May 9, 2017

153 Al Fatihah ... Pejabat PAN Besut Jadi Kedai Bundle





Alhamdulillah, pada 13/04/2016 Pejabat Parti Amanah Negara (PAN) Besut dengan rasminya disempurnakan oleh Dr Mujahid Rawa selaku Naib Presiden PAN. Turut hadir pada perasmian adalah Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Raja Bahrin.

Hari ini, Al Fatihah, Pejabat PAN Besut telah digantikan dengan kedai bundle atau kedai menjual pakaian terpakai. Begitulah mungkin nasib Parti PAN di dalam Pilihan Raya Umum akan datang gamaknya.

153 comments:

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah... Perjuangan kerana busuk hati dan agenda yang tidak ikhlas..bgitulah akhirnya..kita tunggu jer pkr dan cap bunga pulak..itu pun nyawa2 ikan ada hati prof ahmad atory tu ckp
Ph akan menang besar.. Kita tgok jerlah

Anonymous said...



Ini semua plan LKS, untuk pecah belahkan melayu/Islam. Bila berpecah , akan bercakaran dan menjadi lemahlah org melayu...itulah apa yng usuh mau supaya kita bergaduh sama sendiri

Kita merayu kepada Amanah ni. Baliklah kepangkal jalan Dan belapang dada Dan bermaaf2kan sesama melayu/Islam kita.



Anonymous said...

Ini semua plan LKS, untuk pecah belahkan melayu/Islam. Bila berpecah , akan bercakaran dan menjadi lemahlah org melayu...itulah apa yng usuh mau supaya kita bergaduh sama sendiri

Kita merayu kepada Amanah ni. Baliklah kepangkal jalan Dan belapang dada Dan bermaaf2kan sesama melayu/Islam kita.



Anonymous said...

Kikikikikikikikiki.....ini bukan cooobaaannn... ini betul betul kejadiannnnn.......!!!!!! Kikikikiki..


Berambus barua DAP@SINGAPORK

Anonymous said...

Ni baru betul2 sarkis...cap munge...cap jubin dan dari cap kuali ke cap kasut...bahana kesenkekkan duit

Anonymous said...

Alhamdullialah ..pejabat amanah besut dah berpindah kekawasan lebih bedar di bangunan 3 tingkat...

Anonymous said...

http://www.amenoworld.org/2017/05/bukannya-tutup-sebaliknya-kami.html?m=1

Anonymous said...

Mat singapork yg selalu kecewa

Anonymous said...

Kesian Cucu Tok Sempit tak sempat baca habis fatihah...tak sempat nak posing2 mcm biasa...hu3...

Anonymous said...

Pindah bangunan 3 tingkat...banyak duit Amanah Terengganu....kalah Pas..

ted manoff said...

Realitinya rakyat maukan perubahan..pm najib sendiri tk yakin umno akn mengekalkn kuasa..kajian menunjukan bahwa lebih 68 peratus rakyat memilih p.h...setakat kajian profesor kangkung upahan pm najib sekadar penyedap hati saja..

Anonymous said...

Balik nak kerjasama dengan lobai yg makan suap duit haram najib?...kawan tak kongsi dosa ler.

Anonymous said...

Ha2 ko kena tipu dengan cucu tok sempit....itulah perjuangan yg menyeleweng...

Anonymous said...

Si 6.15 ni la bukti betapa bangangnya pencacai2 najip. Kah kah kah

Blog cucu tok kelepet ni ko nak percaya? Kah kah kah

ted manoff said...

Tkyah jadii batu api ryezall... Hentikan politik adudomba khairulryezall... Diaorang pindah bangunan ko plk sedap ckp dh tutup..ketakutan yg amat sgt nmpaknya..bingaii..

Anonymous said...

Semasa kuali berada dalam induk, Tok Mat tak pegang apa-apa. Setelah keluar dari induk apakah lojik untuk Tok Mat dapat apa-apa lepas ini? Cai hanya pandai ampu Tok Mat jer.

Kalau dengo cakai cai, babi pun boleh pergi bulan. Wakakaka. Makanya berpada-padalah kalau nak dengo cakap cai-cai semua.

Satu donia tahu bahawa cai bergantung dengan dedak dari Tok Mat jer. Makanya depa hanya repot yang elok2 demi sekampit dedak dari Tok Mat.

Fikir-fikirkan

Anonymous said...

lepas pru14 inna'lillah PH..

Anonymous said...

Mader dah cakap kalau pertandingan jadi 3 penjuru, peluang pembangang untuk tumbangkan pemangkin adalah menghampiri 0, zero, zilch, nahi, sifar. Mader tu lebih tinggi dari Athuri. harap Athuri sedar atau sengaja nak lawan tauke yer? Oh no better dont.

Anonymous said...

ada sorang pengkomen otak biul dalam ni kata 68% rakyat pilih ph..mungkin ni dari kaji selidik dari puak2 yahudi pemusnah bangsa ugama dan negara..

Anonymous said...

antara Madey dan Atok Kim ada persefahaman: "i lap U, U lap me"

antara Tok Pan dan Tok Dap ada apa? cer citer kalau betoi ada, kik3.

Anonymous said...

Kalo umno tak kojol najib tak beli pas dengan harga 90 jota...lebih baik bahi2 kpd macai2 yg kelaparan...lobai pas yg sedang gelabah kehilangan ahli kpd amanah plak sedap2 pakai kete mewah...cai tetap miskin
.

Anonymous said...

Madey nak syokkan macai...PH bertambah kuat...umno yg gelabah...beli pas yg dah jatuh nilai...
Najib beli pas untuk tolong umno tapi pas pon nak lawan tokey...cian umno...

Anonymous said...

Antara atok jib dengan atok setban plak?...ade persefahaman tapi nak berebut sama sendiri nak perintah kelantan dan selangor....lebih baik hj hadi jadi presiden umno dan pm malaysia...baru tak berebut...

Anonymous said...

Kenapa itu mustahil?...ramai yg dah benci dengan najib dan umno...membebankan rakyat...serba serbi mahal..totok umno dah makin pupus...

Anonymous said...

Yahudi pemusnah agama bangsa dan negara...ko ni cakap tak serupa bikin...sape pakai penasihat yahudi Apco?...cai ni auta mengada2..

Anonymous said...

Macai memang pandai main sarkas..hearsay angguk2... Hi3...

Anonymous said...

KATA POLITIK MATANG DAN SEJAHTERA...KENAPA DITEMPELAK SARANAN KU NAN UNTUK BERSATU?

Pas dilaporkan menempelak Setiausaha Agung UMNO, Tengku Adnan Tengku Mansor berhubung kenyataannya bahawa masih belum terlambat bagi parti Islam itu untuk kembali ke pangkuan UMNO.

Ketua Penerangan Pas, Nasaruddin Hassan berkata, kenyataan Tengku Adnan itu menggambarkan seolah-olah Pas ingin kembali ke pangkuan UMNO selepas didakwa lahir daripada sayap parti tersebut.

"Pas bukan semata-mata lahir daripada UMNO, tetapi juga daripada Hizbul Muslimin selepas ia diharamkan pada 1948," ujar Nasaruddin lagi.

Ketua Penerangan Pas yang juga Ahli Parlimen Temerloh itu tampil dengan kenyataan demikian berikutan Tengku Adnan semalam mengalu-alukan jika Pas ingin kembali ke pangkuan UMNO sebagai Biro Agama UMNO sempena ulangtahunnya yang ke 71 pada 11 Mei ini.

Kata Ku Nan, sebagai parti yang inklusif, UMNO sedia memberi peluang jika Pas ingin kembali ke pangkuan mereka, meskipun mereka sudah terlanjur sebelum ini.

"Semuanya terpulang kepada kepimpinan Pas, walaupun sudah terlanjur, mereka masih boleh pulang ke pangkuan," tambah Ku Nan.

Baik dan terlalu murni apa saranan Ku Nan itu?

Jadi, kenapa Pas perlu melenting serta menempelak beliau kerana kenyataannya itu?

Adakah politik matang dan sejahtera membenarkan tindakan menempelak rakan sendiri yang sudah kerap digauli, lebih-lebih lagi jika ianya bertujuan baik dan murni?

Anonymous said...

Ku nan dan umno kurang yakin dengan cara pas walopun presiden pas cakap nak kerjasama dengan umno...ini kerana lobai pas pernah tikam belakang PR...
DAH BAYAR 90 JUTA TAPI PAS DAH SOUND NAK PERINTAH 5 NEGERI... LOBAI PAS NI MEMANG TAK RETI2... INGAT UMNO BAGI FREE...
Tak lama lagi perang lah 2 sahabat yg baru karib ni..
CTS terpakda gali balik pekong Pas...hi3...inilah dikatakan perjuangan ikhlas psrti melayu islam terbesar di mesia ku...ha4... Penipu betkawan dengan pengangak..

Anonymous said...

Kalo pas masuk umno hj hadi boleh jadi presiden umno...orang umno nak tegakkan islam...lobai pas boleh islamkan semula umno yg dah hannyut...hadi boleh tukar perlembagaan sekular umno kpd perlembagaan islam pas
..hudud pon beh laksana....betol tak...saranan ku nan memang bagus...

Anonymous said...

kebimbangan Shamser Tind adalah real. Shamser Tind bimbang kalau kemasukan totok tegar unmo seperti 3MMM, DefuckU, Pudin dan Ultra Meley ke dalam pakatan pembangang, akhirnya pembangang akan jadi lebih totok dari unmo. yes i agree with U bhai. Muahaha

Mat Gunong said...

Yang ini betul betul punch line. Ber line line kena kat muka CTS. Hehehekikikihahahakahkahkah.

Anonymous said...

Brtuul bto mat..

Anonymous said...

Ko ni dlm satu hari mesti merapu...kalo tak merapu jubor ko akan pedih...hi3...

Anonymous said...

Shsmdir kan dah masuk umno..hi3...

Anonymous said...

Umno dan pas makin terok...dah ade tande awal nak perang...hi3...perompak nak kincin penipu..

Anonymous said...

Dulu pembangang tak banyak baggage. Kalau ada pun hanya satu atau dua dalam parti tertentu. Itupun pembangang terkial-kial untuk dapatkan madat. Kini setelah banyak baggage diimport masuk, harapan akan jadi lebih pudar. Melainkan kalau pengundi mudah lupa (melayu mudah lupa), Pru 14 mungkin jadi peluang terakhir untuk baggage import jadi sebahagian dari impian harapan.

Anonymous said...

Sian atok madey terpaksa merayu...pengundi di pekan jgn undi najib pada pru 14 nanti
Pesanan melalui video di fb cap munge
Tu tanda2 ape agaknye? kehilangan aura dan auta xsempat diwarisi boboi blurr.Sian boboi dapat daddy cam tuh

Anonymous said...

Untuk jamin umno menang ku nan ajak pas masuk umno...aku suruju supaya hadi boleh jadi pm dan islamkan semula orang umno..

Anonymous said...

Kalo 3 penjuru di pekan najib boleh kalah di pekan...

Anonymous said...

Selamat berkubur parti kuali... Dari jual kuali, lebih baik jual baju bundle....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Seluar dalam mat sabu bau nonok normah ade jual tak???

Muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Gambar pejabat baru KUALI 3 tingkat tu ada dlm portal Sarawak Report, WSJ dan The Guardian. Tapi mengikut cakap sumber2 yg rapat dgn KUALI ianya bukan berada di Malaysia tapi telah berpindah ke planet Pluto. Mrk menggunakan roket DAP utk berulang-alik kesana.

Kalau sapa2 yg nak tengok gambar2 pejabat baru tu lah ...

kahkahkahkahkahkah

Anonymous said...

Ikut saranan tuan penasihat adam rosly tu... Jual nasi lemak kat bangla, nepal, myanmar, indon dan seangkatan dengannya... Mana tak banyak duit...

Anonymous said...

PH bertambah kuat... Kuat berpecah belah....

Muahahahahahahahahaha... Apa khabar parti jubin ek???

Anonymous said...

Apco jadi penasihat dibayar... Tapi soros membayar proksi untuk dengar cakap dia....

Kenal ke tak soros tu??

Kalau tak kenal pergi tanya atok madey... Kawan baik dia tahun 1997 dulu...

Anonymous said...

Parti jubin bebas rasuah. Parti mana tau main rasuah.
Pemimpin parti jubin yes, mmg kaki rasuah.

Anonymous said...

Siapa la macai madey nak lawan najib kat pekan tu?? Dia nak letak tunggul kayu gamaknya...

Dari letak tunggul kayu, lebih baik letak anjing... Dapig boleh bagi menangkan anjing tu jugak....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Alhamdulilah... Umno diIslamkan semula... Jangan jadi kapir kerala macam atok madey udah la... Pergi perhimpunan bershit pun ada macai pembangang kata tu tandanya madey gi cuci dosa.... Walaweiiii....

Ajaran mana ntah macai tu belajar ntah....

Anonymous said...

Ko jangan main-main, ade 6 kotak jubin tu... Semua bukti rasuah weii...

Har har har har har

Anonymous said...

Seblm piliharaya slogan politik sejahtera dan politik matang digunakan untuk keharmonian...
Bila 3 penjuru di kelantan selangor terengganu kedah dan perlis politik sejahtera dan politik matang akan hilang entah kemana kerana masing2 nak menang...pas takkan biarkan kelantan jatuh dan dah masak sangat tektik kotor umno...

Anonymous said...

Yer ke...ko plak susah hati...nape?...Pas geng ko nak lawan tokey..

Anonymous said...

Mscai ko lah punyer keje tu..

Anonymous said...

Ko sempat baca fatihah sampai habis?...

Anonymous said...

Umno tak apa, pas pun tak apa asalkan tak jatuh ke tangan barua DAP iaitu pkr, pan, dan ppbm. Woo banyaknya parti melayu bodoh yg jd barua DAP.Rakyat dah sedar hsnya dua parti ni yg tak berjsys di screw oleh DAP. Ekekr

Anonymous said...

taik 8:51..hakikatnya yg teruk tu adalah kau sebab kau tu butir taik pakatan taik, hari2 mengelupur dlm tong taik, panas ke? umno/bn cool jer..kau pulak siang malam meroyan nak menjatuhkan DSN, siapa lah kau dibandingkan dngn DSN, DSN tu PM dipilih secara demokrasi manakala kau pulak spices taik yg anti demokrsi,, jauh perpezaannya tu,,umpama langit ngan bumi, DSN dikenali diseluruh dunia manakala kau pulak takde siapa pun yg kenal almaklum le sebutir taik busuk pengecut yg bersembunyi dlm tong taik..hi3..tak tau malu puna taik.

Anonymous said...

Maki lah lg najib byk2. Najib makin mulia korang makin hina.. Allah Maha Kuasa boleh ubah sekelip mata..golongn busuk hati takkan berjaya.

Anonymous said...

PADAN MUKA.

Ko tak tau malu punya taik.

Anonymous said...

Amboi bongkaknya mcm iblis. Ko fitnah mkn duit haram najib semoga fitnah tu akn jd musibah besar berbalik pd kumpulan ko chai.. Mndai2 ko jtuh hukum dosa sdgkn semua tu hasil kerja golongn syaitan yg gemar lihat korng jd mngsa kafir.

Dapig skrg xmkn duit haram ke? Rasuah, judi, prlacuran, suap menyuap demi mnjga kuasa di selangor dn penang.. Dosa ko bersekongkol dgn kafir harbi sgt terang

Anonymous said...

Ini semua salah umno

Anonymous said...

Sokong sdr 100%!!
Mereka macai dapig tgh mabuk khayal. Pas dh kena xnmpk lg ke..
So biar mreka jd lauk harbi

Anonymous said...

Biul macai pakaton.. Hnya seronok khyl dgn propa bodoh..ikut macai Babi pon boleh terbang.. Hafal skrip fitnah billion2.. Lbh baik hafal surah2 Lazim.. Mati esok mulut korng xblh bersyahadah bru tau.. Kuar sbutn anjib ahjin mdb mdb.. Hihihi.

Anonymous said...

Hiho ksian ko reka drama utk alih propa. Mlsh mlndan trok dlm chap munge... chap kuali jg dh ranap..
Ape blh buat xde strenght.. Asyik ftnh je modal nk menng.. Mmg Insya Allah Pakatan Harapan MahaHaprak tu takkan menang malah didoakan mereka akn bhancur beekecai.. Hati busuk xblh di cuci lg si madey tu... sian die.. Akhir hyt sesat dgn org kafir

Anonymous said...

yg tulis maki hamun umno dan najib tu bukan macai ph tapi jembalang2 4 puaka ph.

ph kan ke gabungan parti2 yg amat 'Bersih' berdemo, hanya berak aje kesat dgn kertas.

Anonymous said...

Madey xnk Islamkan ank betina dia sendiri tu ke? Ntah masjid dgb gereja pn dia xknl lg..

Anonymous said...

Fuckatan kata mereka ada bakal PM yang lebih baik dari najib... diulangi...Lebih baik tau...

Tapi, setakat ni tiada nama 'bakal PM' tu.. mungkin seekor anjing kot....

Tak payah tanya macai pembangang kat sini... Semuanya mat-mat hanggok2 je.. bodoh pun melantun-lantun...

Har har har har har

Anonymous said...

Kih kih kih kih... Kertas takde, mereka sanggup jilat kasi licin beb. Lebih-lebih jilat bontot pemimpin fuckatan haprak... Mintak berkat katanya..

Anonymous said...

Jubin tu parti kicik sangat...daftar pon blm lulus...ade tak de tak de beza poon..ko jer perasan bodoo....yg kluor bersatu tunjuk nak bakar borang keahlian...bukan tunjuk kad keahlian...hi2 jadi ahli pon blm dah istihar kluor parti..ini kerja cai umno..upah 50, ringgit semua boleh buat puak umno ni ..

Anonymous said...

Ted kentot kan ke suka tebar propaganda... Yang tak tahan tu, habis syok sendiri.... Muahahahahahaha

Jangan lupa tagline dia -1 jota lembu kuning di padang ragut dataran merdeka.. kurang tidak, lebih ye katanya ler.... Nujum sambil keluar prooottt..

Anonymous said...

Macai tu ahli pkr la bongok 10:03 woiii

Anonymous said...

Ape soros cakap...suruh bakar masjid...apco tu yahudi jugak ngook...bukan cina kominis...

Anonymous said...

Ko ni buat fitnah plak..

Anonymous said...

Ato ko ni syok kat anak betina madey kot?...

Anonymous said...

IndyaAllah doa ko balik kpd ko kerana membela perompak..

Anonymous said...

Ade randa ape ahli mana2 parti?

Anonymous said...

Jatuh ketangan barua cina kominis lagi dshsyat...

Anonymous said...

Cool sampai ku nan buat tawaran ajak pas masuk umno..pas temoelak balik..nazak sangat umno sekarang...hi4...

Anonymous said...

Buat ape umum sekarang...majlis presiden baru tubuh...

Anonymous said...

Umno yg tak tau malu...jemput oas masuk umno...kan dah kena trajang sebijik..padan muka..

Anonymous said...

Fitnah ape?

Anonymous said...

Mana makinye?..

Anonymous said...

kat Lekir Perak ni lain plak citernya ...
asal mmg kedai bundle .. jadi tempat ceramah PAN .. besok jadi kedai bundle balik
apa punya akai la ketua bahagian PAN ntah .. yg datang tak banyak mana ..parking kut suka..jln jem menyusahkan orang ...
apa ingat cina yang datang tu suka kat ko ke Sabu ?? buduhhhhhhh

Anonymous said...

Kalau pebangang nak menang jadikan ketewasan Klenton sebagai iktibar. Kalau jadikannya sebagai inspirasi, nasib anda dan Klenton 2x5 dan 5x2 jer.

Anonymous said...

Pemimpin PAN adalah yg kalah bertanding
Jadilah mereka pemimpin second hand
Barang second hand barang bundle
Branded tapi dah koyak dan lusuh
Boleh buat lap kereta

Anonymous said...

Realitinya Anon 11:03 lah yg tak tau malu, muka tembok taik, kena flush terus hanyut ke lombong taik...padan muka..muka taik.

Anonymous said...

Mahataik dan Kit Sial sudah bersekutu...Taik + Sial..maka jadilah taik sial...tak heranlah dah bermacam macam dah yg dibuat utk menjatuhkan ds najib dan bn tapi satu pun tak menjadi...taik sial le katakan...Hahaha

Anonymous said...

Ko bkn Tuhan nk tentukan dosa dn doa sesiapa. Laknat Allah ats ko macai 10.53 pm, nk ambl kje Tuhan pulak! Jika ko kate mmbela perompak madey raja perompak, 100 billion lesap hangus sapu bwh karpet.. Macai angguk2 mcm anjing, suh tduh mo1.

Anonymous said...

Umno mcm biasa malah mkin lncr grk kerja. Yg kalut smcm cri logo lh cri khemah ltk kerusi kosong ler sae ehh?

Logo m hrm jdh.. Kah kah kah. Tipah Koyar kaum balaci pon bengang. Piji balun juta2 bikin logo babie

Anonymous said...

abang mat dah basuh muka? takut lekat bau bacin nonok mah lekat dimuka. nanti sui salahkan umno.

Anonymous said...

Kah kah maderr yg muke jamban, chap munge ajk brkwn pon xmo jgn kate nk masok.. Parti sosialis barua cine babie bhye. Jmput adat org brkwn.. Macai cmburu ye kh kh kh kokhhhh..

Anonymous said...

Aku tak heran pun dorang nak kata apa kat parti dan pemimpin UMNO/BN pasal sejak aku mula mengundi sampai skrg, setiap PRU dorang maki apa pun, fitnah apa pun, dorang melancap mcm mana hebat sekali pun, akhir ceritanya, selesai kira undi, tetap jugak UMNO/BN pilihan majoriti rakyat.

Macai2 ni pun tahu, tu pasal lah mrk nak lepaskan geram dan kecewa, serta gundah gulana mengingatkan parti2 yg mrk sokong adalah parti2 serupa tong taik berulat belaka.

Anonymous said...

Kah kah kah btol tu bro.. Aku igt lg lagak bongkak tedbabie mse bershit ari tu.. Skg muke xmalu mne nk letak..propa hebat..BABI PON BOLEH TERBANGG.. kah.kah.kah

Anonymous said...

Mat saboh chap kuali minat benar dgn bundle2 ni ye.. Mngkin bundle ni bnde yg bekas org... pikir die setaraf janda atau bini org.. Syokkk le die.. Awasi hotel2 tgh bndar.. Bng mat suke check in sorg.. kah kah kah

Kuali goreng daging babie dapig.. Pan tukang tadah n goreng

Anonymous said...

Sehebat nuor usung macai reforbasi puluh ribu riuh kota kuala lumpur pon mreka xblh tukar krjn.. Ini pulak mamak penyangak pencen.. Byk mne dedak die nk tbur pru14 nnt utk suruh org undi boboi bodoh tu... puiiii...

Maki najib siang mlm uph cytro khas utk maki najib dlm fb.. Skg dh mampos ke puak2 tu dh xde??

Anonymous said...

Mnggu dpn logo baru pakatan sial piji siapkn kot? Tipah Koyar tgh monitor tu.. Duit juta2 masok poket pji.. Logo mcm haram.. Kasi budak Permata Negara lukis freee je psti cntik berkualiti sbb diorh xmkn duit haram ats nma invoke now

Anonymous said...

Rakaman suara bng mat dn mah satu masa dulu mmg hebat.. Mne nk cri dialog porno ala amatur gitew time xde iphone.. Ade fon dail butang telekom JnT jee... kah kah kah.
Sial ko mat sabuu..

Anonymous said...

Mana sapina perancis tggu berkarat dh kuali bg mat sabon??

Anonymous said...

Macai berbayar belahlah kalau fulus tak masuk tepat hb, nak tunggu apa, lama2 tunggu jadi hamba abdi. Bukan kumpul duit, kumpul dosa lagi banyak.

Macai2 bangang kat blog ni aje yg bagi khidmat maki hamun dan fitnah percuma. Pasal muka tak laku dan tak tau malu.

Si Madey dgn Sarawak Report pun dia dah kencing USD30 juta, masih terhutang tak bayar, duit buat fitnah tu. Baru padan muka dgn si Clare kaki perompak wang rakyat Britain melalui abang iparnya Tony Blair bekas PM Britain dulu.

Anonymous said...

Sorry lah Allah Ta'ala tak bonggok seperti kau orang,,pencuri,perompak, penyamun dan pembohong tak akan di bantu oleh Allah Ta'ala .......

Anonymous said...

Hidup Mr.Lim Kit Siang

Anonymous said...

Tetap Najib ketua Rasuah Semalaysia

Anonymous said...

Fitnah musibat Ameno

Anonymous said...

Mr.Lim Kit Siang masih hidup.
Bila dia nak mampos ha?

Anonymous said...

Madey 22 tahun dh kencingkan umno siap2. Dia berlakon mcm ultra Melayu siap join 13 Mei lagi, tujuannya nk tipu Melayu, sbb plan rompakan terhormat jngka pnjg itu tujuan asalnya. Mcm mana seorg mamak kerala yg sgt obses dgn duit (mcm skrh dia meroyan sgt psl konon duit negara dicuri/dilesap), boleh biarkan 100 billion wang negara lesap begitu shj lepas tu xde pun buat tindakan apa2. Fasa akhir dia menyamun iaitu sebelum blah dr umno, dipersiapkan ank2nya dgn harta mewah billionaire, pksa Petronas bg kontrak, bail out company mereka bila rugi, so mereka anak emas daddy, cuci kaki jer. company arak pun ank dia balun. Ini halal haram xde kira dh. Tiba2 time Najib dia bertukar mnjd 'malaikat' yg mnghitung setiap sen yg mlibtkn Najib dn negara.. Nmpk sgt pelik, xadil dh ada konspirasi jht yg dia aturkn. So skrg jelas dia sggup hina maruah duduk dgn dapig yg bkn shj golongn perompak azali malah penghancur bngsa dn Agama..

Syukur kita umno diselamatkan dr jatuh semula kepada Madey gila melalui proksi2 jhtnya. Pas dgn umbo akn lakukan lngkh strategik pru14. Xperlu heboh mana,tggu mase nnt tahu Insya Allah kekuatan Melayu dn Islam akn dipulihkan.

Mamak Madey kita tgk apa dia nk buat lg nnti..

Anonymous said...

Tunggu TedManoff mampos dulu. Hihi

Anonymous said...

Cubaan macai madey kerala gagal. Nafsu korang yg tamak membuak2 nk kuasai semus atas muka bumi ini.. Xjln kot ko nk lage kn umno pas. Kah kah kah.. Aku xtau pii emm bygn macai sape????... boleh jadi Teressa cock atau zairil atau atok lim sial?

Boboi bodoh nk campak manaaa? Maderr nk darah ktrunan kerala mesti naik takhta sblm dia pejam mata...

Serabut gilerr..de hati ko nk citer psl umh org... puiiii

Anonymous said...

Ku nan sekadar menjemput, xde berdosa kan?

Korang pan chap munge jd barua harbi dapig dn puak munafik terang2 mncari dosa dn murka Allah.. Apesal tk kesah? Tk bahas dr sudut survival bngsa agama?


Tp aku setuju pas jgn kembali pd umno. Itu mmg tndakan undur belakang. Pas adalah blok istimewa pilihan alternatif check balance bg umno. Kedua2 bersahabat utk kuatkan blok melayu Islam spy dpy hncurkan pakatan harapan laknatullah.. Jgn dizinkn memerintah biar seinci pun lg slps ini.. Pakatan durjana ini mesti ditentang hbis2an

Kerosakan yg mereka bwk smat dhsyt..dgn memakai topeng mahu cuci 'penyelewengan' umno/najib/ bla..bla.. Maka konon semua halal dilanggar... ini bahlul namanya ijika diikuti seruan mereka... syaitan mmg cerdik.. Mcm2 topeng mreka pkai...

Anonymous said...

Xsalah kan ku nan cdg dn jemput..xde brdosa apepn kn..bnde baik.. Madey pon menjelir lidah jgk tagih pas join pakatan syetan.. Ade ko kesah ke?

Anonymous said...

Macai pakaton otak dh kering terencat, umno jemput pas masuk pon dikisar jd isu besar..pan chap munge dibalacikan dapig xsedar diri ke.. Umno pas sebngsa seAgama, kit sial lim banglo rasuah seAgama dgn Maderrr ke?

Marina si ank betina maderr pe citer?? Ikut jejak Dyana Sopeaa jgk keee ? Kikiki

Anonymous said...

Eloklah kalau betul umno bayar 90 juta kpd pas. Asalkan pas TIDAK bersama pakatan babi haramjadah.

Eloklah kalau betul umno bayar 90 juta kpd pas. Asalkan pakatan babi haramjadah tak menang pru akan dtg.

Buatlah apa yg umno nak buat pun, asalkan pakatan babi haramjadah kalah.

Anonymous said...

Jadi badut dan bahan lawak antarabangsa itu tanda dimuliakan Allah?...jahilnye cai bodooh tentang ugama islam...didunia tuhan dah bagi penghinaan kerana mungkar...el9klah hj Hadi cepat2 jadi presiden umno untuk islamkan semula pengikut umno...

Anonymous said...

Kalo tak makan duit haram lobai pas yg mengaum nak saman husam tentu dah saman....mana samannye?..
Ko yg bodooh tak tahu ape definasi fitnah...tinggal yg bodoo2 sokong umno..

Anonymous said...

Tak tadah kincin umno...

din pagoh said...

Al fatihah buat khairulryezall!!!

Anonymous said...

Ku nan dan umno tak hormat pas sebagai sebuah parti politik...ku nan nak hilangkan pas bila pas masuk umno...
Kalo jemput bagilah tawaran presiden kpd hj hadi baru pas setuju..
Hj Hadi lebih berani dari najib yg kecut...orang umno nak tegakkan islam...hj hadi boleh laksana huduf...
Betol tak cai?
...setuju tak cai?..ini idea yg bagus...
.

Anonymous said...

Ko plak yg sahkan 100 billion ledap...kalo raja perompak siapa yg sahkan
..ko jugak tukang sahkan...sprm dan poiis rilek jer...ko plak yg susah2 nyibok...hi3... Bodoonye cai..

Anonymous said...

Mula beli 90 jota sekarang jemput pas masuk plak...nak kuatkan yg lemah..ku nan tak yakin dgn pas kalo setakat cakap setuju pakai lior...nak lawan tokey plak...hi4...dah nazak...ha4...

Anonymous said...

Al Fatihah juga untuk lembu bodoh seperti Din Pagoh dan lembu-lembu bodoh yang lain.

Anonymous said...

Ha3...Mula beli 90 jota sekarang jemput pas masuk plak...nak kuatkan yg lemah..ku nan tak yakin dgn pas kalo setakat cakap setuju pakai lior...nak lawan tokey plak...hi4...dah nazak...ha4...

Anonymous said...

Eik masih tak paham ...tanye sapina lagi...memang bodooo.

Anonymous said...

Semalam dah tanye mana bukti pembangkang kata perancis nak tangkap najib...tak dijawab poon...ari ni tanye sapina plak...main silap mata cai bongok?..

Anonymous said...

Dari tingkat bawah sekarang dah ke 3 tingkat...fatihah pon tak sempat habis baca...ini tandanye berkat...
..hi3..

Anonymous said...

Kalah dengan chai...sekarang pas yg perit...dah putus hubungan dengan pkr tapi tak mao kluir dari kerajaan Pkr selangor....takut kebuloram...hi3...ape punyer belat parti islam...islam oas dan uslam umno sama...rompak halal..

Anonymous said...

22 tahun ko hirup kincin madey...ko tak buang madey ato lari...bodooonye koo...ha4

Anonymous said...

Ha3... Ini soal maruah pas...umno nak hilangkan pas patti islam terbesar di nesia..kalo nak join dengan pas bagilah jawatan presiden kpd hj hafi
.baru betool..hj hadi lebih berani dari najib...betol tak cai?
..setuju tak cai?..

Anonymous said...

Elok lah hj hadi jadi presiden umno dan pm malaysia...betol tak cai...seruju tak cai..

Anonymous said...

Setuju hj jd pm Malaysia. Jgn tokong babi yg kau sembah tu jd pm udah lee...

Anonymous said...

Hari nie majlis angkat sumpah MB baru selangor?...macai cakap selangor akan dapat mb baru setelah Pas putus hubungan sulit dengan pkr...
Senyap jer...macai belaan najib memang kuat auta....kalo tak auta bukan macai najib...hi3..
Pas dah putus..tapi masih nak berkhalwat dlm kelambu dengan dap selangor...pas cakap besar..tapi rakut kebuluran...elok pas join umno segera...penipu dan penyangak bolek duduk serumah..
.

Anonymous said...

Lama din pagoh menghilang, aku ingat dia dah mampoos. Payah betul mampoos.

Anonymous said...

Alhamdullilah kalo ko setuju hj hadi hadi presiden umno dan pm malaysia...pas elok segera masuk umno dan jumpa najib suruh letak jawatan presiden umno..dan pm.

KAK IJAT CONDO said...

Apa sebut lembu lembu ni. Akak terasa tau!. Ibarat taik lembu jatuh dari langit, TESELEMPAP jatuh atas muka CTS.
** berpandukan entri cts kali ini.

Anonymous said...

Kau tu bodoh nak mampus, hari ni cuti umum la bodoh. Pejabat jual babi sebelah rumah kau je yg buka.

Anonymous said...

Elok sgt pas join umno. Knp madey terhegeh hegeh pujuk pas dulu ajak join pakatan haramjadah?

Anonymous said...

Mmg kau terasa sbb kau dah biasa dgn taik babi

Anonymous said...

Ha3..lupe hari ni cuti india...kalo gitu esok lah angkat sumpah...
Dulu madey ingat pas pembangkang...sekarang baru tau pas pon kerajaan jugak tapi tak berjawatan...oop sori pas berjawatan penasihat kerajaan.

MakCik SENAH KaRiPaP said...

Ooooo.... Ye ke?. Makcik pun ada dengar gak!!. Barisan PUKI 'Pas +Umno+Khalid Ibrahim' akan mengantikan PH. Makcik tak setuju dan sokong pun. Takut nanti PUKI makcik pun tergadai, macam Forest city tu....Tobat lahum makcik tak sokong dah KERAJAAN Mappadulung Daeng Mattimung ......ni. APA PUN TAK BOLEH!!!

Anonymous said...

Ko setuju pas join umno tapi pas tak sudi...pas jual mahal plak sebab umno tak offer hawatan oresiden umno dan pm mesia.

Anonymous said...

Makcik orang bijak...pas kadang2 bijak kadang2 bodoo..kali ni pas bijak sikit mainkan umno..umno termimpi2 nak rampas selangor...nak menang pru tak de peluang jadi cara rampas lah plak..hi3

Anonymous said...

Tak ada parti serpihan yang berjaya tewaskan parti asal.

Parti serpihan dap tidak berjaya

Parti serpihan Pkr tidak berjaya

Parti serpihan pas tidak berjaya

Mungkin parti serpihan cop bunga berjaya kot

Kik5

Anonymous said...

YB Budiman tak sabar nak jadi mb sampai kluorkan arahan semua yb umno dilarang tinggalkan negara...ade plak citer macai Azmin tak hadi kelyar negara ke Mesir..takut rampasan kuasa...
Tapi _Pesuruhjaya Pas yg baru awal2 tunjuk muka jat Klia sambut Azmin balik...takit orang2 pas jebuluran kena buang...patutnye mintaklah jawatan dengan umno..tapi masih nak berkepit dengan dap dan pkr...
Lobai pas cakap tatak serupa bikin...munafik?...

Anonymous said...

Ini kali umno dah terketar jubor...beli pas yg kurang nilai..sabah dah ubah...johor dan kedah dah goyang2...hi3..macai masih berfantasi..

KAK IJAT CONDO said...

Tak baik tau!,anon 946 cakap kotor 'taik ****. **** kan najis. Baik anon SAMAK mulut tu dengan air kumbahan kandang ****. Akak tak sebut perkataan **** tu,maka Akak tak perlu samak lah ye. Apapun Akak terasa tau !!!.

Anonymous said...

Macai ingat najib kuat dan bijak...tapi najib jadi mangasa tipu cina kominis arab salman dan peter sondakh...preduden benua keling plak sedang menuggu giliran nak tipu najib...
Ini kerja PH lah sabotaj sampai najib bodooh kena tipu...hi3... Macai bodooo kena tipu dengan najib...najib nak tipu pas tapu oas cedik sikit main2 kan najib dan umno....ha4...ha4..ha4... Terok macAi bodoooo aku ketawakan..

Anonymous said...

Ada pas PR dapat rahmah.

Tanpa pas kuasa melayu di hujung tanduk, dap dominan by default.

Tanpa kehadiran totok unmo PR utuh

Ada totok unmo PR BERKECAMUK, dap merudum mca gaining momentum.

Inilah yang dikatakan roda kehidupan. Ada naik ada turun. Ada untung ada rugi.

Wakakaka

Anonymous said...

Tak pe macai...hari ni giliran aku ketwakan ko...sape tau esok lusa giliran aku plak ketawakan ko..lepas tu giliran aku lagi ketwakan ko...gitulah hari2 sampai ko mampos...dlm kubur malaikat plak
Keawakan ko dan tannye kenapa ko bodooh sangat tak ikut hukum islam tak boleh bela dan subahat dengan perompak...hi4..

Anonymous said...

Cikgu mana ajar ko tanpa pas dap yg dominan.cikgu bodooh tu..

Anonymous said...

Dulu ABU kata Unmo batang tua yang bakal tenggelam.

Anehnya bila ABU berasa nak tenggelam mereka tidak ada batang muda untuk bergayut. Yang ada hanyalah dua batang ganyut.

Bak kata pepatah tiada rotan akar berguna: ganyut pun okey gak.

Muahahaha.

Anonymous said...

Bila ada dua devil, pilih lah devil yang dikenali.

Bila dua2 adalah perompak pilihlah perompak yang lebih kecil

Atau buat pilihan ketiga iaitu pilihlah parti isle

Anonymous said...

Amanah kah kamu bila kecewa terus merajuk dan bawa lari kerusi keluar dari rumah?

Anonymous said...

Sekarang dah jelas bongok...dap yg dominan.

Anonymous said...

woii..anon 1:24..sedap cakap Allah tak bongokk..kalau nk komen pun tak perlu la buat ayat macam tu..nko org Islam ke kafir...byk ayat lain lagi ko boleh guna..bengong..

Anonymous said...

nko ingat bijak sangatla kalau sokong pembangang...lagi bengong jadinya kalau sokong pembangang...

Anonymous said...

ksian la lu brader...menyalak tak tentu hala...

Anonymous said...

hahaha...makan dalam tu maksudnya..ksian PAN...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates