May 31, 2017

27 Mana Lebih Hebat? @AzminAli Dipayung Atau @cmlimguaneng ?


DYMM Sultan Selangor guna payung untuk memayungi diri Baginda sendiri. Baginda seorang yang 'gentleman' dan mesra Rakyat. Menteri Besar Selangor pula perlu ada orang lain kena memayungi dirinya. Betapa hebat ahli politik pembangkang apabila berkuasa.

Sehebat-hebat Azmin Ali, hebat lagi 'Sultan' Pulau Pinang. Joseph Lim Guan Eng panggil budak dan gadis comel angkat payung untuk dia.



Apa-apapun, DS Najib Tun Razak jugak yang 'steady'.

27 comments:

Anonymous said...

Itu payung manyak belat maa... Saya tara kuat mau angkat. Jangan ciakap itu macam la. Apa hat lu lengki sama gua?

NoName

Anonymous said...

Payung lgbt najib..tahniah

Anonymous said...

Ha2....cts tak de isu?....memang hebat azmin..pas yg dah cerai talak tiga kata cts pon tak sanggup lari dari bontot azmin..di penang adun pas pin tak mao lari dari dap..kesian lobai pas berhempas pulas talak 3 ikut telunjuj umno tapi ahli2 masih nak sekelambu..mengharapkan belas ehsan PH..ahli pas tak tajin dengan lobai pas dan umno

Sekarang ramai plak orang pindah ke selangor dan penang..

Anonymous said...

Cina mca lagi hebat....tuduh melayu umno dan pas ketua pengganas sekor pon tak berani melawan cina mca...makin naik tocang cina mca tengok melayu pengecut...cakap bukan main ganas lagi...tampor sana tampor sini...patut dicop pengganas...hu3... Tak malu weeh..

ted manoff said...

Benda nii pun jadii isu..byk lagii isu penting..contoh kes azeez rahim tlg org tipu org..nii idak pasal payung jadii isu..bila kena kritik terus delete...

Anonymous said...

1:24..Yg diuduh cina pengganas tu adalah kau..pengganas tujuh keturunun yg kuat provoke..yg pengecut tu sebenarnya adalah kau..penjubur tua mcm kau ni memang jenis pengecut secara berdepan sbb tu kau suka sondol dari belakang..hu3...Tak malu weeh..

Anonymous said...

ph dipayungi TAIK.

Anonymous said...

Mca geram umno pas asik tampor orang jer ...ko bodos ingat cina mca bodoh mcm ko...bila kena cop ko pon nak lari kepala..takut...

Anonymous said...

Umno buat taik...najib buat taik macai tukang cuci...

Anonymous said...

Macai upahan umno dah abis cedik..

Anonymous said...

Nampaknya orang Pekan telah membuat pilihan yg betul betul,PM Najib adalah seorang yg sangat mesra rakyat. Kami orang Pekan mahu mencabar supaya Mahahtir datang bertanding di Pekan....jumpa di Pekan.

Anonymous said...

Itu baru pegang jawatan Napolean kecil. Kalau jadi Napolean besar, mungkin dalam rumahpun mintak payung! Kah3

Anonymous said...

yang super hebat..ada yang sanggup kongsi bini.

Anonymous said...

Di mata LGBT ia hanya nampak warna lubang kunyit. Di mata normal ia boleh jadi pelangi dsbnya.

Anonymous said...

Lu cakap dali buntut bavi sebab itu ciakap kosong talak mukti. WSJ ciakap olang mau pindah penang ker? Muntut bavi

Anonymous said...

Mca cuma gulau tapi itu dapster talak gulau. Dapster manyat selius mahu bikin ABU jadi kritine ma. Sebab itu kalau nampak mca dan dapster, hamtem itu dapster dulu ya.

Anonymous said...

Lu sendili delete bekang ciakap olang delete. Sama macam celita kompeni AS di bayar 1 juta untuk lobi. Lu sendili bayar 1 juta sama itu US company belakang ciakap Jibo yang bayar. Ini taktik lapok bro.

Anonymous said...

Macai pulak outsource pada ABU. ABU tarak kerja, kini cuci taik outsource. Kik5

Anonymous said...

Betul

Bukan saja mesra rakyat, tapi lebih dari itu lagi membantu rakyat.... terutama rakyat bawahan seperti aku dan keluarga, bantuan dlm pelbagai bentuk.

Anonymous said...


Al Sultan Pulau Pinang Darul Harbi Lim Guan Eng darjah PHPRDAP

Anonymous said...

Apasat lu mata apa tengok pun nampak itu lobang kunyit ka..bolo punya olang..

Anonymous said...

Ikut telunjuj umno lagi ok dari ikut telunjuj Dapig tokong harbi tipu manyak kuat...

Anonymous said...

Hahaha bolo punya olang...2 olang the star sudak kena pecat...
7 hali musti mau kasi jawab..
Lu BarDap124 bolo mana tau

Anonymous said...

Cts mau gulau2 ini hali kasi isu syok2 maa..lu dudok diam2 maa..bolo ted BarDap.hehehe

Anonymous said...

Mader mana belani pege pekan maa..hilang deposit muka mana mau talok...mader bukan bolo sangat maa..

Anonymous said...

Balu ini maciam power dapat suda lebe dali laja..gila ini
tokong ...puihhh

Anonymous said...

Inilah tokong cina lahanat..
Merayu minta kuasa dari rakyat..
Sudah berkuasa menghambakan rakyat..
Pru14 #terajang Dapig

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates