April 3, 2017

23 Medan Selesa Padang Brown Mempunyai Hiasan Membahaya




Medan selera Padang Brown, Pulau Pinang baru sahaja diubahsuai. Namun apa yang dipertikaikan adalah hiasan atau 'design' yang dibuat ke atas tiang medan selera berkenaan amat merbahaya. Apa motif tiang berkenaan dibuat dalam bentuk tajam seperti mata lembing? Hendak mencederakan atau membunuh orang? Adakah pihak yang sama yang membuat jalan basikal (bicycle lane) di hadapan medan selera berkenaan? Di mana Majlis Perbandaran Pulau Pinang? Tidurkah?

Kemaskini 04/04/2017:

Berdasarkan laporan sebuah akhbar Cina seperti di bawah, tindakan telahpun diambil untuk megeluarkan mata tajam daripada tiang-tiang berkenaan.

23 comments:

ted manoff said...

Ok...buatlah laporan ryezall.. Demi keselamatan bersama..๐Ÿ™‹๐Ÿ™Œ๐Ÿ™…

Anonymous said...

Cm kaki salah guna kuasa.Court case asyik tangguh.PPS dibubarkan ambil samseng taik kucing jaga gerai.CAT le konon.Gerai tuh takut dirobohkan kot.Mungkin kontrekter nak caj lebih pasang benda tuh atau Penang dah jadi tempat tak selamat.Penuh dgn penyamun pencuri penyakau penyonglap...hancus dapat kat cinapek nih.

Anonymous said...

Kadar inflasi sblm GST (mac '15) = 0.91%

Kadar inflasi terkini (feb '17) = 4.5%

Anonymous said...

kalau penunggang basikal terbabas ke arah gerai berkenaan, boleh berkesudahan macam dalam filem ibu mertuaku, buta mata, Bro.

Anonymous said...

kalau baju kuning bertolak-tolak semasa nak berhimpun di situ, tup-tup tertolak ABU ke arah besi tajam... apakah ABU akan saman baju kuning atau saman LGE? wakakaka

Anonymous said...

Nampak macam kuku besi. Apakah ada agenda tersirat?

Anonymous said...

Mana ABU dan RBA? Makan gaji buta? Kalau nak lapor harus pada pihak yang akan bertindak pantas dan tuntas. PBT? Oho, Jamal dah banyak kali buka pekong tapi PBT pekakkan telinga dan butakan mata. Makanya ada baiknya kalau lapor pada Cm. Tekankan bahawa Cm sebenarnya membazir dedak atas ABU dan RBA walhal mereka kuat curi tulang dan goyang kaki. harap-harap Cm bukan 2x5. Muahahaha

Anonymous said...

Sekarang 5.7% hebat menteri meshia..

Anonymous said...

Patutny besi tajam tu d SULA ke BONTOT LGE...

Kihkihkih

Mcm gerai CONAN THE BARBARIAN..

Huaaaaaaaaaa

Anonymous said...

Asal Bukan Umno-ABU
RBA TO SEBAB TU POLIS tak ambik tindakan walo dap dah repot
Ngook..bila jamal bukak pekong pbt penangm...ko ni sewel?

Anonymous said...

Kali kena baju merah dan jamal terus mamposs..bagus jugak..

Anonymous said...

Bapak ko ke hakim?yg ko susah hati sangat per pasal...hakim tak kisah poon..

Anonymous said...

Penyonglap paling besar dan paling berkuasa ade di putrajaya..

Anonymous said...

Kalo ko yg menunggang basikal gerenti kena mata lembing tu...sebab ko selalu khayal pil kude...ha40x

Anonymous said...

PATUT SULA JUBO KO SEBAB KO SELALU LANTSK PIL Kude....

Anonymous said...

Ngko sesuka hati je ngata orang mampos, alih alih ngko yang nak mamposs dulu. Kuasa Allah siapa tahu.

Anonymous said...

Ted tak nampak walau benda tu blh menyebabkan ted kojol..
Ted dok sibok selak kain mama rosmah...
Tokong lge buat semua sapu bwh karpet....ngok

Anonymous said...

Harap2 cai bongok138 mampos tercocok tiang tu...klw tokong lahanat tu buat salah pun ko jilat...bongok

Anonymous said...

Yg pakai baju merah menyamar tu cai132 bongok...padan muka dah mampos ko...hahaha

Anonymous said...

Cai bongok140 mmg nak mampos dah tu..klw dah mampos buat wasiat panggil Lge baca doa yer...hehehe

Anonymous said...

adakah lge dah masuk islam? bolihkah lge baca doa?
lge dah potong lancau?

Anonymous said...

Cai bongok 248 mmg dah mampos. Waris tunai hajat tok lks tanam ma.

nizam said...

Itu bukan hiasan, itu kaki untuk louvers aluminium.. Mungkin x pasang lagi.. Pelik juga sepatutnya dipasang sekali

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates