May 12, 2017

190 Parti Kelentong Rakyat Masih Lagi Berbohong Tidak Mengkianati PAS


Semalam, PKR telah diceraikan talak tiga oleh PAS. Salah satu sebab berlaku penceraian tersebut adalah, "Khianat dalam hubungan politik dengan PAS antaranya dengan bekerjasama dengan pihak-pihak yang mahu menjatuhkan kerajaan Negeri Kelantan dan menentang PAS dalam Pilihanraya Kecil Sungai Besar dan Kuala Kangsar."

Hari ini, Presiden PKR, Dr Wan Azizah Wan Ismail tampil untuk menafikan bahawa PKR telah berlaku kianat kepada PAS. Baca Free Malaysia Today (FMT), di sini. Tidak pasti sama ada Dr Wan Azizah telah menopause atau tidak, tetapi yang pasti beliau adalah seorang pelupa.

Kita ingatkan beliau kembali sewaktu beliau dan jentera PKR berkempen untuk parti PAN di dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Besar, beliau secara terbuka meminta pengundi-pengundi agar jangan keliru dan mengundi parti PAN. Baca Astro Awani, di sini. Ini jelas menikam PAS dari belakang dan mengkianati PAS.


Sekiranya laporan Astro Awani tidak boleh dipercayai, lihat pula video kempen beliau di PRK Sungai Besar di sini. Bukankah wanita berkaca mata hitam itu adalah Dr Wan Azizah? Bukankah yang duduk di sebalah kanan di belakang beliau itu anak sulung beliau, Nurul Izzah? Atau mungkin macai-macai PKR akan berkata itu bukan Dr Wan Azizah sebab beliau tidak pegang kipas!

190 comments:

Anonymous said...

Salam Jumaat,

Kalau tgk posting geng Pakaton sejak 2,3 hari ni menggandakan kutukan dan fitnah bukan2 pada umno tiba2 shj, menunjukkan mereka tahu mereka sudah diperingkat teruk- zon merah..dan masuk malam mulia Nisfu Sya'ban semalam beberapa movement menarik dari PAS dn juga himpunan besar UMNO semalam menambah derita dan sakit hati pengikut tegar PAKATOON.

Syukur Alhamdulillah, lautan ahliUMNO yg dtg smlm bukan kerana baju merah, tp kerana semangat yg ditiupkan oleh kepimpinan DS Najib dn DS Zahid. Keutuhan UMNO cukup terbaik pada masa ini menggerunkan musuh2.

Ds Zahid menjadi imam solat jemaah yg besar semalam dan di ikuti ceramah Agama Nisfu Syaban..Allah satu yg hebat dn menyejukkan hati dan membawa keberkatan dari Allah Taala.. Hal ini tak pernah wujud di zaman satu presiden kleptokrasi duitan 22 tahun menipu ahli umno dan dirosakkan umno tanpa pgngn Agama.

Syukur pd Allah, pg yg indah ini istimewa bersama PAS yg secara tak langsung akn menentng kuffar harbi dan org munafiq pakatan harapan@ haprak LAKNATULLAH.
TK sabar rasanya utk turun mmbntu jentera2 PRU UMNO PAS ini.. Satu perasasn smngt dan luarbiasa keterujaan kali ini.Insya Allah.
Senoga Allah SWT merahmati usaha kepimpinan umno DS Najib, kepimpinan PAS TG Haji Abdul Hadi untuk mndatngkan Kun Fayakun dari Alah Taala, mengalahkan Pakatan Hatapan@ Haprak LAKNATULLAH ini dgn kehinaan! Di menangkan UMNO PAS BN dgn majoriti besar, negara terus aman sejahtera dan makmur. DS Najib dn TG Haji Hadi akan dikenang sebagai simbol kehebatan Melayu Islam dn penyatuan ummah yg amat dibenci digeruni musuh2 ALLAH TAALA!!

#PenyatuanUmmah
#TumbangPakatan

Anonymous said...

Alhamdulillah, hari Jumaat yg indah di pertengahan akhir bulan Sya'ban dan menuju Ramadhan Al Mubarak ini perkembangan sekarang menambahkan kekuatan ummah di Tanah Melayu ini. Syukur pd Allah Yang Maha Esa. Golongan yg menjual nama Allah untuk kafir satu masa dulu pasti sgt benci dan sgt bernanah hati dengan situasai terkini.

Sambutan UMNO 71 sgt tepat semalam dengan susunan program yg menepati suasana. Menambahkan lg kekuatan semangat ahli2 ya Allah moga diberkati oleh Mu kpd kami ini bersama pemimpin yg disayangi DS Najib Razak serta kepimpinan UMNO Malaysia.

Tidak lupa jg ya Allah berkatilah usaha dan penyatuan yg dilakukan TG Haji Abdul Hadi Awang yg sgt getir dan penting ketika ini untuk menyelamatkan ummah dari dirosak ditipu oleh sekelompok manusia jahat, zalim, perosak dan penipu dr klgn kafir harbi dan puak munafik inj.. Jahanamkanlah kesatuan mereka, lumpuhkanlah kekuatan dan gerakan mereka ini spy rakyat celik mata dn menentang politik mereka dan kuburkan gerakan polituk mereka kali ini.. AMEEN YA ROBB. AMEEN YA ALLAH YA MUTAKABBIRR!!

#PenyatuanUmmah
#TumbangPakatan

Anonymous said...

Terbaik.
Itulah Umno
Parti bangsa Melayu
Tanpa Umno siapa lah kita..

Anonymous said...

Lahirnya PAN bukti pengkhianatan PGayR pada PAS. Mereka mendoktrinkan dan merosakkan PAS dr dalam dengan tusukan jarum halus. Hingga ahli PAS mnjadi biadap dan mengikut telunjuk mereka dalam menentang Islam. Sehingga gamak menolak dan menentang satu2 perkara pokok yg jelas dlm Islam. Ini sgt jht. PGayR lbh bhya dr kafir yg nyata. Tepat sgt MAjlis Syura Ulamak buat ketetapan keras ini demi menyelamatkan Aqidah dan parti PAS dn ummah dr dimamah kjhtn PGayR yg ditungganggi dapig harbi dan pan chap munge

Anonymous said...

Kita tunggu mb Selangor buat tindakan terhadap exco pas di Selangor.

Anonymous said...

Ini contoh melayu bodoh. Hidup atas subsidi dan duit politik sampai mati. Tipu bangsa sendiri. Baik kau suruh najib isytihar umno sbg agama rasmi.

Anonymous said...

Sekarang PAS sudah pu;a bebas dari bersengkokol dgn PKR sebuah parti liberal,menyokong LGBT,berfahaman luralisma,alhamdullillah,semuga perjuangan PAS menjadi lebih berkat dan pertolongan Allah akan lebih dekat.Sekadarkan sekarang ,Pas elok sangat memohon maaf kepada ramai pihak ,sama ada ahli Pas sendiri ,orang atas pagar dan paling utama ahli Umno yg dulunya sering di herdik oleh sebagai sesat gara-gara berbeza fahaman politik.Kita bukan berdendam ,tapi ianya langkah yg sangat di galakan oleh Islam,memohon maaf dan menjelaskan salah faham.

Satu lagi pihak yg perlu di minta kemaafannya oleh Pas ialah para mangsa Anwar ,yg sering dituduh sebagai pemfitnah dan di persendakan ,oleh penyokong Pas gara-gara membela Anwar.Pada hal mereka adalah mangsa yg di zalimi oleh Anwar ,kemudian di zalimi pula oleh penyokong Anwar ,termasuk penyokong PAS dgn menuduh mereka sebagai memfitnah Anwar.Saya sendiri pun memang terlanjur dalam soal ini ,kerna terpedaya dgn laukanan Anwar ,mujur juga sedar lebih awal dan sempat pula berpihak kepada mangsa.

PKR memang parti yg penuh dgn lkonana,sama seperti Anwar sendiri.Gelaran Pak Shaikh yg di beri kepada Anwar adalah sesuatu yg tidak kena ,kerana beliau bukan seorang yg ugamawan dan patuh tegar kepada syariat.

Anonymous said...

Penyatuan ummah apa kebendanya? Pru 14 umno lawan pas nak undi sapa? Sanggup ke bubar parti? Kalau tak sanggup tak payah cerita pjg2..

Anonymous said...

Mb jamban pgayr tu naik pn sbb ihsan pas. Jk dia nk bertindak apapn pd pas mmg sudah brsedia. Tkperlu tkut dn tunduk dgn parti khianat pgayr. Busuk hingga ke usus, pgayr munafik

Mat Gunong said...

Nasib exco Pas nampaknya masih kabur. Walaupun majlis syura memutuskan kerjasama politik dengan PKR, keputusan nasib exco diserah kan kepad jawatankuasa kerja Pas untuk buat keputusan. Macam bola da... tapi masih tak boleh buat keputusan....game apa geng serban lilit 18 x nak main pulak?. Sentiasa didalam celaru lagi kecelaruan.

Anonymous said...

Kahkahkah..mabuk todi ke nak suruh ulamak maksum mintak maaf pada geng parti penyamun??? Kau dapat ilham masa tgh berak ke?

ted manoff said...

Sudahlah ryezall... Siapa yg khianat sebenarnya..pm najib dh berjaya beli roh perjuangan pas..khabarnya beberapa pemimpin utama pas dpt projek terus dari pm najib.. Siapa kianat siapa khairulryezall..? Umno dh terdesak utk mengekalkn kuasa..ruu tu hanya sandiwara utk kaburi mata rakyat...πŸ’πŸ’πŸ™πŸœπŸπŸŒπŸƒπŸƒπŸŒΊπŸŒ»πŸŒΌ⛅🌿🌾🌽

Anonymous said...

Berkaitan subsidi ni, semua rakyat sama ada org melayu, cina, india, bumiputera sabah sarawak, org asli, penduduk berstatus PR maupun warga asing (singapura, thailand) semua menikmati subsidi yg diberi oleh pihak kerajaan. Cth: subsidi minyak (sebelum diapungkan), penjagaan kesihatan (hospital kerajaan), pendidikan (free education d peringkat sekolah rendah dan menengah) to name a few.
So menyatakan hanya org melayu yg "bodoh hidup atas subsidi" adalah satu penyataan yg tidak bertanggungjawab dan satu auta yg nyata.

Anonymous said...

Mentaliti mcm ni lah yg menyebabkan penyamun terus berkuasa. Dia samun, dia hantar orang tunai haji guna duit 1mdb. Itu baru 1 contoh.

Anonymous said...

Berkaitan dgn org singapura dan thailand pun songlap subsidi kerajaan malaysia: cth subsidi minyak sebelum harga minyak diapungkan.
Lagi satu, rakyat malaysia yg di porch rumahnya berderet kereta mewah (sama ada owner kereta tu melayu, cina, india dll) pun menikmati subsidi minyak. So, Anon 12.47, get a life.

Anonymous said...

Hahaha...kemarahan caiharbi2 sekelian semakin memuncak sondol jer apa yg patut....haha

Anonymous said...

Dari hati cai1265 keluar dimulut berbagai perkataan busuk mabuk todi penyamun berak dll menunjukan hati yg maha hitam lagi busuk membusuk..

Anonymous said...

Ayat skema.."Sudahlah ryezall..."..
Hehehe gambar babi kesayangan takde lak ted

Anonymous said...

Kejayaan ditaja dan ber bayar !!!

Anonymous said...

Anon 12:47 sendiri sudah tempah neraka Jahanam dengan chadangan jadikan umno sebagai ugama. Mampos lah lu setan lahanat

Anonymous said...

meroyan sungguh PH bila PAS belah...
Assmin silap2 boleh cakap sesorang tu.. nek jijah punya la kalut sampai lupa kat mana letak kipas ..
tunggu lah bila perbahasan RUU355 nanti .. terpekik terlolong berdiri atas meja wakil DAP..PKR..PAN ..PPBM(opss ntah ada ntah idak lepas ni)

Anonymous said...

woii anus 2:49:00
sendiri post ..sendiri reply ka ..
apa raa.....

Anonymous said...

Takde lagi kader2 utk berarak, berdemo, gantung poster dan segala kerja2 runcit. Khabarnya blogger2 dan "troller2" PH yang melangok dekat blog penyokong kerajaan diminta untuk bersiap sedia berkhidmat. Kalau tak dedak akan ditarik.

anakbochek.

Anonymous said...

Mat gunung dah mula tunjukkan sifat semula jadi dgn menghina serban. Sebelum ni perlekehkan pembentangan ruu. Teruskan penghinaan. Nanti bila mampus, kau taulah.

Anonymous said...

2.49 orang tua gila. Tak reti bahasa

Anonymous said...

Jom keluar umno. Parti sampah berulat penuh dengan tahi najib razak

anakbochek

Anonymous said...

Bruppppp...kenyang makan duit rakyat. Satu apaa???? Ya..Satu malaysia. Satu malaysia dalam bahaya (1mdb)

anakbochek.

Anonymous said...

Makin teruk macai sekor ni meroyan...sejak2 kena cerai talak 3 terus gila talak siang malam kat blog ni..kahkahkah

Anonymous said...

Kesian...kena cerai talak 3 terus jadi gila..kahkahkah

Anonymous said...

Parti kartun..sudah talak 3 tapi mahu khalwat...pkr plak khianat pas prk sungai besar...yg tanding amanah regu pkr...pkr kena sokong amanah...cts pon otak kartun...pas dah tak boleh bersama dap tapi nak tumpang duduk sebelah pkr..

Anonymous said...

Ha3...Macai otak senger..pas yg meropan sudah talak 3 masih nak khalwat...takut kebuluran...hi3..

Anonymous said...

KEPUTUSAN MAJLIS SYURA PAS YANG PELIK DAN KELAKAR....

Tentunya semua orang sudah sedia maklum dengan keputusan Majlis Syura Pas semalam yang secara sah memutuskan hubungan parti

Dato Ustaz Dr Nik Muhammad Zawawi Salleh
Setiusaha,
Majlis Syura Ulamak Pas

11 Mei 2017/14 Sya’ban 1438 Hijrah.

Bagaimanapun, jika diperhalusi keputusan itu adalah pelik, malah kelakar bagi sebuah parti yang berdiri atas nama Islam kerana Pas hanya memutuskan kerjasama berbentuk politik saja dengan PKR, tetapi tidak berkaitan kedudukan dalam kerajaan negeri Selangor.

Untuk kedudukan dalam kerajaan Selangor yang melibatkan 3 Exco serta dianggarkan kira-kira 5,000 ahli Pas yang turut menerima pelbagai jawatan dan gaji, Majlis Syura seperti dalam keputusan nombor 2 menyebut, "urusan pentadbiran Negeri Selangor diserahkan kepada Jawatankuasa Kerja PAS Pusat dengan merujuk kepada maslahah dan kepentingan Islam dan rakyat."

Bukankah selama ini kita diberitahu, selepas muktamar membuat sesuatu keputusan, pihak yang paling tinggi untuk memberi kata putus ialah Majlis Syura Pas?

Tetapi, kenapa dalam soal kedudukan dalam kerajaan negeri yang melibatkan 3 Exco dan kira-kira 5,000 penerima gaji daripada kerajaan negeri, keputusan akhir diserahkan balik kepada Jawatankuasa Kerja Pas Pusat yang diketuai oleh Hadi Awang sendiri untuk membuat keputusan?

Anonymous said...

Kalau mb khalid boleh dikhianati, tiada qualm what so ever buat pembangang khianati sesama sendiri. Dulu cai2 terpekik terlolong bila defuckto dikhianati oleh Tun. Namun bila mb khalid dikhianati cai-cai tidak pula terpekik terlolong. Ini satu lagi bukti tentang hipokrasi dan munafikun.

Anonymous said...

Kalau nak tikam biar berdepan agar nampak gentleman tapi kalau tikam di belakang (khianat) ia secara tidak langsung akan mengingatkan audien kepada Mr Lee Watts. Kik3

Mat Gunong said...

Benggali pun pakai serban. Abu jahal dgn abu lahab pun pakai serban, siap berjubah lagi.. Pendek akal kaki spin punya orang.

Anonymous said...

Syabas CTS, nampaknya meroyan teruk macai PH.
Aku sampai jadi kasihan pulak nak balas komen.
Merepek-repek posting semata2 tak boleh terima hakikat terkini bahawa PH sangat lemah. UMNO membuktikan kekuatan terbaik pada saat ini Insya Allah.

PAS pula memberikan keuntungan kepada umat Islam supaya menjadi wadah menentang kejahatan dan tipubelit Pakatan Harapan @ HAPRAK.

Macai mereka cuba menyondol2 dengan ayat2 menyedapkan hati tapi mereka tak sedar mereka semakin bodoh dan sombong dengan kelemahan mereka yang teruk

Siapa kata PAS bergabung dengan UMNO atau UMNO beli PAS atau pancing bergabung dengan PAS? fitnah 90 juta itu ialah suara orang kafir dan munafik yg kegelisahan. Buh le angka besar sikir.. 90 juta taraf Adam Rosly anak ikan jer..

ade org nk percaye ke dgn fitnah2 macai tak henti2 skrip stereotaip, pasal duit ini? 42 billon lah 12 billion lah 42 juta, 2.6 billion, ... bla2.. pastu 90 joota..

gile isim madey pasal duit menjadi buah mulut macai.. kekekeke

kakakakakakak

Anonymous said...

bodoh murokab matgobok. oii. ko ni pinjam ayt2 org sekular.
serban jubah dan kopiah yg kita pakai sbb kita Bersyahadahkan Allah dan Rasulullah. Apa yg Nabi S.A.W. buat dan pakai ia adalah Sunnah Baginda.

Cara percakapan kau ialah kau mempersendakan Rasulullah. Hukumnya boleh rosak dan terkeluar Aqidah. Baik kau mengucap matgunong. politik mcm nilah yg kita benci. politik bangsa Pakatan. Langgar jea ap benda janji matlamat jahat mereka tercapai

Wahai matgunong laknatullah, kalau kau sesat jgn kau menyesatkan org lain.

Anonymous said...

Macai PakatonTahik tak keruan dan mereka kecamuk keliru dgn tindakan PAS. Mereka ini geng tamak yg nak boboi jd pii emm spya kerja menyamun 22 tahun boleh disambung legasinya.

bg PAS matlamat mereka bukan macam puak2 ini. PAS tak perlu umum bersatu/bergabung/ahli bersekutu dengan UMNO.. cukuplah PAS bertanding dan memecahkan undi Pakaton.

PAS dah beritahu mereka takkan tumbangkan kerajaan sekarang. (UMNO BN). Matlamat mereka ialah mengalahkan sosialis PH. Takkan tak paham lagi bahasa tok2 guru? sekali cakap boleh paham. org bodoh dan hati hitam kematu je tak boleh paham mcm tedmangkok dan matgobok.. kikikikii

Anonymous said...

Divide and rule mungkin mitos tapi bila PGR, Kuali dan Lobai involed in divisive attacking, tanpa sedar anak buah Lks pulak muncul sebagai pemilik kerusi terbanyak dan sekali gus jadi pihak paling layak duduk di kerusi mb. Ini adalah kedudukan semasa yang tak mungkin cai akan mengakuinya... 'ayam terbang, tangan bau taek'.

Natijahnya ialah bila Mamat, Abu dan Marmark asyik bertekak dan masing masing tegakkan benang yang basah, masing-masing perasan mereka adalah pemenang walhal pemenang sebenar adalah pihak keempat. tentulah satu yang memalukan apabila muka-muka Meley ini bertahan dikedudukan sekarang hanyalah secara default dan bukan atas merit!

Mat Gunong said...

Sepatutnya Exco pas letak jawatan dari barisan exco kerajaan negeri, memandang kan keputusan muktamar dan majlis syura yg memutuskan hubungan politik dgn PKR. Sedangkan Pas dan Dap serta PKR menjalin hubungan atas dasar politik untuk membentuk kerajaan Negeri. Mungkin hadi belajar dari kes penolakan saman terhadap najib yg mana hakim memutuskan bahawa jawatan piem itu ada ahli tadbir bukan penjawat awam di dalam jabatan awam. Sedangkan lim guang eng didakwa atas kapasiti dia sebagai penjawat awam. Pelik dan kelakar lah politik di malaysia ni.

Anonymous said...

boboi dulu lagi muka tak malu.. seluruh cawangan UMNO kedah tidak menyokong boboi, hilang sokongan dalam DUN.. tp terhegeh2 nak jd Em Bii part time.. tk habih2 nk pelok bini dia.. melancong mewah dgn famili.. org2 kedah kebuloq ka apa dia xkesha.. time Helang merah masuk padang.. dia curi lah populariti utk SELPIE.. sial punya anak mamak!

Mat Gunong said...

Kau je yg bodoh mudah tertipu. Bila berserban berjubah je, dah layak memakai title agamawan,sedangkan jubah dipakai,jubah yahudi mana yg dicuri nya. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

LAGI PENIPUAN PAKATAN HARAPAN-ADUN DAP SARAWAK PENIPU DAN MENIPU KERAKYATAN


Seorang wakil rakyat DAP di Sarawak dibatalkan kelayakannya sebagai anggota Dewan Undangan Negeri (DUN) hari ini kerana beliau rupanya adalah warganegara Australia.

Dr Ting Tiong Choon, wakil rakyat Pujut, didakwa mempunyai kerakyatan Australia dan pernah mendaftar sebagai pengundi di negara itu.

Usul melucutkan jawatannya sebagai anggota DUN Sarawak dibawa menteri negeri Datuk Seri Wong Soon Koh dengan sokongan 70 wakil rakyat.

Hanya 10 wakil rakyat membantah usul tersebut dan mereka semua adalah dari pembangkang.

Jun lepas, Dr Ting telah menipu bahawa beliau tidak mempunyai kerakyatan Australia seperti didakwa namun hari ini akhirnya penipuan beliau terbongkar. nampaknya DAP betul - betul telah mengkhianati rakyat negara ini dengan mengambil orang luar sebagai ADUN di Sarawak.


...........................

p/s: hangpa pikiaq sendiri la mcm mana... rakyat lagi kena tipu urusan2 yang tidak tahu.. Madey bapak penipu join dapig penipu.. raja-raja penipu berada di sebelah sana.. mau percaya lagi ke? Nauzubillah le dr bg wpun 0.1 undi kpd puak lahanat ini!

Anonymous said...

matgunong bahlol.. ko tu sesat dan ko akan terima padahnya bila menghina bab2 pakaian berkaitan sunnah.
Ko yg bongok, sapa yg percaya bulat2 dengan org berserban jubah itu mcm ko ckp?
habis tu pakai kot tali leher mcm madey tu boleh percaya ke dr pakai jubah serban? Penyangak tua yg buat2 lembik tengkok tu boleh percaya lagi ke apa dia ckp skrg?

Kita ckp pakaian jubah serban itu salah satu sunnah Nabi S.A.W, xpyh lah nk hina. Nnt tergelincir Aqidah. Ohh ya lupa puak Madey mmg sekular d dlu suka hina bab2 SUnnah Nabi S.A.W. Hina Rasulullah simpan janggut, hina Serban jubah.

tkpa satu masa nanti Allah Taala akan tunjuk pd kau matgobok ko akan terpaksa pakai juban dn serban.. mungkin kena penyakit tertentu.

Anonymous said...

nenek semah yg pakai rambut palsu tu lg xboleh percaya.. terang2 dh menipu.. kepala botak cover dgn wig.. boleh percaya ke? penampilan menipu.. ade madey kesah? anak dia berpakaian separa telanjang semasa bershit dlu.. jijik memalukan.. apakah itu lebih bagus dr org yg pakai jubah dan serban?

semoga org2 dr puak mcm ko matgunong takkan menang dan memerintah apa2 di tanah air ini. pemikiran asas pun tk sesat, tak hbis2 nk menghina Islam. org kafir yg telanjang ko tk hina pulak.. itu semua boleh oercaya lagi ke mcm Eli kangkang dulu telanjang?? mcm atok liwat dgn betina doll??

Anonymous said...

Geng belacan macai mat bashah dah tak boleh kontrol nafsu amarah hahahaha

Anonymous said...

Parah benar cai-cai meroyan lepas kena talak 3 sampai lupa nama sendiri. Terpaksa pakai nick orang lain untuk posting. Kah, kah, kah... Mat Gunung dan Ted sila sinsing lengan untuk tampal poster nanti.

anakbochek

Anonymous said...

Mat bashah kaki tidur otak lembab standard sekolah menengah kihkihkih..

Anonymous said...

Fuhhh..macai mat bashah sama je lembab macam bos dia. Otak penuh tahi tapi komen macam bagus2. Lanciauu

Anonymous said...

Tu dia, macai mukhriz u-turn mahathir dah masuk gelanggang. Cara ketawa pun mcm org kecewa je. Awat, duit tak masuk lagi kaa?

Anonymous said...

Ini berita zaman bila kau cerita balik ni? Org dah tak sebut nama dia lagi. Ketinggalan zaman

Mat Gunong said...

Umno tak payah lah nak ampu Pas sangat. Nampak sangat membodeknya.( budaya bodek memang sebati dengan umno) Yelah! Semua orang tau yg Umno sekarang minta nyawa pada Pas.sebab itu Pas ditatang bagai minyak yang penuh. Cakap yg molek molek je takut terasa pula di pihak Pas. Agaknya ye cik Salmah!. Kalau Pas nak kencing sekarang ni, berlari Umno tadah mulut untuk menampung kencing Pas ye??.Tapi!. Apa nak dihairankan! , hanya yg hina je,yang sanggup buat kerja yang hina.
Hehehekikikihahahakahkahkah.

Anonymous said...

Apa da cai2 nih gaduh2...makan kenyang2 perot boncit ati pun senang.
mana tau ada yg bertuah mcm nuor
makan pakai tempat tinggal disediakan gomen
musti best tempat tu,nuor 2 kali keluor masok...

Anonymous said...

Tangan najib bau taik. Ketua penyamun jumpa alibaba. Kau tak ikut?

Anonymous said...

Marahkan mukhriz sangat besok pru kedah tumbang ke tangan pas baru kau tau..melopong mat bashah. Dgn kau sekali makan pasir. Orang umno sampai sekarang bebal tak sudah..musuh umno di kedah ialah pas. Macai sama bos sama2 bebal. Hahaha

Mat Gunong said...

Melayu lupa identiti je yg nak berubah jadi arab.

Anonymous said...

Pas dah talak 3...

Hari ni ke Budiman angkat sumpah MB baru Selangor dari PUKI?...semlm tak jadi....senyap jer...

Anonymous said...

Kamu tu lebih hina daripada org2 yg kamu hina.

Anonymous said...

Anakbochek bodoh..parti paling sedikit kerusi parlimen nak ceraikan parti lebih byk menang kerusi?? Mic, mca ceraikan umno..mcm tu?

Anonymous said...

Umno parti hina. Diperintah oleh penyamun. Ahli jadi tongong. Suruh berhimpun bagi roti dgn air kotak, duit rm30 dah bersyukur.

Anonymous said...

Salihin dah awal2 umum kekal dlm kerajaan pkr selangor...kemungkinan
-pas Selangor ingkar arahan pas pusat
-pas main wayang
- Pas selangor berantakan dengan pas pusat..
Yg jelas ahli2 pas selangor takut kebuluran mcm pas penang sekira umno dan pas gagal rampas kuasa...pad selangor dlm dilemma..kos sara hidup yg melambong angkara najib makhlok perosak negara menyulitkan ahli2 pas selangor buat keputusan...lobai2 pas mudah buat keputusan kerana dah bedal duit haram 90 jota...lobai pas tak kisah basib ahli2 pas diselangor yg akan kebuluran....dapat 90 jota tak mahu agih2kan kpd ahli2..sibuk nak beli kete mewah...
Ki aku agli pas mudah jer...jumpa Azmin istihar masuk pkr dan mintak azmin kekal jawatan...kasi ajar sikit lobai pas yg tamak dan pentingkan diri sendiri...

Anonymous said...

Kahkahkahkah.. Gila talak ke..?

Anonymous said...

Budiman kena buasir. Berdarah..

Mat Gunong said...

Apa lah kau melalut ni. Berapa gelas air ketum campur ubat nyamuk yg kau dah minum. Merepek punya merepek, last last nanti DAP juga yg kena.Hehehekikikihahahakahkahkah

D.L.C. said...

Komen cai2 PH suma tahap lulusan Sekolah Demokrasi DAPigs aje. Takde isi, takde bukti, kosong belaka.

"Kosong ...
Kosong ...
Kosong ........"

Anonymous said...

Kalo PKR klentong Pas pkr dah lama tendang pas dari kerajaan selangor...pas pusat putut dah lulus putus hubungan...pas selangor masih nak khalwat dan bergantung sara hudup dengan PKr..

Anonymous said...

Yang kosong tu kepala hotak umno kampung macam kau. Upah roti, air kotak, rm30. Syukur sampai ke anak cucu.

Anonymous said...

Tengok realitinye bodoo..bapak dah istihar putus...anak buat dek masih nak berkawan...ko yg kust klentong samadengan najib perompak makhlok perosak...sibodoo mana tau bukti..

Mat Gunong said...

Hang duduk kurun berapa??. Zaman sekarang mana ada lagi nak perang poster. Ini zaman perang siber. Rakyat bukan terpengaruh dengan sapa pacak paling banyak poster tentu menang. Masing masing pengundi dah ada pilihan dihati masing masing. Bangun lah anakbocek!. Hari dah tinggi. Tido lagi ke???

Anonymous said...

Hehe.. sehari tak kluar ayat begitu, tak lengkap hidup bongok dia tu...

Anonymous said...

Lirik Lagu Kosong - PAS

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu,
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong 2x

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong 2x

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong .. kosong..
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

kosong.. kosong..

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong 2x

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong 2x

Anonymous said...

Lobai pas cakap jer bedegar2 .tapi takut anak buah kebuluran dan k
Lari dari Pas ...dapat 90 jota tak mao kongsi dengan anak buah...lobai pon serba salah...

Ahli Veteren Umno Padang Piol said...

Pakcik sebagai ahli biasa umno,bersyukur dapat roti gardenia dengan air ribena . Walaupun pemimpin pemimpin Umno makan lobster dengan minum cappucino . Apa pun pakcik tetap bersyukur.

Anonymous said...

Macai bodoo pon serba salah...tak balas nampak bodoo...balas pon cara bodoo jugak...sibodooo dimana2 pon tetap bodooo juga sampai kiamat...

Anonymous said...

Alhamdullilah..pakcik mcm perli macai badooo jeer...ha4... Macai pon dapat roti dan air ribena dant shirt jugak..ha4...

Mat Gunong said...

Tin milo Memali pun kosong ,ditibai dek kaum.
Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

alhamdulillah... jika umno dan pas bersatu...walau dalam kerjasama hal ehwal islam. itu yang Allah kehendaki. biar banyak setan yang dengki dan iri hati.

Anonymous said...

Pak cik.. lobai Pas yg pernah kapirkan palcik lagi untung ..dapat 90 juta free...pakcik ....pakcik ...ciannye

Anonymous said...

Musa anak pak hitam lunyer korje dituduh tun madey plak..perseps macai nak burukkan madey...masa kes memali bmf dan forex semua senyap...sekarang baru nak tuduh madey salah...madey samun...bodooh pianh macai hidung kena cucuk dengan najib..

Anonymous said...

Sana mcm cina kapir jho taik lo..dapat billion free ..
.macai bodoo diam takut nak desak tangkap cina jho lo...ade yg bela plak nafi... jho lo tak merompak..

Anonymous said...

.
pihak yang paling fras menunggeng dengan terputusnya tahaluf siyasi pastinyalah:

bershitt
ABU
#inikalilah

bukan kerana sayangkan Pas tetapi sayang seribu kali sayang impian putrajaya terbang melayang

Wakakaka
.

Anonymous said...

Macai dan Cucu Tok Sekampit paling fras kerana Pas dah talak 3 tapi gagal jugak rampas kuasa di selangor...

Azmin rileks jer pegi obersee... di klia Salihin yg sambut..
HUHUHUHUHUHU
.NOH OMAR DAN JAMAL JAMBAN FRAS NONGGENG CITA2 JAHAT TAK KRSAMPAIAN..COBA LAGI TAHUN DEPAN CAI..

Anonymous said...

Merapoo cai bodoootalak dah jatuh tapi cita2 tak jugak tetcapai..cian ko cai bodooo.

Anonymous said...

Seblm istihar talak 3 lagi pas dah umum kerjasama dengan umno bukan PH....tanpa pas dah ada amanah dan bersatu...ko jer yg bidoh nerapoo..cita2 jahat tak sampai...Allah tak izinkan..

Anonymous said...


Dulu BN memang sebab, Anwar kata, ada 40 ribu bangla undi hantu.
Kali ini kolo BN memang, Matdey pasti kata ada 700 ribu pengundi hantu Cina.
Main tu 17 Kali ganda "up" dp Anwar,.. Hebatkan matdey!!!!

Anonymous said...

.
Siapa yang dikawani, casnya harus sepadan. Cas + kalau berkawan dengan cas +, tiada arus yang akan bertukar. Cas + berkawan dengan cas negatif (-) akan berlaku pergerakan arus.

Ahli yang lemah cas positifnya akan mudah dipengaruhi dan seterusnya meniru sisi-sisi negatif kawan2nya itu.

Justeru jalinan rapat dengan parti kawan2 harus ada kewaspadaan agar para makmum tidak digoda.

Kawan yang tidak menolong sedikitpun tapi ambil banyak kesempatan tidaklah rugi dan tak perlu difikirkan lebih dari sekali untuk dihumban ke Lautan Andaman.

Muahahaha
.

Anonymous said...

Rampas kuasa cerita lain, wahai bahlol kat atas tu.
Yg madey siap bagi dateline pd pas nyatakan pendirian dulu apahal?

Kalau madey rasa kuat sgt, tak payah terhegeh-hegeh ajak pas join ph. Tua pun bodoh lagi.

Anonymous said...

Kita tengok berapa ekor jentera/barua PH bila PRU nanti.

Anonymous said...

Bahalul 6.29..menyalak macam hanjing 3 bulan tak dapat tulang babi.. Kenape kau sendiri tak pergi tangkap..? Menyalak siang malam kat sini ape hal..? Nak tunjuk bodoh..? Tak payah tunjuk pun kitaorang dah tau kau bahalul.. Pergi la tangkap.. Kata hebat sangat.. Hebat tang menyalak je nak buat ape..? Bodooohh..

Anonymous said...

Lepas pru ini , giliran PKR pula bergantung Sara hidup dp PAS.... Bumi bulat kan... Mana mau lari?

Anonymous said...

Ha3... Rampas kuasa citer lain sebab tak berkemampuan..minum tongkat ali laaa.

Madey bagi dateline sebab pas kata dia pembangkang...tapi pas rupenyer punahsihat umno tak bergaji...
Terbaru umno melalui ku nan terhegeh2 jemput tuan punahsihat pas masuk umno tapi diterajang oleh pas...ciannye...huhuhuhuhu...

Anonymous said...

Patut pas terajang jemputan umno supaya masuk umno..

Mukajakaka..

Anonymous said...

Ko nak tengok ke tak tengok ker lantak ko leer..itu ko punyer hal..

Anonymous said...

Jho Low baru buat sidang media di Ammmeeeriiikkaaa bagitau kalau betul ada org yg kata dia melakukan kesalahan disisi undang2 Malaysia, dia CABAR sesiapa saja sama ada NGO atau pertubuhan atau parti politik atau org perseorangan terutama cai2 PH dari blog CTS (dia sendiri kata ngok2 ni semua dungu undang2) utk datang dgn membawa bersama mrk segala dokumen2 yg perlu utk menahan dan seterusnya menangkapnya.

Dia bagi masa selama seminggu utk berbuat demikian, sekiranya tidak mampu melakukannya, dia bagi pilihan utk memfailkan saman dimana2 saja didunia ini utk membawanya kemahkamah dimana saja yg sipenuduh rasa mrk boleh menang.

Kalau tidak ada juga apa2 tindakan dlm masa seminggu dari hari ini, maknanya puak2 yg menuduhnya adalah barua badot2 politik songsang yg diupah satu sen utk mencemarkan namanya.

Cai2 PH yg gila beratib kata Jho Low bersalah menipu kerajaan boleh gunakan peluang ini utk ambil tindakan yg selama ini mrk sangat harapkan, ttp kalau tidak sepatutnyalah apabila mrk berjalan keluar rumah dlm keadaan berbogel saja krn mrk jenis yg tidak tau malu krn telah terputus urat malu.

Anonymous said...

Azmin main politik matang...tanpa pas pon kerajaan pkr tak boleh dirampas...
Tapi azmin biarkan pas khalwat sekelambu..

Ahli dan penyokong pas sekarang boleh nilai lobai pas pikir tak nasib 5000 ahli pas yg dibayar oleh kerajaan pkr selangor jika diterajang..

Azmin bijak bagi ahli pas pikir siapa yg prihatin nasib mereka...pru nanti ade ahli pas akan sokong pkr...

Azmin dah Bagi Yawas hijrah bas percume sumbangan kelahiran bantuan pendudikan jad oeduli sihat dan 20 meter oadu air free....macai oertikai air free...ade orang negeri lain yg duduk diselangor tanye kanapa negeri bn tak boleh buat mcm selangor buat...
Harapan umno naj tawan selangor tanpa pas pon tipis...

Anonymous said...

Ha3 ...jurucakap dan pencuci tahik jho lo....ko kuat berangan ...bila gagal rampas selangir ko berkhayal nerapooo2....cuan ko..

Mat Gunong said...

Mat Gunong bukan nak menyibuk, sekadar bertanya. Betul me Malak taxi DiMaggio stadium bkt jalil,tercetus adegan menge boooo apabila tiada pengumuman cabutan bertuah dibuat. Menyebabkan ada ahli umno menjerit bahawa" kami di tipu", lalu keluar stadium ,tanpa menghiraukan acara presiden memotong kek.
Hehehekikikihahahakahkahkah....

Anonymous said...

Hahaha mader and geng2 penyamun wang rakyat sabah serawak meroyan bila najib hapus polisi kabotaj mader..hehehe

Anonymous said...

Kedah untuk pas atau bn pun ok..
Asal bukan pan ppbm dapig pkr...hahaha

Anonymous said...

PGayR tidak ada peruntukkan untuk affirmative action buat rakyat tapi kedudukan Mb PGayR adalah berlandaskan affirmative action yakni ehsan dari adik Pap. Full of hypocrisy though.

Anonymous said...

Mat gunong ni kafir harbi menyamar..mana dia tau sunnah nabi bagai...biarkannnn

Anonymous said...

Dah hampir ramadhan auta dan berbohong masih blm hilang dari macai...mlm bernisfu syaaban beramai 2 stadium.petang dah mula auta...

Anonymous said...

Semua itu idea khalid tapi di jiplak buat idea sendiri. Bukan kerana ikhlas tetapi untuk kekalkan kuasa sementelahan Dapfir ada calon lain di hatinya selepas ini.

Sama macam Bershit yang asalnya adalah idea RPK tetapi kini di rompak oleh Uturn untuk kepentingan peribadi.

Ingatkan kat laman maya banyak copy and paste, topa ropanya kat laman nyata pun ada yang tanpa segan silu copy & paste idea orang.

Kik5

Anonymous said...

Rekalah citer dlm khayalan orang kaciwa jiwa kacau...

Anonymous said...

Malanglah buat 30 jota marhaen kalau mantun Pm 22 pun mati kutu: tak mampu nak pekena Jo Low. Kah4

Anonymous said...

Ha3....khalid tak pernah claim idea dia sirang....air free 20 m padu dah ade dlm manufesto...kebajikan pon ade dlm manifesto...dulu ko kuat kutuk khalid....ape khalid buat semua tak betoll...buat kecoh nak pecahkan pr...huhuhu...

Anonymous said...

RPK raja putaq kebangsaan...blogger muflis...sekarang kaki temberang...dah nuflis sape tanggong di uk?

Mat Gunong said...

Balik malaysia pun tak berani. Hidup pun atas kapal layar mewah.

Anonymous said...

Buat masa ni memang malang....umno tumbang najib Apandir jho lo reza aziz ke dlm bammbo river inn lerr...ko tak boleh cakap ape daa ...terlopong jer kat tepi bammbo river inn meratap....huhuhu

Anonymous said...

Lobai pas dah hantam 90 jota tak mau kongsi dengan ahli pas selangor....sekarang nak biarkan nasib ahli pas tidak terbela demi kepentingan politik peribadi....kalo aku ahli pas aku cabuut...

Mat Gunong said...

Sebab tak umum keputusan cabutan bertuah, Ahli Umno.meracau tinggalkan stadium. Walaupun presiden sedang memotong kek. Kemudian ada tuduhan bahawa m,c sengaja mahu sabotaj dan memalukan presiden. Mereka khuatir peristiwa ini akan menjadi backfire kepada Umno.
P/s. Pada pendapat mat gunong, majlis tak berkat, tentu sumbang dan ada cacat celanya. Ini semua petunjuk dari langit, macam muktamar pas tempohari.
Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Dapig amat kritikal terhadap Mader bila Mader beri banyak 'tongkat' pada kroni. Yakni Dapig adalah anti tongkat.

Namun dalam diam2, Dapig beri tongkat pada boifren Dyana untuk berada dalam CEC dan beri tongkat pada kerusi Asmin.

Dapig boleh pulas telinga Asmin kalau Asmin tidak buat rombakan ekor dan Asmin hanya boleh mengerang.

Bila rombakan tidak dibuat ia adalah petunjuk bahawa Dapig lebih khuatir akan backlash Pass berbanding backlash Asmin.

Anonymous said...

8:16 PM..Ha3..ko pula pemakan tegat tahik jho lo...ko kuat berangan nak jadi hebat..cian ko..

Anonymous said...

Lobai pas sokong dasar najib yg memahalkan harga barang...ahli pas pon turut terseksa....sekarang nak biarkan ahli pas selangor tanoa punca pendapatan sara hidup...nak buarkan ahli pas kebuluran...sepatutnye seblm umum putus hubungan sulit lobai dah bincang mintak umni seduaka punca oendapatan 5000 ahli pas...baru oas selangor juor dari kerajaan pkr...lobai bak klentong ahli sendiri...

Anonymous said...

Azmin dah biasa kena pulas...ape nak heran....sekarang pas pusat nak pulas pas negeri pertahan....hihihi

Anonymous said...

Macai umno tak reti petunjuk...Allah rak izin pon nacai tak paham...subahat dengan perompak macai kata tak pe...survival ugama dan bangsa lebih penting...makhlok perosak yg jahanamkan survuval bangsa dan ugama.....

Anonymous said...

Ha3... Bila tersepit penipu yg kuat auta main pusing roundabout...hidup dlm alam fantasi....gagal rampas selangor makin kuat merapooo dan nenipu....kalo berjaya rampas selangir tak taulah ...mau pecah donia nu gaknye...

Anonymous said...

Macai2 ..ape lagi yg ko nak klentong?...

Anonymous said...

Parti
Buaya
Naga
Lebih bahaya dari parti lain..

Anonymous said...

Tidak syak lagi,walaupun berkacamata hitam ala2 panchasitara dan tanpa kipas sakti ditangan,memang nek jah tuh.Berkemungkinan nek jah dibawah pengaruh air ketum....ooop sori silap pengaruh ketum yg bersifat kuat klingtong.

Mat Gunong said...

Mat Gunong ada terbaca tadi yg noh udang mengamuk menuduh 3 orang exco Pas yang masih bersama kerajaan Negeri DAYUS. Mengamuk sakan tak dapat tengok PUKI perentah Selangor.
Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Dgr citer sejak semalam riuh rendah macai2 upahan Madeymahatahik 'bertugas' lebih masa di semua blog2 pro UMNO?
Tergugat sgguh dgr citer apabila himpunan 71 UMNO itu berjaya menghimpunkan begitu ramai ahli akar umbi UMNO

Maka sebelum terlambat ketua2 pendedak macai Madey perlu gerakkan fitnah awak iaitu seolah2 semua ini sperti zaman Mahatahik memerintah, kerahan paksa hadir program. Malang sekali fitnah tak menjadi.. sbb zaman org ada komunikasi mantap ini tv1 tv2 tv3 bkan lagi sumber pembohong mcm zaman Mahatahik memeritah dulu.. itu je sumber org kg boleh disuap..


So sampai hari ini madey masih kecewa dgn tindakan berani-kacau PAS terhadap PH-Pakatan Syetan.

Madey masih mencari2 rentak untuk mengenakan PAS. Tp fitnah 90 juta ala Lpiji Soton tak mendapat sambutan untuk di kenakan pada PAS
Madey takut dengan PAS yg berjanji akan menentang PH.

PAS tak perlu ckp untuk bergabung dengan UMNO. Sorg2 pun takpe janji PAS akan mengacau undi Melayu pada Pakatan Haprak..

Tragedi Memali mengesahkan Madey sgt benci parti PAS!

Anonymous said...

Pujuk hati sendiri yang tengah keciwa kena cerai talak 3 ke..?? Kahkahkahkahkah..

Anonymous said...

Kesian...merapu meroyan sejak2 kena talak 3...kahkahkah.. Dah tak modal lain ke cai..? Cuba lagi cai..
Kahkahkahkah

Anonymous said...

aku rsa nk tergelak lihat 'micro-hasut' atau 'micro-pujuk' si macai matgunong ni dlm blog cts demi untuk manarik baru kepada chap munge dan benci UMNO .. tercungap2 juga karang skrip.. tp tak nampak real

Cuba lagi ye matgunong. smlm klu ko tnye kwn2 yg pegi Stadium Bukit Jalil.. mereka mesti gelak dgn citer level jamban ko.. cube2 gitew.

kah.kah.kah..


#HidupUMNOBN
#HidupDSN
#NyahPengkhianat

Mat Gunong said...

Cabutan bertuah apa dalam stadium malam tadi!!!. Cai pemenang dah siap 2 hari awal.Menipu je lah kerja umno ni. Kesian ahli ahli umno seluruh pelusuk negar yang hadir ,mengharap tuah badan untuk menang proton perdana. Aleh aleh kroni gak yg terpilih awal.

P/s. Tak pe wahai ahli umno , walaupun kamu ditipu, kamu patut bersyukur dapat naik bas free,sedikit duit poket,beg, roti dan air ribena. Apa yang penting !!!!!"BERSYUKUR
HEHEHEKIKIKIHAHAHAKAHKAHKAH

Anonymous said...

Macai tak berani jawab...kerja tipu menipu ni memang korja umno dan macai..

Anonymous said...

Kasihan jugak PAS. kerana tak bertindak cepat macam Najib hapuskan pengaruh mahazalim, PAS biarkan puak2 PAN bersarang berbelas tahun.

Parasit yg ditaja PgayR dan DAPig ini berjaya melumpuhkan juga cerama2 PAS di beberapa kwsn di Kedah dan Selangor.

Tp yg pasti ceramah chap munge anak mamak boboi sampai skrg masih gagal dan tidak berjaya.

di Jerlun, boboi melalui org2 suruhannya cuba merasuah org2 Siam Buddha untuk menyokong boboi si bodoh tu.. malang tak la menjadi sgt.

Manakala melayu2 di Jerlun dikhabarkan sebulat hati mahu kembali pd UMNO yg asal. dan tak kurang juga kepada PAS.

Alhamdulillah. Syukur. kita doakan parti boboi akan berkubur hancur terus di bumi Kedah. sbg balasan dan cermin pada kejahatan Madey Laknatullah selama 22 tahun menyamun menipu dan menghina Melayu dengan rasuah dan materialistik untuk kekal berkuasa!

Jangan lupa Tragedi Memali, syaitan besar yg mengatur tragedi tersebut skrg masih hidup berusia lebih 90 tahun. Dia takkan terlepas dr hukuman dan balasan Tuhan Yang Maha Esa, sama ada didunia ini atau diakhirat sudah pasti.

Anonymous said...

Macau2 harbi meroyan sakan...hahaha

Anonymous said...

Hehehe... meroyan sakan macai2 harbi....hahaha
Sesunggohnya sambutan umno ke71 amat2 terkesan pada caiharhi2 sekelian...hahaha

Anonymous said...

hahahaha kesian ko matgunok. parah hati ko dgn program UMNO smlm
YG menipu macai ialah punasehat chap munge. habis pakat lari keluar tak tahan main kotor dlm parti lembik ubun2 itu.

Cabutan bertuah pon menjadikan matgunok kufur dlm mempermainkan konsep syukur. Siang tadi main hina bab pakaian Sunnah Nabi Solallahu Alaihiwasallam

spnjg pengalaman aku dlm politik..org mcm ko akan menderita dikemudian hari yg tak lama mana ko boleh berseronok gelak ketawa syaitan tu.. yakinlah ko pasti akan terima balasan Tuhan..

semoga UMNO BN terus di pelihara Allah Taala. Larian bendera UMNO 71 baru2 ini amat memberikan kesan di akar umbi.. macai matgunok pasti menangis kalo tgk kemesraan dan perpaduan ahli2 UMNO.. tk bising2 pon.. Najib punya kerja smart!

#HidupUMNOBN
#HidupDSN
#NyahPengkhianat

Anonymous said...

Hehehe... meroyan sakan macai2 harbi....hahaha
Sesunggohnya mereka amat2 terkesan dan menggelupor dgn Pas...hahaha

Anonymous said...

sejak smlm kalo pegi ke blog2 Pro UMNO lihat sakan macai2 pakatontahik ini menabur fitnah. rancak sungguh. mereka terkesan dan gerun rupanya dengan lautan baju merah.

Paling bernanah hati bila lihat DS Zahid Hamidi menjadi imam, ada pula ceramah sambutan Nisfu Sya'ban, yg di zaman Madey ko jgn harap akan lulus dibuat program2 Agama Islam ini. DSN mmg xpandai berucap mn Nuar ketom tp gerak kerja DSN mantap menyebabkan skrg ini rakyat marhean merasai kepimpinannya.

Madey sgt benci Islam. dia hanya ambil Islam dlm bab2 yg kasi untung dunia pdnya shj!


#HidupUMNOBN
#HidupDSN
#NyahPengkhianat

Anonymous said...

matgobok xde modal sbrnye.
dia resah lihat gelombang kekuatan tulen UMNO kali ini
UMNO zaman DSN sama sekali berbeza dengan UMNO zaman Mahazalim jadi Presiden

Zaman itu kita nampak kt luar konon2 org sokong dan taksub pd Madey ini mcm dia terlalu hebat. Sebenarnya bila didedahkan oleh veteran2 UMNO.. Madey pegang telor org2 yg bermasalah spy berada dlm UMNO jd umpankan dengan wang, rasuah dan kontrak2 dr pada kelas A hingga F. semua di beri DEDAKHARAM yg maha dahsyat

sbb itu UMNO dituduh parti rasuah. betapa susahnya Pak Lah dan Najib mahu bersihkan keadaan ahli2 UMNO yg terbiasa dengan suapan Rasuah/DEDAK HARAM ini untuk setia dengan parti.

pelik zaman itu mereka membela madey bermatian2 mcm sekor pendatang Aceh- Sanusi Joned. MB yg sanggup kunun bermandi darah jika madey disentuh (sekitan 90-an). Aku tak lupa macai

KAu hidup penuh di zaman MAdey Laknatullah ini mnjd PM. Sgt banyak kejahatan dan penipuannya pd rakyat.. ketika ini byk org2 muda yg berminat politik mereka yg lahir dihujung pemerintahan Mahazalim. jd mereka tak tahu zaman gelap Mahazalim amat menekan jiwa. nk beli sebiji keta pon amat tertekan dengan kos yg tinggi, faedah bank yg mencecah 8%-11% dn lebih. Harga keta sndiri sudah sgt mahal (baru Proton Wira je) digandakan dengan faedah bank.

Gaji kakitangan awam sgt rendah.. guru hanya RM900 lebih gaji pokok 90-an dlu. Sedangkanharga petrol zaman Mahazalim jd Pii EM xde rendah mana.. RM1.70-RM1.90. dengan gaji ciput mcm tu..

Tol dinaikkan setiap 2 tahun tanpa soal. Rakyat wjib terima. jwb lawan. Harga brg naik setiap kali Mahazalim umum bonus hujung tahun.. tande sekatan. Malah sistem makanan Halal tidak dibenarkan spt skrg.. krn Madey amat rapat dgn taikun2 cina yg control hub makanan di malaysia


aku boleh berforum sampai pagi esok untuk cerita betapa JAHATNYA dasar penindasan dan pemerintahan Madey yg hanya kroni-friendly dan rasuah-friendly. Ketua2 Cawangan UMNO perlu 'rekemen' untuk kontraktor kelas F masuk tender krjn. 'Rekeman' tu bukannya sikit percent.

sbb itu aku pelik mcm mana dia boleh 'menangis' berlakon mase PAU, konon jgn rasuah. celaka mamak ni, dia yg didik dan suburkan UMNO dgn rasuah, pidah ajis bkn main mengampu.. dtg memujuk.. puihhhhh.. geli nak mampos!!


#HidupUMNOBN
#HidupDSN
#NyahPengkhianat

Mat Gunong said...

DULU pun menipu, KINI pun menipu, SELAMANYA pun menipu.

Anonymous said...

10:23...Betul2. ...Parti Kelentong Rakyat memang kuat menipu sama mcm aljuburi Raja Penipu al kelentong

Anonymous said...

Parti Tahik Kelentong Rakyat....rakyat dah muak dengan kerenah Tahik..hi3

Kwaang..kuek. kuek..usha tahik tetap sia2.

Anonymous said...

Macai umno meredakan gundah gulana hati sendiri...buat sambutan 71 pon kena tipu ...kena booo ahli sendiri....yabedabeduu..

Anonymous said...

Macam kata kat diri sendri je..kahkahkah..

Anonymous said...

Fitnah 90 jota...sampai hadi takut saman husam...ostad basha takut saman rafizi...peguam naegara takut dakwa rafizi kerana jenayah fitnah tabong uji...huhuhu..macai dah mola bak auta lagi ...

Anonymous said...

Macai nak tipu nak vover kena tipu...

Anonymous said...

Teori dari ilham persepsi sendiri...

Anonymous said...

Futnah aper?..cer bagi satu contoh...

Anonymous said...

Yang biasa kitaorg tengok yang menipu yang putar belit yang tabur fitnah sana sini tak lain tak bukan ialah kau and geng sekandang sebabi tu.. APE LAGI YANG KAU NAK TIPU..??

Anonymous said...

Citer cerpen tajok ape wahai cerPenis

Anonymous said...

Aku dah muak dengan klentong najib...

Anonymous said...

Cuba lagi ye jing 11.08.. Karangan kau langsung tak menarik.. Sila ambil UPSR smula ye jing..kikikiki

Anonymous said...

Parti klentong rakyat...eaktat selangor dapat mcam2....rakyat negeri bn jadi mangsa Buaya Naga...subsidi di hilang Barang Naik..kena klentong rakyat dihulukan..

Anonymous said...

11.05...seronok ke jadi hanjing menyalak kat sini..? Kikiki

Anonymous said...

Sedap nye cerpen ko...masa madey tipu ko diam bisu....sekarang baru ko nak bukak mulut...konon tere sangatlaah..

Anonymous said...

Kira ok la teori tu dari teori yg hanjing 11.11 bawak dari hasil meeting dalam kandang babi..kikiki

Anonymous said...

Masa madey setan besar atur trajedi memali ko buat aper?....ko diam kerana subahat...sekarang baru ko nak cuci dosa ko subahat dengan madey...ha5

Anonymous said...

Contohnye bila mak kau kangkang kat nepal sambil kau melancap kat sebelah...

Anonymous said...

Pas pin tak u gkit lagi sejak baik dengan bajib kerana masa memali najib pon subahat mcm ko...n
Bukan begitu...hik2... Mao tutup tahik sendiri ker...

Anonymous said...

Cai..pergi ambil UPSR kasi pass dulu baru komen kat sini.. Mengeja pun tonggang langgang.. Bodoh sangat kau ni

Anonymous said...

Nak pusing ler tu...cuba ko baca kat atas citer jho lo buat press conference di amerikaa...haa3... Sape yg tipu...diam lerr ko kaki tipu...

Anonymous said...

Kitaorang lagi benci dengan fitnah2 yang geng2 sekandang sebabi kau ratip hari2.. Dah tak ade modal ke..?

Anonymous said...

Anjung belaan najib tersepit terus mare...hik4..

Anonymous said...

Hihihi
nk tergelak bace posting macai MamakTon. Gelisah melampau..
teruk kan si matgobok tedmongok punye geng meroyan.
xsangka kite Sambutan UMNO 71 yg penuh kesyukuran dan meriah menjadi cerita yg menakutkan macai..
tusukan pisau yg tajam di hati macai Pakatan Kelentong Rakyat (P-K-R)

MamakTon mesti gelisah, Atok Lim Sial apa mau kelentong rakyat lg.
Skrip basi imdb hancus. tk menjadi. Atok Kleptokrasi Tua lngsung xkomen dh pasal imdb di Oman.

Atok Kleptokrasi Tua hanya cerita pasal batu jeee.. kikiki
Tklama lg mungkin Atok Kleptokrasi Tua akan ckp "tahik-ku lebih cantik dr Malaysia"

kikiki.

Anonymous said...

Ooo bukan mak ko tahan kpd benggali...sebab tu merapooo mereka2 citer..dah dekat ramadan pin ko nasih amalkan berbhong...tahap ugama ko rendah sangat...

Anonymous said...

Tajtik serang balas orang yg tersepit yer...kikikik..

Anonymous said...

Suruh bagi fitnah ape terus merapooo ..bodooh macai ni

Anonymous said...

Ko yg kuat klentong...rakyat dihulukan..barang naik oleh buaya naga..

Anonymous said...

cer tdk ADUN DAPig. Jd ADUN pn dgn menipu.
boleh pikir tak banyak mana lg hal yg mereka tipu selain tipu CEC yg kita tak tahu dibelakng?
ade hati nk kutuk UMNO. MamakTon skrg dh join DAPig
mase xjoin DAPig pon MamakTon kuat menipu. SRC 42 juta, lepas tu 12 jota? xslh aku byk giler angka dia reka. So skrg Atok Kleptokrasi Tua yg kuat menipu join DAPig lubuk komunis penipu.. boleh byg x ape akn jd jika puak sakai penipu ni naik atas?

Miss Phang lebih tahu ape dlm seluar tokong Lim.. hihihi

Anonymous said...

Jemput pas masuk umno...pas terajang terus bisu...ha4

Anonymous said...

plg giler.. ade macai MamakTon dlm blog mereka mencdgkin Atok Kleptokrasi Tua mereput itu dinamakan sebagai bakal PM Pakatontahik..

wowwowo.. terkedu aku.. nak muntah pun ade. kikiki...
tak puas menjarah merompak harta selama 22 tahun.. mahu ditambah lagi.. giler!

Anonymous said...

42 jota dari src ade peguam negara nafikan?...ko yg bengong tak tahu..

Anonymous said...

macai terkenang PAS tendang MamakTon mase jemput join PH. kah.kah.kah
PAS tk respect langsung jemputan Atok Kleptokrasi Tua punye jemputan

Sangka Kit Sial MamakTon ade 'bisa' lagi.. rupaya Babi pon boleh terbang.. kiki

Anonymous said...

Ha3.. Atok tua tu hauh lebih bijak dari ko...negara oman pon nasih panggil berucap...ko dan najib sape panggil?...jho lo her yg panggil najib nak bagi duit rompakan 1 mdb...hi3...

Anonymous said...

src 42 miliion billion mamakTon.. ade Peguam negara buka kertas pendakwaan?
Atok Kleptokrasi Tua kantoi menipu hujung hayat

Anonymous said...

Atok tua puji batu batan.. kekek tanda jiwanya sgt kronik sakit..
macai plak angok2 mcm nk giler.. kagom.. kahkahkah

Anonymous said...

Peguam begara hadi hakim....ko nak main silap mata?...umno tumbang najib jawab dlm mahjamah lah..

Anonymous said...

Oman masih hormat..ko sape nak hormat?...pandai main silap mata jer..

Anonymous said...

kah.kah..kah...kahhhh
meroyan macai.. PAS sudahleh xrespect langsung Atok Kleptokarsi Tua pakse PAS masok Pakatan Jahanam

Pastu PAS ludah sekali lagi kt muka Atok Kleptokrasi Tua, PAS TAKKAN bersekutu dengan MamakTon. Selagi ada MamakTonTahik maknanya PAS reject.. kasihannnnnn

macai terangguk2 mcm anjing liar jumpe tulang..

kekekekeke

Anonymous said...

Arok jelepek ape?...ade atok didakwa oleh mahkamah?...

Anonymous said...

Hehehe...caiharbi545 masih mengelupor..

Anonymous said...

Bila atok oajsa pas?...ko jer perasan...atok ingat pas pembangkang tapi bukan pmbangkang...

Anonymous said...

Atok tua kena dakwa mahkamah mana?...

Anonymous said...

Macai dari tadi kuat benor menipu...mak dia kena rogol dengan benggali tak mengaku...sampai merapooo menipu..

Anonymous said...

Tuduh orang fitnah...bila suruh bagi contoh fitnah ape terus merapooo3...cai dilatih supaya ratib fitnah yek...

Anonymous said...

Cai 28 billion duit 1.db hilang tak dapat dikesan...memanakah dan bagaimana duit ni lesap....ko dah rompak duit ni dengan jho lo dan najib yek?...

Anonymous said...

Ada mo1 didakwa ditangkap oleh Doj & Fbi?
Sapina dari mahkamah Perancis bila nak sampai?
Bodoh dan lembab buat kerja. Terhegeh hegeh mcm beruk Uganda pencen kena paksa panjat pkk kelapa.

Anonymous said...

Woi bahlol..takkan piji tak tau kat mana najib sorok duit tu? Kau tanyalah... Semua perkara piji tahu. Budusss

Anonymous said...

Penyembah tokong nak sembang bab agama..?? Kahkahkahkah.. Patut la babi panggang pun selamber je hanjing 11.32 balun...

Anonymous said...

Mat gunong...teruskanlah mempersenda memperolok-olok menghina mencaci-maki membenci mengadu-domba dengan sunnah2 nabi akhir zaman ini...jika kamu bersalah dgn Allah mudah utk bertaubat...
Jika kamu bersalah dengan nabi..carilah nabi sehingga hujung dunia utk kamu minta maaf...teruskan....

Anonymous said...

Mat gunong...teruskanlah mempersenda memperolok-olok menghina mencaci-maki membenci mengadu-domba dengan sunnah2 nabi akhir zaman ini...jika kamu bersalah dgn Allah mudah utk bertaubat...
Jika kamu bersalah dengan nabi..carilah nabi sehingga hujung dunia utk kamu minta maaf...teruskan....

Anonymous said...

Memang benar ada "adegan menge boooo" khas untuk caiharbi2 yg dikenal pasti hingga kesipuan lari keluar dewan...kahkahkah

Anonymous said...

Ada 3 ekor jer..matgunong ted bongok dan din pagoh...haha

Anonymous said...

Teruskan berangan caiharbi849 free jer kan takde gst..haha

Anonymous said...

Sejarah perbuatan zalim fitnah pakatoon mana ada lupa der..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates