1 mp..buatle cara minoriti jika kerusi sedikit..nie cakap besar tidak bertempat!!!

Anonymous said...

The website, “Malaysia Outlook,” written by the pseudonymous “Third Force,” has printed four exhaustive articles detailing the conspiracy, “a nexus of associations linking key individuals, establishments, institutions and agencies, complicit with global elites to effect regime changes in Malaysia and Indonesia.”

In fact, however, the website appears to be the latest attempt to protect Najib from public scrutiny of overwhelming international evidence of his complicity in the biggest scandal in Malaysian history, the theft of at least US$2.5 billion and perhaps as much as US$4 billion from 1Malaysia Development Bhd., the state-backed investment firm that was so disastrously overseen that it is believed to have lost as much as RM50 billion (US$11.316 billion) through theft and mismanagement. An unknown amount of that money allegedly went to finance Red Granite Pictures, the Hollywood entity that produced the blockbuster movie “Wolf of Wall Street. “

Anonymous said...

najib tak saman doj... macai tulang pulak yang stress
Pesal doj yg gah se entero dunia tu tak berani letak nama individu macam president Noriega... bukan susah pun yg keluar lapuran dgn nama NAJIB RAZAK.macam kes bekas president Taiwan dulu
atau budjet shorti RM28 juta lagi...atau doj tak dak tulur...tak pun doj hanya bergurau senda
hik4

eri said...

scandal sex tu contohnya macam kat pd tu ka??ka macam sepupu dia yg ada scandal ngan adik orang yang ada scandal kat pd tu...
hahaha ni nak cakap besar bertempat punya...harapnya anak hg pun x sebodoh hang bila dia dah dapat mimpi lagi...parti cap bunga tu tubuh lepas ka sebelom pilihanraya???kira hebatla tu xdan pilihanraya dah ada 1 kerusi dah...kalau dah pilihanraya agak2 hang???pasal tu la tuhan hang tu takuit kecuit teluaq xberani buat pilihan raya awal tu.....kan???ala malu2 pulak babi ni xpa semua orang tau dah tak bodoh bangang abadi dulu kini selamanya bukan pekembar la kan...

eri said...

tulis la melayu...puak puak pekembar pejuang pelingkup melayu ni manala nak paham bahasa kafir musuh agama bangsa dan negara ni...eh tapi sebut UMNO boleh xkan paham omputih kot...

maka betullah hanya babi yang kenal babi...

Anonymous said...

lebih lama najib senyap..lebih banyak kesilapan dari pakartun sendiri...yg terbaru saddiq sigaraga dah buat silap besar buat report police.. budak budak kann
....makin meroyan ka madey kerala... hancus plan
hik4

eri said...

macai tulang stress babi Najib pulak menggelupur...
dia x letak nama pun malu abih dah satu dunia ni kan pulak kalau letak nama...
pernah dengar perkataan Diplomasi???
ko nak perang ngan US ka??xyah dia hantar mai askar dia hantar geng2 bikers dia yang penuh tattoo satu badan pun orang-orang melayu silap2 x melayan dah siap tadah bontot ja..

eri said...

dia buat silap macam mana tu??share la sama...mana boleh pandai sorang2 nanti kena buang dari pekembar ko nak???

Anonymous said...

TERUSLAH BERGADUH SESAMA SENDIRI WAHAI ORANG MELAYU.MEMANG ITU SAHAJALAH KEHEBATAN ANDA SEMUA.TERUSLAH MENGHINA DAN MENGATA.KALAU MELAYU HILANG DI DUNIA SEKARANG INI TIADA PENGHUNI DUNIA YANG AKAN RUGI...!FIKIRKANLAH...!

Anonymous said...

aikk...ingat kan ko cerdik..bongok gak ...tau komen je cam saddiq sigaraga jugak yer.....
ko cakap ko tu educated...
Pirahhhh mabuk
hik4

eri said...

ni lagi sorang jenis xda agama...kalau melayu hilang di dunia ni hg ingat orang putih Arab Negro cina India red indian semua bodoh sangat nak ikut melayu hilang kecuali la kalau dah hari akhirat...Dunia Allah punya pasai pa Dia nak rugi???istighfar lah banyak...
FIKIRKANLAH...!

Anonymous said...

Najib senyap ke najib bising ker sama jer...makin lama makin banyak lobang yg pecah...cume cepat ato lambat jer...

Anonymous said...

Habis tu ko nak biarkan perompak bebas...

eri said...

aik x sangka pulak bongok gak aku ni ek...bagitau la apa silap yang dia buat kot2 aku pun boleh tibai sangat...ko kan cerdik citer la..
ko cakap ko x pandai sebab salah mak pi kangkang belah kiri dulu masa pak hang nak pancut dulu...
ala tgu lepas raya la kita mabuk2...
hik8

Anonymous said...

apa la kalut sgt ko ni arbok...komen 1106 pasal keturunan melayu ..bukan pasal Agama...
ko ni skolah mana dulu.... atas pokok ke?

Anonymous said...

kandang babi kot.....

Anonymous said...

Repot polis pon satu kesilapan?...silap amendenye?...kalo repot polis boleh siasat....siasat benda temberang ape yg nak ditakutkan...kalo saddiq tak repot pon akan ade orang umno repot jugak tuduh ikut temberang rpk...bodoss nye ko...
Macm kes temberang 3 tan sri sabotaj najib...heboh macai bodos desak 3: tan sri repot polis kalo betul temberang...3: tan sri buat dek jer...akhirnye azwan bro yg buat repot...kesudahanye azwan bro yg menangis panggil sidang media..hehehehehehe

eri said...

alamak babi2 ni semua kerja Office hour ka??slow ja satu2 teringin nak outdo each other punyer kebodohan...
kena kerja keras la sikit takkan harap ngan berita tiap2 hari orang kluar parti DAP,Bersatu,Amanah boleh menang pilihanraya kot???terasa x reti nak jawap balik2 tanya awat tak tangkap,awat tak saman ,alih tiang gol...bukan mahal ka bayar babi2 ni semua??nasib baik la tiba2 Nabi RPK b.a.h keluar wahyu...ada la skit nak tipu orang kan...lega!!

Lagi Haram Lagi Nikmat....hidup pekembar!!!

Anonymous said...

madey, saddiq dan semah badak. ..taik tiga serangkai..macai2 madey dan semah badak adalah taik berangkai rangkai kerana mempertahankan si tamak haloba yg tamakkan harta dunia dan kuasa yg hnya bersifat semantara..bodoh punya taik..keh3

Anonymous said...

Ko yg bodos...eri jawab pon pasal melayu jugak..dari kandang babi mana ko ni yg bodos sangat..?...

Anonymous said...

Ini plak dari kandang mana
.

eri said...

arbok yang bapak ko beruk tu ka??melayu bukan Islam ka??pekembar kata melayu Islam Islam melayu..ko pulak sentap apahal??ko ka yang aku maksudkan orang xda agama tu???ala sweetnya sentap2 pulak...hahaha pegi la mampos ko ingat orang nak peduli kalau ko babi pun....orang tak kesah la...jadi la kepala babi pun xda sapa peduli pun...
aku skolah dekat ja ngan tempat mak ko buat maksiat dulu...nasib baik aku x terjebak kalau tak naya ja babi dok panggil aku anak...

anon 11.20....kalo ko pun nak duk kandang babi babi nak duk mana???apartment semua lembu dah duduk dah...

eri said...

alamak brader ni lagi mengarut lagi aku....habahahaha...

macam mana ntah nak buat tanda like macam dalam fb tu???
��������...nah saya kasi 10...hahahaha...

Anonymous said...



Selepas surf beberapa blog... Aku melihat Najib & Rosmah sangat mendapat simpati daripada pembaca dan pengomen blog bekenaan... Sebenarnya penguman Doj memberi impacts yang negetif kepada Tun m dan seterusnya kepada PH keseluruhannya. Jika PH kalah dlm pru ini mungkin juga di sebab kan oleh pengumuman Doj ini.

Anonymous said...

hahahaha...
arbok eri dah panas oiii...
seronok betul aku baca..
Hahahahaha

Anonymous said...

Bertalu talu komen dari eri pondan
Konfirm dah kepanasan tu.....

eri said...

kagum kan???hehe janganla nanti aku riak pulak...
cuma satu ja aku x berpa jelas ni...macam mana bapak berok tapi anak babi...mak hang apa ek??baboon+labi2=babi...
baboon+?????=babi...
aiyoo pening2 janganla seksa aku ngan persoalan yang macam ni...
bi 11.47....mak ko tak komplen pun siap merayu lagi kalau aku tak berselingkuh ngan dia...ko nak start panggil aku papa pun xpa dah...

eri said...

ya ka tu??yg mana tak jumpa pun...confidentnya suh la tuhan hang tu bubar parlimen lepas raya....skarang sibuk la nak balik raya kat kampung....

Anonymous said...

tak penah dibuat orang panggil babi ..papa

Anonymous said...

ted kentott
matgunong
salwah bedal
cahaya almajid
eri maknyah..

belum cukup sedozen lagi macai Mahafiraun Pakatoon..

hehehe

Anonymous said...


Alhamdulillah.. hentaman politik terbaru pada Najib seperti melempar bola atas tilam yang empok.. tidak ada lantunan..

DoJ dilobi wang rasuah madeer usd5million.. macam ni je kee hasilnye macai?? penat korang didedakkan dengan dedak haram.. short course bagai utk strategic plan kunun2..

Anonymous said...



Najib telah belajar dari game jahat Madeer dan Pakatoon..
dulu dia agak gelabah bila difitnah teruk imdb-src-arab gila-> doj.

kasihan DS Najib menghadapi serangan mahazalim..

tapi kali ini DS Najib telah matang dan underwent learning experiences.

Najib tak sentuh sepatah pun isu DoJ.. dimana Maderr menanti dengan penuh tak sabar.. macai tunggu masa nak smash bola tu..

malang sekali Najib buat bisu.. seperti tiada apa yang berlaku.. isu 'mahal' usd5million ini tgh buying the time..

semakin sejuk dan sejuk.. Sadiq Mamak Sigaraga cuba pre-heat tapi malang dia yang terperangkap..

Syabas, biar DS Najib terus membisu sampai puak2 Pakaton Madeer menjadi gila segila2nya.. tak tahan dengan tindakbalas DS Najib..

he4.. checked mate dh!

Anonymous said...

ted eri maknyah..
ko punye bebel tak berape kick lah...

dedak haram dah habis ke?

kekekekee

Anonymous said...

PARTI BOBOI 1 KERUSI PARLIMEN NAK JAWATAN PM?? TAK MASUK AKAL!!

PPBM hanya ada satu kerusi, DAP ada 37 kerusi, PKR ada 29 kerusi, PAN ada 6 kerusi dan PPBM hanya ada satu kerusi sahaja. Sebab itulah bila Anwar Ibrahim umum tarik diri sebagai calon PM bagi Pakatan Harapan, maka pembangkang jadi tambah celaru.

Zaid Ibrahim paling seronok bila Anwar tarik diri. Terus dilambungnya Mahathir menjadi calon PM dan membuat kabinet bayangan baru Pakatan Harapan.

Tiada mesyuarat, tiada perbincangan sesama komponen parti kemudian terus sahaja keluar kabinet bayangan. Perkiraan apa dan penilaian dari sudut mana yang dibuat oleh Zaid Ibrahim tiada siapa pun yang tahu.

Inilah masalah pokok dan utama yang patut dibincang dan diselesaikan dahulu oleh Pakatan Harapan. Masalah sebesar gajah didepan mata tidak selesai, kuman DoJ di seberang laut yang mereka sibukkan.

Dalam prinsip demokrasi, parti yang menguasai parlimen yang layak dipertimbang sebagai calon PM. Seperti UMNO yang ada 88 kerusi dalam Barisan Nasional, 13 parti komponen lain akan ditentukan agihan kerusi dan jawatan berdasarkan keputusan mesyuarat.

Bukannya seperti pembangkang yang mana kabinet bayangannya dibincang dalam komen komen penyokongnya dalam Malaysiakini. Ini bukannya pakatan demokrasi, ini pakatan anarki.

Jawatan PM yang Zaid cadangkan diberi kepada Mahathir itu akan jadi satu bahan gelak ketawa sahaja. Ini kerana Mahathir hanyalah mewakili parti yang miliki satu kerusi sahaja.

Pada PRU akan datang pun, parti PPBM dijangka akan mendapat kerusi paling sedikit kerana tidak mendapat sokongan dari rakyat. Jumlah keahlian pun mereka takut hendak umum tetapi teringin mahu jawatan PM.

Zaid yang menamakan Mahathir sebagai PM mengetuai Pakatan Harapan nampak sungguh lebih beremosi dari rasional. Zaid tidak peka bahawa Mahathir tidak popular di kalangan pemimpin Pakatan Harapan

Menamakan calon Perdana Menteri mengakibatkan sikap tidak senang dan mendatangkan pergeseran kepada sesama komponen. Maka itu sebab tiada respon pun datang dari pemimpin lain dari Pakatan Harapan.

Semalam, Kit Siang sudah beri arahan agar semua pemimpin Pakatan Harapan tutup mulut dan jangan bincang soal siapa hendak jadi PM. Tiba tiba, sejam selepas itu Zaid Ibrahim keluar senarai kabinet bayangan DAP.

Satu negara nampak, perebutan jawatan PM yang sedang berlaku dalam Pakatan Harapan. Sampai ke Jepun, Mahathir menyebut hendak menjadi PM. Apa lagi yang hendak disorok Kit Siang, rakyat sudah buka mata.

Perkara 43 (2a), Perlembagaan Persekutuan jelas menyebut Perdana Menteri hendaklah dilantik dari kalangan seseorang yang mendapat kepercayaan ahli dewan rakyat. PPBM hanya ada satu kerusi. Mana ada dalam sejarah sistem parlimen berdemokrasi di dunia, parti yang ada satu kerusi menjadi Perdana Menteri.

Lihatlah pada nasib Parti Sosialis Malaysia yang ada satu kerusi di parlimen Sungai Siput, bolehkah parti itu cakap banyak dalam pakatan pembangkang? Tidak boleh. Inilah nasib malang parti PPBM. Lebih gilakan jawatan yang belum tentu dapat dari menyelesai masalah parti sendiri.

Syed Saddiq, Ketua Armada PPBM masih belum jawab benarkah Mahathir bayar USD$5 juta pada Yayasan Clinton. Mahathir dan Muhyiddin juga masih belum menjawab soalan dari dua exco armada PPBM tentang kekayaan dan skandal Nika Gee.

PPBM ibarat mati segan, hidup tidak mahu. Namun bernafsu besar menjadi ketua dalam pakatan pembangkang. Bila hendak beritahu jumlah keahlian sebenar PPBM?

Hujung minggu ini sudah masuk Jumaat ke 43, PPBM ditubuhkan. Ramai juga hendak tahu, parti yang ada satu kerusi ada berapa ramai ahli di seluruh Malaysia?

Susah sangatkah hendak beri angka itu?

Anonymous said...

eri kepala tahik....kau baru tau ke yg kau tu memang bongok?...fyi, kau bongok pasal kau terlebih makan tahik atok tua kutuk tak sedar diri tu sbb tu ler komen kau semua tahik..pintar2 tahik..hik9...org yg kuat mkn tahik mcm kau memang selalu mengelabah dan mengelupur kepanasan sebab cacing2 dlm otak kau yg dipenuhi tahik tu sedang terbakar dan bertempiran tak tentu hala pasal tu ler kau meroyan tak tentu hala..walau mcmmna pun kau tetap jugak tahik...ada faham tahik?

Anonymous said...

HIDUP BN-HIDUP UMNO....

Anonymous said...

ppbm parti cap taik...busuk dan buruk punya taik..taik2 yg gila kuasa...taik2 yg dlm kehancuran dan kegelapan dlm tong taik..hik4

eri said...

ala nak lagi la tu kan...aku xda skejap ja pun dah rindu ek??cakap ja la nak lagi xyah nak provoke bagai...
sikit-sikit nak sentap....ya lah pasni aku pancut la dalam mulut ko...orang nak family planning...
dah puas hidup sebagai seorang haram jadah ke?

kekekekee

eri said...

kesian pulak aku tengok dia ni nak pikir pai sakit kepala berapa orang bersatu ada...tak yah dok pikir la otak babi ko tu xkan mampu nyer tuk berpikir pai ke tahap tu...
meh la aku bagi hint skit brapa ada....lebih kurang pekembar la ada 3juta lebih tapi yang undi dia 2 juta pun x sampai...
cukup la tu hint skit2 ek ni pun dah tak tercapai dek akal ko dah tu...

Anonymous said...

senang citer, aku balik kampong hari raya ni citer aje lah pada sapa yg belum tau, Madeer bayar DOJ berjuta USD utk fitnah 1MDB dan Najib. Maknanya lengkaplah dia melabelkan diri sbg pengkhianat negara.

kalau banyak2 citer pasal 1MDB pun bukan org boleh paham, lebih2 lagi saman sivil DOJ pemakan dedak USD5 juta Madeer tu, Midin sendiri pun tak paham, dia tahu saman tu kisah Rosmah dgn berlian dan dia suruh Rosmah pulangkan pada rakyat. Pulangkan pada Nika Gee le tu agaknya.

eri said...

eh xdala pandai ja ko ni...minggu lepas aku pi check kat UH doktor sana kata aku jadi bongok ni sebab banyak sangat melayan babi2 macam ko ni...doktor tu suh rehat biar ja la babi2 ni semua dengan kebabian depa ni..tapi masalahnya aku tak sampai hati la nak biar babi2 macam ko ni terus bergelumang ngan babi babian ni semua....
alamak bro stok taik smalam dah abih ka???ko makan ka mandi ka apa....mampuslah aku nak berak macam ni nak supply kat ko...jgn bgtau orang lain tau taik aku sedap nanti terpaksa berenti kerja lak dok kerja berak tuk ko ngan kawan2 ko tu...

eri said...

jangan lupa motto pilihanraya pekembar...

LAGI HARAM LAGI NIKMAT....BALUN!!!

eri said...

patut sangat la tu kan...kalau dah hang pun jenis bodoh piang kuda kayu nyer xkan la orang-orang kampung hang pulak nak jadi lagi cerdik dr hang kan...kesian ni bukan jenis satu kampung ja bodoh ni tapi rasanya penyakit keturunan ni...dulu2 moyang2 hang dulu ada serempak ngan sang kelembai kot tu yang satu keturunan serupa anak haram babi jenis bodoh bangang abadi dulu kini selamanya...kesian...keturunan yang keberapa baru abih sumpahan ni??tapi masa aku sula tok hang dulu darah tak putih pun....

eri said...

choi ni babi paling x guna sekali...babi yg tak tau menghargai masa...kul 1 pagi lebih stakat tu ja ayat ko boleh pikir???hmmm pi tido la buang karan ja...
ooo lupa plak kalau tak kena maki x boleh tidur kan...hahahahaha biar xleh tido xda sapa kebuluq nak maki hang...

eri said...

alamak kawan2 semua mati la kita dah kena check mate...
kat tempat hg check mate sekilo brapa??kat pasar sini dua hari lepas depa jual 3kilo 5 ringgit...

eri said...

kalau orang aku suh panggil ayah ataupun abuya....sebab babi la tu aku suh panggil papa...

Anonymous said...

mmm....ksian kat hang anon 10.47..meroyan n menggelupur tak tentu hala di bulan ramadan ni...bawa bertenang..hikhikhik..

eri said...

Abih dah ka???kalau dah babi tu babi jugak ka walaupun pakai kain pelikat...hangat2 taik ayam ja kannya nak bersungguh-sungguh buat kerja tu...kena ingat sumber duit gerenti haram dah tapi kalau cara buat duit tu dengan cara ikhlas bersungguh dan amanah dalam menjalankan kerja tu in shaa Allah Allah x zalim...

Anonymous said...

hehehe.. kelakor pon ade..

aku tgk si eri maknyah ni bukan cytro upahan yg bagus.. kasi rugi je chap munge lg ade la kot.

dia ni layak jadi nyah kepoh dalam rancangan 1 jam bersama boboi di Meloyakini.tv..

gaye bahase membebel dia xmcm leki2 normal.. kepoh giler ayat2 ko eri.. kikiki
hilang smgt aku utk posting psl politik penyangak 22 tahun tanpa gagal tuh..

kekekekee

Anonymous said...

nape hang menggelupor ni eri...ksian kat hang nih..

Anonymous said...

dah sabit kat mahkamah ke yg najib tu bersalah merompak...tak pasal2 dpt dosa kering....ish..ish..ish..

Anonymous said...

perghh inilah rupa armada2 MakNyah Chap Munge yer.. ala2 Sadiq Mamak Sigaraga..

maki carut habis lubang kain semua londeh..
pastu pakai kopiah citer bab ikhlas, soleh, halal haram..
lg taktahan perguna nama Allah S.W.T. pula.. (Astgahfirullah)


Anonymous said...

Eri Ted Macai.. kenape la ko meroyan terok di akhir2 Ramadhan ni?

Najib rilek je.. xde layan pon troll DoJ rasuah korang tu??




kikikikiki

Anonymous said...

astaghfirullah..nape lak sampai guna perkataan 'tuhan hang'...hati2 bro kalau nk komen tu...

Anonymous said...

Ted Eri MakNyah

bawa2 istghfar mengucap lah sama.. madeer tak suke ckp bab2 Agama tau.. katanya dulu itu kategori malaikat tak dikenali..

dia hanya suka syaitan yg dikenali je..!

kekekkek

Anonymous said...

bawak mengucap la eri...ksian kat hang ni mcm orang separuh gila dh...menggelupor..ksian..ksian..

Anonymous said...

Moga Allah beri kemenangan pada UMNO BN pada pru14 yg akan datang...aamiin.

Anonymous said...

hebat macai ted eri maknyah sekor ni..

hg tengok die karang ayat...pergh.. 100% maknyah style..

kebolehan dia membebel sederet ayat ala kepoh azwan ali.. sedara seperut si asimin jamban kkekeke

pot pet2.. mcm maknyah.. saba bro.. maknyah mmg tk terlayan kite nk membalas ckp.. diorg special.. lidah laser

Anonymous said...

Amin....Eh...LOGO baru PH mana ye...takat cop Nyan Yin cap kacang Tanah tu tak payah le....undi kacang je nanti....

Anonymous said...

"Moga Allah beri kemenangan pada UMNO BN pada pru14 yg akan datang...aamiin."

AMEEN YA ROBBANA, YA ALLAH!

DS Najib adalah pemimpin Melayu UMNO yg berjiwa baik. Yg sgt banyak membuat dasar2 rakyat diutamakan..

tp dek kerana kita berada di zaman fitnah yg dahsyat..di zaman MAHAFIRAUN masih hidup.. so anggaplah ini ujian Allah SWT untuk menyatukan kita yg betul2 kenal kebaikan dan org2 yag baik2.


Insya Allah.

eri said...

kahkahkahkah.....betul2 punya takda telur la puak2 pekembar ni...aku acah skit ja kata nak tido berderet babi2 kluar nak tunjuk hero...hahaha rimau tido babi2 kluar main ek...xpa2 main la aku bagi peluang babi2 kluar mengawan...sok kita sambung ek babi2 negara semua...

Anonymous said...

ted eri maknyah..

kekekeke.. ko suke la sorg2.. pesakit mental macam ko pun chap munge tibai jadi pendedak... hohoho

patut sgt beribu ahli chap munge lari keluar.. exco2 armada mula memberontak..

eri nyah.. aku rase nnt tinggal SABUT je la.. berantakan divert dgn fitnah pihak lain..

HIDUP UMNO!

Anonymous said...

Najib tak dibawa ke mahkamah oleh loyar buruk Apandir....siasatan money trail fbi dah tunjukkan najib rompak 2.6 billion...siasatan sprm dapati najib rompak dana stc...ko nak main wayang pacak?... Awak mahkamah dulu...biar mahkamah sahkan najib bukan prompak....hehehe...

Anonymous said...

Yg low iq kesian kat prompak...ade yg sedia mintak semah saman...yg low iq jugak percaye temberang rpk...

Anonymous said...

Low iq percaya temberang rpk...

Anonymous said...

Kalo najib sentuh lagi banyak lobang pecah...najib bisu pon makin banyak yg pecah...

Anonymous said...

Ko kepala taik yg bongok kena temberang dengan rpk....hahaha

Anonymous said...

Umno yg makin hari makin busuk...makin lame makin bertambah kisah rompakan...mula2 laki dan anak sekarang bini pon guna duit rompakan....lepas ni menantu plak...

Anonymous said...

Elok jugak ko jual temberang kat kampong ko plak...orang kg ko tak de yg sekolah tinggi?..hik3...silap2 ko yg kena balun...hik3...

Anonymous said...

Allah beri kemengan kpd prompak mungkar?....biar betool..

Anonymous said...

Stupid and uneducated’ people preferred, Tunku Ismail told
A VIP tells the Johor Crown Prince the country's education system will not be improved in order to ensure votes for the government and manipulate the minds of the "stupid and uneducated."
Image result for images of johor crown prince
The country’s level of education will remain below par as it is easier to obtain votes this way and to manipulate the minds of those who are “stupid and uneducated”, Tunku Ismail Sultan Ibrahim says he was told by a certain important person recently.
In an excerpt of an exclusive interview posted on the Southern Tigers Facebook page today, Tunku Ismail, who is the Crown Prince of Johor, revealed this shocking answer when he said, “I have questioned a certain important individual, why can’t we improve the education levels?
“The individual answered that it was for two simple reasons, the first is to obtain votes.
“And the second is to make it easy to control the minds of the stupid and uneducated.”
Reacting to this revelation, Tunku Ismail said that what he wanted most for fellow Johoreans was an improved education system so that his people could become more discerning individuals.
“I don’t want my people to be easily manipulated by the system,” he said, as well as by others who “twist and turn from the truth” as well as distract the people from the main issues.
Meanwhile, Tunku Ismail advised the police against arresting anyone who uttered “seditious” statements against him, but to let his critics meet him “face to face” instead.
“I would prefer it if the authorities can organise a meeting for me to meet with these people and give them the privilege of saying what they want to say to my face, man to man.
“I would appreciate it if you can agree to my humble proposal.”

Anonymous said...

Tu pasal macai bodo2... Mudah percaya kpd temberang rpk dan klentong najib...hik3...

ted manoff said...

Khairulryezall osman..masih lagii seperti dulu..suka adudomba dibulan ramadan nii..member aku yg kerja ditv3 dh bising..disuruh buat berita utk burukkan BERSATU.. Org ditv3 dh mula buka mulut..mereka juga maukan pm najib berundur tapii demi sesuap nasi mereka xmeluahkan perasaan tuu..ko bila nk sedar khairulryezall.... Insaflah dari menjadii batu api...💥💥💥✨✨✨✨💦💧

Anonymous said...

Imam wanita masjid 'liberal' di Jerman rupanya anak bekas wakil rakyat Umno

SEBUAH masjid 'liberal' dilaporkan baru dibuka di Berlin, Jerman sejak minggu lalu. Namun apa yang mengejutkan, salah seorang imam wanita yang dilapor menjadi imam kepada jemaah lelaki dan wanita ketika bersolat merupakan anak perempuan kepada seorang bekas Wakil Rakyat Umno, Tan Sri Abdul Khalid Awang Osman.

Perbuatan Ani Zonneveld atau juga dikenali sebagai Zuraini Tan Sri Abdul Khalid mengimamkan jemaah yang bersebelahan dan bercampur lelaki dan wanita di Masjid Ibnu Rushd-Goethe itu mendapat kecaman pelbagai pihak.

Sistem pendidikan umno lahirkan anak umno liberal...teruk umno...ade liberal lgbt pluralist...

Anonymous said...

Baru dapat 1000 duit raya dari najib...duit haram kot...

Anonymous said...

Kalo yg haram dah jadi darah daging payah ler nak insaf....

eri said...

salam anon 6.39...kenapa kurang sopan sangat ni...marah plak kang puak2 pekembar babi negara ni...
sebut betul2 ek...NABI RPK b.a.h...
bukannya apa kang babi2 negara ni cakap kita kurang ajar pulak...

Anonymous said...

A

eri said...

kahkahkah level macai babi negara bodoh piang kuda kayu bangang abadi dulu kini dan selamanya buh budak2 permata 6 tahun pun ko sti tak terlayan nyer la...
Dah sendiri bodoh nak babitkan orang lain pulak..kalau hg x kesian kat mak bapak hg pun dapat anak sebangsat hg ni kesiankan lah kami2 ni yg terpaksa mengadap kebabian hg ni...apa dosa kami ni semua dok kena layan bodoh hg ni...mulut dah la bau longkang...

eri said...

ada aku kesah aku ni bagus ka tak??kalau aku tak bagus yg ko meroyan setiap kali aku posting napanya??nampak sangat minat kat aku tapi malu nak mengaku kan...
ko pun tulis panjang2 jugak ko ni mak nyah ka?tak sangka dalam kaum babi ada gak babi pondan ek..
nah amik ni no keahlian eri fanclub ko ni...smalam depa dah lulus dah...dan nombor keahlian bertuah anda adalah 26937200549265....sori la panjang skit ni pun dah buang skit dah ahli ni...enjoy bi...

eri said...

oi peliaq dah aku ada tuhan aku guna la nama tuhan aku...mentang-mentang aku tak sembah jibby n rossy hg nak lekehkan aku ek...hg ingat semua orang macam hang ka agak2 tersepit batu tar jalan pun hang sembah...

eri said...

haram jadah punya babi pekembar...hang nak samakan aku ngan menatang xda teluq tu????fyi telur aku sihat wa afiat lagi siap jadi rebutan lagi terutama mak n nenek ko....seminggu tak jilat telur aku meroyan pai kena hantar chow kit baru reda skit nafsu berahinyer tu...

eri said...

umno tu menatang apa???jangan lah cakap macam babi kesian dah kat babi asyik kena petik ja...

Anonymous said...

aku tgk je la perenggan2 semak membebel si Eri Maknyah ni.. takde pekdah pun membace maki hamun carut marut si Nyah Awww sekor ni di bulan Puasa..


aku harap ko happy n puas hati membebel ye Eri Nyah..

hehehehee

Anonymous said...

macam2 karektor macai Maderr yg dihantar masuk ke blog CTS ini..

yg diketua oleh Ted Mangok.. tapi takde satu pun yang boleh beri hujah berakal dan boleh dipercayai..

mcm mane lah nak menang PRU chap munge ni.. hire macai2 yg sakit mental, kaki membebel.. jenis aww ala2 azwan ali sedar asimin toilet..

sekali membebel..ya Allah.. sape lah pasangan ko eri oii... mesti org tu tersiksa idop dengan ko..


Semoga Allah SWT pelihara UMNO dan kepimpinan DS Najib dari manusia2 rosak ini.. Amiin!

Anonymous said...

Tunku mahkota johor mahukan bangsa johor jadi cedik...jangan mudah kena temberang dan klentong....

Anonymous said...

Ooo..jing7:01..madey dah jadi
king of cash kaa??? Sudah tukar kaa???...hehehe tanya jer

eri said...

Babi pekembar 2.10

bawa2 istighfar mengucap lah sama...bukak ja mulut tunjuk bodoh...asal bukak ja mulut tunjuk bodoh....asal tunjuk bodoh ja bukak mulut...

bila madey sebut pasal syaitan x kenal ngan kenal tajuk perbualan dia tu xda sentuh langsung bab2 agama...sekurang-kurangnya research la skit sblm nak bagi apa2 kenyataan xdala nampak bangang sangat...kalo ye pun ko tak kesian kat mak bapak ko tu sebab anaknya bodoh piang kuda kayu bangang abadi dulu kinidan selamanya abih xda pun kesian la kitaorang ni apahal pulak nak kena mengadap dan melayan kenabian bodoh hang ni...
hg tau tak sebab hg bersungguh nak tunjuk bodoh sekali ngan tuan tanah terpalit bodoh hg tu sebab orang akan kata alamak budak2 cts ni setara ni ja ka...

skarang ni pi study skit kenapa Tun kluar statement tu sat lagi pukul 1.47 hg mai balik ek...jgn mai awal sangat aku nak makan tengah hari dulu ek...

kekekkek

Anonymous said...

Please follow teori..
Mader tak saman mader TAK SALAH..
Tokong tak saman tokong TAK SALAH
Jibo tak saman Jibo SALAH..
Rosmah tak saman Rosmah SALAH...
Spina perancis tak sampai Jibo SALAH.
Tokong kena bicara dimahkamah Jibo SALAH..
BangNon henjut china doll Jibo SALAH.
Asamin servis aiskrim Jibo SALAH..
40ribu toyol bangla tak menggundi Jibo SALAH...
Teori bongok BabiDap...hehe

Anonymous said...

"oi peliaq dah aku ada tuhan aku guna la nama tuhan aku...mentang-mentang aku tak sembah jibby n rossy hg nak lekehkan aku ek...hg ingat semua orang macam hang ka agak2 tersepit batu tar jalan pun hang sembah..."


ASTAGHFIRULLAHALADZIMM.. manusia apakah ini..?? politik sampai tiada sempadan apa dah... teruk sangat lebih dari perempuan kepoh atau yang sakit meroyan. langgar habis cakap bab2 tuhan.. tuhan ni bab yg merbahaya kalau cakap ikut emosi boleh gelincir Aqidah.

Jika kau org Islam lebih baik kau bertaubat.. jika kau org kafir silalah keluar dari tempat ini jangan ganggu org Islam!


CTS, elok banned terus si gila dan mental rosak ERI ini dari merepek tak tentu pasal.. jangan dibenarkan dia posting.. makin gila tentera2 Pakatan Haprak menandakan mereka sangat terdesak dan parah sokongan!



Anonymous said...

Dah merompak membela perompak mintak Allah peligara plak..tak ikut perintah Allah mcm mana Allah nak pelihara ko dan umno..ustaz mana ajar ko tuhan tak marah orang merompak dan subahat membela perompak?...

eri said...

kahkahkah sebab menang pilihanraya dia ingat Tuhan ada ngan dia...
jangan lupa firaun dulu 1000tahun Allah bagi peluang tapi x bermakna Tuhan dok sebelah dia...

Anonymous said...

Please follow teori..
Mader tak saman mader TAK SALAH..
Tokong tak saman tokong TAK SALAH
Jibo tak saman Jibo SALAH..
Rosmah tak saman Rosmah SALAH...
Spina perancis tak sampai Jibo SALAH.
Tokong kena bicara dimahkamah Jibo SALAH..
BangNon henjut china doll Jibo SALAH.
Asamin servis aiskrim Jibo SALAH..
40ribu toyol bangla tak menggundi Jibo SALAH...
Teori bongok BabiDap...hehe

Anonymous said...

Kalo dah nerompak bilions dan subahat melindungi perompak tu dah terok..ingkar larangan Allah...tobat ler...

Anonymous said...

Please follow babiDap teori...haha

Anonymous said...

Gila jenis apakah yang sedang melanda chap munge boboi neh?

Ape ko merepek menggilani ha eri?

Kasi penampar mau tak?

Hormat sikit bulan Ramadhan. Kalau ye pun ko nak sembah tokong tua mahafiraun tu..nak jilat sampai ke tapak kaki dia. tp jangan paksa orang lain ikut kau jadi mcm ko sesat dan GILA!

Org lain pun berpolitik, ada aspirasi masing2.. bahasa kasar sekali sekala orait lah.. emo sikit2..

ini ko dah tahap mcm pesakit mental betul.

apa ko posting menggambar benih mak bapak ko! Apa ko nak bangga dengan ayat2 pelik dan gila macam tu heret bab Agama bab Tuhan demi menghalalkan dan taksub politik gila Pakatoon!!


Sepanjang aku melawat blog2.. tak pernah jumpa lagi aku MACAI segila ini. Eri oii.. elok ko pergi berubat lah!

Lagi banyak ko posting lg berganda org lain bencikan parti sembahan ko tu..

doktrin mahafiraun pada macai2nya hingga melahirkan manusia2 GILA seperti Sadiq Mamak dan Eri MakNyah.

syukurlah kita bersama UMNO BN.

Anonymous said...

Eri MakNyah.. ko pulak bertuhankan apa maki hamun mencarut marut? Ko Agama apa sbrnya? Pelik benar tulisan!

yang membela perompak ialah puak penjilat penyembah Mader

Najib bukan perompak sebab dia tidka dibuktikan oleh mana-mana agensi bahaya dia terlibat dengan salah laku

Mader.. sekurang2nya suadha ada dalam rekod CIA yang dia memang dalang kes skandal keji BMF sehingga melibatkan kematian orang yang tidak berdosa.

Belum lagi dibongkar cerita kes Memali..pembunuhan kejam zalim dan ala Mossad yang diceritakan Tun Musa Hitam.. saksi yg masih hidup!

Cukup2lah.. pru14 akan backfired seluruh jentera pakatan haprak.

Rakyat sudha ditipu berkali2 dengan slogan2 penipu

daripada zaman ReforBasi, zaman Barisan Alternatif, Pakatan Rakyat, skrg Pakatan Haprak.. lepas tu gabungan perompak tua dengan peliwat..

apa ini? nak bodohkan rakyat dengan penipuan Sapina Perancis dan DoJ yg palsu dan bohong tu? Berkali2? Siapa nak percaya lagi??

rakyat jadi perkakas Pakatan Haprak untuk menjarah kuasa dan harta negara!

Anonymous said...

siapa yang berminat sangat menyokong Pakatan Haprak..khususnya parti lemau chap boboi munge??

nah tu dia kat atas tu contoh sample makhluk2 speSIAL diketuai Ted Mangkok dan juniornya Eri Mak Nyah..

itu dia wajah dan watak2 mereka.. sembahan mereka ialah si tua bernama Maderr

kalau siapa yg sanggup dan berminat untuk TURN OVER jadi speSIAL macam Ted dan Nyah Eri ni.. silakan join segera dapatkan kad keahlian boboi chap munge..

harap2 dengan kelakuan speSIAL mcm sample2 macai atas tu.. mereka boleh tawan putrajaya dengan semudah mana?


Nauzubillahiminzalik dari syaitan2 bertopeng dikenali Pakatan Haprak ini menguasai Putrajaya

eri said...

Kalau ko betul Islam ko istighfar 11x...mengucap 7x pahtu selawat 3x n jawap soalan aku ni...
soalan jawapannya ya atau tidak ja xyah nak koner2..
Adakah tuan yakin dan percaya ngan sepenuh hati bahawasanya Najib langsung tidak melakukan apa2 kesalahan???
yg lain2 yg Islam pun sila la jawap...

xpa saya jawap dulu...TIDAK.

Anonymous said...

Mahkamah jer yg boleh sahkan najib bukan perompak...bawak dulu najib ke mahkamah...

Anonymous said...

Eri MakNyah.. ko ni betul2 orang GILA!

eri said...

kalau hang keluar dari burit mak hang meh la tampar aku!!!

eri said...

hahahaaha macam babi kanak-kanak la ko tu pun nak mengacum...
jgn mengadu kat mak hang dah la nti miss pulak aku malam ni...

Anonymous said...


Jika DS Najib terbukti disahkan bersalah.. biar undang-undang2 yang menghukumnya.. AKAN TETAPI. undi aku dna seluruh keluarga aku TETAP pada UMNO BN. Jasa UMNO BN pada Agama dan Negara sangat besar berbanding kelemahan dan masalah ahli2nya!

Selagi DS Najib tidak disahkan oelh mana-mana agensi keadilan dia bersalah aku TETAP BERSAMANYA..Insya Allah wajib aku taatinya sebagai pemimpin aku.. biar sebanyak mana macai akan datang membuat onar..

INSYA ALLAH.. DS Najib masih bersih dan dia wajib ditaati..


ORANG GILA.. KO PAHAM TAK AYAT MUDAH JE KAN??

so ko tak payah le nk habis tenaga batin Mak Nyah ko tu nak pakse ikut GILA ko tu..merugikan je!

Anonymous said...

Hahaha3... Doj palsu?...temberang ko...de caprio nak pulang kan lukisan yg jho lo bagi kerana beli dengan rompakan 1 mdb..
Kalo Cia tuduh madey dalang bmf kenapa najib tak siasat?
Forex yg CIA tak tuduh najib siasat plak...terbalik ni..
Musa hitam yg perintah polis tembak memali ko tuduh madey plak..

eri said...

Sepanjang aku melawat blog2.. tak pernah jumpa lagi aku MACAI segila ini. Eri oii.. elok ko pergi berubat lah!

Encik CTS....sekor dah mengaku kehebatan saya ni....ada hadiah ka???

Anonymous said...



Eri Nyah.. takpayah lah mencarut marut jijik perangai ko. sape lah mak bapak ko ha?

Memang kalau kau ada depan aku sekarang aku PENAMPAR muka kau CUKUP2 dengan tangan aku yag lebar besar ni..
mulut jenis kau ni memang kena kasi koyak sikit..
baru kenal dunia ini ada sempadan.

Anonymous said...

org GILA mengakui diri dia hebat.

hahahaha.. hebat mencarut dan membebel.. pening kepala aku tengok macai sekor ni.. celah mana macai mcm ni boleh rambah undi boboi?

Anonymous said...

Lantak ko.Ler Nak sokong saper pon...
Tumbang umno pru 14 najib akan dibawak ke mahkamah untuk mahkamah sah kan najib bukan perompak..hik3...
Fbi yg siasat money trail 1 mdb..kalo najib bersih Najib cabar dulu siasatan fbi tak betul...MUDAH JER KAN?..

.

Anonymous said...


DoJ kena buat versi ke 3..sape nak percaya wayang palsu??

versi 1 versi 2 kenapa tak tangkap mo1? siapa mo1? atas kertas kena sahkan dulu siapa mo1.. ini tak berani..pengecut.. lepas tu menyalak bukan main.

eri said...

Tuhan dia Jibby....nabi dia rpk...
sekian...untuk makluman tuan...

Anonymous said...

awal2 dh niat jahat.. memang pakatan haprak ni pakatan jahat.

Niat nk tangkap najib dah. belum apa2 lagi dh jahat.

Insya Allah Najib takkan berjaya ditangkap. rakyat ramai yg akan jatuh simpati padanya..tunggulah.. Allah Maha Kuasa. Penjahat takkan selamanya menang

Anonymous said...

Doj saman saper?...ko bodos ..

Anonymous said...

Tangkap bukan nak bunuh ngok
..nak bawak mahkamah dibicarakan..ko takut najib dibicarakan?...kenapa?..

eri said...

Kalau ko betul Islam ko istighfar 11x...mengucap 7x pahtu selawat 3x n jawap soalan aku ni...
soalan jawapannya ya atau tidak ja xyah nak koner2..
Adakah tuan yakin dan percaya ngan sepenuh hati bahawasanya Najib langsung tidak melakukan apa2 kesalahan???
yg lain2 yg Islam pun sila la jawap...

xpa saya jawap dulu...TIDAK.

Anonymous said...

Kes memali terang2 Tun Musa Hitam beritahu arahan terakhir tembak mati Ibrahim Libya dan pengikutnya datang secara 'gelap' kepada IGP tanpa pengetahuannya.

Dan Mader Bapak Pembohong Negara beritahu dia ada di China? sedangkan dia berada somewhere di malaysia.. pada pagi sehari sebelum kejadian.. bila Musa Hitam call dia untuk penyelesaian kerana Memali berada dalam negeri Kedah..

iaitu negeri Mader, bila Mader ada dalam negera kes macam itu akan dirujuk pada Mader..sbb mader diktator..semua mesti melalui kuku kakinya dulu sebelum boleh diluluskan..

ko ada paham tak Nyah?

Nyah.. ko lahir ke tak lagi mase Mader buat keje gile tu?

eri said...

AM
Kalau ko betul Islam ko istighfar 11x...mengucap 7x pahtu selawat 3x n jawap soalan aku ni...
soalan jawapannya ya atau tidak ja xyah nak koner2..
Adakah tuan yakin dan percaya ngan sepenuh hati bahawasanya Najib langsung tidak melakukan apa2 kesalahan???
yg lain2 yg Islam pun sila la jawap...

xpa saya jawap dulu...TIDAK.

Anonymous said...

Kalo najib tak merompak mahkamah bebaskan...kalo najib merompak mahkamah hantar bamnoo rivers inn..mudah jer kan?.kan?..

Anonymous said...

Musa ketua operasi memali...dia bertanggongjawab perintah polis tembak..

Anonymous said...

Ko setuju tak najib dibicarakan dimahkamah?..

Anonymous said...

eri nyah.. aku nak tanye ko sekarang ni najib dah disahkan bersalah ke belum?
mahkamah dah bicarakan najib ke belum?
polis fbi pujaan macai dah tangkap najib ke belum?

SO KALAU DAH BELOM.. kenapa mader dan macai mcm ko memandai2 sudah cakap dia buat salah?? nak tangkap dia?

kalau nk tangkap juga tanpa bukti mahkamah..kena tangkap lah mader dulu..sbb dia yg mula2 lakukan rompakan sebelum ini! boleh kan?


jawab dengan waras dan PLEASE jangan alihkan isu Agama untuk cover jahat ko macai! tetiba berlakon jd warok seminit pulak mencarut macam pariah mabuk.. ko ni skait mental lma mana dah eri nyah?

eri said...

abih tu hang ingat budak2 baru nak up tengok geng kapa semua xda telur depa nak pangkah sangat la pekembar tu ek...hahaha kang cakap lebih kang sentap ngalahkan gegurls lak...

Sesiapa yang berminat nak sokong pekembar tu dia contoh babi yang tak berapa nak jantan...ikut la kalau suka makan duit haram...
LAGI HARAM LAGI NIKMAT...BALUN!!!

Anonymous said...

Kenape ko diam?...najib memang takut masuk mahkamah...

Anonymous said...



eri nyah..ko setuju tak aku cakap ko perompak?

jawab SETUJU atau TIDAK?

Anonymous said...

hahaha.. lastly org GILA eri nyah ko sudah terbelit.

lepas tu ko mula balik gila membebel..

kah..kah..kah..kah

level macai pelik2 yg dihantar masuk sini.. x effect pon.. kah..kah..kah

Anonymous said...

eri nyah.. ko punye gila sampai ko tk sedar ko terbelit..

apa kata ko dulu masuk mahkamah nak?? boleh tak heret ko masuk mahkamah?

Anonymous said...

Bawak ler najib je mahkamsh ngok..

Anonymous said...

ko setuju tak Mader memang penyagak yg mengakibatkan kes Bank Bumiputera muflis.. dan kes BMF tu sampai melibatkan pembunuhan??

Ko setuju dak anak2 mader kaya raya hasil dari penyangak berlesen atas nama penswastaan negara??

ko setuju atau tak jika mader dulu ditangkap dan diheret ke mahkamah?

Anonymous said...

Ko setuju tak najib dibawak kemahkamah untuk dibicarakan?...

Anonymous said...

Kau tak payah menyalak banggang la jing.. Nak tumbangkan bn tunggu la pru.. Kalau ph menang lantak kau la nak heret sape pun.. Itu pun KALAU MENANG..kikiki..

Undang2 kandang babi sape kena tuduh kena saman yang menuduh untuk bersihkan nama.. Kalau tak saman maknanye memang salah la ye..??

Nak tanya sikit kat bahalul2 pakaton bodoss.. Mader pernah saman ke semua orang yang tuduh dia menyeleweng sebelum ni.? 22tahun jd pm macam2 orang tuduh dia.. Pernah tak dia saman.? Maknanye memang betul la mader kayukutty paling banyak menyeleweng.. Pasal dia tak pernah pun saman.. MUDAH JER KAN.?

Kehkehkeh... Jangan alih tiang gol pulak ye jing...

eri said...

kakakakak nanti aku tanya bapak aku kot2 dia penah projek ngan mak ko....
hahahahaha tangan lebar besar pun buatpa kalau xda telur...
letak kat sini nama no ic dan add ko nanti aku hantar aku ni tuk ko tampar2...boleh macam tu babi pekembar??

Anonymous said...

Madey tak pihak siasat pon?...nak bawak mahkamah mcm mana...ko ni cedik ke?

Anonymous said...



eri nyah.. ape pasal ko kena pakai nick2 macam utk kacau blog cts?

cukup je lah ted mongok tu satu nick

pastu ko satu nick.. dua je kan..

takkan rse lemah kot.. sampai kena bikin mcm2 nick..

aku tau le ted tu tkde la segile ko..

ko tu gile terlajak..

gile mcm tu agak2 undi kepada boboi chap munge akan bertambah ke?

ahli2 cabut lari beribu dah.. spin ckp umno sabotaj

exco tanye soalan boboi khianat.. nak tangkap ke displin..

tak malu kan.. kapal sendiri dh bocor.. najis bersepah.. tibe2 sibuk teropong kapal org lain??

puihhh


mak nyah jd macai terhibur jugak.. kekekeke

Anonymous said...

Ade2.. Special prize la lagi tu..sila ambik hadiah hang kat kandang babi tu ye...

Kehkehkeh.. Jangan lupa tau claim hadiah tu nanti.. Lambat2 kang hanjing lain sapu..melopong kau jing...

Kehkehkeh

eri said...

Tidak

Anonymous said...

Eik ki duam plak?

Anonymous said...

Oooi si kembut...aku tanyer kenapa ko tak mau jawab?...setuju tak najib dibicarakan di mahkamah?...

Anonymous said...


eri nyah.. ko pengecut kan..
acah sakan je dalam ni.. ic bagai..

kalau berani tkyah bg alasan ic..
set je location..
kasi time..
kasi phone

gua boleh settel..

xde bebel byk.. kalo ko bukan nyah.. turun la mengadap aku..

aku nk tgk ko bebel LIVE dpn mata aku sebelum aku BUBUH muke ko cukup2..

mana ko nk set ckp? mak nyah oi

eri said...

hahaha senang babi ni buat duit ek...
gelak hahaha tiba2 aku terbelit...apa yang terbelit tu??

kah..kah..kah..kah..

kalau xda effect sebut nama aku watpa??dah start falling in love la tu kan...nak masuk eri fanclub gak ka?

Anonymous said...

Doj ade petik nama najib tak..? Kalau tak petik nama dia nak saman macam mane..? Siang malam menyalak suruh najib saman..kau cerdik sangat ke..?? Cerdik menyalak je.. Isi tarak.. Dapat upah tulang babi menyalak siang malam.. Cerdik ke..??

Anonymous said...


eri nyah.. setuju aku jawab semua soalan ko live depan btg idung ko?

Anonymous said...

Doj ade petik nama najib tak..? Kalau tak petik nama dia nak saman macam mane..? Siang malam menyalak suruh najib saman..kau cerdik sangat ke..?? Cerdik menyalak je.. Isi tarak.. Dapat upah tulang babi menyalak siang malam.. Cerdik ke..??

Anonymous said...

eri nyah.. pengecut oi..

acah sakan je dalam ni.. ic bagai..

kalau berani tkyah bg alasan ic..
set je location..
kasi time..
kasi phone

gua boleh settel..

xde bebel byk.. kalo ko bukan nyah.. turun la mengadap aku..

aku nk tgk ko bebel LIVE dpn mata aku sebelum aku BUBUH muke ko cukup2..

mana ko nk set ckp? mak nyah oi

Anonymous said...

Doj ade petik nama najib tak..? Kalau tak petik nama dia nak saman macam mane..? MUDAH JE KAN..??

Pi la tanya doj tu kenape tak petik nama najib terang2.. Takkan la doj tak tau nama pm malaysia..
MUDAH JER KAN.?

Anonymous said...

nyah eri ni kalo dpt kt depan mata aku.. sedap je tgn aku bubuh kt muke die..full cover.
kompom tk membebel!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 238   Newer› Newest»
 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates