April 10, 2017

99 Perbahasan Olok-Olok Parlimen RUU 355, @RafiziRamli Semakin Gila Iseng


Apabila Sidang Dewan Rakyat bersidang secara rasmi, ramai Ahli Parlimen (MP) pembangkang yang ponteng. Ada yang bercuti. Ada yang di luar kawasan untuk berceramah politik. Apabila timbul sesuatu isu yang mereka tidak puas hati, MP-MP pembangkang ini akan keluar dewan dan mengkianati amanah pengundi. Apabila Sidang Dewan ditangguhkan sehingga 24 Julai akan datang, ramai pulak MP pembangkang yang meroyan mengadakan Sidang Dewan Rakyat secara olok-olok.

Malam ini, MP Pandan, Rafizi Ramli melalui pertubuhan haramnya INVOKE Malaysia mengadakan Sidang Dewan Rakyat Edisi Pakatan Harapan untuk membicarakan isu RUU 355 secara langsung di media sosial Facebook.

Kalau dulu DS Nizar 'Lambai' Jamaluddin terkenal mengadakan Sidang Dewan Negeri di bawah pokok. Kini Rafizi Ramli juga sedang mengikuti langkah gila isengnya bersidang dalam rumah kedai. Itupun ramai minion macai pembangkang yang akan akan turut gila iseng membuat komen di posting ini dengan Rafizi Ramli bagus. Rafizi Ramli terbaik. 



99 comments:

Anonymous said...

Sidang ni lebih afdal dibuat dibawah pokok tempat babi menyondol.

Anonymous said...

Babi mca sondol lagi bisa..terkincit macai.najib angguk2..

Anonymous said...

Eeik CTS dah jadi bomoh gila iseng plak..boleh tahu orang gila iseng..

Anonymous said...

Walaupun babi mca menyondol, pembentangan Ruu dpt diteruskan, tak terkesan pun.
Tapi bila babi Dap berdehem, pengikut spt kau terberak dlm seluar.

Anonymous said...

Org gila mcm kau mana perasan orang lain gila atau tidak.

Anonymous said...

Asal jngn mereka terikut perangai aljuburi buat kerja hodoh jubo menjubo suka sama suka dlm perbahasan tu udah le...

Anonymous said...

Taubatlah Rafizi - Hadi

KUALA TERENGGANU: Datuk Seri Abdul Hadi Awang menasihatkan Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli supaya segera bertaubat kerana membuat tuduhan PAS menerima dana daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB). Presiden PAS itu berkata, tuduhan Ahli Parlimen Pandan itu adalah satu tuduhan dan pembohongan besar daripada seorang yang beragama Islam. "Sebagai seorang Islam, itu satu tuduhan yang bohong 300 peratus. Kita anggap beliau jahil dan tidak tahu dosa pahala. "Kepada saya, kesalahan beliau dengan saya (berhubung tuduhan itu) sudah dimaafkan kerana beliau tidak tahu. "Adapun beliau dengan tuhan, beliau mesti bertaubat dengan tuhan," katanya ketika ditemui pada majlis menyambut kepulangannya ke negeri ini di Lapangan Terbang Sultan Mahmud (LTSM) di sini, sebentar tadi, selepas membentangkan Rang Undang-Undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah)(Pindaan) 2016 (RUU 355) di Dewan Rakyat, minggu lalu.

Anonymous said...

Tu tnda Alah Taala sedang jatuhkan mereka PH dgn tingkah laku GILA.

Jgn risau pengaruh mereka lenyap Insya Allah lps PRU14 nnt

Anonymous said...

ditangguh bukannya dibatal .. tu pun YB Pandan lulusan luar negeri tak paham ke...
bila sesi perbahasan RUU355 dah disambung semula ... bahas la tanya la pada yang mencadang ...pada yang menyokong
ko ni kartun la piji....

Anonymous said...

*Allah Taala

Anonymous said...

Mcm ada sesuatu yg mereka sgt takut dgn pembentangan ini.. Syaitan yg kepanasan.. Pelik.

Anonymous said...

Macai dapig xsngka mca xmlawan pun masa pembentangan.

Jd Kit Sial trpksa londeh tunjuk sikap babinya juga. Tp macai ted salwah ni mcm xblh trima hakikat yg mca xmlawan bg pihak mereka.

So mereka rsa sgt weak.

Mereka rasa di check mate oleh TgH Hadi dan Pandikar Amin,

So utk terus lakukan momentum gila mereka buat kerja gila jgk..

Biar je kita tgk isim gila rafizi babi tonggek ini nk snpai ke mna...

Anonymous said...

Lapiji bkb kartun tp babo tonggek yg sdg gila.

Semoga dia benar2 jd isim gila yg akhirnya hilang kelayakan sbg MP

Anonymous said...

Ruu355 lapiji gila nk alih isu penyelewngan yawas yg sudah dilapor sprm.

Juga mahu alih cerita penyamun cina babi dapig menyamun duit terowong impian

Madey kottey makon layi.. Boboi idop lg ke?

BoboiBotak said...

Khabar terbaru Madey berkrisis pula dengan Din Pagoh.

Seperti yg dijangka.. Din Pagoh bkn same flock dgn madey kerala.. Jawa totok mna ngam dgn mamak penyangak..

Ruu355 jg punca makin bertelagah Din Jawa dn Madeeii Biawak.

Sbb tu baru perasan laporan meloyakini Madeeii Biawak tuduh RUU355 memecahbelahkan Melayu...

Rupanya chap Bonga yg berpecah kut.. Hahaha

Boboi Bodoh ada kt mna skrg???

Anonymous said...

Kenali 3 ekor anjing pengesan Dap

1. Ted manoff
2. Salwah abdat
3. Mat Gunong

Mereka bertiga ni pakai topeng kulit babi hutan.

ted manoff said...

Bertaubatlah khairulryezall...Bila hati sudah hitam..insaflah ryezall..πŸ˜­πŸ˜žπŸ˜žπŸ˜–πŸ˜

Anonymous said...

Dgn taubat pun geng pencinta babi tonggek no nk main2

Ko tggu mampos nnt ko main2 mse tu ye chai

Anonymous said...

Cmne la rupa sekor2 babi belaan diatas ni.

Jht terlajak. Gamaknye byk mentekedaraj bnda haram ala asimin jamban

Dia kecut telor dh bila sprm bersedia utk buka semula kes rasuah nya yg 'diarah' BPR tutup pd 1997..

Anonymous said...

Ko dtg blog cts buat ape klu cmtu? So ko mmg ising lh ye chaii?

Anonymous said...

Hehehe..hati ko hitam tak perasan ke ted...hehehe..bongok...

Anonymous said...

Madey Biawak sssh hati rupanye Ruu355 telah pecahkan chap bongaa.. Boboi bodoh tu buat apa?

Din Jawa akn terima jgk nnt tikaman Madeii Biawak. Skndl BMF 30 billion kambus senyap.. 2.6 billion dia menyalak.

Saman cia xbrani.. Hehehe

Anonymous said...

Salwah ted bongok tu hati plg legam

Cina mca pn tk kutuk hina ruu355 mcm barua dapig ni.

Mat Gunong said...

Siapa lah saya untuk Tuan membariskan nama saya sebaris dengan saudara Ted dan cik salwah yg amat digeruni oleh cybertrooper bangang belaan Umno..Apapun terima kasih atas pengiktirafan pehak Tuan. Dengan pengikhtirafan ini, saya beriltizam akan terus berjuang sehingga Umno di kubur kan.

Mat Gunong said...

Yg di bentang tu bukan RUU tapi Ar Yo Yo .sebab tu dah 3 kali sidang .masih peringkaG usul perbentangan. Orang kata ,kerja bertangguh ni amalan syaitan. Siapa boleh teka siapa yg berkawan dengan syaitan?. Siapa betul dapat peluang ber selfie dengan Taikun " Jho Taek Low "

Mat Gunong said...

Memaafkan tu lebih baik dari rahsia terburai. Aji broker 90 j dh di kenali, maklumat aliran dana dlm pengetahuan SPRM..Silap haribulan boleh berubah gelaran.kepada Tuan Guru Kamsen.

Anonymous said...

Mat seGunong Taik....kau belajar cara burit mamburit ngan mat sabu'rit ke? Semoga burit busuk haramjadah si Salwah Al Taik tu kau tak sondol dari belakang..hik4

Anonymous said...

12:25...Apa? Ted dan Salwah haramjadah di geruni? Kah kah kah...mereka berdua tu taik. ..takde siapa yg gerun dngn taik...hnya kau je yg gerun dngn taik2 tu sbb..jeng3...kau pun taik juga.

Anonymous said...

Kalau nak harapkan Pakatun alamatnya RUU khinzir sajalah dalam pala otak dorang. Ini hari bentang, jap tu juga lulus. Tiada perbahasan, makan gaji buta.

Anonymous said...

Din pagoh, tak sangka kamu ni begitu prihatin memantau samada khairulryezal dah berak ke belum. Pemantauan tahi tu penting. Org kata kita sihat apabila tahi kita sihat.kalau kita berak hari2, bermakna sistem pencernaan kita bagus. Khairulryezal, din pagoh ni sebenarnya concern pada you. Hehe

Anonymous said...

Typo:
Concern pasal you

Anonymous said...

Yb pakatun tak faham Ruu 855 sebab tu buat diskusi. Tang Ruu JE/babi tak perlu diskusi kerana dah lama satu kubang dengan babi. Fiil babi pun depa dah khatam. Wakakaka.

Anonymous said...

Kalau hari2 cerita politik, boring jugakkan.Jom pagi ni kita divert isu. Khusus utk din pagoh, sila rujuk "Bristol Stool Chart" utk kenali jenis2 tahi anda.

Anonymous said...

ABU tak sabar nak tahu apakah babi di haramkan atau tidak. Kalau diharamkan bertambah2 lah isim depa. Muahahaha

Anonymous said...

Rafizi ada 4 saksi: rew castle brown. WSJ, Doj dan babi. Habislah Paspispus.

Anonymous said...

Last YEAR BIOL..

MINGGU ni TOLOL..

HARINI gile iseng..

Mcm2 penyakit OTAK org PAKATAN PEMBNGKANG ni..

Patutny KEPALA OTAK macai2 ni smue di KARENKAN di janakuasa EDRA milik 1mdb..baru baik OTAK macai2 BIOL ni

Kihkihkihkih

Anonymous said...

.
Monyet adalah haiwan bertamadun. Diet monyet hanyalah buah2an yang segar yakni mampu menyihatkan badan menggeligakan minda.

Berbeza dengan babi yang tidak ada disiplin pemakanan yang sihat. Selain makan makanan yang sudah basi, babi juga makan bangkai.

Sebab itu babi dunggu, cepat bara dan paling klasik ialah babi amat mudah naik angin atau lebih dikenali sebagai gila babi.

Gila babi mudah berjangkit dan senang jadi wabak. Wabak terbaru gila babi berlaku dalam dewan. Semua itu gara-gara RUU Babi Diharamkan Menyondol.
.

Anonymous said...

Babi adalah spesis paranoid. Meskipun tidak ada larangan buat babi menyondol namun babi tetap berasakan ada larangan buat mereka. Namun keparanoidan babi masih boleh dirawat kalau ianya kategori ringan. Rawatan paling mujarab ialah dengan memberikan babi akar pokok ABU untuk diminum 5 liter 3x per hari x 6 bulan. Kah3.

Anonymous said...

Cina mca tak sokong Ruu355 lojiklah mereka tu kapiaq. Cina Dap tak sokong Pun lojiklah sbb depa pun kapiaq.
Tapi yg tak logiknya SALWAH ABDAT, MAT GUNUNG, TED MANOFF dan tiga empat ejor lg dlm blog ni yg mempersendakan, mengejek, menghina, mentakwilkan pembentangan Ruu tersebut.
Mereka ni lebih harbi drp kapir harbi.

Anonymous said...

memandai sedap mulut ko je munafik matgunong oiii nk lagak jd ostat

dalil mana ko cedok kerja bertangguh ruu355 tu sama dgn kerja syaitan..?

keparat yg duk jd berok mnghalang dn buat kacau supaya ruu355 ti boleh bentang tu bkn kh Bapak Syaitan?p

yg soheh dlm dalil Hadith perbuatan gopoh itu lah dari Syaitan... wahai setannn mat gunong.. jahil bodo xpyh brlakon la.. pi dok dgn dapig tu ko mlnntk babi bg kenyangg

Anonymous said...

Matgunong tedbongok spinnn..
Din pagoh tggu nk jd lauk madei biawak

Ptut le mrh sgt die ckp pecah belahkan org melayu...kikiki parti boboi bodo yg nk pecahh

Anonymous said...

Din pagoh dah mampus ke belom?

Anonymous said...

Kikikiki sape yg takut tu dgn ted salwah matgunong pncacai kafir laknatullah tu?

Psiko mcm lapiji pembohong tu xbg kesan takut. Tp mmbunuh diri korang sndri ted salwah matgunong. Org jht mcm kau tkkn diberi bntuan Yang Maha Esa.

Niat awal pn dh jht.. Mcm mna Tuhan nk beri pertolongan. Melainkan syaitan yg akn menyetai kamu matgunong ted salwah

Insya Allah moga niat tuan untuk kuburkan umno dijauhi Allah dn semoga Allah balikkan tuan matgunong yg akn cepat terkubur dan dikuburkan. Dn juga parti anutan tuan akn dikuburkan, musnah hancur lebur sesama sendiri oleh dapig..Aminn Aminn Aminn.. Ya Allah Yg Maha Perkasa..

semoga dipelihara UMNO PAS sbg wadah kekuatan Melayu Islam ini.

Anonymous said...

Tggu masa Madei Biawak nk tikam

Madei Biawak dh bg signal Jumaat lepas "ruu355 memecah belahkan 'melayoo' aka partinya"

Anonymous said...

Aku nk tergelak macai kafir dapig matgunong aka 'pejuang taliban mahu mati utk bunuh umno' ckp kite gerun dgn ted bongok dan salwah babi?


Speechless aku... kikikii..

Semoga perjuangan sesat ko tu dilaknat Allah lh matgunong. Pd dapig ko xnk plk brjuang kn.. Nmpk x ko tu syaitan kudakan.. Kesiannn

Anonymous said...

Ted manok salwah gunong tu spesis babi jgk kah?
Mcm ade ciri2 tu je... jgn mrh ye.. Ambo bg pndpt jeee

Anonymous said...

Puak babi dapig ni mna blh pkir logik.. Nnt kena screw dgn lim kit sial.

Sbb tu khalid gereja kena jd lbh harbi dr cina babi dapig yg sudah sgt harbi.

Anonymous said...

Syabas bro CTS. ruang blog ni bg kekuatan pd kita untuk menentang kjhtn macai dapig.

Mereka sgt lemah skrg. Diktator dua ekor yg meng kontrol ph skrg sudah hbis gas.. Din Jawa dh ckp dia tk peduli dgn amaran Madei Biawak, dia tetap sokong penuh ruu355..

Cmne ni chai ted ? Any comment?

Mat Gunong said...

Mana kau nk dpt karen. Edra pun korang gadaikan pada cina komunis. Beli mahal jual murah. Yang penting " you can ( rembat ) duit. Jenis makan Kamsen. Yg kenyang cina komunis, untung bawa balik tanah besar.

Anonymous said...

Berikutan tularnya cirus MG13 umat Islam diminta berhati-hati.
Virus telah dikesan di DUN Kedah.
Komdian tular di media sosial Facebook.
Semoga dijauhi umat Islam dari terkena virus ni In Sya Allah.

Mat Gunong said...

Ini kat rumah tentu ada bela babi ni. Banyak pegetahuan berkenaan babi yg saudara tahu. Suka tengok babi yee?.

Mat Gunong said...

Minta merinnyu kesihatan buat pemeriksaan .dipercayai wabak JE " japanese encyphlytes " sedang melanda blog ni.

Anonymous said...

Ko sawan babi ke matgunong.
Cer waras sikit ckp. Klu xblh jwb posting better duk diam je dr tunjuk ising mcm lapiji

Anonymous said...

Setakat bentang ..3 tahun kali ke 3 baru boleh bentang tapi tak boleh lulus ikut syarat babi mca...macai angguk2...tak tahu bila plak boleh gazzatte...ruu mana 3 tahun tak boleh selesai?

Anonymous said...

Aljubori dah berapa kali menjubo ko..sedap tak?...ko masih terasa yeek..ko nak lagi yeek..

Anonymous said...

Dah banyak tanda Allah bagi kapal lanun bugis nak karam...ko jer yg buta

Anonymous said...

Ted lah, Ahmad lah Salwah lah pstu mtgunong plk. aku rse lbh dr 10 ekor dh created macai ni msok sini. Tp makin merudum pakatan . Ruu babi jgk untong

Anonymous said...

Lobai pas takut rafizi umumkan nasharudin orang tengah yg salurkan 90 juta kpd lobai duit 1 mdb yg dirompak oleh najin.....lobai pun takut nak saman husam dan sr...mengaum nak saman..hik4...lobai pas yg kena tobat dulu makan rasuah...

Anonymous said...

Kalo dah bentang bahas hingga lulus..buat ape nak putar2... Dah 3 tahun...gezetnye bila plak?...nak main2 ker?

Mat Gunong said...

Yg guna Ruh 355 sebagai senjata politik adalah sehina hinanya. Ini lah golongan yg amat dilaknati Allah. Kalau ulamak dan Umarak ikhlas, ianya tdk menjadi kontroversi. Kalau betul ingin mertabatkan perundangan islam?. Mengapa tiada usaha utk melaksanakan RUU syariah Terengganu. Diperkenankan oleh DYMM Sultan sejak 2002.sedangkan kuasa ditangan mereka. Siapa kata " Perlembagaan " tdk boleh diubah?. Jgn bagi jawapan poyo.berbelit belit sampai leher pun terbelit. Masakan perkara yg baik mahu ditangguh tangguh.

Anonymous said...

Kalo sudah repot sprm siapa boleh alihkan isu?...isu sekarang lobai bedal 90 jota duit 1 mdb melalui orang tengah...lobai dah pucat..
Ruu bukan undang2 islam sebenar..tu pasal dilewatkan perbahasan dan kelulusan seterusnye gezet...

Anonymous said...

Ko ni kuat auta...minggu lepas ko auta din pagoh nak kembali ke umno..hari ni auta pasal krisis ...esok auta ape plak?...mat auta ....auta k ni dah jadi fitnah kerana gila iseng..

Mat Gunong said...

Chillex bro!. Jgn jiwa kacau. Gas saraf yg meresap memang boleh buat musuh rasa mual, pening pening dan yg kronik boleh sampai muntah. Kalau bro ada mengalami simptom tersebut, segera ke pusat kesihatan terdekat untuk buat pemeriksaan.Dikhuatiri bro MENGANDUNG.

Anonymous said...

Anjing belaan najib dah berkurangan...yg senior dah cabut kerana dedak kurang...tinggal yg junior baru belajar nak auta dan putar2...

Anonymous said...

Cina mca tak kutuk tspi dua sergah najib ketua bn jangan bentang...bagi pas bentang tapi tak boleh lulus usul...
Ini tak bahaya nampak muka baik?...ko mudah ditipu...

Anonymous said...

Bodoh bongok syariah takzir trganu dh dilaksanakan sekian lama. Apa ko bengap ni citer divert isu lain?
Tp ada sekatan pd akta persekutuan 355. Sbb itulh kena wt pindaan persekutuan dulu baru lh negeri2 bebas naikkan had hukuman.

Ko yg jijik dan hina lbh dr bngkai khinzir. Yt politikkn dn hina Islam iala ko dn parti anutan ko tu sial oii..

Ruu355 telah dipinda tnpa gngguan dn xjd politik pn. Tp yg sensasikn ruu355 ni siapa? Pas hnya nk diluluskn apa hal yg puak ko jd mcm setan dln parlimen ari tu?

Anonymous said...

Rompak 2.6 billion ade dlm akaun najin...bmf 30 billion ade dlam akuun saper?
CIA dah tanye bila ko nak siasat...sebab ko kuat melalak...siasatan CIA kata madey dalang bmf...
Tg razali pon yg lebih tahu bmf diam tapi ko plak melalak lebih2..

Anonymous said...

Ko dah tersepit yeek...macai umno minat yg lucah2 dan mencarut...

Anonymous said...

Sebab ko suka nain taik cina jho lo

Mat Gunong said...

Biawak ke * bewook". MP terengganu sebut bewook.

Anonymous said...

Yer ker ...din pagoh telefon ato wasap kat ko..ko ni kuat auta...hik4..

Anonymous said...

Perjuangan pertahankan perompak 1 mdb yg sesat ...ikut ajaran setan..

Anonymous said...

Budak ni tak gerun tapi auta merapu dan gila iseng bila tersepit..hak4

Anonymous said...

pecinta Parti Babi (DAP) sangka apabila UMNO tidak membentang usul RUU355, mereka boleh cuci tangan, membuktikan UMNO pun sama taraf dengan pada Parti Bontot, Parti Mat Sabun n Parti Tua Kutuk.

UMNO tahu kalau namanya kafir, baik camne pun tetap terpisah bila urusan agama dan bangsa jadi pertaruhan.

PAS buat usul n roadshow - UMNO setuju, ASWJ setuju, para mufti setuju, NGO muslim setuju, Jabatan Agama setuju - yang tak setuju parti2 yang berketuakan Parti Babi.

Bila RUU355 pon pecinta Parti Babi nak bangkang - eloklah tukar bin jadi a/l (anak lelaki). contohnya camni -:

1) Ted Manoff a/l Lim Kit Siang.
2) Salwa abdad a/p Gobind Singh Deo.
3) Din Pagoh a/l Lim Guan Eng.

patut la kuat sangat menyondol, orang putih cakap "like father Loke son". ni contoh jer.

Tiga ekor mangkuk ayun ni sampai bila nak jadi tukang sondol Parti Babi ?.

aku jahat jugak, tapi bila libatkan Islam dan Bangsa aku rasa wajib setiap setiap orang yg mengaku islam n melayu bersatu untuk membela.

Anonymous said...

Bila takzir dilaksanakan di terengganu?...kalo tak tahu baik ko diam jangan auta...

Mat Gunong said...

Di Segera kan jangan di ar yoyo kan.ini dh macam wayang kaku ikut skrip. Apa ! korang ingat mau bikin filem ke?.

Anonymous said...

Ko memang bodooh...bukan ejek Ruuu 355...tapi ejek orang yg nak main2 kan ruu dengan lengah2 kan pelaksanaan ruu untuk jadi modal politik...ruu bukan perkara baru cume pinda had hukuman ...kenapa yg payah sangat nak proses hingga pelaksanaan...dah 3 tahun blm selesai...tak ke bodooh namenye...kali ke3 baru bentang bila boleh gazet?...untuk modal pru?....ruuu bukan undang2 islam sebenar...

Anonymous said...

7.53 kena sawan babi bila babi mca sergah ...bisu tak boleh melalak...mca istihar dia dah jadi juara....macai tercirit..

Anonymous said...

Monyet umno melalak.. bila babi mca sergah monyet umno bisu...terkincint..hak4...

Mat Gunong said...

Sokong anon 9:56
Skandal BMF ada ditubuhkan suruhanjaya diraja
Skandal 1MDB apo yg ditubuhkan?. Firma odit antarabangsa pun angkat kaki.
Anda lihat perbezaannya?.

Mat Gunong said...

Kalau di digazetkan pun, tak memberi makna . Undang yg sedia ada pun ulamak dan Umarak boleh sondol macam babi. Lagi mau gebang mendaulatan undang undang.

Anonymous said...

Yg pasti puak2 pembangang 930 ni masih bermimpi...hahaha
Barisan altenatif dah karam..
Pakatoon rakyat dah karam..
Pru serawak kelaut..
Prk semua kelaut
Pakatoon harapan pun pru14 kelaut...hahaha cai bongok anggok2

Anonymous said...

3juta tahun lg pun tak pa...kami tunggu..kami tak tentang..
Yg ko sibok dok menentang 30juta tahun pun kompom tak jadi ruu tu..bongok

Anonymous said...

Hari2 ratib lobai bedal 90jota konon...report ler klw berani...
Cer sesekali ratib pulak pasal tokong dah bedal 300jota duit trowong tu...kenyang sgt dah tokong tu...hahaha cai bongok

Anonymous said...

Hehehe..gurau2 sikit pun tak boleh..sentap plk cai947 ni...piji pun hari2 gurau2 ko tak sentap pun...hehehe

Anonymous said...

Hehehe anjing2 tokong banyak lg kan berkeliaran..dedak yahudi baru masuk ke cai949 bongok...hehe

Anonymous said...

Hahaha hari2 24jam cai bongok952 dok ratib mca gertak umno konon...
Auta ko dah tak jalan da cai...hehehe bongok

Anonymous said...

Yer la..ko tak mencarut..tapi diam2 mendoggi dlm jamban ikut saranan en asamin mesti diam2...hari tu depan laptop pun ko punya kerja gak kan cai957 bongok..hehehe

Anonymous said...

Hehehe taik tokong + dedak yahudi pun lazat gak kan cai958 bg anak bini mentekedarah...hehehe

Anonymous said...

Cina tokong pun kenyang gak rembat 300jota duit trowong khayalan...hehehe
Tapi tokong bawak balik hongkong...hehehe

Anonymous said...

Hahaha hari2 24jam monyet bongok1019 dok ratib mca gertak sergah umno konon...
Auta ko dah tak jalan da cai...hehehe bongok

Anonymous said...

Hahaha hari2 24jam monyet bongok1017 dok ratib mca gertak sergah umno konon...
Auta ko dah tak jalan da cai...hehehe bongok

Anonymous said...

Perjuangan pertahankan tokong perompak 300jota duit trowong hayalan yg sesat ...ikut ajaran setan...hehehe

Anonymous said...

Sondol2 la..lps tu penjara 30taun..kurang sket babi sondol mcm ko..haha

Anonymous said...

Bila otak babi mcm ko ni bpikir memang macam tu la ayatnye.. Sah la keluar dari lubang jubor mak ko.. Mak pun macam babi..anak pun babi jugak la..kahkahkah

Anonymous said...

Ruu355 ambik masa 3-4 tahun baru selesai cai harbi926 oiii...
Klw nak cepat..ruu babi blh cepat lulus...hahaha

Anonymous said...

T.kasih3 harbi2 matgunong ted salwah kerana bersanggupan memantau memeriksa menghidu menganalisis taik cts demi kesihatan cts...hehehe

Anonymous said...

Biawak tu= Madei
Bewook jebon tu = Matgunong...haha

Anonymous said...

12:26 .. kau nak jadi a/l siapa ?

Lim Kit Siang, Gobind Singh Deo ngn Lim Guan Eng dah ade orang cop .. hehe

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates